abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:46:45 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174249340
Kunnen de mods die achterlijke verzonnen gesprekjes van Trump door Nintex niet verwijderen? Kom die bullshit veel te vaak tegen...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174252289
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:42 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja hoor. In principe wel.

Het kan dat er bij Trump een extra check is via de minister van Defensie, net zoals bij Nixon toen die man in waanzin en paranoia wegzakte, maar dat hoeft niet.
Trump kan het bevel geven maar als er geen gegronde reden is kan de minister van defensie weigeren het bevel door te geven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174252409
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk dat als er dit weekend een raketproef gedaan wordt, het over en uit is voor Noord-Korea.
Waarschijnlijk speelt er iets op de achtergrond dat China de geliefde leider wil wippen en staat hij tegen de muur. Hij gokt op een langdurige oorlog denk ik.
Bij de eerstvolgende raketproef gaat er door de VS gebombardeerd worden. Al helemaal bij een eventuele bovengrondse kernproef, iets waar NK ook mee dreigt.

Het lijkt nu een moment van stilte voor de storm voordat de onvermijdelijke oorlog tegen NK gaat uitbreken. Niet meer een scenario van óf maar eerder van wannéér.
pi_174252428
Dit weekend graag. Er is toch geen voetbal op Oranje na.
pi_174252529
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Dit weekend graag. Er is toch geen voetbal op Oranje na.
Bestaat dat Oranje team nog? :')
pi_174253286
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Dit weekend graag. Er is toch geen voetbal op Oranje na.
Dat is op zichzelf ook enorme mensenleed
pi_174253312
Wat volgens mij enorm de verhoudingen heeft gewijzigd, en dus de eventuele scenario’s, was de geleidelijke afstand die China van Noord-Korea nam. De verenigde staten zitten niet te wachten op een oorlog met China. Maar als China zijn handen er van aftrekt, dan ....
pi_174253514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Dit weekend graag. Er is toch geen voetbal op Oranje na.
Nou ja, het is pas zaterdag, dus het kan nog.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_174253747
ja geweldig weekend zak chips erbij en dan "genieten" van de ellende die de hele wereld raakt en vele duizenden levens zal claimen in het meest gunstige geval en als het beetje tegen zit WW3 met miljoenen doden.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:59:27 #260
357044 Budapestenaar
pi_174254221
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 20:12 schreef TLC het volgende:
Je kunt van Trump zeggen wat je wilt, maar die man heeft verstand van goede cliffhangers :P
Eigenlijk zijn het slechte cliffhangers. Want de volgende dag gebeurt er gewoon niks. Keer op keer op keer. En na een tijdje gelooft niemand hem meer. Retoriek heeft alleen zin als je er daden op laat volgen.
pi_174254429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:35 schreef GewoneMan het volgende:
ja geweldig weekend zak chips erbij en dan "genieten" van de ellende die de hele wereld raakt en vele duizenden levens zal claimen in het meest gunstige geval en als het beetje tegen zit WW3 met miljoenen doden.
Het is wel erg, ja, maar ik denk dat het er toch wel van gaat komen. Ik kan persoonlijk niks doen om het tegen te houden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_174254480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 14:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het is wel erg, ja, maar ik denk dat het er toch wel van gaat komen. Ik kan persoonlijk niks doen om het tegen te houden.
ik vrees hezelfde maar om dan te posten alsof het een stukje entertainment is dat is mij een brug tever
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:36:41 #263
408813 crew  trein2000
pi_174269977
Er is weer een tweet van de sinaasappel. Hij heeft het weer over “only one thing will word ”

Ik vrees met grote vrezen...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_174270051
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 21:40:17 Presidents and their administrations have been talking to North Korea for 25 years, agreements made and massive amounts of money paid...... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 21:45:10 ...hasn't worked, agreements violated before the ink was dry, makings fools of U.S. negotiators. Sorry, but only one thing will work! reageer retweet
pi_174270196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Bij de eerstvolgende raketproef gaat er door de VS gebombardeerd worden. Al helemaal bij een eventuele bovengrondse kernproef, iets waar NK ook mee dreigt.

Het lijkt nu een moment van stilte voor de storm voordat de onvermijdelijke oorlog tegen NK gaat uitbreken. Niet meer een scenario van óf maar eerder van wannéér.
Wat voor ziek commentaar heb jij zeg. :N
Het lijkt wel of jij niet kunt wachten tot het zover is.

Ik zou oorlogsverheelijkende figuren zoals jij het liefst naar het front sturen, dan piep je wel even anders denk ik.
pi_174270227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat voor ziek commentaar heb jij zeg. :N
Het lijkt wel of jij niet kunt wachten tot het zover is.

Ik zou oorlogsverheelijkende figuren zoals jij het liefst naar het front sturen, dan piep je wel even anders denk ik.
De taal van Trump begint er anders wel steeds meer op te lijken dat er iets van een oorlog op handen is. Misschien maar beter ook, om erger te voorkomen. Hoe ziek dat ook klinkt.
pi_174270351
kaitlancollins twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 23:34:56 Trump gets asked on the South Lawn what is the one thing that will work with North Korea. His answer? “You’ll figure that out pretty soon." reageer retweet
:7
pi_174270360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:49 schreef Infection het volgende:
De taal van Trump begint er anders wel steeds meer op te lijken dat er iets van een oorlog op handen is. Misschien maar beter ook, om erger te voorkomen. Hoe ziek dat ook klinkt.
zoals ik al eerder heb gepost... ik denk ook dat het daarop uit gaat draaien, hoop van niet maar heb er weinig invloed op.

wat ik wel naar vind zijn de berichten van mensen die het haast verheerlijken als amusement.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174270370
Zodra de USS Ronald Reagan en de sub er zijn gaat het los. 8-)
Tickets voor de victory parade gaan vast heel duur worden.

Cynisch maar waar de Amerikanen vallen NK in de winter aan, zodat er nog minder voedsel is voor het leger en miljoenen Noord Koreanen niet naar China kunnen vluchten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Nintex op 08-10-2017 00:05:06 ]
pi_174270480
Ik heb nog maar even wat popcorn ingeslagen, kan niet wachten. Hopelijk ook weer wat nieuwe Amerikaanse pareltjes die in het geheim gebouwd zijn.
pi_174270534
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:57 schreef Nintex het volgende:
kaitlancollins twitterde op zaterdag 07-10-2017 om 23:34:56 Trump gets asked on the South Lawn what is the one thing that will work with North Korea. His answer? “You’ll figure that out pretty soon." reageer retweet
:7
Geniet je ervan dat er wellicht miljoenen levens verloren gaan?
pi_174270544
Kim heeft afgelopen weekend tevergeefs aan de Russische LDPR partij als een soort van backdoor diplomacy zijn plannen voor een raket die de VS kan raken laten zien.


quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:07 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Geniet je ervan dat er wellicht miljoenen levens verloren gaan?
Noord Korea is een schandvlek op de planeet. Een openlucht concentratiekamp. Daar had men al veel eerder moeten ingrijpen toen ze nog geen kernwapens hadden. :{
pi_174270583
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
Zodra de USS Ronald Reagan en de sub er zijn gaat het los. 8-)
Tickets voor de victory parade gaan vast heel duur worden.

Cynisch maar waar de Amerikanen vallen NK in de winter aan, zodat er nog minder voedsel is voor het leger en miljoenen Noord Koreanen niet naar China kunnen vluchten.
de USS Ronald Reagan is op 2 oktober al aangekomen hoor :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 8 oktober 2017 @ 00:13:35 #274
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_174270632
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:

Cynisch maar waar de Amerikanen vallen NK in de winter aan, zodat er nog minder voedsel is voor het leger en miljoenen Noord Koreanen niet naar China kunnen vluchten.
Daar zit wel wat in ja

Dat uithongeren en brandstof tekort dat maakt wel sense , ook gezien de boycot door CHINA
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_174270637
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:49 schreef Infection het volgende:

[..]

De taal van Trump begint er anders wel steeds meer op te lijken dat er iets van een oorlog op handen is. Misschien maar beter ook, om erger te voorkomen. Hoe ziek dat ook klinkt.
Wat kun jij bedenken dat erger is dan oorlog tussen kernmachten?
  zondag 8 oktober 2017 @ 00:15:15 #276
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_174270663
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat kun jij bedenken dat erger is dan oorlog tussen kernmachten?
ik denk dat China en Rusland het nu ook wel zat zijn met KIM
gevaar is wel dat Iran ook met bommen gaat gooien tegen Israël
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 8 oktober 2017 @ 00:16:39 #277
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_174270682
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik denk dat China en Rusland het nu ook wel zat zijn met KIM
Ik denk dat ze vooral klaar zijn met het lompe gelul van Trump.
pi_174270686
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:13 schreef Wespensteek het volgende:
Wat kun jij bedenken dat erger is dan oorlog tussen kernmachten?
je was me voor

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:15 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat China en Rusland het nu ook wel zat zijn met KIM
gevaar is wel dat Iran ook met bommen gaat gooien tegen Israël
ja die ruiken hun kans. al die ellende is het laatste waar ik aan denk popcorn maar goed...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174270708
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ik denk dat China en Rusland het nu ook wel zat zijn met KIM
gevaar is wel dat Iran ook met bommen gaat gooien tegen Israël
Zelfs als die alleen toekijken is de ramp compleet als er oorlog komt met Noord-Korea.
pi_174270812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:49 schreef Infection het volgende:

[..]

De taal van Trump begint er anders wel steeds meer op te lijken dat er iets van een oorlog op handen is. Misschien maar beter ook, om erger te voorkomen. Hoe ziek dat ook klinkt.
Blaffende honden (zowel NK als VS) bijten niet.
Ze gaan dit diplomatisch oplossen onder druk van China en Rusland.

Amerika zal echt niet gaan huishouden in de "achtertuin" van China en Rusland.
En zelfs al willen ze dat, zullen ze behoorlijk uit moeten pakken. En daar zal de militaire top niet voor te porren zijn want een conventionele oorlog tegen NK betekent de inzet van alle moderne VS techniek, welke ze tot dan aan toe wereldwijd sterk hebben gepropageerd ("beste van het beste", "onzichtbaar", "het vernietigendst" enz).

Rondvliegende B1's en B2's zo dicht bij de grenzen van China en Rusland betekent vrijgave van militaire geheimen. De Chinezen en Russen zullen het echt niet op een slapen zetten maar de Amerikanen nauwlettend in de gaten houden en van al hun hebben en houden intel verzamelen. Niet voor niets vliegen F-22's rond de Beringzee met droptanks. Met droptanks rondvliegen boven NK is iets wat ze zich niet zullen kunnen permitteren. Oftewel, de daadwerkelijke effectiviteit van het Amerikaanse wapentuig zal overduidelijk worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
Cynisch maar waar de Amerikanen vallen NK in de winter aan, zodat er nog minder voedsel is voor het leger en miljoenen Noord Koreanen niet naar China kunnen vluchten.
De NAVO viel Joegoslavie aan in maart (lente) 1999 omdat een winteroorlog (met name de slechte weeromstandigheden) roet in het eten konden gooien voor de NAVO (satellietverkenning, bepaling, geleiding, moeilijke vliegomstandigheden door slecht weer). En zelfs toen wisten ze geen successen tegen het staatsleger te boeken. :')
Als Amerika al aanvalt, zal zij dat echt niet in de winter doen want gasten zijn in de winter meestal sterk in het nadeel. Voor NK opent een winteroorlog meer mogelijkheden (hinderlagen, camouflage).

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 08-10-2017 00:36:16 ]
pi_174271104
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:08 schreef Nintex het volgende:
Kim heeft afgelopen weekend tevergeefs aan de Russische LDPR partij als een soort van backdoor diplomacy zijn plannen voor een raket die de VS kan raken laten zien.

[..]

Noord Korea is een schandvlek op de planeet. Een openlucht concentratiekamp. Daar had men al veel eerder moeten ingrijpen toen ze nog geen kernwapens hadden. :{
Noord Korea is stom, dat weten we. Maar VS moet dus weer politieagentje spelen? Dat land militair verslaan gaat enorme aantallen slachtoffers veroorzaken, zowel aan Noord Koreaans, Zuid Koreaans en Amerikaanse kant. Het zou je sieren om niet elke warmonger tweet van Trump te posten met een sigaar of zonnebril smiley. Het komt nu over of je staat te genieten bij het idee aan oorlog.
pi_174271153
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:26 schreef Gruj0 het volgende:
Blaffende honden (zowel NK als VS) bijten niet.
Ze gaan dit diplomatisch oplossen onder druk van China en Rusland.
het is alle partijen wel duidelijk dat dit niet gaat werken.
quote:
Amerika zal echt niet gaan huishouden in de "achtertuin" van China en Rusland.
En zelfs al willen ze dat, zullen ze behoorlijk uit moeten pakken. En daar zal de militaire top niet voor te porren zijn want een conventionele oorlog tegen NK betekent de inzet van alle moderne VS techniek, welke ze tot dan aan toe wereldwijd sterk hebben gepropageerd ("beste van het beste", "onzichtbaar", "het vernietigendst" enz).
dat ze niet zomaar gaan huishouden in de "achtertuin" van China en Rusland is wel duidelijk. En jij noch ik of wie dan ook hier weten wat er onderling word besproken. Niemand is heel blij met noord korea
quote:
Rondvliegende B1's en B2's zo dicht bij de grenzen van China en Rusland betekent vrijgave van militaire geheimen. De Chinezen en Russen zullen het echt niet op een slapen zetten maar de Amerikanen nauwlettend in de gaten houden en van al hun hebben en houden intel verzamelen. Niet voor niets vliegen F-22's rond de Beringzee met droptanks. Met droptanks rondvliegen boven NK is iets wat ze zich niet zullen kunnen permitteren. Oftewel, de daadwerkelijke effectiviteit van het Amerikaanse wapentuig zal overduidelijk worden.
dat ze intel van elkaar verzamelen is niks nieuws en dat is echt een kul argument, sterker nog het is eerder een reden om te laten zien hoe effectief hun nieuwe speeltjes zijn (als ook oeh ik kan nu mijn nieuwe wapen inzetten) kijk maar naar Irak de VS hebben direct hun nieuwste stealth bombers daar getest
quote:
De NAVO viel Joegoslavie aan in maart (lente) 1999 omdat een winteroorlog (met name de slechte weeromstandigheden) roet in het eten konden gooien voor de NAVO (satellietverkenning, bepaling, geleiding, moeilijke vliegomstandigheden door slecht weer). En zelfs toen wisten ze geen successen tegen het staatsleger te boeken. :')
Als Amerika al aanvalt, zal zij dat echt niet in de winter doen want gasten zijn in de winter meestal sterk in het nadeel. Voor NK opent een winteroorlog meer mogelijkheden (hinderlagen, camouflage).
hinderlagen en camouflage _O- jij weet niet veel van moderne oorlogen of was het een grapje die ik miste?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174271395
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De NAVO viel Joegoslavie aan in maart (lente) 1999 omdat een winteroorlog (met name de slechte weeromstandigheden) roet in het eten konden gooien voor de NAVO (satellietverkenning, bepaling, geleiding, moeilijke vliegomstandigheden door slecht weer). En zelfs toen wisten ze geen successen tegen het staatsleger te boeken. :')
Als Amerika al aanvalt, zal zij dat echt niet in de winter doen want gasten zijn in de winter meestal sterk in het nadeel. Voor NK opent een winteroorlog meer mogelijkheden (hinderlagen, camouflage).
Als de weeromstandigheden belangrijk zouden zijn voor de Amerikanen dan was oktober de beste maand. Seoul ligt dicht bij de grens, het weer zal er vergelijkbaar zijn, en daar is oktober de maand met het hoogste % zonneschijn (60% van de dag) en met weinig neerslag (50 mm). Juli en augustus zijn de slechtste maanden, evenveel neerslag als in de tien andere maanden samen, in juli bijna 400 mm, in augustus 300 mm. Veel bewolking, in juli minder dan 30% van de dag zonneschijn, in augustus minder dan 40%. De minste neerslag valt in december, januari en februari.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174271445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat voor ziek commentaar heb jij zeg. :N
Het lijkt wel of jij niet kunt wachten tot het zover is.

Ik zou oorlogsverheelijkende figuren zoals jij het liefst naar het front sturen, dan piep je wel even anders denk ik.
Normaal gesproken lees ik alleen maar in dit topic omdat deze situatie uiteraard erg belangrijk is voor de toekomst.
Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe anderen er over denken maar jouw commentaar op Elzies vind ik toch te kort door de bocht en wil ik graag op reageren.

De quote die je plaatst, uit welk stukje haal je dat hij hoopt dat er oorlog komt en dat hij sensatiebelust is?
Want dan zou ik precies hetzelfde zijn aangezien ik me wel kan vinden in zijn uitspraak.
Het IS "gewoon" een enorm spannende situatie en de voorspelling dat de VS militair in gaat grijpen is reëel.
Dat is geen verlangen naar oorlog of sensatie, het is eerder een goede analyse van wat er nu speelt en wat er mogelijk gaat komen.
Of denk jij nu echt dat Trump na spierballentaal, China die al afstand neemt van NK met daar bovenop recente en aankomende provocaties van NK lui achterover blijft leunen?

Maar om het even bij jouw reactie te houden: Ik vind het niet correct van je dat je dat soort dingen typt tegen iemand die alleen maar een eigen analyse post.
Ik neem aan dat je weet dat een analyse en een wens 2 verschillende dingen zijn?
Dan begrijp je vast wel wat ik bedoel.

Persoonlijk denk ik ook dat er binnenkort een hoop gelazer begint, NK heeft info met China gedeeld om aan te tonen dat ze de VS kunnen bereiken met hun raketten én er zijn sterke aanwijzingen dat ze weer een raketproef voorbereiden.
Serieus, hoe lang denk jij dat het nog rustig blijft na alles wat er gebeurd is?
Ik denk niet lang, dit kán gewoon niet goed blijven gaan.

Ik ben het dus met Elzies eens, hier komt flink gelazer van!
En dat typ ik niet omdat ik dat wens maar omdat ik net als Elzies de bui zie hangen.

Maak dus verschil tussen een wens/hoop en realiteit, ik durf te wedden dat Elzies ook geen oorlog met weet ik hoeveel slachtoffers wil maar hij is wel realistisch.
pi_174271476
Trouwens ook apart dat onze regering ineens jodiumpillen opstuurt.
Lagen al vanaf 1986 centraal opgeslagen maar nu is het ineens beter en makkelijker om ze te verspreiden onder de bevolking.
Heeft lang geduurd zeg maar.....
Waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken maar het zet je wel aan het denken.
pi_174271620
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Normaal gesproken lees ik alleen maar in dit topic omdat deze situatie uiteraard erg belangrijk is voor de toekomst.
Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe anderen er over denken maar jouw commentaar op Elzies vind ik toch te kort door de bocht en wil ik graag op reageren.

De quote die je plaatst, uit welk stukje haal je dat hij hoopt dat er oorlog komt en dat hij sensatiebelust is?
Want dan zou ik precies hetzelfde zijn aangezien ik me wel kan vinden in zijn uitspraak.
Het IS "gewoon" een enorm spannende situatie en de voorspelling dat de VS militair in gaat grijpen is reëel.
Dat is geen verlangen naar oorlog of sensatie, het is eerder een goede analyse van wat er nu speelt en wat er mogelijk gaat komen.
Of denk jij nu echt dat Trump na spierballentaal, China die al afstand neemt van NK met daar bovenop recente en aankomende provocaties van NK lui achterover blijft leunen?

Maar om het even bij jouw reactie te houden: Ik vind het niet correct van je dat je dat soort dingen typt tegen iemand die alleen maar een eigen analyse post.
Ik neem aan dat je weet dat een analyse en een wens 2 verschillende dingen zijn?
Dan begrijp je vast wel wat ik bedoel.

Persoonlijk denk ik ook dat er binnenkort een hoop gelazer begint, NK heeft info met China gedeeld om aan te tonen dat ze de VS kunnen bereiken met hun raketten én er zijn sterke aanwijzingen dat ze weer een raketproef voorbereiden.
Serieus, hoe lang denk jij dat het nog rustig blijft na alles wat er gebeurd is?
Ik denk niet lang, dit kán gewoon niet goed blijven gaan.

Ik ben het dus met Elzies eens, hier komt flink gelazer van!
En dat typ ik niet omdat ik dat wens maar omdat ik net als Elzies de bui zie hangen.

Maak dus verschil tussen een wens/hoop en realiteit, ik durf te wedden dat Elzies ook geen oorlog met weet ik hoeveel slachtoffers wil maar hij is wel realistisch.
Elzies interesseert zich niet zoveel om mensenlevens, hij volgt enkel blind wat Trump zegt en doet.
pi_174271935
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:50 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Elzies interesseert zich niet zoveel om mensenlevens, hij volgt enkel blind wat Trump zegt en doet.
Misschien is dat zo, ik ken hem niet.
Maar dan haal ik nog steeds niet uit zijn uitspraak dat hij zich verheugt op een oorlog en daarom vind ik die opmerking tegen hem over die uitspraak onterecht.
Iemand kan een bepaalde mening hebben over iemand maar als je een tekst quote moet je ook reageren op die tekst en niet op je mening over die persoon die die tekst heeft geplaatst.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_174273070
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
Zodra de USS Ronald Reagan en de sub er zijn gaat het los. 8-)
Tickets voor de victory parade gaan vast heel duur worden.

Cynisch maar waar de Amerikanen vallen NK in de winter aan, zodat er nog minder voedsel is voor het leger en miljoenen Noord Koreanen niet naar China kunnen vluchten.
Juist wel want door de kou is dan de grens rivier bevroren en letten grenswachters mminder goed op. Volgens mij is alleen De Reagan in de buurt beetje weinig voor een oorlog.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174273140
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:35 schreef vannelle het volgende:
Trouwens ook apart dat onze regering ineens jodiumpillen opstuurt.
Lagen al vanaf 1986 centraal opgeslagen maar nu is het ineens beter en makkelijker om ze te verspreiden onder de bevolking.
Heeft lang geduurd zeg maar.....
Waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken maar het zet je wel aan het denken.
Dat heeft met de Belgische kerncentrales te maken.
  User die overal opduikt 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 07:53:32 #290
186611 Haags
pi_174273348
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:35 schreef vannelle het volgende:
Trouwens ook apart dat onze regering ineens jodiumpillen opstuurt.
Lagen al vanaf 1986 centraal opgeslagen maar nu is het ineens beter en makkelijker om ze te verspreiden onder de bevolking.
Heeft lang geduurd zeg maar.....
Waarschijnlijk heeft het er niks mee te maken maar het zet je wel aan het denken.
Die pillen krijgt ook lang niet iedereen toegestuurd.
Zonder wrijving geen glans
pi_174273480
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat voor ziek commentaar heb jij zeg. :N
Het lijkt wel of jij niet kunt wachten tot het zover is.

Ik zou oorlogsverheelijkende figuren zoals jij het liefst naar het front sturen, dan piep je wel even anders denk ik.
Ik heb in meerdere reacties al aangegeven dat van zo'n oorlogsverheerlijking allerminst sprake is. Maar ik ben een realist en geen idealist. Idealisme is voor de dommen en voor de naïevelingen. .
Wees pragmatisch en reel.

Er bestaat geen onderhandelingsuitvlucht meer. Zowel de Noord-Koreanen als de Amerikanen zijn tot dit eindpunt gekomen.

-Het Noord-Koreaanse regime zal nooit zijn raket- en kernwapenprogramma opgeven. De Amerikanen zullen nooit toestaan dat Noord Korea een volwaardige kernmacht wordt die met lange afstandsraketten Amerikaanse steden in de as kan leggen.

-China heeft onvoldoende invloed op het Noord Koreaanse regime en staat erom bekend dubbelspel te spelen. Harde economische sancties tegen NK treft ook de Chinese economie, aangezien veel Chinese producten in NK worden vervaardigd.

-Er bestaat geen oppositie binnen NK die dit regime omver kan werpen.

Ik heb al vaker deze vraag gesteld. Wat voor alternatief blijft er dan over? Toestaan dat NK een volwaardige kernmacht wordt die Amerikaanse en Europese steden met één druk van de knop kan bedreigen? Zich geen enkele VN sanctie meer laat opleggen op straffe van bedreiging? Dreigt om schimmige regimes of terroristische organisaties te voorzien van nucleair te vervaardigen materiaal? (zoals materiaal voor een vuile bom die honderdduizenden slachtoffers kan maken in een gemiddelde wereldstad)

Of wordt het een preventieve aanval met mogelijk een miljoen doden te betreuren als de VS volop de aanval inzet op NK en NK de aanval inzet op zijn buurlanden.

Het is een duivels dilemma, de spreekwoordelijke doos van Pandora want de Aziatische (en mogelijk de internationale) economische markt zal mogelijkerwijs bij dit conflict instorten. Onduidelijk is welke positie de Chinezen en de Russen zullen gaan innemen en of dit conflict zich zal gaan verbreiden.

Nogmaals het is een haast onmogelijke keuze. Maar uiteindelijk zal die genomen worden en beide uitkomsten zullen vreselijke gevolgen met zich meedragen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 08:59:19 #292
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_174274285
Kunnen ze die Kim niet gewoon omleggen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_174274634
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
dat ze intel van elkaar verzamelen is niks nieuws en dat is echt een kul argument, sterker nog het is eerder een reden om te laten zien hoe effectief hun nieuwe speeltjes zijn (als ook oeh ik kan nu mijn nieuwe wapen inzetten) kijk maar naar Irak de VS hebben direct hun nieuwste stealth bombers daar getest
Tot nu toe zijn hun nieuwste speeltjes alleen ingezet boven landen die defensief gezien niets te bieden hadden. N-K heeft prachtige buren en die Yankees zullen zich wel bedenken voor ze hun high-tech 90-ties stuff inzetten.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
hun nieuwe speeltjes
Welke nieuwste speeltjes? Benoem.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
kijk maar naar Irak de VS hebben direct hun nieuwste stealth bombers daar getest
Wanneer, welke stealth bombers?
Je weet dat het Iraqi leger tijdens de Tweede Golfoorlog defensief weinig meer te bieden had?

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:58 schreef GewoneMan het volgende:
hinderlagen en camouflage _O- jij weet niet veel van moderne oorlogen of was het een grapje die ik miste?
Misschien zou jij je eens moeten inlezen over welk belang het gebruik van hinderlagen en camouflage in het moderne oorlogvoeren tegenwoordig nog heeft.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als de weeromstandigheden belangrijk zouden zijn voor de Amerikanen dan was oktober de beste maand. Seoul ligt dicht bij de grens, het weer zal er vergelijkbaar zijn, en daar is oktober de maand met het hoogste % zonneschijn (60% van de dag) en met weinig neerslag (50 mm). Juli en augustus zijn de slechtste maanden, evenveel neerslag als in de tien andere maanden samen, in juli bijna 400 mm, in augustus 300 mm. Veel bewolking, in juli minder dan 30% van de dag zonneschijn, in augustus minder dan 40%. De minste neerslag valt in december, januari en februari.
Hopen maar dat het niet doorgaat dan, want niemand zal baat hebben bij zo'n oorlog, enkel de VS.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:32 schreef vannelle het volgende:
Normaal gesproken lees ik alleen maar in dit topic omdat deze situatie uiteraard erg belangrijk is voor de toekomst.
Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe anderen er over denken maar jouw commentaar op Elzies vind ik toch te kort door de bocht en wil ik graag op reageren.
Dat wat ik heb gequote, is slechts een van zijn posts waardoor mijn post tot stand is gekomen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:32 schreef vannelle het volgende:
Persoonlijk denk ik ook dat er binnenkort een hoop gelazer begint, NK heeft info met China gedeeld om aan te tonen dat ze de VS kunnen bereiken met hun raketten én er zijn sterke aanwijzingen dat ze weer een raketproef voorbereiden.
Amerika maakt zich meer druk om het kernwapenprogramma van N-K, dan haar directe buren (o.a. China en Rusland).

