quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:07 schreef Nizno het volgende:
en hierom mag jij dus alleen spek en bonen eten... Hier mag jij helemaal niet komen!!!
ik negeer dat feitquote:
ga je weg?quote:
Tijd voor mijn schoonheidsslaapjequote:
ow, je hebt nog niet door dat dat bij jou al geen enkel nut meer heeft?quote:
Je moest eens weten hoe erg het anders zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, je hebt nog niet door dat dat bij jou al geen enkel nut meer heeft?
medelijden met spruiten en vrouwquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe erg het anders zou zijn geweest.
Gewoon Heineken en luisteren nu Eric B en Rakim, oldachool hip hop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat voor biertje? Wat voor muziek? Dat zijn de vragen.
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.quote:
telefoon wegleggen en blijven proberenquote:
zit dat lekker?quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.
te laat we zijn al filosofies aan de babbelquote:
ah, die tijd heb ik gelukkig gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zit op een wasmachine te wachten omdat spruit het nodig vond de boel onder te zeiken.
Hmm .... kep niet zoveel babbels eigenlijk ....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
te laat we zijn al filosofies aan de babbel
ik heb na heg eten een kleine 2 wezen slapen vandaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
telefoon wegleggen en blijven proberen
Zeikende spruiten zijn nooit grappig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm .... kep niet zoveel babbels eigenlijk ....
doe nog eens een poging.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:21 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb na heg eten een kleine 2 wezen slapen vandaar
zeikende vrouwen ook niet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Zeikende spruiten zijn nooit grappig.
not 2 quotesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |