Van het weekend weer gewonnen!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef tong80 het volgende:
En Haake? Hoe is het daar mee ? Was toch een toptrainer.
Het is Høkenquote:
Dit is feitelijk onjuist en dat weet jij dondersgoedquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand zich voor Twente interesseert.
Er kijken drie man en hun geleidehond naar die wedstrijden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist en dat weet jij dondersgoed
Hebben ze daar ook al mafiaquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:40 schreef Ties02 het volgende:
Zal ik anders even over FC Groningen beginnen Johannes? Daar zit drie man en een paardenkop
27.100 man afgelopen thuiswedstrijd (incl. mezelf)quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er kijken drie man en hun geleidehond naar die wedstrijden.
Ik heb het over derksen. Die spreekt al jaren met dubbele tong.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Van het weekend weer gewonnen!
Hier Hansie heeft het er ook over
Schrijf een boze briefquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over derksen. Die spreekt al jaren met dubbele tong.
Er hoort een punt achter een zin.quote:
Sinds wanneer niet ? Verder bedoelde ik ten Hag.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand zich voor Twente interesseert.
Nou en ? Bij Monaco ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er kijken drie man en hun geleidehond naar die wedstrijden.
Arjen Robben hoeft maar een filmpje op te nemen en het is gelijk weer volle bakquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:40 schreef Ties02 het volgende:
Zal ik anders even over FC Groningen beginnen Johannes? Daar zit drie man en een paardenkop
Graag eigenlijk. Daar is het echteen zooitje, terwijl ik ze nog getipt hebt voor het seizoen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:40 schreef Ties02 het volgende:
PATSquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
27.100 man afgelopen thuiswedstrijd (incl. mezelf)
Best wel treurig dat dat nodig isquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen Robben hoeft maar een filmpje op te nemen en het is gelijk weer volle bak
Wij hebben N'Kufo die na 15 jaar in Nederland nog steeds geen kopje koffie kon bestellenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste clubiconen.
Dat ie er eens wat vaker in staat dan, ipv die waardeloze Younesquote:
Heb er al een column aan gewijd. Ook over Smeets in deze. Hekelen alles en iedereen vooral de BNers die in alle programma's komen. Zelf zijn ze niet weg te slaan.quote:
Heb eigenlijk nooit gesnapt waarom die zonodig een standbeeld moestquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij hebben N'Kufo die na 15 jaar in Nederland nog steeds geen kopje koffie kon bestellen
Mag wel hoor. Ik reageerde alleen op je.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En jij hoort in een bejaardentehuis, maar daar heb ik het ook niet over
Die leest niemandquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er al een column aan gewijd. Ook over Smeets in deze. Hekelen alles en iedereen vooral de BNers die in alle programma's komen. Zelf zijn ze niet weg te slaan.
Was Bob Marley het niet mee eens.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef franklop het volgende:
Lastig spelen als je continue stoned bent.
Beetje symbool voor de wederopstanding / opkomst van Twente (hij begon toen we bijna failliet waren) en is kampioen geworden. Is clubtopscorer en heeft lang bij de club gespeeld. Ik heb nog erg warme herinneringen aan hem.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt waarom die zonodig een standbeeld moest
Ach Rutten moesten ze ook op les Nederlands sturen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij hebben N'Kufo die na 15 jaar in Nederland nog steeds geen kopje koffie kon bestellen
Net als jij op FOK!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er al een column aan gewijd. Ook over Smeets in deze. Hekelen alles en iedereen vooral de BNers die in alle programma's komen. Zelf zijn ze niet weg te slaan.
Maar van Derksen moeten ze toch 3 jaar blijvenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
Bakkali deed het ook geweldig.
Tegen Zulte (?) en NEC.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het favoriete item van Ties en mij
Ja kut he.quote:
Is mode hier. Hoe yheet diePoolse doelmanquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit gesnapt waarom die zonodig een standbeeld moest
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is mode hier. Hoe yheet diePoolse doelmanDie mocht de kampioensschaal van Feyenoord uitreiken.
Klopt. Gaat me dan ook om de kunst van het creëren. Zeg maar het Nederlandse voetbal in een notedop.quote:
Hapsquote:
Binnenkort mogen ze op het doel zittenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een keeper moet in zijn goal staan.
