abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 00:31:03 #101
368283 ato
pi_174364755
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Gesmeek? :D
Je neemt wederom het ESF forum af en toe iets te serieus ben ik bang. Af en toe wat gehyper moet je niet te zwaar nemen. Ik vind inmiddels alles best als Maan maar niet gaat.
'Wij' smeken dat het Maan kind niet gaat. :)
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 00:54:31 #102
375570 crew  Cyan9
pi_174364979
Dat Caro Emerald niet meer relevant zou zijn, vind ik ook niet echt passend.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 12 oktober 2017 @ 06:41:07 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_174365856
Daar ben ik dan ook wel mee eens. Ik denk dat Caro echt een grote flop zou worden. Dan nog liever Maan. There I've said it. :o
pi_174366809
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:30 schreef Cee het volgende:
Di-rect ja, waren me al even ontschoten maar die STEM, en ze hebben een erg gevarieerd repertoire en charisma in overvloed. Ik geef akkoord.
Eens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 09:42:15 #105
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174367276
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Je neemt wederom het ESF forum af en toe iets te serieus ben ik bang. Af en toe wat gehyper moet je niet te zwaar nemen. Ik vind inmiddels alles best als Maan maar niet gaat.
Min of meer mee eens. Dit jaar weer een echte artiest aub, geen middelmatige The Voice-rommel. (Als Maan niet gaat hebben ze ongetwijfeld nog meer van die zooi op de planken liggen)

Maar goed, dan moeten die echte artiesten er natuurlijk wel zin in hebben.
pi_174367450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me bij di-rect wel een beetje zorgen over de zanger mochten ze naar het ESF gaan, het lijkt me een type die zich niet zo makkelijk laat regisseren. :X (en voor dat helpt ook niet echt dat het lijkt alsof ie voor elk optreden wat gesnoven heeft, althans de verschillende keren dat ik ze gezien heb)
Ze hebben ervaring en smaak genoeg hebben om dat zelf goed aan te pakken. Denk ik.

Maar ik denk dat zij, en alle alternatieve bandjes, in geen miljoen jaar gaan. Helaas.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174367586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
Ik maak me bij di-rect wel een beetje zorgen over de zanger mochten ze naar het ESF gaan, het lijkt me een type die zich niet zo makkelijk laat regisseren. :X
Dat zou juist mijn voorkeur hebben. Een act die weet wat ze willen en niet op het laatste moment nog over hun optreden moeten nadenken of de lezers van een tijdschrift om kledingadvies moeten vragen.
pi_174367631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:01 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Dat zou juist mijn voorkeur hebben. Een act die weet wat ze willen en niet op het laatste moment nog over hun optreden moeten nadenken of de lezers van een tijdschrift om kledingadvies moeten vragen.
Sowieso zijn zij artiesten en geen 20-jarig miepje die niet weet wat ze moet doen. En het negatieve beeld van ESF is toch vaak dat het een kitscherige poppenkast is, met slechte muziek. Ik geef ze ook geen ongelijk.
Stuur dan verdorie een band die muziek maak, normaal ook geboekt wordt en zichzelf durf te zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174368935
Iets dat de potentie heeft om eruit te springen, iets met lef, mag ook onbekend zijn, iets met muziek/tekstschrijfvermogen
pi_174369129
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 06:41 schreef Cee het volgende:
Daar ben ik dan ook wel mee eens. Ik denk dat Caro echt een grote flop zou worden. Dan nog liever Maan. There I've said it. :o
:o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 11:36:36 #111
163650 Greys
pi_174369721
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 06:41 schreef Cee het volgende:
Daar ben ik dan ook wel mee eens. Ik denk dat Caro echt een grote flop zou worden. Dan nog liever Maan. There I've said it. :o
Caro heeft tenminste een geheel eigen stijl en eigen muziek. Dus wmb echt tien keer liever dat dan Maan met een nummer van de tante van de teckel van de buurvrouw van Og3ne.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 11:37:17 #112
163650 Greys
pi_174369740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:03 schreef Wuwwa het volgende:
Iets dat de potentie heeft om eruit te springen, iets met lef, mag ook onbekend zijn, iets met muziek/tekstschrijfvermogen
Ja. Maar wij hebben helaas geen Loic Nottet achtig iemand geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174369972
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Caro heeft tenminste een geheel eigen stijl en eigen muziek. Dus wmb echt tien keer liever dat dan Maan met een nummer van de tante van de teckel van de buurvrouw van Og3ne.
Dan heb ik toch liever Maan. Maar ik hou dan ook van dance en gruwel van de riedels van Caro.

Ik ben wel benieuwd wanneer we het te horen krijgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 11:55:55 #114
163650 Greys
pi_174370157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan heb ik toch liever Maan. Maar ik hou dan ook van dance en gruwel van de riedels van Caro.

Ik ben wel benieuwd wanneer we het te horen krijgen.
Dat hele geknutsel met 'een zangeres en daar zoeken we dan wel even een liedje bij' vind ik zelf nog veel amateuristischer en gruwelijker dan welke andere artiest met eigen muziek ook geloof ik, zelfs als het m'n smaak niet is. Dus het ligt voor mij niet per se aan Maan, ik zou het net zo erg vinden als ze nu bv Pleun zouden kiezen terwijl ze nog geen lied hebben (en Pleun was m'n favoriet bij The Voice...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174370224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hele geknutsel met 'een zangeres en daar zoeken we dan wel even een liedje bij' vind ik zelf nog veel amateuristischer en gruwelijker dan welke andere artiest met eigen muziek ook geloof ik, zelfs als het m'n smaak niet is. Dus het ligt voor mij niet per se aan Maan, ik zou het net zo erg vinden als ze nu bv Pleun zouden kiezen terwijl ze nog geen lied hebben (en Pleun was m'n favoriet bij The Voice...)
Maar in het verleden, hadden deelnemers dan ook altijd al een liedje klaarliggen? Had Ruth al een liedje? Ik vind het niet zo erg, als er maar gewoon een goed (passend) liedje bij / voor gekozen wordt.

Osjien had ook een liedje klaarliggen (al deden ze alsof het niet zo was). Tja. :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:18 #116
163650 Greys
pi_174370773
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar in het verleden, hadden deelnemers dan ook altijd al een liedje klaarliggen? Had Ruth al een liedje? Ik vind het niet zo erg, als er maar gewoon een goed (passend) liedje bij / voor gekozen wordt.

Osjien had ook een liedje klaarliggen (al deden ze alsof het niet zo was). Tja. :X
Ik bedoel meer 'we zoeken we wel een liedje van een ander bij'. Bij een Douwe of Anouk of Ilse Waylon kan je er een stuk meer op vertouwen (vind ik) dat het uiteindelijke nummer iets is dat bij ze past. Aangezien ze het zelf schrijven of hun vaste schrijver(s). Ruth dr lied was van Fluitsma en Van Tijn en die hebben volgens mij bijna al haar nummers geschreven. De Manen en Pleunen hebben én geen eigen nummers én geen succesvolle vaste schrijvers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174370911
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Maar wij hebben helaas geen Loic Nottet achtig iemand geloof ik.
Natuurlijk wel. Talent genoeg. Maar of het TROS-kliekje dat talent gaat vinden, betwijfel ik. Die komen inderdaad niet veel verder dan Maan.

Maar als er dan toch een Voice-deelnemer moet gaan, doe dan die Vinchenzo maar. Dat is een charismatisch ventje met een bijzondere stem, doet me aan George Ezra denken.
pi_174371052
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoel meer 'we zoeken we wel een liedje van een ander bij'. Bij een Douwe of Anouk of Ilse Waylon kan je er een stuk meer op vertouwen (vind ik) dat het uiteindelijke nummer iets is dat bij ze past. Aangezien ze het zelf schrijven of hun vaste schrijver(s). Ruth dr lied was van Fluitsma en Van Tijn en die hebben volgens mij bijna al haar nummers geschreven. De Manen en Pleunen hebben én geen eigen nummers én geen succesvolle vaste schrijvers.
Oh zo.
Mwah, dan wordt het nog een kleiner groepje om uit te kiezen. En ik zou bijvoorbeeld ook wel graag willen dat Anouk een dijk van een rockplaat voor Waylon schrijft. Maar Anouk schrijft, denk ik, niks rockachtig, en Waylon wil toch meer mellow.

Voor mij maakt dat dus niet uit. We hebben al zo weinig om uit te kiezen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:43:52 #119
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174371140
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh zo.
Mwah, dan wordt het nog een kleiner groepje om uit te kiezen. En ik zou bijvoorbeeld ook wel graag willen dat Anouk een dijk van een rockplaat voor Waylon schrijft. Maar Anouk schrijft, denk ik, niks rockachtig, en Waylon wil toch meer mellow.

Voor mij maakt dat dus niet uit. We hebben al zo weinig om uit te kiezen.
Uiteindelijk is het werkelijke probleem van de afgelopen jaren dat Songfestivalbreed iedereen ongeveer dezelfde muziek instuurt. Geen enkel land stuurt nog een rockplaat in behalve als je geen zin hebt om te winnen (Oekraine dit jaar), dus Nederland ook niet.
pi_174371654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het werkelijke probleem van de afgelopen jaren dat Songfestivalbreed iedereen ongeveer dezelfde muziek instuurt. Geen enkel land stuurt nog een rockplaat in behalve als je geen zin hebt om te winnen (Oekraine dit jaar), dus Nederland ook niet.
Tja, alleen iets kiezen wat 100% kans op winst is, nee, daar ben ik dan weer niet trots op. Maar zo kiezen we dus alleen wat anders om te sturen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174371843
Ik hoop vooral op een goede productie, (achtergrond)muziek dat levendig aanvoelt, alsof het op dat moment gespeeld/gemixed wordt, of die iets biedt dat opvalt. Dichtgetimmerde producties zoals Ozjien en uit de donkere jaren zorgden ervoor dat niemand uit het Europese publiek echt warm werd voor NL. De belabberde kwaliteit van productie in mei hefte de prima zang op.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 13:36:33 #122
163650 Greys
pi_174372406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Wie dan, noem er eens eentje?

quote:
Maar als er dan toch een Voice-deelnemer moet gaan, doe dan die Vinchenzo maar. Dat is een charismatisch ventje met een bijzondere stem, doet me aan George Ezra denken.
Eens. Als het dan perrrrrrse een the voicer moet zijn denk ik dat hij de meest indruk zou maken of iig het meest op zou vallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174375201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar in het verleden, hadden deelnemers dan ook altijd al een liedje klaarliggen? Had Ruth al een liedje? Ik vind het niet zo erg, als er maar gewoon een goed (passend) liedje bij / voor gekozen wordt.

Osjien had ook een liedje klaarliggen (al deden ze alsof het niet zo was). Tja. :X
Ruth had geen liedje, maar daar werd dan ook een NSF voor georganiseerd omdat erbij te kiezen. Hoewel dat met Vrede goed ging, is het met die of een vergelijkbare methode meestal geen succes geworden (Willeke, Sieneke, 3JS, Toppers).

Wat maar weer eens aantoont, hoe pijnlijk het ook is om op te merken in een topic als dit, dat het liedje veel en veel belangrijker is dan de uitvoerende artiest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_174375357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:35 schreef Fred_B het volgende:

Wat maar weer eens aantoont, hoe pijnlijk het ook is om op te merken in een topic als dit, dat het liedje veel en veel belangrijker is dan de uitvoerende artiest.
Dat is zeker zo. Daarom heb ik ook niet zoveel bezwaar tegen Maan als sommigen hier. Als ze maar een goed nummer heeft.

OG3NE vond ik ook gewoon prima, maar die gaan dan met hun slechtste nummer ooit naar het Songfestival. Net als Trijntje en Douwe Bob. Het is jammer dat er bij AVROTROS niemand aan de bel trekt: ho eens even, dit is te slecht. Back to the drawing board.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 15:49:35 #125
163650 Greys
pi_174375588
De enige die het lied van Og3ne vanaf het begin niet goed genoeg vond (dat merkte je echt aan alles) was Cornald. Maar ja als de almachtige Jan en Daniel het dan allemachtig prachtig vinden begint Cornald dus niks in zn eentje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174376192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:35 schreef Fred_B het volgende:

Wat maar weer eens aantoont, hoe pijnlijk het ook is om op te merken in een topic als dit, dat het liedje veel en veel belangrijker is dan de uitvoerende artiest.
Het is een wedstrijd, er is geen prijs voor de beste zanger. Dus helaas moet dat wel ;)
Glennis Grace heeft een gouden strot, maar zonder goed lied komt ze niet in de buurt van winst.

Then again, een Top 40 draait toch ook om liedjes?

Oh wacht, ik las je tekst als dat je het er oneens mee bent...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174376211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef blackswangreen het volgende:

Maar als er dan toch een Voice-deelnemer moet gaan, doe dan die Vinchenzo maar. Dat is een charismatisch ventje met een bijzondere stem, doet me aan George Ezra denken.
Ja, graag zelfs.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 16:32:33 #128
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174376403
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

OG3NE vond ik ook gewoon prima, maar die gaan dan met hun slechtste nummer ooit naar het Songfestival. Net als Trijntje en Douwe Bob. Het is jammer dat er bij AVROTROS niemand aan de bel trekt: ho eens even, dit is te slecht. Back to the drawing board.
Ik ben het met je eens dat het nummer minstens zo belangrijk is als de artiest, maar ik vind deze voorbeelden vreemd. Noem eens betere nummers van O'G3ne, Trijntje Oosterhuis en Douwe Bob?
pi_174376425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het nummer minstens zo belangrijk is als de artiest, maar ik vind deze voorbeelden vreemd. Noem eens betere nummers van O'G3ne, Trijntje Oosterhuis en Douwe Bob?
Voor Trijntje: alle nummers van Total Touch.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174376938
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:49 schreef Greys het volgende:
De enige die het lied van Og3ne vanaf het begin niet goed genoeg vond (dat merkte je echt aan alles) was Cornald. Maar ja als de almachtige Jan en Daniel het dan allemachtig prachtig vinden begint Cornald dus niks in zn eentje.
Het probleem is dat in die commissie volgens mij nul komma nul kennis van hedendaagse popmuziek zit. Cornald is dan nog relatief 'woke', maar is natuurlijk ook geen echte muziekkenner.
pi_174377013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het nummer minstens zo belangrijk is als de artiest, maar ik vind deze voorbeelden vreemd. Noem eens betere nummers van O'G3ne, Trijntje Oosterhuis en Douwe Bob?
OG3NE: Satellite, Wait a Minute
Douwe Bob: Pass It On, Stone Into the River
Trijntje Oosterhuis: ja, weet ik veel, geen fan van haar, maar ik heb haar wel eens beter gehoord. Bv. in Total Touch. Waarom schreef broer Tjeerd geen nummer voor haar?
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 17:41:49 #132
368283 ato
pi_174377628
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar in het verleden, hadden deelnemers dan ook altijd al een liedje klaarliggen? Had Ruth al een liedje? Ik vind het niet zo erg, als er maar gewoon een goed (passend) liedje bij / voor gekozen wordt.

Osjien had ook een liedje klaarliggen (al deden ze alsof het niet zo was). Tja. :X
Ruth had zelf 6 kwaliteit liedjes liggen.
Daar had zij ook haar inbreng in.

Het werd een nationaal songfestival, waar Ruth en anderen veel energie in hebben gestoken.

Maan heeft al twee riedeltjes ingezongen van Maxwel.
2 aardige liedjes, maar geen top liedjes.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 17:43:34 #133
368283 ato
pi_174377666
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoel meer 'we zoeken we wel een liedje van een ander bij'. Bij een Douwe of Anouk of Ilse Waylon kan je er een stuk meer op vertouwen (vind ik) dat het uiteindelijke nummer iets is dat bij ze past. Aangezien ze het zelf schrijven of hun vaste schrijver(s). Ruth dr lied was van Fluitsma en Van Tijn en die hebben volgens mij bijna al haar nummers geschreven. De Manen en Pleunen hebben én geen eigen nummers én geen succesvolle vaste schrijvers.
Nee Ruth had 6 liedjes van verschillende schrijvers, producenten wat bij haar pastte.
En zij schreven ook liedjes wat bij haar pastte.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 17:45:54 #134
163650 Greys
pi_174377718
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:43 schreef ato het volgende:

[..]

Nee Ruth had 6 liedjes van verschillende schrijvers, producenten wat bij haar pastte.
En zij schreven ook liedjes wat bij haar pastte.
Het gekozen lied was toch van Fluitsma en Van Tijn? Die hebben nog veel vaker/meer nummers voor haar geschreven. Dan mag je dat toch wel scharen onder 'haar vaste schrijvers' bedoelde ik. Niet zoals Trijntje die ineens een afgedankt nummer van Anouk van de plank trekt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 17:47:12 #135
368283 ato
pi_174377744
Ik ben ook voor Vichenzio..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 17:51:04 #136
368283 ato
pi_174377841
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gekozen lied was toch van Fluitsma en Van Tijn? Die hebben nog veel vaker/meer nummers voor haar geschreven. Dan mag je dat toch wel scharen onder 'haar vaste schrijvers' bedoelde ik. Niet zoals Trijntje die ineens een afgedankt nummer van Anouk van de plank trekt.
Klopt. Maar oa Schimscheimer, Lisa Boray, Gerrit Den Braber hadden ook een liedje geschreven voor het Nationaal songfestival speciaal voor Ruth.

Mijn punt is dat er destijds veel schrijvers waren die graag een liedje schreven voor diva Ruth Jacott, die alleen nog bekend was door musicals. Deze liedjes werden uitgekozen door Ruth en manager.
Vrede was ook best modern voor die tijd.

Fluitsma & Van Tijn hebben zeker nog een paar liedjes geschreven voor Ruth later.

En zij produceerden het winnende liedje 'vrede' .
Henk Westbroek schreef het liedje. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door ato op 12-10-2017 17:56:53 ]
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 19:14:16 #137
163650 Greys
pi_174380004
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef ato het volgende:

En zij produceerden het winnende liedje 'vrede' .
Henk Westbroek schreef het liedje. :)
Ah oké, dan staat het verkeerd op wiki. :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 19:35:45 #138
368283 ato
pi_174380529
Hans Vermeulen klopt inderdaad niet.

Henk schreef het liedje, fluitsma en van Thijn componeerden de muziek.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 19:42:13 #139
163650 Greys
pi_174380705
Ah, maar de muziek componeren schaar ik ook onder 'het lied schrijven'. Daar zit te verwarring denk ik, ik vind de muziek maken misschien nog wel meer 'het nummer schrijven' dan de tekst bedenken. ;)

Overigens hoor ik nu Racoon bij DWDD en ik weet dat ik de enige hier ben en dat ik het poldergebeuren weer om m'n oren ga krijgen maar wat zou ik juichen als ook zij ooit zouden gaan. Eigen sound, geweldige live zang, fijne uitstraling, echte eigen muziek, toe maar hoor jongens! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 19:43:43 #140
368283 ato
pi_174380740
Ik vind de zanger van Racoon best sexy (woeste uitstraling).
Ik vind dat zij ook best goede muziek hebben.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174385537
Blijf het gek vinden dat Henk Westbroek Songfestivalnummer schreef. Ik ben trouwens bang dat ze vanavond maan als deelneme bekend gaan maken
pi_174385956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:56 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Blijf het gek vinden dat Henk Westbroek Songfestivalnummer schreef. Ik ben trouwens bang dat ze vanavond maan als deelneme bekend gaan maken
Ze is wel aanwezig ja bij het Televizierring Gala, maar ik denk niet dat zij het wordt. Vind het op de één of andere manier ook geen logische keuze om na Og3ne opnieuw voor een TVOH kandidaat te gaan, tenzij de AvroTros de strategie van de Waalse omroep wil gaan volgen vanaf heden.

Og3ne zingt vanavond een stuk van hun nieuwe single. Erg benieuwd naar.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 22:04:49 #143
163650 Greys
pi_174385957
Og3ne zou tijdens het televizierring gala iets bekend gaan maken he? En Maan is daar ook. :{ En Jan Smit ook. :{

Oh djiezus jongens..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174386019
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:04 schreef Greys het volgende:
Og3ne zou tijdens het televizierring gala iets bekend gaan maken he? En Maan is daar ook. :{ En Jan Smit ook. :{

Oh djiezus jongens..
Spannond :D *O*
~The present is all there is~
pi_174386073
Het kan ook Maan'g3ne worden (of o'maan)
pi_174386093
Maar ze gaan vanavond niks bekend maken en zeker geen Maan. Lees ook niks op haar instagram of twitteraccount zo van 'Ik mag zometeen iets bekend maken'. Cornald en songfestival.nl zijn ook stil. Meestal twitteren ze toch iets de wereld in een paar dagen van te voren? Heb niks gelezen. We kunnen dus met een gerust hart blijven kijken en vooral luisteren naar Og3ne.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 oktober 2017 @ 22:14:53 #147
163650 Greys
pi_174386352
Ik vind het sowieso raar dat je niks jaar echt NUL hoort van de commissie. Dat geeft mij enige hoop dat ze al lang de artiest weten en wachten met bekend maken tot ook het lied al kant en klaar is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:05 #148
368283 ato
pi_174386477
Het is wel 1 en al Maan jaar afgelopen jaar :'(
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 22:31:01 #149
368283 ato
pi_174386944
Is dit hun nieuwste liedje? Klinkt een behoorlijk stuk beter dan Shadows.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174386967
Wat een meh-single. Zonde.

Amy zag er tenminste nog leuk uit O+
~The present is all there is~
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')