quote:bron: www.at5.nl
Het Drum Rhythm Festival gaat volgend jaar niet door, omdat Mojo, de organisator, geen nieuwe hoofdsponsor heeft kunnen vinden.
Sponsor Drum trok zich eerder gedwongen terug, omdat tabaksfabrikanten door de nieuwe tabakswet geen muziekevenementen meer mogen sponsoren: "een dramatisch gevolg van de nieuwe wetgeving", aldus T. van den Hoek van Mojo. Het bedrijf waagt voor 2004 een nieuwe poging.
Drum Rhythm beleefde dit jaar de elfde editie. Het festival, dat een mix van zwarte muziek als hiphop, r&b, reggae en jazz en hedendaagse dance biedt, werd gehouden op Java-eiland.
Heel erg jammer. Een van de weinige festivals die ik wel leuk vind (qua muziek iig) en dat ook op een fijne plek zit, die wel goed te bereiken is.
Een triest gevolg van die hele anti-rook lobby (en wel vreemd trouwens, want op dat hele Drum Rhythm heb ik nooit echt reclame voor Drum gezien. Op een verdwaald spandoek na misschien).
quote:k&d
Op dinsdag 17 december 2002 17:58 schreef UrbanMike het volgende:
ja dats echt fokt op... was echt een cool festival man! vorig jaar Wyclef Jean
quote:En Röyksopp. Waarom ik die niet ben gaan zien is me momenteel onduidelijk trouwens.
Op dinsdag 17 december 2002 17:59 schreef Rulin het volgende:
k&d
quote:Verdomme. En ik had nog gezocht.
Op dinsdag 17 december 2002 18:08 schreef MSXUser het volgende:
Drum Rhythm Festival gaat niet door
(sorry!)
Maar dit topic heeft inmiddels meer replies .
quote:Inderdaad, deze blijft open... ik had ook over die andere heen gekeken.
Op dinsdag 17 december 2002 18:11 schreef keeper het volgende:[..]
Verdomme. En ik had nog gezocht.
Maar dit topic heeft inmiddels meer replies
.
quote:Hier nog even dat andere bericht.
Het Drum Rhythm Festival gaat volgend jaar niet door. Organisator Mojo heeft geen nieuwe hoofdsponsor kunnen vinden, zo maakte hij dinsdag bekend.Sponsor Drum trok zich eerder gedwongen terug, omdat tabaksfabrikanten door de nieuwe tabakswet geen muziekevenementen meer mogen sponsoren. ,,Dit is een dramatisch gevolg van de nieuwe wetgeving'', aldus directeur T. van den Hoek van Mojo. Het bedrijf probeert voor 2004 nog wel een hoofdsponsor te vinden. ,,We hebben in ieder geval nog hoop dat er zich een goede partij meldt. Misschien kan de overheid de helpende hand toesteken. Ze verdienen tenslotte aan tabaksaccijnzen.''
Drum Rhythm werd dit voorjaar voor de elfde keer gehouden. Het Amsterdamse festival bood een mix van zwarte muziek als hiphop, r&b, reggae en jazz en hedendaagse dance. Het festival trok in mei ongeveer 12000 bezoekers.
Misschien een constructie die ook voor Drum Rhythm zou kunnen werken? Misschien was het ook gewoon toeval...
Het Drum Rhythm Festival gaat volgend jaar niet door, omdat Mojo, de organisator, geen nieuwe hoofdsponsor heeft kunnen vinden.
Het Drum Rhythm Festival gaat volgend jaar niet door. Organisator Mojo heeft geen nieuwe hoofdsponsor kunnen vinden, zo maakte hij dinsdag bekend.
Sponsor Drum trok zich eerder gedwongen terug, omdat tabaksfabrikanten door de nieuwe tabakswet geen muziekevenementen meer mogen sponsoren:
Sponsor Drum trok zich eerder gedwongen terug, omdat tabaksfabrikanten door de nieuwe tabakswet geen muziekevenementen meer mogen sponsoren.
"een dramatisch gevolg van de nieuwe wetgeving", aldus T. van den Hoek van Mojo.
Dit is een dramatisch gevolg van de nieuwe wetgeving'', aldus directeur T. van den Hoek van Mojo.
Het bedrijf waagt voor 2004 een nieuwe poging.
Het bedrijf probeert voor 2004 nog wel een hoofdsponsor te vinden.
We hebben in ieder geval nog hoop dat er zich een goede partij meldt. Misschien kan de overheid de helpende hand toesteken. Ze verdienen tenslotte aan tabaksaccijnzen.''
Drum Rhythm beleefde dit jaar de elfde editie. Het festival, dat een mix van zwarte muziek als hiphop, r&b, reggae en jazz en hedendaagse dance biedt, werd gehouden op Java-eiland.
Drum Rhythm werd dit voorjaar voor de elfde keer gehouden. Het Amsterdamse festival bood een mix van zwarte muziek als hiphop, r&b, reggae en jazz en hedendaagse dance. Het festival trok in mei ongeveer 12000 bezoekers.
quote:Het lijkt de FP wel
Op dinsdag 17 december 2002 18:23 schreef Solid_Snake het volgende:
Nou, AT5 heeft ook echt moeite gedaan zeg, om dit nieuws te vergaren.Vetgedrukt het oude bericht, en Italic het bericht van AT5:
Ik vraag me af of dit soort acties van de overheid enig resultaat hebben, op het irriteren van muziekliefhebbers na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |