abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174240992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:41 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Wordt voor pc's/laptops iets aan het uiterlijk van DEX gedaan?
Imo ziet het er nog zo DOS-achtig uit :P
Scroll een stuk of 8 reacties omhoog ;)
pi_174244677
Volume op tidex en yobit is hoger dan op bittrex? :?
https://coinmarketcap.com/currencies/waves/#markets
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_174246346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 22:42 schreef smiths het volgende:
Volume op tidex en yobit is hoger dan op bittrex? :?
https://coinmarketcap.com/currencies/waves/#markets
Tidex was al een tijdje hoger dan Bittrex wat betreft volume.

Juist een een goed teken dat we niet langer meer afhankelijk zijn van Bittrex wat betreft volume. Zeker nu ook coins worden gedelist vanwege de nieuwe SEC ruling. Bitshares wordt gedlist van Trex Darcus ook en heeft daarom zijn business al verplaats van Bittrex naar Waves DEX

Die nieuwe Aziatische exchange gaat ook lekker :7
pi_174246539
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef fukforce het volgende:

[..]
overgestapte Chinezen?
pi_174246545
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 23:54 schreef fukforce het volgende:

[..]

Tidex was al een tijdje hoger dan Bittrex wat betreft volume.

Juist een een goed teken dat we niet langer meer afhankelijk zijn van Bittrex wat betreft volume. Zeker nu ook coins worden gedelist vanwege de nieuwe SEC ruling. Bitshares wordt gedlist van Trex Darcus ook en heeft daarom zijn business al verplaats van Bittrex naar Waves DEX

Wel veel bottrading gaande op tidex, eigen orders opkopen. Dat zal wel de reden zijn dat tidex nu bovenaan staat. Orderboek is ook veel te dun om zulk volume te representeren, staat maar 90 bitcoin aan de bid kant. Maar wel goed dat er genoeg exchanges zijn waar waves te verhandelen is idd.
pi_174275137
Zijn er nog mensen die hier met de Anryze ICO gaan meedoen of al wat geïnvesteerd hebben? Ik vind het niet zo'n gek concept en de marketcap zal laag blijven. Ze hebben nu pas voor 2M opgehaald en elke token komt volgens mij voor zo'n 2 à 3 cent op de markt.
pi_174275772
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:55 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zijn er nog mensen die hier met de Anryze ICO gaan meedoen of al wat geïnvesteerd hebben? Ik vind het niet zo'n gek concept en de marketcap zal laag blijven. Ze hebben nu pas voor 2M opgehaald en elke token komt volgens mij voor zo'n 2 à 3 cent op de markt.
Nu wel. Thanks.
pi_174278951
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nu wel. Thanks.
Hoeveel heb je er in geklapt?
pi_174279116
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er in geklapt?
10 hele waves :D.

(toch zo'n 5% van mijn portfolio, dus tja ;))
pi_174279522
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:55 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Mooi project inderdaad, ook op de lange termijn. Ik zit er ook in. :)
pi_174279536
ik heb er ook 18 waves ingestoken! :) Ben benieuwd, ik zie wel veel usecases voor de dienst die ze verlenen. dus mocht de token niets waard worden, wellicht gebruik ik de service ooit nog eens :)
pi_174283993
Wat is er aan de hand met Waves?
pi_174284803
quote:
9s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:56 schreef BadVlad het volgende:
Wat is er aan de hand met Waves?
Niks.
pi_174290597
WAVTOBER ;(
pi_174291009
Voor de komende maand verwacht ik niet veel van de prijs van Waves en heel veel andere altcoins.

De BTC markt staat voor wat onzekerheden, weer een fork, er is hier en daar de onzekerheid van regulatie, etc.

De ontwikkelingen voor Waves zien er echter wel goed uit, een paar mooie releases zoals Waves-NG en de nieuwe DEX op komst.

Afijn, hodlen is soms afzien.
pi_174291578
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de komende maand verwacht ik niet veel van de prijs van Waves en heel veel andere altcoins.

De BTC markt staat voor wat onzekerheden, weer een fork, er is hier en daar de onzekerheid van regulatie, etc.

De ontwikkelingen voor Waves zien er echter wel goed uit, een paar mooie releases zoals Waves-NG en de nieuwe DEX op komst.

Afijn, hodlen is soms afzien.
Ik zit op dit moment alleen in coins waar ik long term in zit, tijdje geen (day)traden. Als ze volgend jaar rond deze tijd allemaal in de plus staan zit ik dus prima, wat er in de tussentijd allemaal gaat gebeuren maakt mij niet zoveel uit.
pi_174296076
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zit op dit moment alleen in coins waar ik long term in zit, tijdje geen (day)traden. Als ze volgend jaar rond deze tijd allemaal in de plus staan zit ik dus prima, wat er in de tussentijd allemaal gaat gebeuren maakt mij niet zoveel uit.
Opmerking van Turing was dat we qua prijs nog voorlopen op Ethereum als je dezelfde tijdlijn aanhoudt vanaf de lancering van Waves vs lancering van Ethereum ;)
pi_174296722
Magnet of iemand anders, :)
ik kreeg van de week opeens wat van Amero binnen units 3 staat er en het heeft iets met mijn alias te maken.. kan iemand mij uitleggen waar dit vandaan komt en wat ik er mee moet doen.
alvast bedankt!
pi_174296947
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:18 schreef Robert727272 het volgende:
Magnet of iemand anders, :)
ik kreeg van de week opeens wat van Amero binnen units 3 staat er en het heeft iets met mijn alias te maken.. kan iemand mij uitleggen waar dit vandaan komt en wat ik er mee moet doen.
alvast bedankt!
Geen idee, nog niet gezien :P
pi_174297050
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Opmerking van Turing was dat we qua prijs nog voorlopen op Ethereum als je dezelfde tijdlijn aanhoudt vanaf de lancering van Waves vs lancering van Ethereum ;)
Heb je een linkje? Lijkt mij wel interessant om te lezen.
pi_174301536
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:36 schreef smiths het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Lijkt mij wel interessant om te lezen.
Naar wat?
pi_174302422
Magneet, wat vind jij van Anryze? Heb jij ook onderzoek gedaan?