~ Hans Kraaij Jr
Staat vrijdag doodleuk tegen Messi te ballen alsof er niks aan de hand isquote:
Kees Rijvers verdient hem meer. Of de Keu. Piet Schrijvers, Jan Jeuring, Kalle Oranen, Wim de Vries, Kick van der Vall, Arnold Mühren, Niels Overweg, Thoresen, Sanchez Torres.....etc. Of gewoon het hele elftal dat eenmaal de kampioenen zouden zijn en ook nog eens de EC-3 finale haalden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje symbool voor de wederopstanding / opkomst van Twente (hij begon toen we bijna failliet waren) en is kampioen geworden. Is clubtopscorer en heeft lang bij de club gespeeld. Ik heb nog erg warme herinneringen aan hem.
Klopt. Heb echter wel schrijftalent.quote:
Je vergeet Prince Polley!quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kees Rijvers verdient hem meer. Of de Keu. Piet Schrijvers, Jan Jeuring, Kalle Oranen, Wim de Vries, Kick van der Vall, Arnold Mühren, Niels Overweg, Thoresen, Sanchez Torres.....etc. Of gewoon het hele elftal dat eenmaal de kampioenen zouden zijn en ook nog eens de EC-3 finale haalden.
Oh ja, die overal reserve was behalve in Rotterdam. Speelde omdat de doelman van Liverpool in de finale geblesseerd was.quote:
Die Marokaantjes moet je kort houdenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er nu al wordt gesproken over Amrabat in oranje
Lekker interessant wat hij elders presteerdequote:Op maandag 2 oktober 2017 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, die overal reserve was behalve in Rotterdam. Speelde omdat de doelman van Liverpool in de finale geblesseerd was.
Joh hier debatteerden en discussieerden we maandenlang over Kalou, de bruine spitsquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
Ziyech trauma, maar die Amrabat is toch niks bijzonders.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
Maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met je cynische toontje.
Speler met enorm veel potentie, maar een beetje vroeg deze discussiequote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech trauma, maar die Amrabat is toch niks bijzonders.
Kan je nog wel meer over Twente vertellen. Enschedese Boys en Sportclub Enschede met Abe in zijn nadagen. Heinkes nekte Twente na de 0-0 met een hattrick. Thoresen is topscorer aller tijden qua buitenlanders in Nederland. René en Willie kwamen van het Helmondse MULO. En warenamateurinternational.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je vergeet Prince Polley!
Maar goede post, je bent goed op de hoogte van onze historie. Ik had ook niet anders verwacht.
Heja de keu!
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enschedese Boys en Sportclub Enschede
Wordt niet over gesproken. Over Zsyech ook niet. Gewoon voor het geval dat selecteren. Je laat hem 5 minuten invallen en later zie je wel verder. Lukte met Willie Dullens en Salasar ook. Debuteerden en het was einde van hun als international. Pech gehad.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
Heb je gelijk in. Maar het is wel typerend.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker interessant wat hij elders presteerde
We hebben toch Ugur Yildirim ook een keer in Oranje gehadquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt niet over gesproken. Over Zsyech ook niet. Gewoon voor het geval dat selecteren. Je laat hem 5 minuten invallen en later zie je wel verder. Lukte met Willie Dullens en Salasar ook. Debuteerden en het was einde van hun als international. Pech gehad.
Die heeft zaterdag nog gescoord in de Bundesliga.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh hier debatteerden en discussieerden we maandenlang over Kalou, de bruine spits
Wout is zwakzinnigquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Wout is een Tukker dus ik heb logischerwijs een zwak voor die jongen
Typerend voor wat? Was een held in Rotterdam en kwam uit het laatste kampioensteam. Vond het wel een prima keuze.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar het is wel typerend.
Trap at to niet.quote:
Nogmaals, klopt. Maar wel alvast selecteren. net zoals Chelsea 50 spelers koopt omdat ze het geld hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Speler met enorm veel potentie, maar een beetje vroeg deze discussie
Kjeldquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Is dat de zoon van Hansie van Breukelen ?
Daar gaat het niet om. Dat worden we met niemandquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:56 schreef Evertjan het volgende:
net alsof we WK worden met Ambrabat in de basis
Ik zou lekker voor Marokko kiezen, lekker weertje en sportief niet eens slechterquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals, klopt. Maar wel alvast selecteren. net zoals Chelsea 50 spelers koopt omdat ze het geld hebben.
lolquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou lekker voor Marokko kiezen, lekker weertje en sportief niet eens slechter
Die jongen moet gewoon lekker zijn hart volgen en kiezen voor het land waar hij het meest van houdtquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt niet over gesproken. Over Zsyech ook niet. Gewoon voor het geval dat selecteren. Je laat hem 5 minuten invallen en later zie je wel verder. Lukte met Willie Dullens en Salasar ook. Debuteerden en het was einde van hun als international. Pech gehad.
