abonnement Unibet Coolblue
pi_173950387
Mijn vriendin was geil en ik was niet bij haar dus ik zei tegen haar van pak een suikerspin en stop het in je vagina. Doe er ook wat glijmiddel op en steek hem erin en eruit.

Dit is waar gebeurd en ze kwam schreeuwend klaar.

Hoe normaal is dit dat vrouwen zulke dingen doen?
pi_173950497
Als een suikerspin enigszins vochtig wordt, word het 1 massa, dus je vriendin heeft nu bonkjes en sliertjes in haar vagina.
  Forum Admin zaterdag 23 september 2017 @ 18:05:53 #3
58651 crew  murp
murp
pi_173950585
img]http://fok.phserver.net/fok1/nbc.gif[/rimg] Qunix.jpghuillag.gif dirkavi Skull.gifguitarist.gifttf.jpg AvatarFok.jpgtraan.jpgImage4.jpg P-L-icon.gifbartava23.gif most_wanted.gif Rules.gifPostbodeSiemen.jpg Untitled-1.gifbilly.jpgjuiced602.jpg toezicht2.JPGkikker.jpg fokbang.giffokshirt.jpgsig1.gifjimmodel.gif Wat is de [NB] reeks? [NB] Staat voor NachtBagger. Deze topic reeks mag alleen gemaakt worden vanaf 00:00uur.
Regels! Als jij de laatste post hebt gemaakt, moet jij een nieuw deel aan maken. Graag geen grote of lange plaatjes posten zodat we veel moeten scrollen ajb...
Mededeling:
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende: Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij ��n topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :').
Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende: Zucht, nacht. :'). Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :').
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende: Ja, hoi. Het hoeft niet in de OP ofzo ( :'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bent :* Neucken :@ ?
En waar staat deze OP? De OP kan je hier vinden.


Leesvoer voor je gesloten topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')