Amerika wordt bedreigd door N-K zeggen velen. Dat is niet zo raar als je constant op je hoede moet zijn voor wat trigger happy figuren die menen het op deze aardbol voor het zeggen te hebben. Amerika is degene die constant dreigt.

Ze zouden zich eens wat drukker moeten maken over hun grote vrienden S-A en hoe het gesteld is met de mensenrechten daar. Omdat ze on "war on terror" zijn, kunnen ze zich ook beter druk gaan houden met kernmacht Pakistan en de vele terrorististische dreigingen die daar woeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 08-10-2017 09:43:38 ]
pi_174274711
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn hun nieuwste speeltjes alleen ingezet boven landen die defensief gezien niets te bieden hadden. N-K heeft prachtige buren en die Yankees zullen zich wel bedenken voor ze hun high-tech 90-ties stuff inzetten.

[..]

Welke nieuwste speeltjes? Benoem.

[..]

Wanneer, welke stealth bombers?
Je weet dat het Iraqi leger tijdens de Tweede Golfoorlog defensief weinig meer te bieden had?

[..]

Misschien zou jij je eens moeten inlezen over welk belang van het gebruik van hinderlagen en camouflage in het moderne oorlogvoeren tegenwoordig nog heeft.

[..]

Hopen maar dat het niet doorgaat dan, want niemand zal baat hebben bij zo'n oorlog, enkel de VS.

[..]

Dat wat ik heb gequote, is slechts een van zijn posts waardoor mijn post tot stand is gekomen.

[..]

Amerika maakt zich meer druk om het kernwapenprogramma van N-K, dan haar directe buren (o.a. China en Rusland).

Amerika wordt bedreigd door N-K zeggen velen. Dat is niet zo raar als je constant op je hoede moet zijn voor wat trigger happy figuren die menen het op deze aardbol voor het zeggen te hebben. Amerika is degene die constant dreigt.

Ze zouden zich eens wat drukker moeten maken over hun grote vrienden S-A en hoe het gesteld is met de mensenrechten daar. Omdat ze on "war on terror" zijn, kunnen ze zich ook beter druk gaan houden met kernmacht Pakistan en de vele terrorististische dreigingen die daar woeden.
Je bent het toch wel eens dat de westerse levenwijze de enige juiste op de wereld is?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174275431
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 08:59 schreef hierissieweer het volgende:
Kunnen ze die Kim niet gewoon omleggen?
Dan komt er gewoon een nieuwe.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_174275490
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan komt er gewoon een nieuwe.
Zuslief heeft al promotie gemaakt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 8 oktober 2017 @ 10:39:39 #297
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_174275710
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:20 schreef vipergts het volgende:

[..]

Zuslief heeft al promotie gemaakt
misschien is zuslief helemaal niet zo lief

KIM komt in aanmerking voor de hoofdrol in de film "De gekke Dictator"
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Leukste jonkie 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 10:50:34 #298
213457 engine
pi_174275857
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dan komt er gewoon een nieuwe.
Als dat de oplossing zou zijn, 1 persoon doden, was het allang gebeurd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174276499
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 07:35 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Dat heeft met de Belgische kerncentrales te maken.
Zouden we daar in Assen last van hebben denk je?
pi_174276525
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:07 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Geniet je ervan dat er wellicht miljoenen levens verloren gaan?
Zie het meer als miljoenen levens die worden bevrijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')