abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 september 2017 @ 22:04:50 #51
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173996606
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Het is wel fijn, maar meer dan dat wordt het niet.
Herkenbaar verhaal, ik ben in mijn hele leven ook nog nooit klaar gekomen door seks, maar dat maakt de seks met mijn vriendin echt niet minder fijn. Ik heb me er net als jou bij neergelegd dat een orgasme door seks er gewoon niet in zit.

Oh ja, en voor de bijdehandjes die hier ongetwijfeld gaan reageren, ik val alleen op vrouwen en heb genoeg partners gehad en genoeg geëxperimenteerd om te weten dat het niet aan mijn vriendin of wat we doen ligt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 september 2017 @ 22:05:57 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173996641
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb eerder gemerkt dat mannen het helemaal niet waarderen als je hun tips geeft, een beetje de reactie zoals fok hier aangeeft. Ze denken dat ze het goed doen maar zitten er compleet naast en als je dan wat zegt dan stoppen ze helemaal.
Daarna doen ze de moeite niet meer.

Gekwetst aan hun fragiel egootje denk ik.
Dat ligt aan het type man. Ik kan tips juist wel waarderen omdat ik het gewoon erg leuk vind als de vrouw geniet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 25 september 2017 @ 22:48:27 #53
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_173997777
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb eerder gemerkt dat mannen het helemaal niet waarderen als je hun tips geeft, een beetje de reactie zoals fok hier aangeeft. Ze denken dat ze het goed doen maar zitten er compleet naast en als je dan wat zegt dan stoppen ze helemaal.
Daarna doen ze de moeite niet meer.

Gekwetst aan hun fragiel egootje denk ik.
Dat zou kunnen kloppen maar dat zou dan niet mijn type man zijn
Sweet but not that sweet !
pi_173998704
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb eerder gemerkt dat mannen het helemaal niet waarderen als je hun tips geeft, een beetje de reactie zoals fok hier aangeeft. Ze denken dat ze het goed doen maar zitten er compleet naast en als je dan wat zegt dan stoppen ze helemaal.
Daarna doen ze de moeite niet meer.

Gekwetst aan hun fragiel egootje denk ik.
De toon maakt de muziek. Als jij alleen maar mensen treft die beledigd zijn bij de opbouwende feedback, is het wellicht een optie om het iets minder geïrriteerd en teleurgesteld te brengen.
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:26:49 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174001051
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik bedoel seks met een man. Het is me nog nooit gelukt. Er is er ook maar 1 geweest die echt z'n best deed.
Maar nee, ik heb geen kinderen en ik wil ze ook niet.
Heb je wel ooit wat langere relaties gehad? Bv min. 6 mnd mekaar wekelijks zien, samenwonen of tenminste toch het weekend samen doorbrengen?

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 26-09-2017 08:34:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174001107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heb je wel ooit wat langere relaties gehad? Bv min. 6 mnd mekaar wekelijks zien, samenwonen of tenminste toch het weekend samen doorbrengen?
Ik woon nu 4 jaar samen ;)
pi_174001143
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 12:58 schreef Grimer het volgende:
Is dat niet die dame die beweert dat vrouwen niet vaginaal kunnen klaarkomen ?
Tsja.
Dat kan toch ook niet?
  dinsdag 26 september 2017 @ 08:48:00 #58
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174001259
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:38 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Dat kan toch ook niet?
Schijnt vrouw afhankelijk te zijn.
pi_174001291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:48 schreef oganesson het volgende:

[..]

Schijnt vrouw afhankelijk te zijn.
Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.

Beetje hetzelfde met vrouwen die menen klaar te komen van op tepels zuigen enzo. Hebben die een clit op de tieten zitten? Of weten ze überhaupt niet hoe klaarkomen voelt? Want het is bullshit.
pi_174001843
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:50 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.

Beetje hetzelfde met vrouwen die menen klaar te komen van op tepels zuigen enzo. Hebben die een clit op de tieten zitten? Of weten ze überhaupt niet hoe klaarkomen voelt? Want het is bullshit.
Nou.....ik maak toch echt anders mee hoor.
Meerdere keren kan ik klaarkomen door penetratie...het ligt er ook maar aan hoe je je bekken houdt en hoe je je voelt.
Er zitten zoveel zenuwen daar die aan elkaar verbonden zijn.
En als je echt geil bent....heb je geen enorme clit nodig.
En aan de borsten zuigen, ja als het goed gedaan wordt kan dat wel.
Puur al door geiligheid en dat het gevoel goed zit.
pi_174001895
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:32 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Nou.....ik maak toch echt anders mee hoor.
Meerdere keren kan ik klaarkomen door penetratie...het ligt er ook maar aan hoe je je bekken houdt en hoe je je voelt.
Er zitten zoveel zenuwen daar die aan elkaar verbonden zijn.
En als je echt geil bent....heb je geen enorme clit nodig.
En aan de borsten zuigen, ja als het goed gedaan wordt kan dat wel.
Puur al door geiligheid en dat het gevoel goed zit.
Geloof ik niet. Vooral dat laatste niet.
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:03:58 #62
471466 LUV
Legendary Unicorn Varkje
pi_174002273
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:35 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Vooral dat laatste niet.
:')
Ik kan het me zelf ook lastig voorstellen, heb het nog ooit ervaren.
Maar ik heb er wel vaker over gelezen, dat er vrouwen zijn die dat kunnen. Dat het voorkomt.
Waarom zou je dat niet geloven dan. Alleen omdat je het zelf niet kan?
Modderfokkin' awesome
  dinsdag 26 september 2017 @ 10:30:25 #63
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174002599
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:50 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.

Beetje hetzelfde met vrouwen die menen klaar te komen van op tepels zuigen enzo. Hebben die een clit op de tieten zitten? Of weten ze überhaupt niet hoe klaarkomen voelt? Want het is bullshit.
Ik heb dit als man nooit ervaren, maar weet bijvoorbeeld wel dat je als man ook kan klaarkomen zonder te spuiten. Dus misschien mis je hier en daar nog een ervaring :)
pi_174002640
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:35 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Vooral dat laatste niet.
Klaarkomen gebeurt vooral in de hersenen. Veel vrouwen krijgen daar in de loop der jaren steeds meer invloed op. De zenuwuiteinden zitten er gewoon, de gevoeligheid daarvan is relatief en enigzins stuurbaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174002665
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 11:18 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik ben bijna 30 en ik ben nog nooit klaargekomen tijdens gemeenschap :D sommige mannen heb ik hele epistels geschreven, maar na de zoveelste die het elke keer 'vergeten' was wat ik voor ze had geschreven (een complete handleiding) heb ik het een aantal jaren geleden opgegeven. Ik heb, begrijpelijk misschien, niet zo heel veel met seks. Klaarkomen is al jaren iets wat ik alleen doe.
zonde. Stimuleer je dan wel jezelf tijdens penetratie?
pi_174002822
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb eerder gemerkt dat mannen het helemaal niet waarderen als je hun tips geeft, een beetje de reactie zoals fok hier aangeeft. Ze denken dat ze het goed doen maar zitten er compleet naast en als je dan wat zegt dan stoppen ze helemaal.
Daarna doen ze de moeite niet meer.

Gekwetst aan hun fragiel egootje denk ik.
Bekijk het eens van de andere kant. Je wil het goed doen, maar dan lig je daar met zo'n ingewikkeld wezen dat egocentrisch en in zichzelf gekeerd wil klaarkomen, geen signalen afgeeft waar je iets aan hebt maar wel graag wil vertellen wat je allemaal verkeerd doet om bevestigd te krijgen dat je zo'n fragiel egootje hebt. Met zo'n 'bevredig mij of je bent een klungel'-houding ga je niet veel goede seks krijgen inderdaad, eigen schuld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174003179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:33 schreef Drug het volgende:

[..]

zonde. Stimuleer je dan wel jezelf tijdens penetratie?
Jawel. Maar het werkt beter als ik alleen ben, zal wel psychologisch zijn.
pi_174003292
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:02 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Jawel. Maar het werkt beter als ik alleen ben, zal wel psychologisch zijn.
ah wel jammer. en je bent met een vaste partner nu, als ik het goed begrijp. misschien eens samen naar een seksuoloog, erotiek kan toch wel een wezenlijk component van je liefdesrelatie vormen
pi_174003398
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:50 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.

