abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:38:11 #76
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174119787
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Kan je geen spuitbus met lucht kopen? Dat is te koop bij computerwinkels bv.
Of kan je eventueel een trilbak gebruiken? En bak die eventueel vuil wegmaakt met ultrageluid. Bv een dierenarts heeft dat.
Spuitbus met lucht heb ik geprobeerd maar werkte niet, toen zelf door dat slangetje erbij geblazen :) Trilbak zit denk ik niet in de mogelijkheden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174119834
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:38 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Spuitbus met lucht heb ik geprobeerd maar werkte niet, toen zelf door dat slangetje erbij geblazen :) Trilbak zit denk ik niet in de mogelijkheden.
Wrom niet? Vraag het gewoon.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_174119961
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:37 schreef DW457 het volgende:
Toch wel leuk om te lezen dat er nog best veel gereden wordt. Zelf heb ik overigens mijn rijbewijs en motor nog niet zo heel lang (paar maanden nu). Wel al de nodige kilometers op de teller, zowel alleen als met passagier. Van het weekend veel over landweggetjes en onverharde wegen gereden. Vooral dat laatste was een spannende ervaring, aangezien ik een gewone tourmotor heb. Nu waren die onverharde wegen droog, maar vraag me af of het bij nat weer ook goed was gegaan. Jullie tips hierover of ervaring hiermee?
Ik rijd geen motor maar als je nu in landelijke gebieden gaat rijden kan je veel modder onder je wielen krijgen. Het is de tijd dat boeren oogsten, vandaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_174121171
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik rijd geen motor maar als je nu in landelijke gebieden gaat rijden kan je veel modder onder je wielen krijgen. Het is de tijd dat boeren oogsten, vandaar.
Niet alleen onder je wielen, zo heb ik gemerkt. Hele motor zit onder... :{
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:57:47 #80
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_174123582
Heb er vandaag zelfs nog in gelegen :')

Onderuit gegaan in een zandweg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:03:31 #81
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174123812
-O-

schade ? letsel ?
pi_174124256
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Heb er vandaag zelfs nog in gelegen :')

Onderuit gegaan in een zandweg
Ai, da's zuur.
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:56:35 #83
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_174125839
Stuur is ietsjes krom. En ik had daarna natte sokken omdat de laarzen niet helemaal waterdicht zijn.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 1 oktober 2017 @ 21:58:56 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174125949
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik met mateloos gefrustreerd dat de afvoer voor geknoeide benzine verstopt zit en ik die met geen mogelijkheid ontstopt krijg. Ik wil helemaal niet voor zoiets onnozels naar de dealer hoeven maar het lijkt toch te gaan gebeuren. Tenzij iemand hier nog fantastische tips heeft? Ik heb erin gepeurd en geblazen. Zit helemaal verstopt. Zowel benzine als (regen)water blijft staan, en sijpelt dan mijn tank in als ik de tankdop open doe.

Overigens: echt hard erin blazen lukt niet door de ligging van dat gat. Kan er met de mond niet bij, en heb een slangetje gebruikt dat te krap is om flink hard te blazen.
zadel eraf, tank omhoog, slangetje eraf, nieuwe erop.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174125952
Volgens mij was het SD die ook zei: waar modder zit komt geen pekel
pi_174126037
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Salatrel het volgende:
Volgens mij was het SD die ook zei: waar modder zit komt geen pekel
Heb al maanden mijn motor niet schoongemaakt. Laat de winter maar komen. :7
  maandag 2 oktober 2017 @ 00:01:11 #87
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_174129184
quote:
3s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

zadel eraf, tank omhoog, slangetje eraf, nieuwe erop.
En als je 'm dan toch eraf hebt gewoon de compressor op 10 bar en doorblazen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 2 oktober 2017 @ 00:03:15 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174129213
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 21:58 schreef Salatrel het volgende:
Volgens mij was het SD die ook zei: waar modder zit komt geen pekel
correct; lekker vettig WD40 badje en niks meer aan doen tot het voorjaar ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 oktober 2017 @ 00:05:12 #89
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_174129246
Komende weken nog geen pekel toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174130267
Helaas niet. Eén waarbij er een moertje in de versnellingsbak is gedonderd, en één met een stukke spanningsregelaar :{

Toch maar weer eens op zoek naar een K75 ofzo, met injectie en cardan. Dat werkt tenminste gewoon. Kan mooi door de pekel ook.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174130271
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik met mateloos gefrustreerd dat de afvoer voor geknoeide benzine verstopt zit en ik die met geen mogelijkheid ontstopt krijg. Ik wil helemaal niet voor zoiets onnozels naar de dealer hoeven maar het lijkt toch te gaan gebeuren. Tenzij iemand hier nog fantastische tips heeft? Ik heb erin gepeurd en geblazen. Zit helemaal verstopt. Zowel benzine als (regen)water blijft staan, en sijpelt dan mijn tank in als ik de tankdop open doe.

Overigens: echt hard erin blazen lukt niet door de ligging van dat gat. Kan er met de mond niet bij, en heb een slangetje gebruikt dat te krap is om flink hard te blazen.
Oplossing van SD is beter, maar als dat niet kan: dun ijzerkabeltje, binnenkabel van een (fiets) remkabel is perfect, kun je ook gebruiken om dat soort dingen los te krijgen. Voor even dan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 02:30:12 #92
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_174130302
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 01:59 schreef BlackLining het volgende:
Helaas niet. Eén waarbij er een moertje in de versnellingsbak is gedonderd, en één met een stukke spanningsregelaar :{

Toch maar weer eens op zoek naar een K75 ofzo, met injectie en cardan. Dat werkt tenminste gewoon. Kan mooi door de pekel ook.
Krijg je een mooie verzameling als je iedere keer dat er iets stuk gaat een nieuwe motor aanschaft. *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174130380
quote:
14s.gif Op maandag 2 oktober 2017 02:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Krijg je een mooie verzameling als je iedere keer dat er iets stuk gaat een nieuwe motor aanschaft. *)
Nou ja, ik kocht eerst voor de winter gewoon een pekelfiets en die verkocht ik in de lente weer. Maar mijn pekelfiets van vorig jaar is inmiddels een projectje geworden..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:16:51 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174132914
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 01:59 schreef BlackLining het volgende:
Helaas niet. Eén waarbij er een moertje in de versnellingsbak is gedonderd, en één met een stukke spanningsregelaar :{

Toch maar weer eens op zoek naar een K75 ofzo, met injectie en cardan. Dat werkt tenminste gewoon. Kan mooi door de pekel ook.
stond er pas eentje in V&A toch? K100rs volgens mij..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:18:59 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174132957
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 02:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oplossing van SD is beter, maar als dat niet kan: dun ijzerkabeltje, binnenkabel van een (fiets) remkabel is perfect, kun je ook gebruiken om dat soort dingen los te krijgen. Voor even dan.
misschien tank eraf gehad en niet goed opgelet met terugzetten -> slangetje dubbel ergens. Daarom beter even de tank een stukje lichten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 oktober 2017 @ 10:20:01 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174132973
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 00:05 schreef Amoeba het volgende:
Komende weken nog geen pekel toch?
er is tijd nodig om een mooie laag vuil te verzamelen :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 oktober 2017 @ 11:56:42 #97
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174134938
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 10:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

misschien tank eraf gehad en niet goed opgelet met terugzetten -> slangetje dubbel ergens. Daarom beter even de tank een stukje lichten.
Ik durf heul geen tank omhoog te tillen :@ Hij zat na de storm enkele weken terug verstopt. Ik fiets 'm gewoon even langs de dealer, dank je wel voor de tips :)

Heb het zadel nog eraf gehad en zag niks geknikt zitten.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:03:47 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174135131
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik durf heul geen tank omhoog te tillen :@ Hij zat na de storm enkele weken terug verstopt. Ik fiets 'm gewoon even langs de dealer, dank je wel voor de tips :)

Heb het zadel nog eraf gehad en zag niks geknikt zitten.
kun je ook zo snel meestal niet zien.. Dan moet de tank echt even ietsje omhoog.. Maar ok, de motorboer fikst dat ws vrij vlotjes ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 oktober 2017 @ 12:09:13 #99
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174135246
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 12:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kun je ook zo snel meestal niet zien.. Dan moet de tank echt even ietsje omhoog.. Maar ok, de motorboer fikst dat ws vrij vlotjes ;)
Kom er net achter dat 'mijn' motorboer vanaf 1 okt geen avondopening meer heeft }:|

Ik kan vast wel even snel langs Goedhart ipv 'mijne', toch? Die zit veel dichterbij maar heb ik mindere ervaringen over gehoord. Maar voor zo'n klein euvel...

Edit: doe maar niet, heb nog aankoopgarantie. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Xaryna op 02-10-2017 12:17:26 ]
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174167660
Zo, lange tijd niet gereden, niet gepost, maar ineens kwam het tot een motorweekend! Voor het eerst ook www.motoshare.nl uitgeprobeerd, is erg goed bevallen!

Donderdagavond een mooie Kawasaki Z750 opgehaald en vrijdag met schoonpa en een maat van me een kleine 200 km gaan toeren door het westland. Ook gelijk de app 'Scenic' uitgetest op mijn iPhone met een ingeladen route van www.motorroutes.net, ook dat werkte erg lekker! Gelukkig die dag onverwacht erg mooi weer gehad, aangekomen in Hoek van Holland zelfs lekker aan het strand kunnen genieten van een warm zonnetje, frietje, en weer door :)

Zaterdag was het een ander verhaal, toen kwamen er nog twee vrienden bij dus in totaal met 5 motoren op stap, verzamelen in Roosendaal maar al snel bleek dat dat een natte bedoeling ging worden :') Uiteindelijk toch maar vertrokken, maar het gespetter werd al snel wat meer en na een uur waren we er wel klaar mee. Toen uitgebreid geluncht tot het wat zachter ging regenen en weer verder.. Die dag een andere route uitgeprobeerd maar die leidde ons langs wat k*tweggetjes (lange stukken kinderkopjes, nat, veel mos, ook niet prettig) en zelfs een lang stuk onverhard landbouwweggetje tussen weilanden door die makkelijk vermeden had kunnen worden. Ik denk dat we hier een klein half uur stapvoets hebben geglibberd over de modderweggetjes :')

Gelukkig klaarde het halverwege de middag op en konden we alsnog flink wat kilometers maken over droge weggetjes en konden onze leren pakken wat opdrogen :')

Uiteindelijk moe, vies en 250 km verder geëindigd en de motor weer ingeleverd bij de eigenaar (wel even netjes schoongespoten :+ ) en nu verder zwijmelen op marktplaats voor de aanschaf van een eigen motor :')

Voorkeur is wel een kawa z750 of z1000sx *zucht* *; nog even geduld...

Wat fotootjes:









abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')