abonnement Unibet Coolblue
pi_173942137
Tja, dat burendag gedoe is hier ook. -O-
Zó geen zin in, al zoveel buren gedoe achter de rug dit jaar.
Ik zeg gewoon iedereen gedag op straat, in de winkel en in het voorbijgaan.

#dorpsleven / platte neusdorp.
pi_173942138
Wat leuk Anthraxx en Kwak, hier in de buurt er niets over gehoord, over burendag.

T schiet nog niet echt op met de mist. Maar lui een kop koffie op de bank met de katten om met heen..wie doet me wat
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:28:52 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173942149
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk Anthraxx en Kwak, hier in de buurt er niets over gehoord, over burendag.

T schiet nog niet echt op met de mist. Maar lui een kop koffie op de bank met de katten om met heen..wie doet me wat
Ik las Kratten, ik schrok al..
_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173942181
Mijn kint zit in bad Ja zuster Nee zuster te zingen
"Hee hee word wakker, hier is de bakker..."

O+

(Okej het komt omdat ik die jingle van Ekdom in de ochtend vaak in mn hoofd heb en loop te zingen... "hee hee word wakker hier is John Bakker (van de anwb)" maar toch :') )
Kwak
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:34:58 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173942203
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn kint zit in bad Ja zuster Nee zuster te zingen
"Hee hee word wakker, hier is de bakker..."

O+

(Okej het komt omdat ik die jingle van Ekdom in de ochtend vaak in mn hoofd heb en loop te zingen... "hee hee word wakker hier is John Bakker (van de anwb)" maar toch :') )
Niet op de stoelen staan
Ja zuster Nee zuster
Niet met de deuren slaan
Ja zuster Nee zuster
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173942291
Koffie. Zon. Eindhoven. O+ Nog zes minuten tot trein.
:O

Isa, was klein festivalletje, niet een enkel concert. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173942330
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn kint zit in bad Ja zuster Nee zuster te zingen
"Hee hee word wakker, hier is de bakker..."

O+

(Okej het komt omdat ik die jingle van Ekdom in de ochtend vaak in mn hoofd heb en loop te zingen... "hee hee word wakker hier is John Bakker (van de anwb)" maar toch :') )
Die arme stakker, wat een gejakker.
Spoilers!
pi_173942351
Lonaa, Londen! *O*
Wat ga je er doen? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173942365
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:24 schreef Lonaa het volgende:
Vakantie naar London plannen *O*
Oohhhh! *O* wanneer en hoe lang?
We have far more in common than that which devides us..
pi_173942407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:49 schreef minilot het volgende:
Lonaa, Londen! *O*
Wat ga je er doen? *O*
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oohhhh! *O* wanneer en hoe lang?
Halverwege december, met mijn vader voor 4 dagen. Het idee is om in ieder geval een van de World Dart wedstrijden ( :') :D ) mee te pakken voor juichen en bier. Potentieel ook een voetbalwedstrijd voor juichen en bier.

De rest is nog open.

Ik ben nu op zoek naar een slaapplek. 2 kamers, ergens in London. Als er nog suggesties zijn? :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173942547
Ik ben er dan ook. :D Ik vond uiteindelijk de hotels er beter uitzien en betaalbaarder dan de airbnb's in het centrum.
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:07:48 #87
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173942551
Ik zou eerst die wedstrijden regelen. En daarna pas accomodatie. Toch?
pi_173942595
Brrrrr, koud!

Ben aan het wachten op een paar pakketjes. Zou fijn zijn als ze daar mee opschieten.
Spoilers!
pi_173942703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hier net zo. Overkant van het weiland is niet te zien. Maar het weer wordt wel goed geloof ik :).

Vandaag burendag. Normaal doen wij niet echt mee aan dat soort dingen, maar we hebben een BBQ georganiseerd voor alle Adelaar(s)hof/weg/dwarsweg bewoners. En de nieuwe bewoners van wie het huis nog gebouwd moet worden. Als kennismaking. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat, want het is een hele diverse buurt (qua leeftijd vooral). Wel erg leuk :).
jahaa, ik dacht al: volgens mij rij ik elke week langs jullie huis! Ik werk aan de Heerderweg en zie dan zo'n bord staan met hetzelfde huis als jullie erop. Mooie omgeving zeg! O+

En ik wou nog even zeggen: heel fijn dat het goed gaat. En wat lief en triest, die dekentjes :*
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 23 september 2017 @ 11:42:37 #90
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173943740
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:22 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

jahaa, ik dacht al: volgens mij rij ik elke week langs jullie huis! Ik werk aan de Heerderweg en zie dan zo'n bord staan met hetzelfde huis als jullie erop. Mooie omgeving zeg! O+

En ik wou nog even zeggen: heel fijn dat het goed gaat. En wat lief en triest, die dekentjes :*
Ik woon aan de Heerderweg :). Je rijd dan langs ons huis :). Wij zitten op de hoek. Recht tegenover de Chinees, achter de de boerderij. Waar werk jij (mag ook per dm, of niet. Wat je wilt)? :)

Kom gerust een kop thee drinken een keer :)
pi_173943762
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk Anthraxx en Kwak, hier in de buurt er niets over gehoord, over burendag.

T schiet nog niet echt op met de mist. Maar lui een kop koffie op de bank met de katten om met heen..wie doet me wat
Wij hadden een passief-agressieve brief waarin stond dat er besloten was dit jaar geen burendag te organiseren wegens een gebrek aan deelname. :D

Hier nog steeds héérlijk weer. Heb een enorme tas vol groente en fruit gehaald op de markt, helemaal fijn *O* Nu groentesoep maken als lunch.

Lonaa, heb je al kaartjes voor het darten gescored? :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173943845
O+ wat een geweldige ochtend. 9 uur op het veld (bij recreatieplas) voor de hardlooptraining. Begon mistig en vochtig, trok snel bij door de zon. Heerlijk gelopen, allemaal vogeltjes nog overal, paddenstoelen in mistige velden, groene spechten die ons om de oren vlogen O+ En nu heerlijk rustig dagje met de deur open, beetje in de tuin rommelen straks (winterklaar maken natuurlijk :+ ) Heel fijn zo'n nazomer *O*
pi_173943963
Hier is het ook mooi zonnig. Zo even naar een park in de buurt. Moet de herfstvoortgang hier in de gaten houden voor P :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_173943964
Dat klinkt als een lekkere training zeg, Sun!
Sowieso is het echt verrukkelijk buiten, deze ochtend :9

Bijna thuis! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173944144
Wat een weer O+ Instant vrolijkheid.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173944594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hadden een passief-agressieve brief waarin stond dat er besloten was dit jaar geen burendag te organiseren wegens een gebrek aan deelname. :D

Hier nog steeds héérlijk weer. Heb een enorme tas vol groente en fruit gehaald op de markt, helemaal fijn *O* Nu groentesoep maken als lunch.

Lonaa, heb je al kaartjes voor het darten gescored? :X
Misschien. We weten pas 3 dagen voor het event (of zelfs op het event) of we opgelicht zijn of niet. :')

Ik hou mn oog open voor andere kaartjes (maar al uitverkocht) tegen de tijd dat ze verzonden worden (in oktober)

Maar we gaan gewoon sowieso lekker naar London :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173944602
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er dan ook. :D Ik vond uiteindelijk de hotels er beter uitzien en betaalbaarder dan de airbnb's in het centrum.
Wat toevallig! :D Wat gaan jullie doen?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173945459
Leuke plannen Loon! ^O^

Zo eens even met de maaimachine de tuin aanvallen ~O> het gras groeit achterlijk hard momenteel.
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:31:06 #99
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173945669
Ik ga al in november naar Londen *O*
pi_173945693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke plannen Loon! ^O^

Zo eens even met de maaimachine de tuin aanvallen ~O> het gras groeit achterlijk hard momenteel.
ik las naaimachine (gewoon beetje overwerkt geloof ik) ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')