abonnement Unibet Coolblue
pi_173999062
Goedenavond

Vraagje, zijn er nog hogescholen die nu nog aannemen voor een opleiding

Laatste vraagje,
Zou afgelopen zomer mijn mbo4 diploma ontvangen, maar heb een kleine vertraging opgelopen, waardoor ik pas in december klaar ben. Echter is mijn recht op stufi en reisproduct komen te vervallen (afgelopen juni) omdat de school mij uitgeschreven heeft van de opleiding. Heb ik nog recht op ov of stufi?
pi_173999251
Hoe ga je je diploma krijgen als je uitgeschreven bent?
pi_173999256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:18 schreef Dehelerambam het volgende:
Hoe ga je je diploma krijgen als je uitgeschreven bent?
goede vraag
pi_173999264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:18 schreef Dehelerambam het volgende:
Hoe ga je je diploma krijgen als je uitgeschreven bent?
Tijdelijke overeenkomst getekent die loopt van juni tm dec. Mijn vraag hierover is of ik dan gedurende deze periode het recht heb op financiering/ ov
pi_173999320
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:20 schreef Trotsebewoner het volgende:

[..]

Tijdelijke overeenkomst getekent die loopt van juni tm dec. Mijn vraag hierover is of ik dan gedurende deze periode het recht heb op financiering/ ov
beter bel je duo want met hun wil je niet fucken
pi_174000777
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:20 schreef Trotsebewoner het volgende:

[..]

Tijdelijke overeenkomst getekent die loopt van juni tm dec. Mijn vraag hierover is of ik dan gedurende deze periode het recht heb op financiering/ ov
Ligt eraan onder welke voorwaarden. Als je ingeschreven bent als extraneus (dus niet cursist), dan niet. Ik spreek uit ervaring.

Daarnaast kan je gewoon een diploma ontvangen als je uitgeschreven bent.
pi_174048027
In februari komen vaak alle laatkomers. Dat is het tweede en laatste moment om te beginnen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_174054494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 09:36 schreef Roces18 het volgende:
In februari komen vaak alle laatkomers. Dat is het tweede en laatste moment om te beginnen
En dit kan niet bij alle hogescholen en opleidingen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174054512
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:06 schreef BrandSpurt het volgende:
Heb je al eens gekeken naar de IT-opleiding van BrandSpurt? Je gaat meteen aan de slag bij een topbedrijf (4 dagen in de week) én je haalt in 4 jaar een HBO papiertje! Klik hier voor meer info: http://brandspurt.com/it_academy/

Je kan je gratis inschrijven voor meer informatie en daarnaast ontvang je ook een uitnodiging voor een open dag. Hoop dat dit aansluit op wat je zoekt!
Je leert programmeren met HTML en CSS... ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')