Goed idee, ga ik eens over nadenken.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen er voortaan ook afscheidsdocumentaires voor de verlatende mod?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kolere, bestaat dat nog steeds?
Hardop gelachenquote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
GGMM kunnen we afvinken. Die zou niet eens bij zijn eigen aankondiging aanwezig kunnen zijn
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.quote:
Is ook geen legend hequote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
GGMM kunnen we afvinken. Die zou niet eens bij zijn eigen aankondiging aanwezig kunnen zijn
Bij je moeder is er heel veel blijven hangen ja.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.
Ik schaar mij wel in het rijtje legendes.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Maar in dat geval kan er dus ook een streep door jouw naam.
quote:Op woensdag 27 september 2017 16:43 schreef onlogisch het volgende:
How rude.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij je moeder is er heel veel blijven hangen ja.
Als je nu 1 aflevering kijkt, ben je meteen weer bij.quote:Op woensdag 27 september 2017 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat, keek ik dat overdag wel eens mee met mijn moeder. Dat en As the world turns. Bizar hoeveel er is blijven hangen.
Bij the bold keken ze elkaar toch altijd zo belachelijk lang aan? Van de 20 minuten per aflevering, waren ze elkaar 18 minuten indringend aan het aanstaren...quote:Op woensdag 27 september 2017 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je nu 1 aflevering kijkt, ben je meteen weer bij.
Staat me iets van bij jaquote:Op woensdag 27 september 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij the bold keken ze elkaar toch altijd zo belachelijk lang aan? Van de 20 minuten per aflevering, waren ze elkaar 18 minuten indringend aan het aanstaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |