SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere maandag om 21:30 uur bij BNN op npo3!![]()
Dat is snel, ik had ook even snel gezocht toen je vroeg maar kon het niet vinden. Wat heb je ingetypt?quote:Op maandag 25 september 2017 22:07 schreef Handleiding het volgende:
http://www.moordzaken.com/Eug%C3%A8ne_Eekels
Gevonden
Your beauty never ever scared me.![]()
twitter werkt meestalquote:Op maandag 25 september 2017 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is snel, ik had ook even snel gezocht toen je vroeg maar kon het niet vinden. Wat heb je ingetypt?en nee heb geen account.
![]()
62 in t echt volgens mij. ook niet bejaard... die stempel krijg je als je dement bent.quote:Op maandag 25 september 2017 22:08 schreef Amarantha het volgende:
bejaarde Eugène Eekels
Maar deze vrouw is niet bejaard.![]()
![]()
Sterke aflevering.
Gezien in Kinepolis Utrecht op de première (plus een volgende aflevering), dus nadien nog even nagepraat met de acteurs/actrices; erg vet
Waren er nog meer van jullie aanwezig?![]()
Sterktequote:Op dinsdag 26 september 2017 06:55 schreef Mishu het volgende:
Pff mijn vader heeft jong dementie (71). Heftig...
Maar met jong dementie bedoelen ze toch jonger dan 50 of 40?![]()
Pff deze serie is een van de weinige Nederlandse series die mij vaak weet te raken. Zo ook gisteren. Komt vooral omdat het meestal geen bekende acteurs zijn en dat het waargebeurd is. Een van de afleveringen gaat ook over een gebeurtenis uit mijn oude woonplaats. (hardcore never dies)Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Hij was inderdaad egoïstisch, ook met dat door seksen. Een dement iemand kan daar niet meer mee instemmen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 12:49 schreef SunChaser het volgende:
Beetje raar dat hij geen zelfmoord pleegde, het was meer een moord uit frustratie dan liefde![]()
Aangepast. Buren noemde de beste man bejaard, ik heb het zelf niet verzonnen. Leeftijd is mij nog altijd onbekend.quote:Op maandag 25 september 2017 22:08 schreef Amarantha het volgende:
bejaarde Eugène Eekels
Maar deze vrouw is niet bejaard.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Het was zo van ik krijg haar niet dan niemandquote:Op dinsdag 26 september 2017 16:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij was inderdaad egoïstisch, ook met dat door seksen. Een dement iemand kan daar niet meer mee instemmen.![]()
Vond het ook een goede aflevering.quote:Op dinsdag 26 september 2017 02:53 schreef Flitskikker het volgende:
Sterke aflevering.
Gezien in Kinepolis Utrecht op de première (plus een volgende aflevering), dus nadien nog even nagepraat met de acteurs/actrices; erg vet
Waren er nog meer van jullie aanwezig?Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.![]()
Dat is een heel ander verhaal??quote:Op maandag 25 september 2017 22:07 schreef Handleiding het volgende:
http://www.moordzaken.com/Eug%C3%A8ne_Eekels
Gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |