abonnement Unibet Coolblue
pi_174148226
Soms he, soms, zie ik wel eens dingen voorbijkomen. Artikel over een of andere carrièrebitch die vertelt hoe ze hogerop wil komen. Van die veel te streberige huppeltutjes. Fanatieke overwerkers. Hart voor de zaak, of die perse een eigen onderneming willen, de snelste weg naar de top, en haar persoonlijk leven daar onder gaat lijden. Niet tevreden met 'maar gewoon'. Nee, altijd het beste uit jezelf halen! Daar gaat het om, fuck de rest.

Enfin, wat mij opvalt is wel dat dit soort vrouwen vaak best matig tot lelijk zijn qua looks. Zo'n beetje bitchy uitstraling, alsof ze het eigenlijk helemaal niet leuk vinden en liever huismoeder willen zijn. Maarja, de emancipatie dan? Stiekem jaloers op de vrouwen die maar een parttiime baan hebben en daarnaast wat bijmoederen. Maarja, als je carrière wil zul je er wel hard voor moeten werken. Oh je, en de kinderen dan? Dan maar even niet. Tot de hormonen gaan rammelen...

Zoiets kan toch niet goed zijn voor een vrouw? En volgens mij is dat ook niet zo, getuige het feit dat de meeste van dit soort 'powervrouwen' matig tot lelijk zijn qua looks (uitzonderingen als de tv-wereld daargelaten natuurlijk, waar ze juist worden geselecteerd op looks).

Volgens mij zijn er twee mogelijkheden:
1) De stress & druk en het gebrek aan een privéleven resp. af en toe een goede beurt zorgen er voor dat mooie vrouwen matig tot lelijk worden bij het nastreven van een carriére;
en/of
2) Matig tot lelijke vrouwen die überhaupt nooit een (aantrekkelijke) man kunnen krijgen gaan dan maar bij gebrek aan beter volop aan een carrière, in de hoop daaruit voldoening te kunnen krijgen. Na een paar jaar beseffen ze echter dat het futiel is, waarna de bitchy gelaatstrekken zich beginnen te manifesteren.

Discussieer!
pi_174148336
Was vandaag bij een groot prestitieus advocatenkantoor. Ben het niet met je eens, misschien is die corporate look gewoon je ding niet?
.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:46:59 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174148397
Ik vind die carriérevrouwen juist vaak van die lekkere bitches op hoge hakken etc.
Zolang ze niet te oud zijn. Het is wel een verloren leven natuurlijk, voor een vrouw. Op hun 50-ste eenzaam op de bank met een pizza en hun falen op het werk kunnen ze ook niet meer compenseren door met hun tieten te schudden. Uiteindelijk eindigt dit soort vrouwen zo goed als allemaal met een touw en een steen om hun nek in de Maas. Helaas..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:54:57 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_174148662
Liever dat dan een kort pittig kapsel zonder ambitie en hersens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_174148850
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef Fer het volgende:
Was vandaag bij een groot prestitieus advocatenkantoor. Ben het niet met je eens, misschien is die corporate look gewoon je ding niet?
Welk advocatenkantoor was dit? En weet je zeker dat het daadwerkelijk ambitieuze hogeropjes waren? Of gewoon wat junioren die ze hadden aangenomen voor de uitstraling van het bedrijf?
pi_174148905
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ik vind die carriérevrouwen juist vaak van die lekkere bitches op hoge hakken etc.
Zolang ze niet te oud zijn. Het is wel een verloren leven natuurlijk, voor een vrouw. Op hun 50-ste eenzaam op de bank met een pizza en hun falen op het werk kunnen ze ook niet meer compenseren door met hun tieten te schudden. Uiteindelijk eindigt dit soort vrouwen zo goed als allemaal met een touw en een steen om hun nek in de Maas. Helaas..
Tja. Zijn ze 50 jaar, eierstokken doen het niet meer. Of ingevroren en alsnog wanhopig op zoek naar een man. Maar vind die nog maar eens... En de stress en verantwoordelijkheid van een hoge baan hebben natuurlijk ook invloed op je looks.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:02:05 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174148953
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja. Zijn ze 50 jaar, eierstokken doen het niet meer. Of ingevroren en alsnog wanhopig op zoek naar een man. Maar vind die nog maar eens... En de stress en verantwoordelijkheid van een hoge baan hebben natuurlijk ook invloed op je looks.
Maar tot het zover is, blijft het genieten!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174149077
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar tot het zover is, blijft het genieten!
[ afbeelding ]
Beetje matig hoofd wel. Ook een beetje te over de top. Met die bril ook? Alsof ze wat te compenseren heeft.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:05:52 #9
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_174149122
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:

[..]

Welk advocatenkantoor was dit? En weet je zeker dat het daadwerkelijk ambitieuze hogeropjes waren? Of gewoon wat junioren die ze hadden aangenomen voor de uitstraling van het bedrijf?
Dit gebeurt ook gewoon 99/100 keer.. die ene keer dat je dan een pareltje heb die beauty en brains heeft zijn vrij schaars en meestal al bezet door een ander bedrijf :')
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:08:15 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174149227
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Beetje matig hoofd wel. Ook een beetje te over de top. Met die bril ook? Alsof ze wat te compenseren heeft.
Nee. Juist een beetje streng. Je moet je voorstellen dat jij de stagaire bent en het allemaal nog niet zo goed snapt en af en toe fouten maakt. Maar verder wel het meest goddelijke lichaam hebt van alle mannen op kantoor, die oud en dik zijn. Maar goed, omdat je dus opdracht van haar hebt gekregen om te kopieren en hiermee te laat klaar kwam, moet je nablijven als alle anderen naar huis zijn. Terwijl zij haar lange benen op het bureau legt en begint te dicteren maak jij aantekeningen. Het is wel lastig bij de les te blijven terwijl je het niet kan laten de hele tijd naar die benen te gluren. Je moet tot drie keer toe vragen of ze opnieuw wil beginnen omdat je de draad kwijtraakte. Dan wordt het haar een beetje te gortig. "Stop maar met dicteren", zegt ze en haalt een zweepje uit haar bureala. "Blijkbaar vind jij het allemaal niet zo belangrijk wat ik zeg. Ga maar eens voorover over mijn bureau bukken, dan zal ik je wat leren".

etc.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174149360
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Dit gebeurt ook gewoon 99/100 keer.. die ene keer dat je dan een pareltje heb die beauty en brains heeft zijn vrij schaars en meestal al bezet door een ander bedrijf :')
Tja. Niet dat ik die bedrijven ongelijk geef, het blijft natuurlijk ook wel een beetje zaak dat je tijdens werktijd wat leuks hebt om tegenaan te kijken. Niet te vaak natuurlijk, want dan leidt het af. Misschien iemand die dan de koffie rond komt brengen in strak broekje en laag decollete? Met ronde tetjes enzo. Volgens mij kan je daar best wel getalenteerd (mannelijk) personeel mee trekken hoor! Prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Beter dan die juffrouw Jannie achtige types die je meestal ziet.
pi_174149422
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Juist een beetje streng. Je moet je voorstellen dat jij de stagaire bent en het allemaal nog niet zo goed snapt en af en toe fouten maakt. Maar verder wel het meest goddelijke lichaam hebt van alle mannen op kantoor, die oud en dik zijn. Maar goed, omdat je dus opdracht van haar hebt gekregen om te kopieren en hiermee te laat klaar kwam, moet je nablijven als alle anderen naar huis zijn. Terwijl zij haar lange benen op het bureau legt en begint te dicteren maak jij aantekeningen. Het is wel lastig bij de les te blijven terwijl je het niet kan laten de hele tijd naar die benen te gluren. Je moet tot drie keer toe vragen of ze opnieuw wil beginnen omdat je de draad kwijtraakte. Dan wordt het haar een beetje te gortig. "Stop maar met dicteren", zegt ze en haalt een zweepje uit haar bureala. "Blijkbaar vind jij het allemaal niet zo belangrijk wat ik zeg. Ga maar eens voorover over mijn bureau bukken, dan zal ik je wat leren".

