Scrummie woont zowat naast hem. Dan weet je t welquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ga nou godverdomme eens live AIDStl7. Alsof er ook maar 1 Nederlander zit te wachten op die achterhoeker met down.
ahoy was in 20 minuten uitverkocht johquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Premmeliek Ahoy. Of any other dartstoernooi eigenlijk
Is dit Scrummie niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scrummie woont zowat naast hem. Dan weet je t wel
Ga zo met je jasje gooien? Hansie, Hansie, Hansie.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ga nou godverdomme eens live AIDStl7. Alsof er ook maar 1 Nederlander zit te wachten op die achterhoeker met down.
ScrummieGodquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik schat Kist qua niveau wel iets hoger in
Denken die neukhoofden dat ik morgen niks te doen heb of zoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden daar er geen wedstrijd is
Oh, die heb ik dan gemistquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat niet Wade vandaag al? Was wel een frustratiedart maar toch
haha k vond wel hout snijden eigenlijk :pquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:13 schreef Tagliano het volgende:
Dat gelul over verticale en horizontale missers
Natuurlijk mis je verticaal veel meer als het verticale stukje veel korter is
Op tops snijdt het houtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:14 schreef bechirti het volgende:
[..]
haha k vond wel hout snijden eigenlijk :p
haha ja uiteraard maar darters missen vaak in de hoogte. alhoewel hoe vaak wordt er wel een triplle 5 gegooid. ikzelf vind de dubbel 6 ook lekker zo aan de zijkant.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tops snijdt het hout
Op D14 zul je zien dat ze alles horizontaal missen
Mij ligt de 7 op de een of andere manier ook welquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:18 schreef bechirti het volgende:
[..]
haha ja uiteraard maar darters missen vaak in de hoogte. alhoewel hoe vaak wordt er wel een triplle 5 gegooid. ikzelf vind de dubbel 6 ook lekker zo aan de zijkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |