quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:09 schreef Harvest89 het volgende:
Krijg de koude rillingen van dit topic.
Liever 10 kinderen per ongeluk verwekken, dan een arts die daar onder met een mesje gaat snijden.
Regelmatig. En ze vindt het heerlijk. Geweldige beleving dat zaad over haar gezicht. Maar goed. That's me.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeg je dat nu vaak dan: "hier, heb je mijn zaad"?
Gooi je een handje chiazaad na, kan je alsnog zeggen hier heb je mijn zaad?quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:06 schreef Nietszche81 het volgende:
[..]
Regelmatig. En ze vindt het heerlijk. Geweldige beleving dat zaad over haar gezicht. Maar goed. That's me.
Ik ben op de helft en kan dit onderschrijven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:09 schreef Harvest89 het volgende:
Krijg de koude rillingen van dit topic.
Liever 10 kinderen per ongeluk verwekken, dan een arts die daar onder met een mesje gaat snijden.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gooi je een handje chiazaad na, kan je alsnog zeggen hier heb je mijn zaad?
Maar je weet dat het nep is. Dat lijkt me zo lastig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Alsof je wat merkt van het wel of niet aanwezig zijn van die 'zaadjes'...
Nee dus, het maakt geen enkel verschil.
Nep? Het komt dan niet uit je broekzak he?quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:42 schreef Nietszche81 het volgende:
[..]
Maar je weet dat het nep is. Dat lijkt me zo lastig.
Maar is er iemand die dat gevoel kent?quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:42 schreef Nietszche81 het volgende:
[..]
Maar je weet dat het nep is. Dat lijkt me zo lastig.
Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat lijkt me niet het meest relevante. Wel dat het in circa 1% van de gevallen leidt tot blijvende pijnlijke klachten.
Ah oke dus niet minder wit omdat het alleen prostaatvocht is..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:53 schreef Sometimes het volgende:
Geen verschil.
Wel het idee dat het minder is, qua hoeveelheid.
Dat verschil (als dat er is) zie ik echt niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ah oke dus niet minder wit omdat het alleen prostaatvocht is..
Nee maar we hier heb jij mijn lul!!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeg je dat nu vaak dan: "hier, heb je mijn zaad"?
De arts moet wel heel erg uitschieten mocht je dit niet meer kunnen zeggen na een vasectomie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:21 schreef Terminuz het volgende:
[..]
Nee maar we hier heb jij mijn lul!!!
Haha. O daarom dat genderneutraal!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De arts moet wel heel erg uitschieten mocht je dit niet meer kunnen zeggen na een vasectomie.
Oke... Weer wat geleerd !! 😃😁quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:01 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat verschil (als dat er is) zie ik echt niet.
Belasten? moeten? wtf?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.
Dat is het enige wat je als man terug kan doen voor je partner nadat ze al jaren de verantwoordelijkheid heeft genomen.
Het is een vrij simpele ingreep met zeer weinig kans op complicaties. De beleving blijft hetzelfde.
Maar het zit in het hoofd van de man en dan willen ze het niet meer.
Net zoals het vb van TS, dat hij dan niet meer kan roepen: hier is mijn zaad.
Erg... Dan de vrouw maar verder belasten.
Het zijn geen schadeloze snoepjes die ze moeten nemen hé.
Enfin, genoeg gepreekt.
Sorry, maar je reactie hier is echt heel erg naïef.quote:Op zondag 15 oktober 2017 15:48 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Belasten? moeten? wtf?![]()
Seks is iets moois en voor beide prettig Wanneer jij je laat overhalen om dingen te doen die zelf niet eens wil ligt dat toch echt aan je eigen gebrek van eigenwaarde en zelfrespect en niet aan je partner die zijn wensen uit.![]()
Verder is het gewoon een logische vraag voor TS om zich zorgen te maken over zoiets. Ik ben zelf 26 maar ben ook best nieuwsgierig.
Ga eens naar de hoeren. Daar knap je vast van op.quote:Op zondag 5 november 2017 20:29 schreef Renzo_Stokkel het volgende:
Ik ben renzo Stokkel ben 24 kom uit een lastige relatie waardoor ik sexueel gefrustreerd ben iemand tips voor een uitlaatklep of iemand die dit ook heb
Nou nou nou, want de man moet dat dan maar doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laat daarom maar de vrouw heel haar leven de pil nemen en alle risico's blijven lopen hé.
Dat is het enige wat je als man terug kan doen voor je partner nadat ze al jaren de verantwoordelijkheid heeft genomen.
Het is een vrij simpele ingreep met zeer weinig kans op complicaties. De beleving blijft hetzelfde.
Enfin, genoeg gepreekt.
Ze moet helemaal niets!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Enfin, genoeg gepreekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |