abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 19:26:58 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173934666
DENK wil dat de gemeenteraad van Rotterdam een extern onderzoek laat doen naar burgemeester Ahmed Aboutaleb en zijn houding ten opzichte van de Turks-Nederlandse gemeenschap. De politieke partij reageert daarmee op een uitnodiging van Aboutaleb aan Turks-Nederlandse Rotterdammers om zondag in gesprek te gaan.

170922_75049_sBghenacxWeXUabu_tygD-Rt-LKFulxaRYPNXc_I3bZAXS3ogXvZG_JyjCa_qzf1Dxylca0Of10NGphK7jIs1024_800_512.jpeg

Volgens DENK is er veel kritiek op de uitnodiging. Tweede Kamerlid Selçuk Öztürk zegt die gevoelens te begrijpen. "Het gedrag en de besluitvorming van Aboutaleb zijn de afgelopen tijd te vaak in strijd geweest met onze democratische waarden. In veel gevallen hanteert de burgemeester de dubbele maat".

DENK stelt dat Aboutaleb verantwoordelijk is voor "disproportioneel politiegeweld"tegen demonstranten tijdens de rellen in Rotterdam die uitbraken toen een Turkse minister het consulaat in de stad niet mocht betreden, tijdens de diplomatieke rel tussen Nederland en Turkije.

DENK wil onderzoek naar Aboutaleb

"Het gedrag en de besluitvorming van Aboutaleb zijn de afgelopen tijd te vaak in strijd geweest met onze democratische waarden." Ik moest het echt twee keer lezen. Maar het staat er echt. :D
Ze weigeren zich uit te spreken over hun knuffel dictator. En de Rotterdamse Turken mogen niet in dialoog treden met de burgemeester. De protesten hadden niks met democratie te maken. De gearresteerde Turkse diplomate had gearresteerd moeten worden en vast gezet. Het was een opzetje van Erdo met het Ego om de Nederlandse staat/samenleving on-democraties te tarten en met voeten te treden. In Turkije had deze "vrije" demonstratie idd anders worden aangepakt. Hoef niet uit te leggen hoe.

En dan Aboutaleb, de bruggenbouwer, man van dialoog en rolmodel voor veel lichtgetinte, kansrijke hangjongeren aanklagen. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173934697
Alochtonen tegen allochtonen is dat ook dicriminatie?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173934804
Geen idee hoe Aboutaleb ligt bij de Marokkaanse kiezer, maar ik kan mij zo voorstellen dat DENK zich beter kan richten op blanke mensen aanvallen. Zo beperk je je doelgroep echt nog maar tot gevaarlijke dictator steunende nationalistische Turken.
pi_173934819
Alles wat tegen turken is, is discriminatie volgens denk. Maar he, ze hebben geen turkse banden hoor... Echt niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173934897
Erdogan zag dat het goed was :')
pi_173934995
En dan durven de linkse gekkies hier op Fok de PVV en FvD rechts en nationalistisch te noemen :{w
DENK is nog veel nationalistischer, maar dan niet voor de Nederlandse natie....... ;)
pi_173935015
Haten op Aboutalebgod :') Wat een debielen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173935040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:45 schreef bluemoon23 het volgende:
En dan durven de linkse gekkies hier op Fok de PVV en FvD rechts en nationalistisch te noemen :{w
DENK is nog veel nationalistischer, maar dan niet voor de Nederlandse natie....... ;)
Ik geloof dat er niemand is die dat ontkent. Maar het discussieert natuurlijk wel makkelijker als je niet gegeven argumenten van de tegenpartij gaat weerleggen.
pi_173935188
Misselijke partij.
pi_173935203
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:45 schreef bluemoon23 het volgende:
En dan durven de linkse gekkies hier op Fok de PVV en FvD rechts en nationalistisch te noemen :{w
DENK is nog veel nationalistischer, maar dan niet voor de Nederlandse natie....... ;)
Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:01:06 #11
198365 Morendo
The Real Deal
pi_173935296
DENK wil natuurlijk scoren in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen.

NIDA, PVV, Leefbaar/FvD, DENK.

Dat gaat vuurwerk worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173935299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Maar wel met ultra nationalisme, en dat is wat die Turken zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_173935411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar wel met ultra nationalisme, en dat is wat die Turken zijn.
Ja maar volgens mij is hij niet boos over dat labeltje voor denk, maar voor de PVV en Fvd.
pi_173935441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Wat mij betreft is er ook niet perse iets mis met nationalisme, alleen zijn die lui van DENK (en veel van hun stemmers) nationalistisch voor Turkije ;)
En als politieke partij in Nederland is dat toch wat raar...
pi_173935458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Ik zou juist wel willen stellen dat er per definitie is mis is met nationalisme.
pi_173935460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Een Turks-nationalistische partij in een samenleving die homogener zou moeten worden lijkt me ondanks dat het democratisch is niet erg gewenst. Maar goed, ze mogen bestaan.