Ik ben nu aan het spitten door de documentatie. Het staat me wel aan dat ze nog niet veel hebben opgehaald en dat een token $0,02 is. Ik heb nog niet ontdekt wat ze doen met de tokens die ze niet verkopen, maar ik meen me te herinneren dat deze geburnd worden. Als dat zo is, is er een lage supply met een lage cap.

Het idee an sich staat me wel aan, maar ik weet niet of de beweringen die ze geven kloppen zoals: Anryze is goedkoper dan de giganten zoals Google en IBM voor spraak naar geschreven.

Lastig, lastig. Ik wil niet weer zo'n mooie return missen als met OCL :P
pi_174302791
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Magneet, wat vind jij van Anryze? Heb jij ook onderzoek gedaan?

Ik ben nu aan het spitten door de documentatie. Het staat me wel aan dat ze nog niet veel hebben opgehaald en dat een token $0,02 is. Ik heb nog niet ontdekt wat ze doen met de tokens die ze niet verkopen, maar ik meen me te herinneren dat deze geburnd worden. Als dat zo is, is er een lage supply met een lage cap.

Ondanks dat de ICO al even loopt heb ik nog geen tijd vrijgemaakt om bekijken of het wat is, haha. Misschien dat ik er morgenavond even een uurtje aan ga wagen.

quote:
Het idee an sich staat me wel aan, maar ik weet niet of de beweringen die ze geven kloppen zoals: Anryze is goedkoper dan de giganten zoals Google en IBM voor spraak naar geschreven.

Lastig, lastig. Ik wil niet weer zo'n mooie return missen als met OCL :P
FOMO is nooit een goede raadgever. Ik loop 99% van de ICO's mis, dat is helemaal niet erg. Je hebt maar 1 goede ICO nodig ;)
pi_174302920
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:57 schreef MaGNeT het volgende:

FOMO is nooit een goede raadgever. Ik loop 99% van de ICO's mis, dat is helemaal niet erg. Je hebt maar 1 goede ICO nodig ;)
Absoluut, daar heb je gelijk in. Het is niet echt een FOMO, maar ik ben ook benieuwd naar meningen veranderen. Misschien zie ik iets over het hoofd.

Ik ben nu door de WP aan het gaan en an sich sta ik er nog steeds positief tegenover. Ik moest even bedenken waarom dit op de blockchain zou moeten gaan, maar is onder anderen om:
- geen tussenpersoon a la Google, IBM, Amazon
- kan gaan om gevoelige data die nu veilig is

Ik lees nog even verder! :)
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:10:26 #205
131603 Afwazig
Serious business
pi_174303061
Toen ik me in ging lezen over Anyryze vroeg ik me af waarom spraakherkenning in godsnaam blockchaintechnologie nodig had. Ik weet het nog steeds niet en blijf er dus vandaan :P.
pi_174303180
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:10 schreef Afwazig het volgende:
Toen ik me in ging lezen over Anyryze vroeg ik me af waarom spraakherkenning in godsnaam blockchaintechnologie nodig had. Ik weet het nog steeds niet en blijf er dus vandaan :P.
Anryze geeft aan om zo de middleman er tussen uit te halen en op die manier p2p zaken te doen. Dus iemand wil iets van spraak -> geschreven hebben. Via het blockchainnetwerk kan diegene een vertaler (miner) op de blockchain vinden wat goedkoper zou moeten zijn dan wanneer je de dienst afneemt bij een centraal bedrijf. M.i. zou dit een hele mooie app zijn voor op Golem.

Ben het verder met je eens dat ik het ook een redelijk simpele uitleg vind waarom hier een blockchain voor nodig is. Maar goed, er zullen voldoende investeerders zijn die hier niet eens over nadenken en de coin gewoon kopen. Ik koop Anryze ook alleen maar om redelijk vlot te flippen, niet voor holden.

Check anders ook even p. 18: https://tokensale.anryze.(...)ted%20Network_EN.pdf
pi_174303265
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naar wat?
Dacht dat je mogelijk refereerde naar een artikel waar de prijs (op releasedata) van Ethereum met Waves was vergeleken. Dat je een beetje kon zien wat de prijs was van ETH voordat bepaalde dingen gereleased waren en waar Waves nu een beetje hangt op die tijdlijn, een grafische weergave hiervan.
pi_174303273
Ik snap nooit zo goed waarom dit dan zó specifiek gemaakt moet worden, maak dan een generieke p2p matching dingetje op basis van blockchain, voor services. Nu krijg je weer een shitload, de een voor cloud computing, de ander voor spraakherkenning, de derde voor machine learning, etc. etc. etc.
pi_174303549
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef Cyanide- het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom dit dan zó specifiek gemaakt moet worden, maak dan een generieke p2p matching dingetje op basis van blockchain, voor services. Nu krijg je weer een shitload, de een voor cloud computing, de ander voor spraakherkenning, de derde voor machine learning, etc. etc. etc.
Ja precies. Vandaar dat ik ook opperde om zo'n Anryze op Golem te laten gebeuren. Maar Golem is nog niet zover met hun ontwikkeling. Op den duur moet men daar apps op kunnen bouwen.
pi_174312921

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 21:34:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')