abonnement Unibet Coolblue
pi_173935717
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar je durft al 5 jaar niet naar buiten terwijl je er pas onlangs achter gekomen bent dat die verhalen niet klopten?
En de mensen die er vanaf wisten ergens in de binnenlanden van Tjilietjap wonen?

Het verhaal rammelt inderdaad nogal
pi_173935870
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar je durft al 5 jaar niet naar buiten terwijl je er pas onlangs achter gekomen bent dat die verhalen niet klopten?
toen hadden wij ( ik en ''minnaar'' nu mijn wettelijk samenwonend vriend) besloten dat het beter was dat ik mijn man liet vallen en met deze jongen verder ging.. mijn familie en mijn vrienden hebben mij hierdoor in de steek gelaten.. ik kon bij niemand niet meer terecht ik moest alles alleen doen had geen enkel persoon die nog naar mij om keek.. omdat ze hun eigen schaamden dat ik familie van hun was.. ze wilden helemaal niets meer met mij te maken hebben.. in het begin was de familie van mijn vriend er ook tegen had van hun ook toen een paar harde woorden te horen gekregen.. ik begon mijzelf ook te schamen over wat ik had gedaan.. en had mezelf opgesloten binnenshuis..
pi_173935993
ja sry ik heb idd wel wat problemen met het vertellen van iets.. heb ik van kleins af aan al.. kon nooit een verhaal of iets wat er gebeurd was op de juiste manier ( juiste volgorde) vertellen ik sprong altij van het een naar het andere.. dus mijn excuses hiervoor.. ik hoop dat jullie er uiteindelijk toch iets van begrijpen..
pi_173936010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:39 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

toen hadden wij ( ik en ''minnaar'' nu mijn wettelijk samenwonend vriend) besloten dat het beter was dat ik mijn man liet vallen en met deze jongen verder ging.. mijn familie en mijn vrienden hebben mij hierdoor in de steek gelaten.. ik kon bij niemand niet meer terecht ik moest alles alleen doen had geen enkel persoon die nog naar mij om keek.. omdat ze hun eigen schaamden dat ik familie van hun was.. ze wilden helemaal niets meer met mij te maken hebben.. in het begin was de familie van mijn vriend er ook tegen had van hun ook toen een paar harde woorden te horen gekregen.. ik begon mijzelf ook te schamen over wat ik had gedaan.. en had mezelf opgesloten binnenshuis..
Maar als ze niet wilde dat je bij hem wegging? Waarom vertelde ze je dan al die verhalen?
pi_173936042
Soort Scrabble voor gevorderden is t
pi_173936535
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als ze niet wilde dat je bij hem wegging? Waarom vertelde ze je dan al die verhalen?
die verre familie wie mij alles vertelde woont ook in het buitenland en is spijtig genoeg ook een buur ( dat is zo een ding ginder familie leden wonen allemaal vlakbij elkaar) daarom wist hij alles wat er gebeurt was maar kon destijds niets zeggen ( waarom niet dat weet ik ook niet)

hij vertelde mij dat mijn tante en haar kroost niet konden zeggen dat hun die roddels hebben verspreid.. dus deden zijn alsof dat zij die roddels steunden.. natuurijk met het voordeel dat hun buren waren geloofde ik mijn tante dat die roddels waar zijn.. wat mijn tante verwachte was dat ik hun financieel zou steunen ipv mijn man ( sri lanka is een land waar het financieel heel moeilijk is voor sommige mensen waaronder mijn tante en haar kroost).. maar ze had totaal niet verwacht wat ik deed.. die affaire en dan nog is zwanger worden van een ander en met hem gaan samenwonen.. dat is een grote schande ginder.. dus heeft iedereen mij laten vallen..

zijn jullie nu een beetje mee..? :')
pi_173936572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:15 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

die verre familie wie mij alles vertelde woont ook in het buitenland en is spijtig genoeg ook een buur ( dat is zo een ding ginder familie leden wonen allemaal vlakbij elkaar) daarom wist hij alles wat er gebeurt was maar kon destijds niets zeggen ( waarom niet dat weet ik ook niet)

hij vertelde mij dat mijn tante en haar kroost niet konden zeggen dat hun die roddels hebben verspreid.. dus deden zijn alsof dat zij die roddels steunden.. natuurijk met het voordeel dat hun buren waren geloofde ik mijn tante dat die roddels waar zijn.. wat mijn tante verwachte was dat ik hun financieel zou steunen ipv mijn man ( sri lanka is een land waar het financieel heel moeilijk is voor sommige mensen waaronder mijn tante en haar kroost).. maar ze had totaal niet verwacht wat ik deed.. die affaire en dan nog is zwanger worden van een ander en met hem gaan samenwonen.. dat is een grote schande ginder.. dus heeft iedereen mij laten vallen..

zijn jullie nu een beetje mee..? :')
Nee ik snap er echt helemaal niks van..
pi_173936817
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee ik snap er echt helemaal niks van..
X 2
pi_173936948
Man + TS
Familie van TS verspreid leugens en wonen naast man, want familie wil geld van TS.
TS gaat bij man weg, want geloofd leugens.
Familie krijgt geen geld van TS.
TS fixt minaar en wordt zwanger geprikt.
Familie boos want TS mag niet fixen vanwege Sri Lanka cultuur en laat vrouw volledig in de steek.
TS sluit zichzelf op.

snap ik het zo?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_173936989
mijn man of ik hebben nooit de scheiding officieel gemaakt.. ik kon de scheiding niet aanvragen hier in belgie omdat ik ginder ben getrouwd en hij nooit hier in belgie is geweest..dus als ik ginder een aanvraag zou indienen tot scheiden en als mijn man dan alles verteld over mijn affaire en mijn kindje met een ander tegen de rechter, was de kans groot dat ik mijn zoon moest afgeven aan hem en ik sri lanka dan niet meer binnen kon, en dat wou ik niet..mijn man wou geen scheidingsaanvraag indienen omdat bleek dat hij nog geloofde dat ik wel terug zou keren naar hem.. wat ik dus niet deed..
nu mijn vriend met wie ik samenwoon.. ik hou wel van hem.. heb met hem nog een kindje gekregen.. maar eind augustus heb ik een brief in de brievenbus gekregen.. van een advocaat die mijn man vertegenwoordigt.. mijn man wil van mij officieel scheiden.. wat voor mij goed nieuws was.. want ik was van gedachte dat na een paar jaar geen contact meer..dat ik totaal geen gevoelens meer had voor hem en dat ik niets meer met hem te maken wil hebben, dat ik hem eindelijk in het verleden kon plaatsen.. maar een paar dagen geleden heb ik gehoord dat hij een ander heeft sinds kort en dat hij met haar wil trouwen, dat hij daarom de scheiding officieel wil maken.. sindsdien zijn mijn gevoelens en gedachten.. helemaal door elkaar aan het lopen..
pi_173937061
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:39 schreef MilkTea het volgende:
Man + TS
Familie van TS verspreid leugens en wonen naast man, want familie wil geld van TS.
TS gaat bij man weg, want geloofd leugens.
Familie krijgt geen geld van TS.
TS fixt minaar en wordt zwanger geprikt.
Familie boos want TS mag niet fixen vanwege Sri Lanka cultuur en laat vrouw volledig in de steek.
TS sluit zichzelf op.

snap ik het zo?
ongeveer juist :{
pi_173937352
Ik begrijp het verhaal wel maar begrijp je reactie niet over de echtscheiding. Wees blij. Het is achter de rug en je eerste zoontje hoeft niet weg bij je te gaan.
Je hebt nog 2 kindjes met je huidige partner en dat loopt zo te horen toch goed?
Vergeef jezelf. Ook al vind je familie dat het niet kon wat je deed, zij hebben zelf echt geen fraaie dingen gedaan en mogen dus niet oordelen. De situatie van toen was allesbehalve stabiel en eigenlijk gedoemd om te mislukken. Met of zonder minnaar...
Ga verder met je leven en ga naar buiten! Nieuwe kans, nieuw leven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 22:15:19 #38
460494 naoomx
pi_173937538
Wil je niet "gewoon" (na vijf jaar geïsoleerd te zijn geweest, is het natuurlijk niet gewoon meer) weer binding zoeken met mensen? Je verhaal kwijt kan ook in een dagboek tenslotte...

Wil je me vertellen wat je aan die psycholoog verteld hebt en wat je met haar gedaan hebt (wat blijkbaar geen vruchten afgeworpen heeft)? En zijn er, behalve die schaamte vanwege je verleden, nog andere gedachten en/of omstandigheden die je tegenhouden om de buitenwereld op te zoeken?
pi_173937713
ik weet dat ik degene ben die fout is gegaan maar.. sinds ik het nieuws hoorde dat hij iemand anders heeft en met haar wil trouwen.. voel ik mij meer verlaten dan eerst.. ik voel mij bedrogen.. ik zit de hele dag te piekeren.. krijg ineens terug angstaanvallen (waar ik al bijna 3jaar geen last meer van heb).. en word snel razendkwaad om het kleinste wat rond mij gebeurt..de laatste nachten ben ik huilend in slaap gevallen ( gelukkig dat mijn vriend met de nacht moet werken heb geen idee hoe ik het anders aan hem moet uitleggen waarom ik midden in de nacht huil)..de relatie met mijn vriend is nu ook niet echt meer rozengeur en maneschijn.. ik kan aan niets anders denken dan ''had ik maar wat meer geduld gehad", " ik had met hem meer moeten praten ipv hem te negeren", "kon ik hem maar nog een keer zien en zeggen hoeveel het mij spijt en dat ik het niet had mogen doen.. kon ik hem maar eens vastpakken.. een kusje geven..'' mis ik hem nu of mis ik hem niet.. ik heb helemaal geen idee wat deze gevoelens betekenen of waarom ik deze gedachten krijg.. :'(
pi_173937824
Je bijna ex-man is ook veranderd in die 5 jaar.
Laat het gaan en geef je energie aan je kinderen en je vriend. Zij lijden hier nu onder, terwijl jij eigenlijk stiekem gewoon zelfmedelijden hebt.
pi_173937827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:15 schreef naoomx het volgende:
Wil je niet "gewoon" (na vijf jaar geïsoleerd te zijn geweest, is het natuurlijk niet gewoon meer) weer binding zoeken met mensen? Je verhaal kwijt kan ook in een dagboek tenslotte...

Wil je me vertellen wat je aan die psycholoog verteld hebt en wat je met haar gedaan hebt (wat blijkbaar geen vruchten afgeworpen heeft)? En zijn er, behalve die schaamte vanwege je verleden, nog andere gedachten en/of omstandigheden die je tegenhouden om de buitenwereld op te zoeken?
mijn psycholoog was al een paar jaar geleden.. toen had ik last van angstaanvallen.. en woede aanvallen.. zei kon niet echt de oorzaak ervan vinden.. en zei dat ik best aan yoga deed.. dat zou moeten helpen met de aanvallen die ik kreeg destijds.. oh en ze zei ook dat als ik een woede aanval voel aankomen.. dat ik mij moet focussen op wat ik zie en dat ik het moet beschrijven om mij te kalmeren.. dat is nu toch onzin ofniet?
pi_173937910
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:30 schreef mootie het volgende:
Je bijna ex-man is ook veranderd in die 5 jaar.
Laat het gaan en geef je energie aan je kinderen en je vriend. Zij lijden hier nu onder, terwijl jij eigenlijk stiekem gewoon zelfmedelijden hebt.
dus.. wat ik nu voel en denk is gewoon zelfmedelijden..??? ik bedoel het kan toch niet dat ik na al deze tijd nog gevoelens voor hem heb ofwel..? ik wil zeggen ik hou van mijn vriend..wij hebben het al deze jaren goed samen nu is het wel wat minder maar anders was er geen enkel probleem tussen ons.. en hij houdt van mijn eerste zoon als het zijn eigen kind is..
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2017 @ 22:40:23 #43
460494 naoomx
pi_173937987
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:30 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

mijn psycholoog was al een paar jaar geleden.. toen had ik last van angstaanvallen.. en woede aanvallen.. zei kon niet echt de oorzaak ervan vinden.. en zei dat ik best aan yoga deed.. dat zou moeten helpen met de aanvallen die ik kreeg destijds.. oh en ze zei ook dat als ik een woede aanval voel aankomen.. dat ik mij moet focussen op wat ik zie en dat ik het moet beschrijven om mij te kalmeren.. dat is nu toch onzin ofniet?
Dat klinkt wel als een erg beperkte aanpak zeg.

Deed je wel wat je werd opgedragen? En is er nooit met jou gesproken over een bepaalde therapie en/of cursus, die je zou kunnen volgen?

Hoeveel jaar geleden is het precies dat je naar de psycholoog ging trouwens?
pi_173938300
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:35 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

dus.. wat ik nu voel en denk is gewoon zelfmedelijden..??? ik bedoel het kan toch niet dat ik na al deze tijd nog gevoelens voor hem heb ofwel..? ik wil zeggen ik hou van mijn vriend..wij hebben het al deze jaren goed samen nu is het wel wat minder maar anders was er geen enkel probleem tussen ons.. en hij houdt van mijn eerste zoon als het zijn eigen kind is..
Je hebt ook geen gevoelens voor hem. Je rouwt om iets wat je al lang geleden hebt verloren.
Deal daar mee, en ga dan door met je gezin.
pi_173938310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:40 schreef naoomx het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een erg beperkte aanpak zeg.

Deed je wel wat je werd opgedragen? En is er nooit met jou gesproken over een bepaalde therapie en/of cursus, die je zou kunnen volgen?

Hoeveel jaar geleden is het precies dat je naar de psycholoog ging trouwens?
ongeveer 3jaar geleden..ben niet lang bij haar gebleven ben ongeveer 6 maanden lang bij haar geweest 1x om de 2 weken.. wat zij mij opgedragen had veroorzaakte enkel meer woede aanvallen dus ik deed het op mijn manier (mezelf opsluiten in ons kamer en de muziek wat luid zetten als ik een aanval voel aankomen)had er nadien geen last meer van tot sinds kort..
nee zij heeft nooit met mij andere opties besproken.. ik vroeg wel aan haar of het misschien met medicatie onder controle gebracht kon worden.. maar daar ging zij niet mee akkoord omdat zij vond dat een mengeling van chemische producten dan mijn gevoelens overnamen en dat ik dan na een tijdje niet meer zonder die medicatie kan..
pi_173938362
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt ook geen gevoelens voor hem. Je rouwt om iets wat je al lang geleden hebt verloren.
Deal daar mee, en ga dan door met je gezin.
dit zijn dan mijn schuldgevoelens die opkomen of..?
  vrijdag 22 september 2017 @ 23:09:33 #47
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_173938485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 22:35 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

dus.. wat ik nu voel en denk is gewoon zelfmedelijden..??? ik bedoel het kan toch niet dat ik na al deze tijd nog gevoelens voor hem heb ofwel..? ik wil zeggen ik hou van mijn vriend..wij hebben het al deze jaren goed samen nu is het wel wat minder maar anders was er geen enkel probleem tussen ons.. en hij houdt van mijn eerste zoon als het zijn eigen kind is..
spreek face to face met je ex af om het af te sluiten anders.

Dat die gevoelens pas kwamen toen je hoorde dat hij een ander heeft klinkt meer als een ego ding dan dat je hem echt mist. Hij heeft een ander en is dus niet meer met jou bezig is wat jou dan stoort.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_173938804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:02 schreef Karinekeuh het volgende:

[..]

dit zijn dan mijn schuldgevoelens die opkomen of..?
Ik denk een soort rouw om wat je kwijt bent. Of kwijt denkt te zijn.
Als vermoed ik dat je het wel romantiseert.

Maar daar gaat het niet om. Je moet er nu zijn voor je kinderen en vriend. Samen naar buiten, samen dingen doen. Jullie zijn samen gelukkig, daar draait alles om.

En wat Madelieff ook zegt, nu je bijna ex een ander heeft ga je ineens weer aan hem denken. Dat klinkt alsof hij ineens weer interessant is nu een ander hem heeft. Not pretty.
pi_173939383
Tip: zet je hele verhaal in het begin. Niemand die je op straat ermee zal lastigvallen mocht het een ruk verhaal zijn.
pi_173939417
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 23:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk een soort rouw om wat je kwijt bent. Of kwijt denkt te zijn.
Als vermoed ik dat je het wel romantiseert.

Maar daar gaat het niet om. Je moet er nu zijn voor je kinderen en vriend. Samen naar buiten, samen dingen doen. Jullie zijn samen gelukkig, daar draait alles om.

En wat Madelieff ook zegt, nu je bijna ex een ander heeft ga je ineens weer aan hem denken. Dat klinkt alsof hij ineens weer interessant is nu een ander hem heeft. Not pretty.
als je het zo zegt lijkt het op jaloezie..ik ben niet jaloers hoor.. denk ik.. hoop ik..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')