Misschien moet DENK ook even op de barricades gaan staan voor de HDP in Turkije als ze zo betrokken zijn bij de Turkse en Nederlandse democratie. Want Erdogan had een DENK verboden als het een tegengeluid zou bieden.
pi_173935468
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:11 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik zou juist wel willen stellen dat er per definitie is mis is met nationalisme.
En internationalisme dan?
pi_173935506
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja maar volgens mij is hij niet boos over dat labeltje voor denk, maar voor de PVV en Fvd.
Ook daar ben ik opzich niet boos over, wel over de negatieve associatie wat het tegenwoordig met zich meebrengt, degenen die de term gebruiken doen dat natuurlijk omdat ze die partij in een Nazi hoek willen drukken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:11 schreef arie_bc het volgende:Ik zou juist wel willen stellen dat er per definitie is mis is met nationalisme.
In principe hoeft er niet zoveel mis mee te zijn, het werd alleen vaak gebruikt door regimes die niet zulke beste bedoelingen hadden ;)
pi_173935979
Er is echt zoveel mis met dit bericht dat ik serieus geen idee heb waar te beginnen...... 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 20:52:37 #20
186611 Haags
pi_173936103
Beter verdwijnt dat hele Denk gewoon. Walgelijke zaad partij. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_173936714
Dit krijg je als je migranten een NL paspoort, dus stemrecht, geeft. DENK is de spion in de 2de kamer van Erdootje.
pi_173936744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter verdwijnt dat hele Denk gewoon. Walgelijke zaad partij. :r
Enkeltje Turkije, tezamen met hun kiezers. Dáár horen ze thuis, niet hier.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 22 september 2017 @ 21:28:28 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173936750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:25 schreef JannekeC5 het volgende:
Dit krijg je als je migranten een NL paspoort, dus stemrecht, geeft. DENK is de spion in de 2de kamer van Erdootje.
Spioneren gaat niet echt. Ze komen niet in de belangrijke commissies en de andere partijen weten natuurlijk ook hoe laat het is en delen geen belangrijke informatie. Het zijn echter wel marionetten die dansen naar de wensen van Ankara, iemand die dat ontkent is stekeblind.
pi_173936904
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:45 schreef richolio het volgende:
Haten op Aboutalebgod :') Wat een debielen
Dit. Aboutaleb is 1 van de meest geliefde burgemeesters van Nederland. En dat is heel bijzonder voor iemand met ook een Marokkaans paspoort.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:07:50 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173937411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Wat mij betreft wel. Je eigen land/cultuur helemaal het einde vinden en willen beschermen is een gevaarlijk iets. Wie ik ben is niet beter of minder dan wie jij bent of wie Kuzu is. Alleen omdat iemand een andere nationaliteit of identiteit heeft, maakt dat hem nog niet beter of minder.

Dat is wel inherent aan nationalisme. De eigen cultuur of het eigen land op een plaatsen en daarmee de rest minder waard vinden. Gevaarlijke zaak. Partijen als DENK of de PVV of die engnek met zijn lavendelzakjes die voeren dat dus alweer veel te ver door. De eigen ik moet ten koste gaan van anderen. Nationalisten zetten zichzelf heel vaak bovenaan, ten koste van anderen. Is jammer.
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:12:03 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173937481
Als je toevallig deel uitmaakt van de groep die de Turken of onze eigen extreem-rechtse nationalisten willen beschermen, klinkt het ongetwijfeld allemaal heel mooi dus ik snap op zich wel dat Turken of Nederlanders die niet verder kijken dan hun neus lang is zich aangesproken voelen door Kuzu of Wilders, maar zo simpel is het natuurlijk niet.

Kuzu praat over zijn eigen groep als Widlers over de zijne. Van de een vreten de aanhang het op en de ander gooien ze het liefst de cel in of het land uit.

Kortzichtig.
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 september 2017 @ 22:16:27 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_173937563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Er is niet per definitie iets mis met nationalistisch zijn, dus ik snap niet waarom je daar boos over wordt.
Nationalisme is oorlogspropaganda.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_173937982
Als er iemand een integer politicus genoemd kan worden is het wel Aboutaleb. En ik ben absoluut tegenstander van de PvdA.

Wat een achterlijke verdachtmakingen van denk.
pi_173938346
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel. Je eigen land/cultuur helemaal het einde vinden en willen beschermen is een gevaarlijk iets
. Wie ik ben is niet beter of minder dan wie jij bent of wie Kuzu is. Alleen omdat iemand een andere nationaliteit of identiteit heeft, maakt dat hem nog niet beter of minder.

Dat is wel inherent aan nationalisme. De eigen cultuur of het eigen land op een plaatsen en daarmee de rest minder waard vinden. Gevaarlijke zaak. Partijen als DENK of de PVV of die engnek met zijn lavendelzakjes die voeren dat dus alweer veel te ver door. De eigen ik moet ten koste gaan van anderen. Nationalisten zetten zichzelf heel vaak bovenaan, ten koste van anderen. Is jammer.
Hoe wil je deze stelling logisch rondkrijgen? Jij wil het land en onze cultuur beschermen tegen nationalisten, ben jij nu ook gevaarlijk? Zijn de nationalisten ook fout als ze het land willen beschermen tegen de ongelijke cultuur uit het MO waarvan de bijbehorende religieuze regeltjes toch ook wel totalitair te noemen zijn ook gevaarlijk? Wat is het verschil tussen jou en de nationalisten op dat moment?
pi_173938426
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nationalisme is oorlogspropaganda.
Dat is net zo kortzichtig als de internationale instelling van D66 gelijkstellen aan die van de communisten in de vorige eeuw. Wij kennen voornamelijk de boze nationalistische boeman uit Oostenrijk, maar er zijn heel wat landjes op deze wereld met veel meer doden door het internationalisme. Toch stellen we Pechtold niet gelijk aan Lenin. Wanneer iets slecht wordt zit hem in de details.
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:16:08 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173938612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hoe wil je deze stelling logisch rondkrijgen? Jij wil het land en onze cultuur beschermen tegen nationalisten, ben jij nu ook gevaarlijk? Zijn de nationalisten ook fout als ze het land willen beschermen tegen de ongelijke cultuur uit het MO waarvan de bijbehorende religieuze regeltjes toch ook wel totalitair te noemen zijn ook gevaarlijk? Wat is het verschil tussen jou en de nationalisten op dat moment?
Hoe wil ik precies iets beschermen? Ik geef hier enkel mijn mening. Een Kuzu probeert mensen op te zetten tegen andersdenkenden. De eigen groep verheffen door naar beneden te schoppen. Bijvoorbeeld door Turken in Nederland op te roepen niet bij Gulenturken te kopen. 'Om het land te beschermen'. Een extreemrechtse griezel zal dan weer allochtonen willen benadelen omdat ze iets anders geloven 'om de eigen cultuur te beschermen'.

Beide groepen zijn mijns inziens even kortzichtig. Zoals de gemiddelde PVV'er het gevaarlijk vindt dat mensen met hetzelfde geloof in het midden oosten teringlijers zijn en dus hier de cultuur wil beschermen, vinden andersdenkenden het weer gevaarlijk dat je moslims pakt omdat ze moslim zijn maar niks verkeerd gedaan hebben en alleen in iets geloven waar jij niet achterstaat. Twee zijden van dezelfde munt en dat vind ik het gekke aan dit hele verhaal.

Zowel een Kuzu als een Wilders zijn alleen maar met de eigen groep bezig, want die is het beste dus daar moet de rest voor wijken en die moet je beschermen tegen de rest. Ik kan me op zich best voorstellen dat je het in die groep een goed idee vindt, want bangmakerij zijn de beide heren ook niet vies van, maar je bent er wel zelf de oorzaak van dat de ander zich beschermt en visa versa.

Maar ik pleit er niet voor nationalisten op enige manier anders te behandelen. Je mag van mij je fruit nog gewoon bij een nationalistische groenteboer kopen en de nationalistische buurman hoeft niet te vrezen voor een varkenskop aan de deur van mij. Ik geef enkel mijn mening. Ik vind dit dus een beetje een rare reactie en eigenlijk precies de kern van het probleem. Je hoeft niet altijd wat te dóén als je het oneens bent met iemand, de gemiddelde nationalist lijkt dat niet te begrijpen. Eigen volk eerst roept ook wel op tot actie natuurlijk, en het nationalisme staat expliciet voor handelen omdat een van de kernwaarden het beschermen van het eigen land/de eigen cultuur is. Maar zo zit ik niet in elkaar. Als jij je aan de wet houdt, moet jij verder lekker zelf weten wat je doet en denkt en vindt. Ik hoor het graag en dan praten we erover. Jouw mening is de jouwe en die mag je lekker hebben, ik peins er niet over om die te bestrijden om de mijne te beschermen.

Dat is ook waarom ik mezelf toch wel relatief ongevaarlijk kan noemen
Laffe huichelaar
pi_173938714
Zeg timmmmmm, waarom heb jij eigenlijk Kuzu als avatar ?
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:26:15 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173938832
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Zeg timmmmmm, waarom heb jij eigenlijk Kuzu als avatar ?
Precies om wat ik hierboven tracht te beschrijven. Omdat het voor de meeste mensen hier op FOK! iets prikkelends heeft omdat ze minstens licht onrustig worden van iemand met een mening die buiten hun comfort zone vallen, zoals Kuzu en zijn rare partijtje.

Als mensen nou andermans mening kunnen aanhoren zonder in de stuip te schieten, zal ik wrs weer wat anders kiezen
Laffe huichelaar
pi_173939208
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een Turks-nationalistische partij in een samenleving die homogener zou moeten worden lijkt me ondanks dat het democratisch is niet erg gewenst. Maar goed, ze mogen bestaan.

Misschien moet DENK ook even op de barricades gaan staan voor de HDP in Turkije als ze zo betrokken zijn bij de Turkse en Nederlandse democratie. Want Erdogan had een DENK verboden als het een tegengeluid zou bieden.
HDP vergelijken met DENK :')

Dan heb je het niet begrepen.
pi_173939326
Huh, oprotten met Denk.

Onze burgemeester moet helemaal geen tijd vrij maken voor dit soort idioten.

Kan zijn tijd ook opvullen met burgers die wel wat zinnigs op hebben met onze mooie stad.
pi_173939329
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe wil ik precies iets beschermen? Ik geef hier enkel mijn mening. Een Kuzu probeert mensen op te zetten tegen andersdenkenden. De eigen groep verheffen door naar beneden te schoppen. Bijvoorbeeld door Turken in Nederland op te roepen niet bij Gulenturken te kopen. 'Om het land te beschermen'. Een extreemrechtse griezel zal dan weer allochtonen willen benadelen omdat ze iets anders geloven 'om de eigen cultuur te beschermen'.
Als ik tegen iemand zeg doe het niet want dat is gevaarlijk probeer ik diegene te beschermen. Verkondig jij je mening om het mening verkondigen of wil je wat nuttigs doen? Alleen al uit het feit dat je mensen griezels noemt komt bij mij het idee naar boven dat je niet iedereen als gelijk ziet. Of ben je zelf een griezel?
quote:
Beide groepen zijn mijns inziens even kortzichtig. Zoals de gemiddelde PVV'er het gevaarlijk vindt dat mensen met hetzelfde geloof in het midden oosten teringlijers zijn en dus hier de cultuur wil beschermen, vinden andersdenkenden het weer gevaarlijk dat je moslims pakt omdat ze moslim zijn maar niks verkeerd gedaan hebben en alleen in iets geloven waar jij niet achterstaat. Twee zijden van dezelfde munt en dat vind ik het gekke aan dit hele verhaal.
Ik zie echt niet in hoe dat dezelfde munt is. Zoals ik het hier lees plaats je jezelf op dezelfde munt als een PVV'er en dat probeer je toch juist te ontwijken?
quote:
Zowel een Kuzu als een Wilders zijn alleen maar met de eigen groep bezig, want die is het beste dus daar moet de rest voor wijken en die moet je beschermen tegen de rest. Ik kan me op zich best voorstellen dat je het in die groep een goed idee vindt, want bangmakerij zijn de beide heren ook niet vies van, maar je bent er wel zelf de oorzaak van dat de ander zich beschermt en visa versa.
Het kip en ei verhaal is een leuk theoretisch debatonderwerp, maar in de echte wereld zijn de eerste stenen al geworpen. Ik heb geen moment het idee dat een salafist de rest van het land als gelijk gaat beschouwen zodra we de salafist maar ruim baan geven. Zodra je jezelf moslim gaat noemen geef je aan te vertrouwen in de Koran. Daar staan heel wat nare woorden in over ongelovigen. Zelfs al was er geen enkele Wilders, dan nog kan het niet anders dat er een extreme groep ontstaat. En hoe meer moslims je binnenlaat, hoe meer van dat soort figuren ook meekomen.
quote:
Maar ik pleit er niet voor nationalisten op enige manier anders te behandelen. Je mag van mij je fruit nog gewoon bij een nationalistische groenteboer kopen en de nationalistische buurman hoeft niet te vrezen voor een varkenskop aan de deur van mij. Ik geef enkel mijn mening. Ik vind dit dus een beetje een rare reactie en eigenlijk precies de kern van het probleem. Je hoeft niet altijd wat te dóén als je het oneens bent met iemand, de gemiddelde nationalist lijkt dat niet te begrijpen. Eigen volk eerst roept ook wel op tot actie natuurlijk, en het nationalisme staat expliciet voor handelen omdat een van de kernwaarden het beschermen van het eigen land/de eigen cultuur is. Maar zo zit ik niet in elkaar. Als jij je aan de wet houdt, moet jij verder lekker zelf weten wat je doet en denkt en vindt. Ik hoor het graag en dan praten we erover. Jouw mening is de jouwe en die mag je lekker hebben, ik peins er niet over om die te bestrijden om de mijne te beschermen.

Dat is ook waarom ik mezelf toch wel relatief ongevaarlijk kan noemen
Mijn toen minderjarige zusje heeft een taakstraf gekregen omdat ze niet ingreep bij de acties van haar vriendin. Die straf kreeg ze omdat we als samenleving besloten hebben dat je een verantwoordelijkheid hebt om wat te doen tegen geweld. Hoe ben jij ongevaarlijk als je het gevaarlijke mensen niet moeilijker maakt om hun gewelddadige wensen te vervullen? Ik heb het niet eens over met gevaar voor eigen leven actie ondernemen ofzo, maar zelfs ergens niet kopen gaat te ver. Je ziet een probleem aankomen, maar onderneemt niks en faciliteert de mensen die het probleem vormen. Hoe is dat ongevaarlijk?
pi_173939403
Het nationalistische van DENK en de PVV kent 1 fundamenteel groot verschil.

Dit is Nederland.

Dan hoort het nationalistische van de PVV hier thuis, die van DENK niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173939426
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

HDP vergelijken met DENK :')

Dan heb je het niet begrepen.
Nee, HDP is gematigd, vriendelijk en sympathiek.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 23 september 2017 @ 00:18:46 #39
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173939654
Oprotten met die Turkse clowns.
pi_173939979
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:
Het kip en ei verhaal is een leuk theoretisch debatonderwerp, maar in de echte wereld zijn de eerste stenen al geworpen. Ik heb geen moment het idee dat een salafist de rest van het land als gelijk gaat beschouwen zodra we de salafist maar ruim baan geven. Zodra je jezelf moslim gaat noemen geef je aan te vertrouwen in de Koran. Daar staan heel wat nare woorden in over ongelovigen. Zelfs al was er geen enkele Wilders, dan nog kan het niet anders dat er een extreme groep ontstaat. En hoe meer moslims je binnenlaat, hoe meer van dat soort figuren ook meekomen.
Het gaat er niet zozeer om wie de eerste steen geworpen heeft. Feit is dat repressie alleen maar leidt tot meer fundamentalisme. Een salafist gaat niet op andere gedachten komen als je als overheid zegt "wat jij denkt, dat mag niet, en daar zul je last en spijt van krijgen ook".
pi_173940057
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat er niet zozeer om wie de eerste steen geworpen heeft. Feit is dat repressie alleen maar leidt tot meer fundamentalisme. Een salafist gaat niet op andere gedachten komen als je als overheid zegt "wat jij denkt, dat mag niet, en daar zul je last en spijt van krijgen ook".
Bron?

In Duitsland denken ze daar wel anders over, met de theorie over de 'weerbare democratie'.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_173940068
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat er niet zozeer om wie de eerste steen geworpen heeft. Feit is dat repressie alleen maar leidt tot meer fundamentalisme. Een salafist gaat niet op andere gedachten komen als je als overheid zegt "wat jij denkt, dat mag niet, en daar zul je last en spijt van krijgen ook".
Waaruit blijkt dat? Volgens mij is Duitsland na jaren van repressie een stuk minder extremistisch dan in de jaren 40. Toestaan dat dit soort mensen openlijk geweld prediken tegen bepaalde groepen en met buitenlandse hulp mensen mogen ronselen heeft ook niet voorkomen dat de groep salafisten ieder jaar groeit in NL.
pi_173940259
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het gaat er niet zozeer om wie de eerste steen geworpen heeft. Feit is dat repressie alleen maar leidt tot meer fundamentalisme. Een salafist gaat niet op andere gedachten komen als je als overheid zegt "wat jij denkt, dat mag niet, en daar zul je last en spijt van krijgen ook".
Hoe, wie, waar, wat, repressie?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173941206
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

HDP vergelijken met DENK :')

Dan heb je het niet begrepen.
dan leg ik het je nog ff uit.

* Een Koerdische politieke beweging op Turkse bodem die sterk gedwarsboomd wordt door de regerende partij.
* Een Turkse politieke beweging op Nederlandse bodem die z'n gang kan gaan.

Als men zo met de democratie in het vaandel loopt voor beide landen dan zou men de vrijheid van de HDP ook moeten steunen, ongeacht de verschillen.
pi_173941211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Precies om wat ik hierboven tracht te beschrijven. Omdat het voor de meeste mensen hier op FOK! iets prikkelends heeft omdat ze minstens licht onrustig worden van iemand met een mening die buiten hun comfort zone vallen, zoals Kuzu en zijn rare partijtje.

Als mensen nou andermans mening kunnen aanhoren zonder in de stuip te schieten, zal ik wrs weer wat anders kiezen
Je had ook Wilders kunnen pakken, Pechtold of weet ik wie.
pi_173941215
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat? Volgens mij is Duitsland na jaren van repressie een stuk minder extremistisch dan in de jaren 40. Toestaan dat dit soort mensen openlijk geweld prediken tegen bepaalde groepen en met buitenlandse hulp mensen mogen ronselen heeft ook niet voorkomen dat de groep salafisten ieder jaar groeit in NL.
In de jaren 40 was het ook slechts de Joodsche Elite (met toevallig een Nazipakje an) dat de extremistische skepter zwaaide. Het merendeel van het Duitse volk was zo mak als de Schafe vandaag de dag...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941280
Denk heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. 30 jaar lang waren Turkse nationalisten ubermenschen in Rotterdam. Heel progressief Nederland kreeg een hard piemeltje bij het aanzicht van nationalistische Turken, alles deden ze om het Turks nationalisme naar een hoger plan te tillen: Dan kan je ze niet zomaar opeens wegens electorale overwegingen in elkaar meppen.
pi_173941285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:10 schreef Braindead2000 het volgende:
...30 jaar lang waren Turkse nationalisten ubermenschen in Rotterdam....
Whut, heeft Sparta haar naam veranderd?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941291
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Whut, heeft Sparta haar naam veranderd?
Vorig jaar nog loofde de deugendste der deugende instanties, de NOS, de nationalistische Turken. Vol lof waren ze dat nationalistische Turken op een vreedzame manier bij een demonstratie, massaal met Turkse vlaggen zwaaiend, hun bloeddorstige leider steunden. Ik kan me dan voorstellen dat het bij de Turken een beetje kwaad bloed zet als Rutte vanwege de verkiezingen opeens Turken in elkaar laat meppen.
pi_173941292
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Vorig jaar nog loofde de deugendste der deugende instanties, de NOS, de nationalistische Turken. Vol lof waren ze dat nationalistische Turken bij een demonstratie, massaal met Turkse vlaggen zwaaiend, hun bloeddorstige leider steunden. Ik kan me dan voorstellen dat het bij de Turken een beetje kwaad bloed zet als Rutte vanwege de verkiezingen opeens Turken in elkaar laat meppen.
De NOS hoereert zich aan alle bruine zwartbehaarde aarsjes, dus dat zegt niet zoveel.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Denk heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. 30 jaar lang waren Turkse nationalisten ubermenschen in Rotterdam. Heel progressief Nederland kreeg een hard piemeltje bij het aanzicht van nationalistische Turken, alles deden ze om het Turks nationalisme naar een hoger plan te tillen: Dan kan je ze niet zomaar opeens wegens electorale overwegingen in elkaar meppen.
Ik denk :') niet dat deze groep nationalistische Turken die je noemde dezelfde zijn als die nu achter DENK aanlopen. De MHP en de AKP staan op bepaalde punten wel samen maar er is onderling ook wel wrijving.

DENK is nationalistisch in de zin dat ze achter de plannen van de regering (AKP) van Turkije staan en deze ook min of meer willen implementeren in Nederland. Iedereen uit Groningen moest b.v. maar naar andere provincies verkassen zodat men meer aardgas kon boren, origineel wel, maar toch ook weer niet. Dat proefballonnetje kopiëren ze rechtstreeks van de Turkse regeringsplannen om mensen van het platteland in steden onder te brengen omdat men er dammen bouwt of anderzijds grondstoffen wil winnen, en dat plan is in het verleden meerdere malen uitgevoerd. En naast dit zie je gewoon een heleboel parallellen.

De AKP heeft dikke vingers in de pap in sommige Afrikaanse landen, waar men her en der kantoren heeft en Erdogan heeft het nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij een groot fan is van de sultan die het Ottomaanse Rijk tot een hoogtepunt uitbreide en die honger naar lappen grond zie je her en der wel (maar dan in de vorm van een soort administratief Ottomaanse Rijk). In Nederland weet de regering de Turkse Nederlander tot de brievenbus te bereiken en heeft men DENK erbij om de AKP-agenda op legale wijze op te voeren. En recent is er ook een soortgelijke partij in Duitsland ontstaan. Daarmee verover je natuurlijk geen land, maar ik kan me zo ook even geen partijen in het buitenland herinneren waar de geest van regeringen van andere landen in lopen te roeren.
pi_173941301
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De NOS hoereert zich aan alle bruine zwartbehaarde aarsjes, dus dat zegt niet zoveel.
Ik weet niet hoe dat in die hersentjes werkt. 2 jaar geleden nog moest en zou Turkije bij de EU komen. Om het visumvrij reizen toe te staan schrapte de EU zelfs iets van 75 van de 80 regeltjes om het visumvrijreizen toe te staan en heel eurofiel Nederland stond daar achter. Goed, Erdogan had voordien al in zijn eigen land wat demonstranten laten vermoorden en ander ongein uitgehaald maar dat was een kleinigheidje. Kan me voorstellen dat de Nederlandse Turken dan een beetje in de war zijn als Nederlandse politieke partijen 30 jaar lang alles op alles zette om het Turks nationalisme te laten groeien en het nu opeens not-done is.
pi_173941306
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat in die hersentjes werkt. 2 jaar geleden nog moest en zou Turkije bij de EU komen. Om het visumvrij reizen toe te staan schrapte de EU zelfs iets van 75 van de 80 regeltjes om het visumvrijreizen toe te staan en heel eurofiel Nederland stond daar achter. Goed, Erdogan had voordien al in zijn eigen land wat demonstranten laten vermoorden en ander ongein uitgehaald maar dat was een kleinigheidje. Kan me voorstellen dat de Nederlandse Turken dan een beetje in de war zijn als Nederlandse politieke partijen 30 jaar lang alles op alles zette om het Turks nationalisme te laten groeien en het nu opeens not-done is.
Ja, maar de werkelijkheid is natuurlijk niet Landje A tegen Landje B. Maar goed, die discussie doen we een andere keer met meer tijd. ;)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 05:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik denk :') niet dat deze groep nationalistische Turken die je noemde dezelfde zijn als die nu achter DENK aanlopen. De MHP en de AKP staan op bepaalde punten wel samen maar er is onderling ook wel wrijving.

DENK is nationalistisch in de zin dat ze achter de plannen van de regering (AKP) van Turkije staan en deze ook min of meer willen implementeren in Nederland. Iedereen uit Groningen moest b.v. maar naar andere provincies verkassen zodat men meer aardgas kon boren, origineel wel, maar toch ook weer niet. Dat proefballonnetje kopiëren ze rechtstreeks van de Turkse regeringsplannen om mensen van het platteland in steden onder te brengen omdat men er dammen bouwt of anderzijds grondstoffen wil winnen, en dat plan is in het verleden meerdere malen uitgevoerd. En naast dit zie je gewoon een heleboel parallellen.

De AKP heeft dikke vingers in de pap in sommige Afrikaanse landen, waar men her en der kantoren heeft en Erdogan heeft het nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij een groot fan is van de sultan die het Ottomaanse Rijk tot een hoogtepunt uitbreide en die honger naar lappen grond zie je her en der wel (maar dan in de vorm van een soort administratief Ottomaanse Rijk). In Nederland weet de regering de Turkse Nederlander tot de brievenbus te bereiken en heeft men DENK erbij om de AKP-agenda op legale wijze op te voeren. En recent is er ook een soortgelijke partij in Duitsland ontstaan. Daarmee verover je natuurlijk geen land, maar ik kan me zo ook even geen partijen in het buitenland herinneren waar de geest van regeringen van andere landen in lopen te roeren.
Dat kan allemaal best zo zijn maar het probleem is veel simpeler. Turks nationalisme werd nooit als een probleem gezien, pas toen Erdogan te anti-EU werd wordt Turks nationalisme als een probleem gezien en kort daarna laat Rutte ook nog eens Turken in elkaar meppen om de verkiezingen te winnen. 30 jaar lang werd hun nationalisme geadoreerd door de gevestigde partijen en van de een op de andere dag is het fout, en alleen uit politiek opportunisme. Ik kan me voorstellen dat nationalistische Nederlandse Turken dan geïrriteerd en verward zijn.
pi_173941332
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat kan allemaal best zo zijn maar het probleem is veel simpeler. Turks nationalisme werd nooit als een probleem gezien, pas toen Erdogan te anti-EU werd wordt Turks nationalisme als een probleem gezien en kort daarna laat Rutte ook nog eens Turken in elkaar meppen om de verkiezingen te winnen. 30 jaar lang werd hun nationalisme geadoreerd door de gevestigde partijen en van de een op de andere dag is het fout, en alleen uit politiek opportunisme. Ik kan me voorstellen dat nationalistische Nederlandse Turken dan geïrriteerd en verward zijn.
Turkse nationalisten zijn trots op de republiek Turkije en zien Ataturk, de stichter van de republiek als een held. AKP-Turken hebben meer met het Ottomaanse Rijk en zien Ataturk als degene die het Ottomaanse Rijk naar de afgrond geholpen heeft. Natuurlijk doet men van beide kanten wat water bij de wijn, maar als het aan de AKP ligt dan wordt Ataturk z'n republiek ongedaan gemaakt en vervangen door iets "nieuws".

Ze kunnen elkaar tolereren, maar ze zullen nooit compatible worden
  zaterdag 23 september 2017 @ 08:21:41 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173941677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:03 schreef Montagui het volgende:
Het nationalistische van DENK en de PVV kent 1 fundamenteel groot verschil.

Dit is Nederland.

Dan hoort het nationalistische van de PVV hier thuis, die van DENK niet.
Ben ik het niet mee eens. Beiden beschermen het eigen volk en iedereen die ergens anders over denkt kan de tering krijgen.

Als oerhollandse jongeman voel ik mij even verbonden met DENK als met de PVV. Ik vind het extreemrechtse van de PVV verschrikkelijk on-Nederlands, bijna even on-Nederlands als DENK die het land het liefst aan Erdogan wil geven
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 september 2017 @ 09:45:45 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173942321
Beter onderzoeken ze DENK van onder tot boven
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:31:30 #58
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_173942791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:45 schreef Hexagon het volgende:
Beter onderzoeken ze DENK van onder tot boven
Helemaal mee eens. Onderzoek bijvoorbeeld hun financiering.
pi_173944667
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 08:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Beiden beschermen het eigen volk en iedereen die ergens anders over denkt kan de tering krijgen.

Als oerhollandse jongeman voel ik mij even verbonden met DENK als met de PVV. Ik vind het extreemrechtse van de PVV verschrikkelijk on-Nederlands, bijna even on-Nederlands als DENK die het land het liefst aan Erdogan wil geven
Dan bescherm je je 'eigen volk' maar in je 'eigen land'. Het 'eigen volk' in dit land is de complete bevolking in dít land. Turken, Marokkanen, Chinezen en alle andere Nederlanders zijn de bevolking van dít land, niet van Turkije. Die demonstranten in Rotterdam zijn geen Nederlanders maar onderdanen van Turkije. Zij zijn het electoraat en het bestaan van DENK. Zonder Turkse Turken en weg-met-ons Nederlanders had DENK geen zetel gehaald.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:50:08 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173944985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan bescherm je je 'eigen volk' maar in je 'eigen land'. Het 'eigen volk' in dit land is de complete bevolking in dít land. Turken, Marokkanen, Chinezen en alle andere Nederlanders zijn de bevolking van dít land, niet van Turkije. Die demonstranten in Rotterdam zijn geen Nederlanders maar onderdanen van Turkije. Zij zijn het electoraat en het bestaan van DENK. Zonder Turkse Turken en weg-met-ons Nederlanders had DENK geen zetel gehaald.
Laagopgeleide, niet-geintegreerde Turken in de achterstandswijken in de grote steden, dat is het electoraat van DENK. Ik zou er niet trots op zijn als partij zijnde.
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:12:38 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173945322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan bescherm je je 'eigen volk' maar in je 'eigen land'. Het 'eigen volk' in dit land is de complete bevolking in dít land. Turken, Marokkanen, Chinezen en alle andere Nederlanders zijn de bevolking van dít land, niet van Turkije. Die demonstranten in Rotterdam zijn geen Nederlanders maar onderdanen van Turkije. Zij zijn het electoraat en het bestaan van DENK. Zonder Turkse Turken en weg-met-ons Nederlanders had DENK geen zetel gehaald.
Dat DENK alleen met hun eigen achterban bezig is, staat als een paal boven water. Hoeven we het niet over oneens te zijn. Maar partijen als de PVV, FvD etc zijn heus niet bezig met de groep bewoners van dit land die jij opnoemt. Alleen met de eigen achterban, niet met mensen die het niet met hen eens zijn. Die willen ze niet beschermen. Volgens de achterban zijn dat 'landverraders' en noem het allemaal maar op.

Dat eigen volk eerst gedoe is gewoon bijzonder dom en kortzichtig, welk volk het ook is
Laffe huichelaar
pi_173945502
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Onderzoek bijvoorbeeld hun financiering.
Volgens mij was het zelfs DENK dat onlangs nog opperde om verplicht de financiering van partijen transparant te maken. Dit uiteraard vanwege de vermeende Israëlische sponsoring aan de PVV. Lijkt me dan sterk dat men bij DENK iets gaat aantreffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2017 13:22:27 ]
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:57:09 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173946200
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens mij was het zelfs DENK dat onlangs nog opperde om verplicht de financiering van partijen transparant te maken. Dit uiteraard vanwege de vermeende Israëlische sponsoring aan de PVV. Lijkt me dan sterk dat men bij DENK iets gaat aantreffen.
Dat kan natuurlijk gewoon bluf zijn. En via stromannetjes kun je natuurlijk een hoop verbergen
pi_173946276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk gewoon bluf zijn. En via stromannetjes kun je natuurlijk een hoop verbergen
Kan zijn. Ik zou het wel prima vinden om alles transparant te maken. Buitenlandse invloeden op politieke partijen moet je zoveel mogelijk tegenwerken. Geldt ook voor religieuze instellingen.
pi_173946560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens mij was het zelfs DENK dat onlangs nog opperde om verplicht de financiering van partijen transparant te maken. Dit uiteraard vanwege de vermeende Israëlische sponsoring aan de PVV. Lijkt me dan sterk dat men bij DENK iets gaat aantreffen.
Ik vermoed ook niet dat er directe financiering is. Om zo'n klein partijtje in de kamer de krijgen kun je in principe gewoon de partij met communegeld financieren. Dit zijn al Turken die de Akp een warm hart toedragen dus zover is het dan ook niet verwijderd. Wel zou er er naar politieke schouderklopjes gezocht kunnen worden. Want ik sluit uit dat Ankara er totaal geen belang bij zou hebben.
pi_173960992
Welke democratische waarden dan? Die van Turkije?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_173961467
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Spioneren gaat niet echt. Ze komen niet in de belangrijke commissies en de andere partijen weten natuurlijk ook hoe laat het is en delen geen belangrijke informatie. Het zijn echter wel marionetten die dansen naar de wensen van Ankara, iemand die dat ontkent is stekeblind.
Ze worden inderdaad vakkundig buiten de deur gehouden bij Commissie Stiekem. Grote opluchting.

http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_voor_Denk__.html
pi_174056464
Selçuk Öztürk (DENK) beschuldigt Dion Graus (PVV) van Nazipraktijken

Kamervoorzitter Khadija Arib zet microfoon Öztürk uit

Stevige botsing donderdagmiddag tussen Dion Graus (PVV) en Selçuk Öztürk (DENK) tijdens een debat over tekortkomingen bij de onverdoofde rituele slacht tijdens het Offerfeest in 2016.
Öztürk wilde van Graus weten hoe het PVV-standpunt voor een verbod op de rituele slacht zich verhoudt met de ‘Lange arm van Israël en de joden’ en de PVV. Graus herhaalde dat zijn partij tegen elke vorm van rituele slacht is en dat volgens de PVV ‘geen enkele vorm van geloof of ideologie’ zich daar aan kan onttrekken.

‘Een van de eerste anti-joodse maatregelen’
Öztürk wees Graus er volgens op dat Hitler-Duitsland op 1 april 1933 een verbod op ritueel slachten uitvaardigde. “Een van de eerste anti-joodse maatregelen. Ik zie verbanden.”

Graus noemde de opmerking ‘schofterig’.

Nadat Öztürk achter het katheder plaatsnam beschuldigde hij Graus ervan een ‘Knuffelkamerlid’ te zijn en dat de PVV alleen voor een debat tegen ritueel slachten is uit electorale overwegingen.

Boze Khadija Arib draait microfoon dicht
Kamervoorzitter Khadija Arib greep in: volgens haar ontspoorde het debat ‘totaal’ en voelde zij zich ‘zeer ongemakkelijk bij het inhakken op personen’. Vervolgens richtte Öztürk zijn toorn op Arib en haar functioneren waarop de Kamervoorzitter zijn microfoon dichtdraaide.

Het laatste woord was aan Graus die vertelde dat hij en Geert Wilders al van jongs af aan ‘dierenvrienden’ zijn. En of meneer Öztürk wel wist dat een jonge Geert Wilders in de Lelijke Eend van zijn moeder eens een ziek katje van Limburg naar Utrecht reed voor een medische behandeling. “Betaald uit zijn eigen spaarpotje.”
http://politiek.tpo.nl/20(...)-van-nazipraktijken/
´
pi_174056673
Gooi die trieste mannetjes dan gewoon uit de kamer onder het mom van dubbel paspoort, problem solved. Dit gaat op de lange termijn alleen maar problemen opleveren.
  donderdag 28 september 2017 @ 18:22:43 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174056757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Precies om wat ik hierboven tracht te beschrijven. Omdat het voor de meeste mensen hier op FOK! iets prikkelends heeft omdat ze minstens licht onrustig worden van iemand met een mening die buiten hun comfort zone vallen, zoals Kuzu en zijn rare partijtje.

Als mensen nou andermans mening kunnen aanhoren zonder in de stuip te schieten, zal ik wrs weer wat anders kiezen
:').

Een idioot hebben als avatar om een beetje interessant te doen. Sneuheid ten top.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')