Doet die gewoon expres. Kut Coronel. Alles voor de aandachtquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schaar ik allen hoger in dan deze henderson die dr gewoon in alle legs van van gerwen aangehangen heeftquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor verloor ook in de eerste ronde van spelers als Andy fucking Callaby, Adrian Gray, Steve West en Vincent van der Voort.
F1 pakt de act op.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Doet die gewoon expres. Kut Coronel. Alles voor de aandacht
Lol, dan denk ik eerder dat jij de afgelopen maanden geen moer gevolgd hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:33 schreef bechirti het volgende:
[..]
schaar ik allen hoger in dan deze henderson die dr gewoon in alle legs van van gerwen aangehangen heeft
Henderson kan op zijn piek best wel een behoorlijk pijltje gooienquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:33 schreef bechirti het volgende:
[..]
schaar ik allen hoger in dan deze henderson die dr gewoon in alle legs van van gerwen aangehangen heeft
Toch een stukje WINNAARSMENTALITEIT dat je dan verliestquote:
volg alles. en vloertoernooien zijn oefenpotjes. hrt zegt zo weinig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, dan denk ik eerder dat jij de afgelopen maanden geen moer gevolgd hebt.
Nee die steekt 'em erinquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
KLAASEN NEEMT HET STOKJE OVER JAAAAAAAA
Wutquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:35 schreef bechirti het volgende:
[..]
volg alles. en vloertoernooien zijn oefenpotjes. hrt zegt zo weinig.
Nou dan heeft ie zijn zinquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 pakt de act op.
https://www.facebook.com/Formula1/
ja hehe maar de druk is totaal anders. soort eredivisie champions leaguequote:Op maandag 2 oktober 2017 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WutVloertoernooien zijn juist de toernooien om je te plaatsen voor de grote toernooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |