abonnement Unibet Coolblue
pi_174116435
Beste fifa 18 spelers,

Onlangs kocht ik via IGVault fifa coins.
Voor ¤75,- kreeg ik 100K.
Echter de dag erna waren al mijn coins verdwenen. Weg 100K!!
Ik vond een brief van EA sports in mijn emailbox en die luidde als volgt:

*******Hallo.

We hebben gemerkt dat jouw FIFA account de spelregels van EA heeft overtreden.

We moeten echt even praten…

We hebben waargenomen dat jouw account onlangs betrokken was bij de distributie van FUT Coins (als ontvanger). Coindistributie is tegen onze regels. Daarom hebben we jouw FIFA-account gemarkeerd en al je FUT Coins verwijderd.

We nemen deze handelingen bijzonder serieus. Als je je blijft bezighouden met coindistributie, moeten we wellicht je club verwijderen, je toegang tot de transfermarkt van FUT 18 blokkeren of zelfs de mogelijkheid om FIFA online te spelen vanaf jouw account blokkeren.

• Lees meer over hoe je volgens de regels speelt op https://www.easports.com/fifa-rules
• Lees onze volledige gebruikersovereenkomst door. Hiermee stem je in wanneer je EA-games speelt of diensten van EA gebruikt:
http://www.ea.com/terms-of-service

Wat dit betekent

We willen allemaal wel een vriend in nood helpen, maar FUT Coins sturen is niet de juiste manier. Coins aan je vrienden sturen is een vorm van coindistributie en is een overtreding van onze regels.

Je overtreedt onze regels als je de FUT transfermarkt gebruikt om coins over te dragen van en naar een andere speler in plaats van spelersitems te kopen voor een redelijk aantal coins. Dit betekent dat je een hoeveelheid coins voor een spelersitem betaalt dat veel hoger ligt dan de gemiddelde prijs om zo munten te distribueren.

Weggeefacties zijn een vorm van coindistributie. Als een speler of website je bijvoorbeeld coins aanbiedt in ruil voor een abonnement. Doe het niet! Dat is tegen onze regels.
Meerdere accounts hebben en ze gebruiken om coins door te sluizen naar je hoofdaccount is ook tegen onze regels.

De regels van EA

Als je onze regels schendt, beschadig je de ervaring voor jezelf en andere spelers. Wij willen graag dat iedereen veilig en onbezorgd kan spelen.

Je overtreedt de regels (https://www.ea.com/terms-of-service#section6) in de volgende gevallen:
• je inlaten met coindistributie
• coins kopen
• coins verkopen

Heb je nog vragen?

Als je van mening bent dat deze actie tegen je account onjuist is, laat het ons dan weten via lets_talk@ea.com.

Lees welke informatie je ons moet sturen: https://help.ea.com/help/(...)r-suspended-accounts

Zodra we je e-mail ontvangen hebben, zullen we je account meteen onderzoeken.

Bedankt,
Dienstvoorwaarden EA************

Ik ben dus ¤75,- lichter en geen stap verder.
Ik dacht laat ik dit als (slecht) voorbeeld op FOK plaatsen zodat je geen geld hoeft weg te gooien... Koop geen coins via websites als IGVault. EA zit bovenop je account en kan je bannen.

IGVault zei naar aanleiding van de mail trouwens dat ze me wel wilde compenseren met coins. Maar daar heb je niks aan omdat je dan een ban riskeert door EA.
pi_174117049
Ha, eigen schuld!
pi_174118164
Hahahahaha
  zondag 1 oktober 2017 @ 17:25:09 #4
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_174118219
Valsspelen met Fifa. :')
Heb je een trauma opgelopen?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_174118471
Ik weet niet wat dommer is: 100k kopen voor 75 euro of überhaupt coins kopen.
pi_174119075
Nja, wel tof dat hij het hier deelt opdat anderen niet dezelfde fout begaan, toch?
pi_174119251
Lijkt op een verzonnen mail..
Met name 'we moeten echt even praten'
Alsof een bedrijf zulke taal gebruikt.
pi_174119327
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:12 schreef 0108daniel het volgende:
Lijkt op een verzonnen mail..
Met name 'we moeten echt even praten'
Alsof een bedrijf zulke taal gebruikt.
Zijn coins zijn ook daadwerkelijk verdwenen. Ik denk dat EA gewoon op een luchtige, persoonlijke manier met haar klanten praat. Er is ook nog niets aan de hand, maar niet vaker flikken is de strekking van EA.
pi_174120354
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:12 schreef 0108daniel het volgende:
Lijkt op een verzonnen mail..
Met name 'we moeten echt even praten'
Alsof een bedrijf zulke taal gebruikt.
Zeker niet verzonnen.
Komt officieel van EA
pi_174120365
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:04 schreef PJR het volgende:
Nja, wel tof dat hij het hier deelt opdat anderen niet dezelfde fout begaan, toch?
Dat is idd waarom ik het heb gepost, het is niet om te huilen dat ik ¤75,- kwijt ben...
pi_174121023
kan gebeuren toch

[ Bericht 91% gewijzigd door Doosopwielen op 01-10-2017 19:44:00 ]
🔒
  zondag 1 oktober 2017 @ 19:53:30 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174121553
Valsspelers :')
Laffe huichelaar
pi_174121618
Vreemd wel, als het niet kan waarom is het dan mogelijk coins te geven?
pi_174121968
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Syd het volgende:
Vreemd wel, als het niet kan waarom is het dan mogelijk coins te geven?
Net als dat jij jouw huis niet voor 1 euro aan mij mag verkopen om zo de belasting op giften te ontduiken. Het kan wel, maar als de belastingdienst erachter komt mag je alsnog betalen.
pi_174164700
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 19:55 schreef Syd het volgende:
Vreemd wel, als het niet kan waarom is het dan mogelijk coins te geven?
het mag vast wel, maar gelijk 100k is verdacht
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:44:58 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174177161
Met FIFA 17 meerdere keren 30k aan munten gekocht voor 10 euro. Ze geven ook aan dat je meteen spelers moet kopen, anders kan het opvallen bij EA. Ik kocht dus ook meteen spelers.

Ik kocht toen een keer 80k maar moest sporten en heb mijn munten op mijn account laten staan. Dag later kreeg ik ook zo'n soort mail met een laatste waarschuwing, en ik was mijn 80k coins kwijt.

Je kan dus gewoon coins kopen, maar je moet wel meteen van die coins spelers halen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')