abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7390076
Zelf val ik op jongens met een sterk karakter/lef/humor en persoonlijkheid maar op de een of andere manier trek ik altijd de verkeerde types aan: profiteurs met megaproblemen die ik dan automatisch op ga lossen. Ik denk dat het komt omdat ik voor de buitenwereld sterk en zelfverzekerd lijk en dat "zwakkere" jongens dat nu juist weer aantrekt. Ze hebben zelf geen ruggegraat en zien dat bij mij ofzo.

Hoe zit dat bij jullie? Komt het type waar je op valt overeen met het type wat je aantrekt? Of zit daar ook een groot verschil tussen en hoe denk je dat dat komt?

pi_7390128
Ik heb een vriendin die alleen maar eikels aantrekt, achterlijke lui die alleen maar uitzijn op verkeerde dingen.
Het is nu zelfs zo erg dat ze het huis uitmoet van haar ouders die er genoeg van hebben dat ze altijd maar op zulke jongens valt. (Niet om het een of t ander maar het zijn stuk voor stuk turken )
pi_7390145
ik schijn vrouwen met problemen aan te trekken ( net als jij eigelijk). Kunnen zich niet binden of uiten of aanraken of zo iets...

Maar nu wel de goede gevonden hoor, ze heeft wel wat probleempjes maar is erg liev

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_7390149
Ehm... de wereldvreemde ongedisciplineerde nerd?
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:26:34 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7390174
Hmm... de dromer met een tic
serieus!
En het zijn nooit muurbloempjes, ook erg apart.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7390197
men zegt niet voor niets dat tegenpolen mekaar aantrekken.
zo zie je dat het meestal nog klopt ook.
meestal heb ik alleen wel het type wat ik zoek maar misschien zoek ik dan ook het tegenovergestelde van mezelf.
I have no regrets, I never look back. `Couse time doesn`t wait for me... I choose to go my own way!
pi_7390216
voornamelijk mensen die eens iets compleet anders willen proberen dan hun vorige relaties
pi_7390257
Ik trek [helaas] nerds aan. Wellicht omdat ik redelijk kan meepraten over dingen als muziek en computers. "Ah!' denkt de nerd dan, "eindelijk een meisje die mijn interesses begrijpt en deelt".
Maar ik val zelf wat meer op mannen met wat meer sociale vaardigheden. [sorry nerds, maar daar wil het bij u nog wel eens aan ontbreken]
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7390327
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:27 schreef Rulin het volgende:
voornamelijk mensen die eens iets compleet anders willen proberen dan hun vorige relaties
gymnocalycium saglione in m'n hol
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:32:14 #10
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_7390329
ahmmm, euhhh, eigenlijk geen enkel type......

moet ik me erg zorgen maken?

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_7390354
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:32 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

en speciaal voor jou, de gemiddelde breezahchick ook
pi_7390390
Vrij weinig types heb geen id...valt me wel op dat ik meisje met grote borsten aantrek Maar dat zal wel toeval zijn....

voor de rest zou ik het echt niet weten...zoveel mensen hebben me niet leuk gevonden, dat ik weet.

pi_7390407
De ultiem domme ja-knikkende top40 meisjes zijn de enige die me interesant vinden. En dat stoort me behoorlijk. De laatste kon niet eens fatsoenlijke zinnen formuleren. Zodra ze langer dan 4 woorden werden raakte ze de kluts kwijt. Het maakt niet uit wat je dan tegen zo'n persoon zegt, als je het met een glimlach doet vatten ze het automatisch als positief op.
pi_7390409
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:33 schreef Rulin het volgende:

[..]

en speciaal voor jou, de gemiddelde breezahchick ook

De gemiddelde BrEeZah ChiX zijn heet.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_7390422
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:35 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

De gemiddelde BrEeZah ChiX zijn heet.

heb msnslet.com afgezworen
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:35:56 #16
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7390423
Het type dat te verlegen is om te zeggen of laten merken dat ze me leuk vind. Dus hoor ik het altijd veel te laat.

Maargoed, als ze het wel laten merken wil ik nog wel eens te verlegen zijn om er iets van te maken. Mijn vrienden liggen altijd dubbel als ik weer eens wat probeer te ondernemen

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:36:04 #17
26189 baggy
Als 't maar wijd is
pi_7390431
Ik val op zelfverzekerde vrouwen die goed weten wat ze willen. Helaas trek ik vooral een beetje dozen aan die absoluut geen doelen hebben en niet echt verzekerd zijn van zichzelf.
pi_7390432
Ik val op corporale vrouwen, maar het komt er altijd op neer dat ik dan iets met iemand krijg die daar juist een hekel aan heeft.
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:38:37 #19
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7390500
Stille en verlege types
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7390505
Ik trek best wel veel van die breezahchicks aan... sommige wel leuk voor een keertje maar ik wil nu wel keer wat serieuzers, wat al aardig de goede kant op gaat nu trouwens
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_7390529
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ehm... de wereldvreemde ongedisciplineerde nerd?
Nee das onzin...
De lieve, eerlijke, zorgzame, romantische, mooie, zachte eh..... nerd
pi_7390542
slim & knap
  dinsdag 17 december 2002 @ 16:40:17 #23
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7390551
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee das onzin...
De lieve, eerlijke, zorgzame, romantische, mooie, zachte eh..... nerd

"Hij noemt zijn pc Sanne"
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7390573
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:36 schreef dthissen het volgende:
Ik val op corporale vrouwen, maar het komt er altijd op neer dat ik dan iets met iemand krijg die daar juist een hekel aan heeft.
Wat voor voordeel heeft een corporale vrouw boven een die toevallig niet lid is?
pi_7390673
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 16:40 schreef kwib het volgende:

[..]

"Hij noemt zijn pc Sanne"

Dat niet... Maar in bed over downloadsnelheden en servers praten... Zo erg is het nog net niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')