[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 22-11-2000 08:45]
[edit]Typo, duidelijk tijd om naar bed te gaan dus... [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-11-2000 09:23]
quote:Waarom zie ik dan nog geen stream verslagen? Hup aan het werk en laat ons weten wat er in het huis gebeurd
Op 22 november 2000 10:24 schreef Rieltjuh het volgende:
De Casema decoder zendt wel beelden uit!
> De huispsychologe Dia is er vanmiddag.
Morgen is de dag van de exit, dus ik mag hopen dat het dan een meer interessante dag gaat worden, en hoop je dan weer hier te ontmoeten !
Zit momenteel thuis met last aan mijn elleboog en pols. Heb geloof ik iets te fanatiek gemuist de laatste tijd. Een klein stukje typen gaat nog wel, maar aan streamverslagen hoef ik voorlopig even niet te denken.
Voor het geval dat jullie dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was; nee dus! Alleen acuut gevalletje RSI.
quote:Lieve Sanne,
Op 22 november 2000 17:54 schreef Sanne het volgende:
Even een kort berichtje van mij.Zit momenteel thuis met last aan mijn elleboog en pols. Heb geloof ik iets te fanatiek gemuist de laatste tijd. Een klein stukje typen gaat nog wel, maar aan streamverslagen hoef ik voorlopig even niet te denken.
Voor het geval dat jullie dachten dat ik van de aardbodem verdwenen was; nee dus! Alleen acuut gevalletje RSI.
Ik dacht al, toch vertrokken ??
Heel vervelend voor je maar pas op dat je ook echt rustig aan doet!
Mijn moeder is er ooit te lang mee doorgegaan en heeft 4 maanden niets kunnen doen.
Maar af en toe een berichtje om te laten weten dat je er nog bent mag natuurlijk altijd
Veel beterschap gewenst en ik zal met de verslagen ook m'n best doen.
van Cartman.
Ik ben blij voor je dat je het laatste dipje van ons dezeureetje niet hebt gestreamt. Ik had anders echt medelij met je gehad.
quote:En, weet iemand al wat dat ding daar doet? Ik hop de hele tijd door het huis heen op de streams. Zie allerlei stillevens, van de kestboom tot wat gekleurde kussens ergens op de grond
Op 22 november 2000 20:45 schreef LionHeart het volgende:
20.45Er is zojuist een caravan de tuin ingetakeld. Geen idee waarom.
Hieke, Ferdi en Koos zijn buiten om kabels los te maken en zo.
Robin mag een nacht met iemand naar keuze doorbrengen in de DBK. Hij koos voor Dees.
De bedoeling is dus de genomineerden een leuke nacht te bezorgen voor een eventueel vertrek.
Ik viel er gelukkig pas laat in, toen ze buiten aan het klagen was tegen Robin.
Later las ik op de BB site dat ze haar dip verhaal tig keer verteld heeft,dus dank je.itsme is ook blij. poeh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |