abonnement Unibet Coolblue
pi_174057321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Anyway net alsof ik de enige ben die niks van 9.11 gelooft, hier in de minderheid maar wereldwijd zijn dat er al heel wat.
Dat jij zo denkt zegt inderdaad heel wat over je geloofwaardigheid.
Conscience do cost.
pi_174057563
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat plaatje zegt helemaal niets. Lijkt me niet dat die gast uit de towers komt of wel? Anyway net alsof ik de enige ben die niks van 9.11 gelooft, hier in de minderheid maar wereldwijd zijn dat er al heel wat.
Een bezwete brandschone (mooie vinding!) brandweerman, en nu? Is 9/11 zo gebeurd als "de officiële complottheorie"? :N

Ik denk dat we geen minderheid zijn; de meesten die die dag meegemaakt hebben, hebben er wel zo hun ideetjes over die afwijken van de officiële complottheorie die door de media verspreid is.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174057970
Wel mooi al die aannames en conclusies over dat plaatje wat ik gepost heb.
pi_174058086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel mooi al die aannames en conclusies over dat plaatje wat ik gepost heb.
Omdat het plaatje van jou komt is het ineens niet kloppend :D
  donderdag 28 september 2017 @ 19:32:46 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174058148
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een bezwete brandschone (mooie vinding!) brandweerman, en nu? Is 9/11 zo gebeurd als "de officiële complottheorie"? :N

Ik denk dat we geen minderheid zijn; de meesten die die dag meegemaakt hebben, hebben er wel zo hun ideetjes over die afwijken van de officiële complottheorie die door de media verspreid is.
We zijn ook geen minderheid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 19:36:03 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174058232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat plaatje zegt helemaal niets. Lijkt me niet dat die gast uit de towers komt of wel? Anyway net alsof ik de enige ben die niks van 9.11 gelooft, hier in de minderheid maar wereldwijd zijn dat er al heel wat.
So what? Er geloven nog veel meer mensen in diverse bebaarde mannen ergens achter de wolken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 september 2017 @ 19:46:00 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174058481
Duffe dooddoener. Die gast heeft niet eens de juiste helm op en dan nog een veiligheidsbril en stofmasker 11 uur zo'n zware fik bestrijden? Looked like Vietnam beweert de fantast ook nog, hij is nog nooit In Vietnam geweest bovendien was Vietnam in een jungle, het slaat als een tang op een varken. Laat iemand in een uniform met wat attributen zijn verhaal doen en jullie slikken het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:01:42 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174058851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De brandschone brandweerman met een veiligheidsbril en een stofmasker. Die gast zag er niet uit alsof hij 11 uur in een zware brand bezig was geweest :o
Oh ja dat is natuurlijk verplicht..

Weet je waar ze veel me werken, en het zal je verbazen!!!
WATER!!!!
Je weet wel zelfde goedje waarmee jij je doucht..

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat plaatje zegt helemaal niets. Lijkt me niet dat die gast uit de towers komt of wel? Anyway net alsof ik de enige ben die niks van 9.11 gelooft, hier in de minderheid maar wereldwijd zijn dat er al heel wat.
-edit-
Toon maar aan dat hij niet even wat water over zichzelf heeft heen gegoten..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 28-09-2017 20:23:14 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174058974
quote:
14s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik denk dat we geen minderheid zijn; de meesten die die dag meegemaakt hebben, hebben er wel zo hun ideetjes over die afwijken van de officiële complottheorie die door de media verspreid is.
Haha nee, dat hebben ze niet.
Conscience do cost.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:07:02 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174058987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Duffe dooddoener. Die gast heeft niet eens de juiste helm op en dan nog een veiligheidsbril en stofmasker 11 uur zo'n zware fik bestrijden? Looked like Vietnam beweert de fantast ook nog, hij is nog nooit In Vietnam geweest bovendien was Vietnam in een jungle, het slaat als een tang op een varken. Laat iemand in een uniform met wat attributen zijn verhaal doen en jullie slikken het.
En wat is de juiste helm? graag bewijs!
En hoe weet jij waar hij stond? graag bewijs!
Wie weet was hij niet in puin aan het werk? graag bewijs!
Bewijs maar, en bewijs gelijk even dat hij niet in Vietnam was, als je er zo zeker van bent!
Mooi dat je het zo goed weet,graag ook even al zijn gegevens plus dat hij een serieus acteur is!

En geen onderbuik gevoel HARD bewijs!

Als je niks kan aantonen, zuig je dus gewoon lekker uit je duim, want enige bewijs wat je hebt zijn jou woorden, verder niks..

Zou mooi zijn als we op deze manier rechtzaken winnen.

heb je bewijs nee, maar ik weet het zeker..
Hoe weet je dat zeker... nou hij liegt..
Hoe weet je dat ie liegt nou ik heb er zo mijn gevoel over..
:')
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174059080
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De brandschone brandweerman met een veiligheidsbril en een stofmasker. Die gast zag er niet uit alsof hij 11 uur in een zware brand bezig was geweest :o
Hij had natuurlijk 'n mooie schone uniform klaar in 't geval dat 'ie op TV zou komen.
Mummy zeker heel trots op hem was :)
!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 28-09-2017 20:16:37 (Exclamation marks added ) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 28 september 2017 @ 20:12:15 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174059116
Joh ik wist dat zulke simpele zielen-verklaringen zouden komen. Die knakker hebben ze een uniformpje aan getrokken en zijn script laten oplezen. 770 Reacties en niemand die een snars van zijn gebazel gelooft behalve hier dan. Looks like Vietnam, looks like a movie set, Uhuh..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:16:02 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174059230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk 'n mooie schone uniform klaar in 't geval dat 'ie op TV zou komen.
Mummy zeker heel trots op hem was :)
heb je het betreffende filmpje nog ergens?
kan m niet zo snel weer vinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 september 2017 @ 20:18:48 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174059296
Staat ergens in dit topic -edit- Succes met debunken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 28-09-2017 20:24:38 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:20:59 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174059343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh ik wist dat zulke simpele zielen-verklaringen zouden komen. Die knakker hebben ze een uniformpje aan getrokken en zijn script laten oplezen. 770 Reacties en niemand die een snars van zijn gebazel gelooft behalve hier dan. Looks like Vietnam, looks like a movie set, Uhuh..
Mooi post even zijn script hier dan!

Veel gelul weinig bewijs!

over simpele ziel verklaring gesproken je herhaalt iets waar Tingo mee aankwam kakken maar je hebt zelf niks om aan te tonen waarmee je zijn argument kracht bij kan zetten..

Laat maar zien dat hij zijn uniform kreeg en script..

Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 september 2017 @ 20:29:04 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174059532
Ik zie hetzelfde wat Tingo ziet en al die mensen die erop reageren. Net zoals Cameraman ook al aangaf we zijn niet de minderheid die weten dat 9.11 een inside job was. Op dit forum vind je meer aanhangers van het gegeven verhaal, misschien is het slimmer om je visie te delen op september clues?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:38:12 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174059728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie hetzelfde wat Tingo ziet en al die mensen die erop reageren. Net zoals Cameraman ook al aangaf we zijn niet de minderheid die weten dat 9.11 een inside job was. Op dit forum vind je meer aanhangers van het gegeven verhaal, misschien is het slimmer om je visie te delen op september clues?
Misschien moet je niet bang zijn voor mensen met een kritische blik op een niks zeggend filmpje!
Nee het zegt niks, je kan gewoon geen hol aantonen.
Misschien moet je zelf wat meer openminded zijn dan alleen ja knikken op wat anderen zeggen!

Als je wil ga ja knikken is septembercluess inderdaad een prima forum, niemand is kritisch en men blaat in een richting!

Hier daar in tegen heb je inderdaad mensen die het (ja dit is heel gek) niet alles voor zoete koek nemen!
Het is immers BNW, en ik vraag simpel om wat bewijs zodat je Tingo's verhaal kan hard maken.. maar dat kan je niet!

Dus nogmaals heb je enig bewijs dat die gast alles aan elkaar liegt behalve jou gevoel!

En dit is een openbaar forum iedereen mag zijn mening uiten jij denkt dat het nep is, prima.. show me!
BTW dit verhaaltje en stukje komt ook regelrecht van het cluessforum af!
http://www.cluesforum.inf(...)25eb0c8d2fcee562a3b2
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 september 2017 @ 20:41:02 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174059795
Over ja knikken gesproken dan moet je hier wezen want alles wordt geloofd en ja en amen op gezegd. Er wordt weer geëdit op onbenulligheden zie ik. Tijd om te gaan. Adios!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 september 2017 @ 20:48:12 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174059975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Over ja knikken gesproken dan moet je hier wezen want alles wordt geloofd en ja en amen op gezegd. Er wordt weer geëdit op onbenulligheden zie ik. Tijd om te gaan. Adios!
Ik scheld niet ik beledig niet..
Ik geef alleen commentaar!
En stel gewoon een serieuze vraag!
Als dat al te veel is zit je hier inderdaad verkeerd!

Heb je iets wat kan aantonen dat die brandweerman liegt?
Bedoel er is er al een eerder geweest!

Hier heb je er wel een, Jordan Lifander !
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 september 2017 @ 21:02:39 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174060374
Goochem is Jiddisch, het staat voor bijdehand een slimpie zelfs, ik wist niet dat dit een scheldwoord was :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174060602
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Goochem is Jiddisch, het staat voor bijdehand een slimpie zelfs, ik wist niet dat dit een scheldwoord was :W
Leuk geprobeerd, maar gelukkig trapt de moderator daar niet in :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174060653
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh ik wist dat zulke simpele zielen-verklaringen zouden komen. Die knakker hebben ze een uniformpje aan getrokken en zijn script laten oplezen. 770 Reacties en niemand die een snars van zijn gebazel gelooft behalve hier dan. Looks like Vietnam, looks like a movie set, Uhuh..
Sure, de brandweerman is een leugenaar omdat zijn verklaring niet bij je geloof past :W :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174060696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Duffe dooddoener. Die gast heeft niet eens de juiste helm op en dan nog een veiligheidsbril en stofmasker 11 uur zo'n zware fik bestrijden? Looked like Vietnam beweert de fantast ook nog, hij is nog nooit In Vietnam geweest bovendien was Vietnam in een jungle, het slaat als een tang op een varken. Laat iemand in een uniform met wat attributen zijn verhaal doen en jullie slikken het.
Ik zou zeggen bel hem op en leg uit waarom jij achter je PC het veel beter zou doen dan hij... :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 28 september 2017 @ 21:13:23 #124
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174060705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Goochem is Jiddisch, het staat voor bijdehand een slimpie zelfs, ik wist niet dat dit een scheldwoord was :W
SOW!!!
Er word wat afgescholden in amsterdam!
http://www.goochem.amsterdam/

Maar goed heb je al wat bewijs gevonden?
Is ie al bij oprah geweest, en daar alles opgebiegt, of heb je al wat anders gevonden?
Behalve dit ene filmpje, waarbij hij niet eens zegt dat hij heeft gediend in Vietnam maar wel een vergelijking maakt!

Ik lag vorige maand in een greppel, deed me denken aan WW1 loopgraaf..

En nee ik heb zelf ook niet gediend!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174060708
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

We zijn ook geen minderheid.
Jawel :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')