abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_485885
Goed dan maar weer over de bewoners roddelen
I'm getting too old for this....
pi_486247
Staat er nou ineens een kerstboom in het huis? Wat raar
  woensdag 22 november 2000 @ 08:42:19 #3
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486250
Heeft er iemand beeld?
Krijg alleen die kippenreclame op stream 1 en 2
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  woensdag 22 november 2000 @ 08:45:13 #4
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486251
De kerstboom staat er omdat ze de gala foto's hebben gemaakt voor hun opdracht
pi_486252
Mogge,
Hier hetzelfde probleem...
Ook geen beeld dus....!!!

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-11-2000 08:45]

pi_486299
Goedemorgen dames en heren streamers! Heb na die blauwe schermen ook alleen die kippen nog maar gezien... Hoop voor jullie dat ze het weer snel verhelpen daar in Almere. Ik ga nu iig slapen, veel suc6 voor later met het verslaan!

[edit]Typo, duidelijk tijd om naar bed te gaan dus... [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-11-2000 09:23]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 22 november 2000 @ 09:37:49 #7
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486328
Vraag me af hoe ze dat in Rotterdam doen met de record poging BB kijken :-)
pi_486365
Nu weet ik dus waarom er niet meer zoveel gestreamt wordt zeg Vanwege dat jullie geen zin meer hebben om de hele tijd reclame te kijken of naar het schermpje 'Deze stream is tijdelijk niet beschikbaar' te kijken. Wat wordt ik ziek van BB zeg!! Het lijkt wel of ze niet willen dat we weten wat er gebeurt in het BB-Huis.
pi_486393
De Casema decoder zendt wel beelden uit!
  woensdag 22 november 2000 @ 10:57:46 #10
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486449
quote:
Op 22 november 2000 10:24 schreef Rieltjuh het volgende:
De Casema decoder zendt wel beelden uit!
Waarom zie ik dan nog geen stream verslagen? Hup aan het werk en laat ons weten wat er in het huis gebeurd
pi_486508
Ik ben aan het werk
Misschien iemand anders???
  woensdag 22 november 2000 @ 12:00:46 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486538
Je moet het ook niet letterlijk opvatten als ik zeg dat je aan het werk moet gaan
pi_486565
*oops*

woensdag 22 november 2000 @ 12:50:01 #14
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_486623
Er zijn weer beelden.
Ik kan helaas (nog) geen verslagen maken.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 22 november 2000 @ 16:22:39 #15
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_487087
Itsme schreef :
Bianca heeft blijkbaar met iemand (vrouw0 gesproken.

> De huispsychologe Dia is er vanmiddag.

pi_487142
Hai, ik heb een probleem, ik heb even gestreamed en zit hier met mijn pctje maar er gebeurt eigenlijk niets wat de moeite waard is en ik val in slaap. (letterlijk, mijn ogen vallen dicht) wat saai. morgen maar weer hoor, dit trek ik niet.
Itsme heeft even een BB dip!
die fotot reportage is nu ook niet bepaald slim. ik zie de hele dag Kim en dezeuree in de spiegel kijken, en verder.......gaap.
  woensdag 22 november 2000 @ 17:08:32 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_487227
Even languit Itsme ?

Morgen is de dag van de exit, dus ik mag hopen dat het dan een meer interessante dag gaat worden, en hoop je dan weer hier te ontmoeten !

woensdag 22 november 2000 @ 17:54:18 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_487322
Even een kort berichtje van mij.

Zit momenteel thuis met last aan mijn elleboog en pols. Heb geloof ik iets te fanatiek gemuist de laatste tijd. Een klein stukje typen gaat nog wel, maar aan streamverslagen hoef ik voorlopig even niet te denken.

Voor het geval dat jullie dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was; nee dus! Alleen acuut gevalletje RSI.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2000 @ 18:09:49 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_487339
Sterkte Sanne!
Ik zal kijken of ik wat kan bijspringen hier en daar. Maar 't moet wel een beetje interessant blijven/worden, anders hou ik dat streamen dus niet vol. Of er moeten wat leuke streamshot-opportunities zijn , dan wil ik nog wel eens kijken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_487341
quote:
Op 22 november 2000 17:54 schreef Sanne het volgende:
Even een kort berichtje van mij.

Zit momenteel thuis met last aan mijn elleboog en pols. Heb geloof ik iets te fanatiek gemuist de laatste tijd. Een klein stukje typen gaat nog wel, maar aan streamverslagen hoef ik voorlopig even niet te denken.

Voor het geval dat jullie dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was; nee dus! Alleen acuut gevalletje RSI.

Lieve Sanne,

Ik dacht al, toch vertrokken ??
Heel vervelend voor je maar pas op dat je ook echt rustig aan doet!
Mijn moeder is er ooit te lang mee doorgegaan en heeft 4 maanden niets kunnen doen.
Maar af en toe een berichtje om te laten weten dat je er nog bent mag natuurlijk altijd
Veel beterschap gewenst en ik zal met de verslagen ook m'n best doen.

van Cartman.

woensdag 22 november 2000 @ 19:55:37 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_487566
Effe voor Itsme

Ik ben blij voor je dat je het laatste dipje van ons dezeureetje niet hebt gestreamt. Ik had anders echt medelij met je gehad.

pi_487696
quote:
Op 22 november 2000 20:45 schreef LionHeart het volgende:
20.45

Er is zojuist een caravan de tuin ingetakeld. Geen idee waarom.

Hieke, Ferdi en Koos zijn buiten om kabels los te maken en zo.

En, weet iemand al wat dat ding daar doet? Ik hop de hele tijd door het huis heen op de streams. Zie allerlei stillevens, van de kestboom tot wat gekleurde kussens ergens op de grond Maar geen shots van een sleurhut...
pi_487741
Het is nu dus bekend. Georgie en Kim mogen een liefdesnacht doorbrengen in de caravan. Deze is gezellig gemaakt met hapjes, drankjes en meer fijne xtraatjes.

Robin mag een nacht met iemand naar keuze doorbrengen in de DBK. Hij koos voor Dees.

De bedoeling is dus de genomineerden een leuke nacht te bezorgen voor een eventueel vertrek.

† In Memoriam † woensdag 22 november 2000 @ 21:55:32 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_487772
Aha, dan kunnen Hieke en Fewrdi dus ook samen een slaapkamer pakken, als Koos en Bianca tenminste samen in de andere slaapkamer willen...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_487818
quote van Marky:Effe voor Itsme
Ik ben blij voor je dat je het laatste dipje van ons dezeureetje niet hebt gestreamt. Ik had anders echt medelij met je gehad.

Ik viel er gelukkig pas laat in, toen ze buiten aan het klagen was tegen Robin.
Later las ik op de BB site dat ze haar dip verhaal tig keer verteld heeft,dus dank je.itsme is ook blij. poeh!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')