Beetje hetzelfde met vrouwen die menen klaar te komen van op tepels zuigen enzo. Hebben die een clit op de tieten zitten? Of weten ze überhaupt niet hoe klaarkomen voelt? Want het is bullshit.
Sommige mensen kunnen klaarkomen puur met ademhaling. En daar zit ook geen clitje. En ook geen piemel. Google het maar.
pi_174003684
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:08 schreef Drug het volgende:

[..]

ah wel jammer. en je bent met een vaste partner nu, als ik het goed begrijp. misschien eens samen naar een seksuoloog, erotiek kan toch wel een wezenlijk component van je liefdesrelatie vormen
Ja wie weet.. er zijn nog wel meer factoren van invloed ook uit het verleden. Maar mijn ervaring met hulpverleners is dusdanig slecht dat ik er niet zo'n motivatie voor heb.
pi_174004200
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:35 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Geloof ik niet. Vooral dat laatste niet.
Ik weet toch echt wel wat ik voel, mijn huidige vriend is niet mijn eerste....
  dinsdag 26 september 2017 @ 13:44:29 #72
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174006305
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:50 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.

Beetje hetzelfde met vrouwen die menen klaar te komen van op tepels zuigen enzo. Hebben die een clit op de tieten zitten? Of weten ze überhaupt niet hoe klaarkomen voelt? Want het is bullshit.
Beide zijn geen bullshit.

Vaginaal kom ik zelfs makkelijker dan clitoraal. Tepels ben ik 1 keer ooit op klaargekomen, had ik ook niet verwacht. Daarna nooit meer gelukt, niet eens in de buurt, alhoewel ik stimulatie daarvan nogsteeds heerlijk vind en het me aardig kan helpen bij clitoraal klaarkomen (dus combi van die 2).

Zo ook een aantal keer klaargekomen van een tantra massage van het heiligbeen, maar vaker erg dichtbij geweest erdoor, dat er enkel nog een keertje naar mijn geslacht gewezen hoefde te worden om te komen.

Naast het feit dat er veel meer punten zijn op het lijf die bij dragen aan genot en klaarkomen is klaarkomen minder mechanisch dan je denkt. Tussen de oren zit je grootste seksorgaan, het belangrijkste seksorgaan. Als de opwinding maar hoog genoeg opgegooid wordt kan je bij wijze van spreken klaarkomen als iemand je neus aan raakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174006524
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:30 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja wie weet.. er zijn nog wel meer factoren van invloed ook uit het verleden. Maar mijn ervaring met hulpverleners is dusdanig slecht dat ik er niet zo'n motivatie voor heb.
dat kan ik me voorstellen. en als je gewoon een beetje met elkaar aan het friemelen bent? wordt het dan wel intiem en kan het evt leiden tot climax?
pi_174006969
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 13:54 schreef Drug het volgende:

[..]

dat kan ik me voorstellen. en als je gewoon een beetje met elkaar aan het friemelen bent? wordt het dan wel intiem en kan het evt leiden tot climax?
Nee, een climax nooit.
pi_174008165
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:50 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Mja. Ik weet niet. Een vrouw komt klaar van clitorale stimulatie. Je moet wel een enorme clit hebben als die aan de binnenkant van je vagina nog zit en bereikt wordt door een piemel erin.
Misschien zou je je eens moeten verdiepen in je lichaam. Het grootste gedeelte van de clitoris bevindt zich inwendig. de "tentakels" van een clitoris liggen om de schede heen. Het lijkt een beetje op een octopus en alleen de kop steekt uit je lichaam. De armen van de octopus liggen om de schede.



Alleen het bovenste puntje is zichtbaar, de rest zit in het lichaam.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')