abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173943267
Hoe word je geacht dit te doen? Letterlijk al je eigendommen te schatten op waarde? Bijv bank, koelkast, enz. (die waardes zijn allang niet meer voor wat je het kocht natuurlijk)
Ik moet mijn eigen vermogen invullen op een formulier.
  zaterdag 23 september 2017 @ 11:11:08 #2
3542 Gia
User under construction
pi_173943289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:09 schreef dirkjan89 het volgende:
Hoe word je geacht dit te doen? Letterlijk al je eigendommen te schatten op waarde? Bijv bank, koelkast, enz. (die waardes zijn allang niet meer voor wat je het kocht natuurlijk)
Ik moet mijn eigen vermogen invullen op een formulier.
Dat gaat over je spaarrekening en je lopende rekening. Niet over je bank of je koelkast.
pi_173943326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat gaat over je spaarrekening en je lopende rekening. Niet over je bank of je koelkast.
ook moet ik gegevens over voorlopige teruggaaf van de belastingdienst meesturen? Is dat het formulier over de toeslagen waarin berekend word of je toeslag klopt? Ik heb de definitieve 2016 berekening gehad. 2017 nog niks van geloof ik. En 2017 zou je dan nodig hebben lijkt me?
pi_173943357
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:11 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat gaat over je spaarrekening en je lopende rekening. Niet over je bank of je koelkast.
en bv een tweede huis
maar eigen vermogen is voor bedrijven en ondernemingen
vermogen is voor particulieren :)
pies on joe toe
pi_173943372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:16 schreef bonke het volgende:

[..]

en bv een tweede huis
maar eigen vermogen is voor bedrijven en ondernemingen
vermogen is voor particulieren :)
Wat is dat voor woordspeling? eigen vermogen of vermogen toch allemaal hetzelfde..
Letterlijke vraagstelling is, wat is het totale vermogen van jou
pi_173943385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:18 schreef dirkjan89 het volgende:

[..]

Wat is dat voor woordspeling? eigen vermogen of vermogen toch allemaal hetzelfde..
Letterlijke vraagstelling is, wat is het totale vermogen van jou
sja, net ergens gelezen :)
maar het gaat dus om je vermogen :) niet je eigen vermogen :)
https://www.belastingdien(...)/wat_is_uw_vermogen/
pies on joe toe
pi_173943412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:19 schreef bonke het volgende:

[..]

sja, net ergens gelezen :)
maar het gaat dus om je vermogen :) niet je eigen vermogen :)
Confused as fuck xD
Moet ik nou wel mijn spullen tellen of niet.
pi_173943416
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:21 schreef dirkjan89 het volgende:

[..]

Confused as fuck xD
Moet ik nou wel mijn spullen tellen of niet.
nee :)
doet doe je alleen als je wil weten hoe hoog je inboedelverzekering moet zijn :)
pies on joe toe
pi_173944023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:21 schreef bonke het volgende:

[..]

nee :)
doet doe je alleen als je wil weten hoe hoog je inboedelverzekering moet zijn :)

Top. Hoe zit het met de voorlopige teruggaaf van de belastingdienst meesturen? Ik ken dat niet weet ook niet of dat voor mij op toepassing is met een Wajong. (geen inkomsten uit werk)
pi_173944044
geen idee :)
tis ff wachten op iemand die er veel verstand van heeft denk ik :)
pies on joe toe
pi_173944658
Wie wil dat weten eigenlijk? Waarom moet je aangeven wat je eigen vermogen is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173945315
Wat meer duidelijkheid zou wel handig zijn; als je niet aangeeft met welke reden je eea moet opgeven is het ook lastig aan te geven wat onder je eigen vermogen valt.

[ Bericht 62% gewijzigd door Armani XL op 23-09-2017 13:42:53 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173945497
"Vermogen" zijn je bezittingen -/- je schulden. Onder de spoiler kun je zien welke je mee dient te nemen. Hier hoort niet je inboedel bij, dat is alleen relevant voor het aanvragen van een verzekering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voorlopige teruggaaf heb je alleen als je maandelijks geld terugkrijgt van de belastingdienst, bijvoorbeeld vanwege een hypotheekrenteaftrek. Je kan ook een voorlopige aanslag hebben, als je inkomen zou hebben waar je geen belasting voor afdraagt.

Jij hebt Wajong, en wrs geen koophuis (renteaftrek), waardoor de kans groot is dat je geen voorlopige teruggaaf hebt.

Hoop dat je hier iets verder mee komt.
pi_173945564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat meer duidelijkheid zou wel handig zijn; als je niet aangeeft met welke reden je eea moet opgeven is het ook lastig aan te geven wat onder je eigen vermogen valt.
Een inkomenstoeslag aanvragen

[ Bericht 6% gewijzigd door Armani XL op 23-09-2017 13:43:13 ]
pi_173945967
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:22 schreef Jopie78 het volgende:
"Vermogen" zijn je bezittingen -/- je schulden. Onder de spoiler kun je zien welke je mee dient te nemen. Hier hoort niet je inboedel bij, dat is alleen relevant voor het aanvragen van een verzekering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een voorlopige teruggaaf heb je alleen als je maandelijks geld terugkrijgt van de belastingdienst, bijvoorbeeld vanwege een hypotheekrenteaftrek. Je kan ook een voorlopige aanslag hebben, als je inkomen zou hebben waar je geen belasting voor afdraagt.

Jij hebt Wajong, en wrs geen koophuis (renteaftrek), waardoor de kans groot is dat je geen voorlopige teruggaaf hebt.

Hoop dat je hier iets verder mee komt.
Dankje! dan weet ik voldoende
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')