etc.
En dat jij dan vraagt of het ook in je stagebeoordeling komt en zo?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 21:13:23 #13
206731 Mortaxx
Doomer
pi_174149432
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja. Niet dat ik die bedrijven ongelijk geef, het blijft natuurlijk ook wel een beetje zaak dat je tijdens werktijd wat leuks hebt om tegenaan te kijken. Niet te vaak natuurlijk, want dan leidt het af. Misschien iemand die dan de koffie rond komt brengen in strak broekje en laag decollete? Met ronde tetjes enzo. Volgens mij kan je daar best wel getalenteerd (mannelijk) personeel mee trekken hoor! Prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Beter dan die juffrouw Jannie achtige types die je meestal ziet.
niet zo over juffrouw Jannie he
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_174149597
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

niet zo over juffrouw Jannie he
Niets mis mee hoor. Werken hard en hebben meestal hun privé leven wat beter op orde. Een stuk gemoedelijker dan de carrièrejagers. Plus ook echt klaar met hun werk als ze de deur van het kantoor dicht doen.
pi_174149895
Terechte klacht
pi_174149952
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ik vind die carriérevrouwen juist vaak van die lekkere bitches op hoge hakken etc.
Zolang ze niet te oud zijn. Het is wel een verloren leven natuurlijk, voor een vrouw. Op hun 50-ste eenzaam op de bank met een pizza en hun falen op het werk kunnen ze ook niet meer compenseren door met hun tieten te schudden. Uiteindelijk eindigt dit soort vrouwen zo goed als allemaal met een touw en een steen om hun nek in de Maas. Helaas..
Godver
Spijker kop, tot die laatste zin dan.
  Forum Admin maandag 2 oktober 2017 @ 21:31:44 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174150129
Altijd lachen als ze ineens zo'n dikke buik krijgen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:36:06 #18
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_174150370
Kan TS even wat foto's ter referentie plaatsen?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:39:18 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174150537
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:27 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Godver
Spijker kop, tot die laatste zin dan.
Hoezo? Het blijft toch helaas dat ze verdwijnen. Ze hadden ook zielsgelukkig koekjes kunnen bakken met de kleinkinderen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174150646
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:

[..]

Welk advocatenkantoor was dit? En weet je zeker dat het daadwerkelijk ambitieuze hogeropjes waren? Of gewoon wat junioren die ze hadden aangenomen voor de uitstraling van het bedrijf?
Het waren geen secretaresses of 24 jarigen hoor.

Maar wat LXIV zegt klopt wel, ze vallen op de verkeerde mannen en krijgen daarom geen relatie. Zoals die Heleen Mees, die een beetje naaktselfies naar een dikke getrouwde postduif stuurde. Terwijl ze veel makkelijker aan een gespierde hovenier, timmerman of kunstenaar kan komen, die haar ook nog eens op een voetstuk zetten.
.
  Beste debater 2022 maandag 2 oktober 2017 @ 21:46:01 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_174150786
_O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_174150959
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Het waren geen secretaresses of 24 jarigen hoor.

Maar wat LXIV zegt klopt wel, ze vallen op de verkeerde mannen en krijgen daarom geen relatie. Zoals die Heleen Mees, die een beetje naaktselfies naar een dikke getrouwde postduif stuurde. Terwijl ze veel makkelijker aan een gespierde hovenier, timmerman of kunstenaar kan komen, die haar ook nog eens op een voetstuk zetten.
Postduif :D :')
pi_174151228
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Het waren geen secretaresses of 24 jarigen hoor.

Maar wat LXIV zegt klopt wel, ze vallen op de verkeerde mannen en krijgen daarom geen relatie. Zoals die Heleen Mees, die een beetje naaktselfies naar een dikke getrouwde postduif stuurde. Terwijl ze veel makkelijker aan een gespierde hovenier, timmerman of kunstenaar kan komen, die haar ook nog eens op een voetstuk zetten.
:D :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')