abonnement Unibet Coolblue
pi_173945013
"Helpt bij uw problemen: liefde, brengt de partner weer terug, evenals bescherming tegen slechte invloeden en trouw tussen gehuwden en vrienden, geluk in zaken, genezing van fysieke en geestelijke problemen, Onmiddellijk resultaat, snelle en doeltreffende afhandeling. Werkt serieus en geheim. Goed resultaat en maak je geen zorgen, aarzel nooit naar mij toe te komen. 06-xxxxxxxx"

Ik krijg ze met enige regelmaat in de bus, ze bestaan al zo lang als ik me kan herinneren, en bijna iedereen kent ze denk ik wel: die kleine papiertjes met reclame voor de grote helderziende die al je problemen en je moeder kan oplossen.

Ik heb me altijd afgevraagd wie hier nu achter zit want al die papiertjes hebben exact dezelfde opbouw, formaat en lettertype, en de teksten zijn ook altijd van gelijke strekking. Alleen de naam en telefoonnummer variëren. Het lijkt niet regiogebonden te zijn, volgens mij niet eens landgebonden want ik heb ze ook wel eens in het buitenland gezien. Fascinerend.

Welke grote organisatie zou hier achter zitten? De wereldwijde zigeunermaffia ofzo? Heeft iemand ooit wel eens contact met zo'n charlatan opgenomen? Hoe liep dat af?
pi_173946149
Is het niet waarschijnlijker dat het gewoon om een enkele charlatan gaat?

Bel m eens, je hebt z'n nummer.
pi_173946406
Niet dagelijks even raad vragen aan meneer Nour. :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173946791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:54 schreef zovty het volgende:
Is het niet waarschijnlijker dat het gewoon om een enkele charlatan gaat?

Bel m eens, je hebt z'n nummer.
Nou ze worden gewoon in brievenbussen gestopt. Niet per post bezorgd. Maar ik heb ze zowel in verschillende steden gezien. Amsterdam, Rotterdam, Den haag. Met verschillende namen en tel. Nummers. Dus ik ben ook wel benieuwd.
pi_173947240
Al die lui krijgen van hogere entiteiten door hoe hun briefjes er uit moeten zien. Werkt via visioenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')