"gevoel voor de wedstrijd hebben"quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is er mis met de spelregels volgen?
Met een jut op z'n rug ?quote:
Geloof het wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We hebben toch Ugur Yildirim ook een keer in Oranje gehad
Bij FC Utrecht hadden ze een Wout achterin.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Wout is een Tukker dus ik heb logischerwijs een zwak voor die jongen
Daar kon Nijhuis heel veel aan doen ja...quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Heel verhaal over Nijhuis en dan geen opmerking over de (mogelijke) 1-0 die onterecht werd afgekeurd..
Brama? Ook een echte Tukkerquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht hadden ze een Wout achterin.
Deelde die bekeuringen uit?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij FC Utrecht hadden ze een Wout achterin.
Dat zeg ik. Zo'n speler als held. Net zoals ik dat bij John de Wolf nooit heb begrepen. Ruud Heus is op het randje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Typerend voor wat? Was een held in Rotterdam en kwam uit het laatste kampioensteam. Vond het wel een prima keuze.
Ach, als hij door had laten voetballen, was het wel zijn verdienste geweest volgens Johan waarschijnlijkquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar kon Nijhuis heel veel aan doen ja...
Wat jij daarvan vindt is op geen enkele manier rullevantquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zo'n speler als held. Net zoals ik dat bij John de Wolf nooit heb begrepen. Ruud Heus is op het randje.
Ik zou het echt niet weten. Beetje lamme en blind momenteel......even nagedacht. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou lekker voor Marokko kiezen, lekker weertje en sportief niet eens slechter
Tja. Die grens had het gewoon moeten zien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, als hij door had laten voetballen, was het wel zijn verdienste geweest volgens Johan waarschijnlijk
Ik heb zo'n idee dat tong hier toch enigszins anders over denkt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij daarvan vindt is op geen enkele manier rullevant
Leuke woordspelingquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt een rariteitenkabinet.
Momenteel wel. Sportief maakt het voor het eerst in 50 jaar niks meer uit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die jongen moet gewoon lekker zijn hart volgen en kiezen voor het land waar hij het meest van houdt
Ton de Kruik. Was agent.quote:
Nee beuken aan spitsen. Zoals Beukers en van Beukering zijn vader.quote:
Het is ook absoluut niet mijn kopje thee maar ze hebben er wel succes mee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
is de app van hetzelfde niveau als de VI facebook? Dat is de grootste aids die er is.
Klopt. Zullen we heel FOK! opdoeken ?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij daarvan vindt is op geen enkele manier rullevant
Ik durf niet eens die van Neres in te schatten.quote:
Ik kijk principieel niet naar marokkanenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit naar Tiki Taka Touzani gekeken.
Ja, tag je vriend die het meest op een frikandel lijkt. Wat een onzin.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet mijn kopje thee maar ze hebben er wel succes mee.
"Tagggg iemand die morgen ook naakt op het veld staat".
Nee hoor, heeft ie gelijk in. Ik ben totaal niet relevant. Ik lul maar een eind weg en heb niks te zeggen of te melden. Zulke zelfanalyse zouden eer mensen moeten doen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat tong hier toch enigszins anders over denkt.
Paxconquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, tag je vriend die het meest op een frikandel lijkt. Wat een onzin.
Niks mis mee.quote:
eerquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft ie gelijk in. Ik ben totaal niet relevant. Ik lul maar een eind weg en heb niks te zeggen of te melden. Zulke zelfanalyse zouden eer mensen moeten doen.
René en Willie van der Kerkhof ieder precies 86. Dan ben je bijna zwakbegaafd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik durf niet eens die van Neres in te schatten.
Doet hij samen met GGMM.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij fokt niet meer maar sherlockt nog wel regelmatig
De ijdeltuit
Dat is voor onzekere pubers.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij fokt niet meer maar sherlockt nog wel regelmatig
De ijdeltuit
Meer. Ik type snel klik op zenden en kijk er niet meer naar om. net zoals met veel andere sterspelers gebeurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |