ah oké cool, ik ook niet.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Herhaling van vorig jaar, maar volgens mij heb ik deze nog niet gezien
Slagerij Hendriksequote:Op donderdag 28 september 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar welke mensen stellen hun winkel beschikbaar voor dit?
maar dit is toch niet best voor de zaak zou je denken.quote:
Ze vertellen die mensen echt wel dat het een grap isquote:Op donderdag 28 september 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar welke mensen stellen hun winkel beschikbaar voor dit?
al aan het begin?quote:Op donderdag 28 september 2017 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze vertellen die mensen echt wel dat het een grap is
Zullen er wel centen voor krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dit is toch niet best voor de zaak zou je denken.
Nee, na afloop. Dan moet je ook de quitclaim tekenen, zodat je herkenbaar uitgezonden kan worden. Je ziet dat sommige mensen daar niet aan meewerken, die zijn dan ook netjes geblurred.quote:
Ah, dat is ook wel logisch inderdaad.quote:Op donderdag 28 september 2017 22:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Nee, na afloop. Dan moet je ook de quitclaim tekenen, zodat je herkenbaar uitgezonden kan worden. Je ziet dat sommige mensen daar niet aan meewerken, die zijn dan ook netjes geblurred.
Zo slecht.quote:
Een compilatie, kennelijk maar 6 afleveringenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:02 schreef zoem het volgende:
Dit lijkt een herhaling te zijn? Ik dacht dat het nieuwe seizoen nog bezig was.
Vanavond dus, leuke dames wel voor dit programmaquote:Op donderdag 3 mei 2018 22:06 schreef zoem het volgende:
Op 17 mei gaat foute vriendinnen van start met Tina de Bruin, Jelka van Houten, Anniek Pheifer , Ilse Warringa en Anne-Marie Jung.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |