abonnement Unibet Coolblue
pi_173951689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:30 schreef Samzz het volgende:
Je laat een vrouw die je manipuleert en je van je vriendin af wil pakken de nagedachtenis aan je overleden vrouw bezoedelen?

TS toch...
Dit vooral, als het überhaupt al waar is, maar dan was ze zeker geen vriendin van je overleden vrouw, en ook niet van jou.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? zaterdag 23 september 2017 @ 19:30:11 #77
70532 loveli
N
pi_173951698
TS valt op hoeren. What else is new.
crap in = crap out
pi_173951716
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 17:34 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja ze had ook gewoon mee gekund maar dat wou ze niet omdat ze buiten mij niemand kende. Was ook niet alleen met die vriendin van haar, we waren met 10 man.
Alleen had ze een of ander probleem met haar auto en daarom vroeg ze of ze met mij mee kon rijden. En verder ga ik niet met haar om, ik heb het altijd te druk.
Tuurlijk, wat een toeval weer, een probleem met haar auto.

Echt, dat mens heeft geen grenzen en maakt alles en iedereen zwart als ze denkt dat het in haar straatje past.
Zelfs je overleden vrouw, hoe laag moet je dan zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 september 2017 @ 19:32:55 #79
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173951723
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:19 schreef 8777 het volgende:

[..]

Het zou kunnen, ik kan het alleen niet meer vragen, het goede nieuws is dat ik me nu niet meer schuldig hoef te voelen.
Dus je bent zelf ook vreemdgegaan. :')
pi_173951744
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ze was er niet boos om ofzo. En kunnen we nu ophouden over haar? Dit ging meer om de vrouw van wie ik dacht dat ze van mij hield me belazerd heeft.
Nee, dat heeft ze waarschijnlijk niet, maar het komt die feeks beter uit haar nog even de grond in te trappen terwijl ze al begraven is.
Ze staat gewoon op haar graf te dansen, dat is wat ze doet, en jij gelooft haar...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173951838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dus je bent zelf ook vreemdgegaan. :')
Nee, hij voelt/voelde zich schuldig dat hij een nieuwe relatie heeft gekregen nadat zijn vrouw was overleden..
pi_173952277
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat heeft ze waarschijnlijk niet, maar het komt die feeks beter uit haar nog even de grond in te trappen terwijl ze al begraven is.
Ze staat gewoon op haar graf te dansen, dat is wat ze doet, en jij gelooft haar...
Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
pi_173952291
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat heeft ze waarschijnlijk niet, maar het komt die feeks beter uit haar nog even de grond in te trappen terwijl ze al begraven is.
Ze staat gewoon op haar graf te dansen, dat is wat ze doet, en jij gelooft haar...
En zelfs al zou het waar zijn, waarom zou ze dat na al die jaren ineens aan ts vertellen?

Daar zijn enkel puur egoïstische motieven voor te bedenken..
  zaterdag 23 september 2017 @ 20:17:01 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173952304
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Jij moet echt leren eerst eens kalm worden en niet overal meteen als een raging bull op te reageren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173952407
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Ze loopt te stoken.
Dit is echt geen vriendin, ook nooit geweest, ook niet van je vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173952480
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Het is allemaal wel heel erg toevallig hè.. Jullie hebben een hele tijd geen contact gehad, een paar weken terug kom je haar tegen en zegt ze dat ze spijt heeft van wat ze heeft gedaan.. Jij accepteert haar excuses (ondanks dat iedereen het je heeft afgeraden) en gaat met haar uit eten en dan komen jullie 'toevallig' de man waar Lucinda zogenaamd mee is vreemdgegaan tegen en vertelt ze je zogenaamd met tegenzin dat Lucinda is vreemdgegaan..

Ze is nog geen maand weer terug in je leven en ze zorgt alweer voor drama..

[ Bericht 0% gewijzigd door madam-april op 24-09-2017 19:50:40 ]
pi_173952583
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Je had haar nooit meer moeten ontmoeten na de vorige keer.
Goede stap dat je haar nu hebt geblocked. Ga je dit ook volhouden denk je?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173952836
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je had haar nooit meer moeten ontmoeten na de vorige keer.
Goede stap dat je haar nu hebt geblocked. Ga je dit ook volhouden denk je?
Ja, ze had ook gewoon haar bek kunnen houden. Ik heb er koppijn van.
pi_173952921
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:41 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja, ze had ook gewoon haar bek kunnen houden. Ik heb er koppijn van.
Arme jij. Weeeeer ligt het niet aan jou. ;( Neem toch eens je verantwoordelijkheid.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:56 schreef 8777 het volgende:
Dus in de auto vraag ik haar wie hij was en hoe hij mijn vrouw kende en toen wou ze het afwimpelen en toen heb ik het zo wat uit haar getrokken. Ze wilde het niet zeggen.
Met jouw verleden en hoe je hier post had ik je ook verteld wat je wilde weten. (Al denk ik dat mevrouw dat in dit geval helemaal prima vond, mooi slotstuk nadat ze de hele avond al had geregisseerd).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173953324
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Ah, daar is ie :')
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:04:52 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173953366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, daar is ie :')
Totaal onverwacht en onzelfzuchtig, idd.

:')
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173955146
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:30 schreef 8777 het volgende:
Stel je hoort een onplezierig nieuwtje over iemand, rechtzetten is niet meer mogelijk, blijf je dan altijd boos?
Ik ben erg boos nu :(
Geeft ze geen groepskorting meer?

Damn! :(
1 + 1 = blauw
pi_173957771
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 20:15 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik kan het nooit zeker weten hè? Heb dat wijf zojuist geblokt, ze kan me niet meer bellen of appen. Ze stuurde me een appje dat ik altijd bij haar terecht kan als ik ergens over wil praten. Daarop heb ik haar geblokkeerd. Ze had niks hoeven zeggen. Of misschien moet ik geen vragen stellen waar ik het antwoord eigenlijk niet van wil weten.
Ga vragen aan die kerel stellen die volgens deze vriendin (loeder) met je vrouw is vreemd gegaan.
En sluit je verleden af en richt je toekomst op je vriendin :Y
pi_173958005
En ik dacht dat ik in een soap leefde :)
pi_173958156
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 03:42 schreef woxxel het volgende:
En ik dacht dat ik in een soap leefde :)
De nanobots hebben jou ook al te pakken?
pi_173962039
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:56 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik had al eerder vermoedens en die zijn nu bevestigd. En ja die vriendin mag dan een feeks zijn maar ik denk niet dat ze hierover liegt. Het was ook niet zomaar dat ze hiermee aan kwam, we waren uit eten geweest, ik had haar opgehaald en na het eten liepen we terug naar de parkeergarage, onderweg komt ze een man tegen, hij groet haar en bleef even een praatje maken, dus zij stelt mij voor als de man van. Komt die vent aan met ja dat was me er een, zonde dat ze er niet meer is. Dus in de auto vraag ik haar wie hij was en hoe hij mijn vrouw kende en toen wou ze het afwimpelen en toen heb ik het zo wat uit haar getrokken. Ze wilde het niet zeggen.
Kom op zeg dat is toch erg vreemd, als ze je niet zo had voorgesteld had die man nooit zo gereageerd. Het is al vreemd dat hij zo reageert terwijl hij weet dat je de man van bent. Dat ze het daarna niet wou zeggen is helemaal vreemd ze heeft het zelf uitgelokt.
pi_173969621
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Er is werkelijk niemand hier die gelooft dat Belinda is vreemdgegaan..
Lucinda toch?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173972553
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 06:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

De nanobots hebben jou ook al te pakken?
Wat bedoel je
pi_173973122
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 17:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Lucinda toch?
Ohja je hebt gelijk..
pi_174003811
Wat een figuur die TS _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')