abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173981640
Beste Fokkers!,

Ik heb misschien een hele domme vraag maar ga het toch maar vragen;

In 2016 hebben wij onze badkamer laten verbouwen door een erkend installatiebedrijf. We zijn zondag thuis gekomen van 2 weekjes vakantie en nu voel ik de warmwaterleiding op de vloer. We hebben geen vloerverwarming en de kachel staat niet aan. Lijkt me niet de bedoeling, ik voel de leiding helemaal lopen over de vloer. Is dit erg, kan dit kwaad of is het iets wat wel vaker voor komt? Ik kan me niet herinneren dit vorig jaar gevoeld te hebben. Heb overigens gisteravond laat en vanochtend naar de waterstand gekeken; er lekt geen water weg.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2017 @ 07:12:44 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173981644
Cv of tapwater?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173981663
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Cv of tapwater?
Ik denk tapwater. Ik heb de CV nog helemaal niet aangehad sinds vorige winter. Ik voelde het gisteravond opeens. Nu net gedoucht en lijkt het ietsje warmer te zijn. Radiator in de douche staat open maar wordt niet warm.

De leiding die ik voel gaat ook niet naar de radiator maar naar de douche.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_173981675
Dus wat is het probleem?
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2017 @ 07:19:59 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173981681
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:16 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik denk tapwater. Ik heb de CV nog helemaal niet aangehad sinds vorige winter. Ik voelde het gisteravond opeens. Nu net gedoucht en lijkt het ietsje warmer te zijn. Radiator in de douche staat open maar wordt niet warm.

De leiding die ik voel gaat ook niet naar de radiator maar naar de douche.
gratis vloerverwarming dan. Ga er vanuit dat je ketel niet draait als er geen warmtevraag is. Het mag dus niet zo zijn dat je vloer warm is na een goeie nacht slapen terwijl er geen warmtevraag voor cv of tapwater is geweest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173981683
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:18 schreef PJ het volgende:
Dus wat is het probleem?
Dat de badkamervloer warm wordt. Leuk hoor die gratis vloerverwarming maar ik maak me beetje zorgen, dat hoort toch niet?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_173981726
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

gratis vloerverwarming dan. Ga er vanuit dat je ketel niet draait als er geen warmtevraag is. Het mag dus niet zo zijn dat je vloer warm is na een goeie nacht slapen terwijl er geen warmtevraag voor cv of tapwater is geweest.
Ok, dan ga ik bellen want het was wel nog warm vanochtend toen ik wakker werd.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_173981837
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:31 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik bellen want het was wel nog warm vanochtend toen ik wakker werd.
dat is wel heel raar.....

Je zegt dat er geen water is gebruikt en dat de verwarming niet heeft aan gestaan.

- Dan is er geen tapwater gebruikt (warm water) anders had je watermeter dat wel aangegeven
- Dan is het geen verwarmingsbuis want de verwarming heeft niet aangestaan

De waterleiding kan niet uit zichzelf warm worden natuurlijk. kijk ook eens naar je gas verbruik, gebruik je snachts gas (een beetje is logisch om de boilervoorraad op temperatuur te houden)? staat je CV niet op 18 ofzo, dat hij snachts stiekem aanslaat?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 08:00:15 ]
pi_173981875
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:58 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

dat is wel heel raar.....

Je zegt dat er geen water is gebruikt en dat de verwarming niet heeft aan gestaan.

- Dan is er geen tapwater gebruikt (warm water) anders had je watermeter dat wel aangegeven
- Dan is het geen verwarmingsbuis want de verwarming heeft niet aangestaan

De waterleiding kan niet uit zichzelf warm worden natuurlijk. kijk ook eens naar je gas verbruik, gebruik je snachts gas (een beetje is logisch om de boilervoorraad op temperatuur te houden)? staat je CV niet op 18 ofzo, dat hij snachts stiekem aanslaat?
Ik dacht net nog ligt het niet aan mijn CV.. vanochtend op de thermostaat gekeken, zoals ik het kon zien stond hij uit en ook geen gasverbruik, maar ik ga daar toch maar even nog een keer naar kijken vanmiddag.
Maar het is dus op zich geen probleem dat de vloer warm wordt?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  PR/Manusje van alles maandag 25 september 2017 @ 08:39:59 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173982081
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:31 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik bellen want het was wel nog warm vanochtend toen ik wakker werd.
Dan moet je even kijken of het kleine wieltje op de watermeter draait als je geen water tapt. Als dat niet zo is, moet je je thermostaat of je ketel even na laten kijken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173982093
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 08:07 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik dacht net nog ligt het niet aan mijn CV.. vanochtend op de thermostaat gekeken, zoals ik het kon zien stond hij uit en ook geen gasverbruik, maar ik ga daar toch maar even nog een keer naar kijken vanmiddag.
Maar het is dus op zich geen probleem dat de vloer warm wordt?
het is volkomen normaal dat als er een hete leiding onder je vloer doorloopt, dat de vloer dan warm wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173982285
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 07:20 schreef Fiddlergurl het volgende:

Dat de badkamervloer warm wordt. Leuk hoor die gratis vloerverwarming maar ik maak me beetje zorgen, dat hoort toch niet?
Zowel bij mij thuis als bij mijn ouders voel ik bij de douche een warme vloer. Geen idee of dat zo hoort, het zijn de enige twee plekken waar ik op blote voeten in huis loop, dus meer referentiekaders heb ik niet :+ Lijkt mij dus normaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173982392
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 08:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan moet je even kijken of het kleine wieltje op de watermeter draait als je geen water tapt. Als dat niet zo is, moet je je thermostaat of je ketel even na laten kijken.
Dank je wel, ga ik doen.

Bedankt voor alle reacties en tips!
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  maandag 25 september 2017 @ 11:03:46 #14
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_173983916
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:58 schreef CarltonBanks het volgende:
De waterleiding kan niet uit zichzelf warm worden natuurlijk.
Een ringleiding om in het hele huis snel warm tapwater te hebben?
Ik weet niet hoe groot het huis van TS is..
Tot nooit .......
pi_173984347
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:03 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Een ringleiding om in het hele huis snel warm tapwater te hebben?
Ik weet niet hoe groot het huis van TS is..
dit dus, in combinatie met afkoelen van het huis in de twee weken dat je er niet bent geweest , maakt dat je nu wel het temperatuur verschil voelt... als je niet de douche of het bad hebt aangehad , en de verwarming niet gedraaid heeft moet het dus deze optie wel zijn :)
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_173984668
Had ik maar een warme vloer in de badkamer. Die tegels zijn altijd tyfus koud, vooral met de winter voor de deur.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_173984835
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:03 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Een ringleiding om in het hele huis snel warm tapwater te hebben?
Ik weet niet hoe groot het huis van TS is..
Niet groot, standaard tussenwoning 115 m2
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_174182945
Jongens, bedankt voor de tips etc. Er is iemand langs geweest voor de CV, daar bleek het probleem te zitten.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_174183098
maar wat was het probleem?
pi_174197464
ja ben ook wel benieuwd !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  woensdag 4 oktober 2017 @ 21:26:44 #21
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_174198259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 09:30 schreef Fiddlergurl het volgende:
Jongens, bedankt voor de tips etc. Er is iemand langs geweest voor de CV, daar bleek het probleem te zitten.
ah je cv... onverwacht!
Tot nooit .......
pi_174208043
De pomp was naar zijn grootje. Geen warmtevraag, ketel bleef wel draaien zeg maar (ik heb er niet erg veel verstand van). In ieder geval is het probleem nu opgelost, gratis vloerverwarming is weer uit ;)
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')