abonnement Unibet Coolblue
pi_173933959
Beste Fokkers,

Ik lees al een tijdje mee maar nu plaats ik wat zelf.

Dik 2 jaar terug heb ik een meisje leren kennen. Ik had toen een date met haar gepland maar daar is in die tijd nooit wat van gekomen. Dit had puur met mijn verleden te maken, ik was er nog niet klaar voor. Dit verleden had niks met een relationele sfeer te maken.

2 Maanden terug was dan uiteindelijk onze eerste date. Het was allemaal super en ze wilde een vervolg date. Deze vervolgdate heeft echter veel moeite mogen kosten, op een avond kreeg ik het bericht dat ze gevoelens had voor een jongen die ze ontmoet had op vakantie.
Toch hebben wij in die tijd nog verschillende dates gehad, al deze dates waren allemaal super. Totdat ze op een dag besloot om voor mij te gaan en die andere jongen te uitsluiten. De jongen waar het over gaat was een reisleider op de vakantie plaats waar zij op vakantie is geweest. Hij kwam 2 maanden later pas terug maar de afspraak die gepland stond is er nooit van gekomen.

Ik was super blij om uiteindelijk te horen dat ze nu volledig voor mij ging. Alles in die tijd schreeuwde mij ook toe om voor haar te gaan. Echter viel mij op dat ze deze week veel anders reageerde op berichtjes, ik heb haar toen gevraagd of ze iets kwijt wilde. Ze vertelde dat ze in de war was en niet wist wat ze met ons moest doen. Haar gevoelens werkte niet echt mee.

Morgenavond zie ik haar weer en ik weet op het moment gewoon niet wat ik ermee aan moet. Ik weet dat ze mij leuk vind alleen haar gevoelens werken op dit moment niet mee. Het lijkt mij super zonde na alles wat we voor elkaar hebben over gehad nu te stoppen.

Graag zal ik wel wat tips kunnen gebruiken. En als die er niet komen vond ik het erg fijn om dit even van mij af te kunnen schrijven.
pi_173934019
Hoe oud zijn jullie ?
pi_173934040
Klinkt alsof ze destijds rationeel voor jou gekozen heeft maar er niet gek veel gevoelens voor je waren. Dit realiseert ze zich nu, of ze heeft (weer) gevoelens voor een ander gekregen.

Stel je morgen iig niet wanhopig op, dat is onaantrekkelijk.
Zie jezelf als de prijs. En dan is het graag of niet. Je kunt het verder toch niet forceren. Ik neem aan dat je alleen graag met iemand wilt zijn die ook graag met jou is.

Dus als het zo is, dan is het zo. En kun jij ook weer verder met je leven. In plaats van tijd verspillen.
pi_173934042
Ze haar aandacht toch ook over jullie beiden verdelen?
Het is geen sollicitatie waarbij ze tussen 2 banen moet kiezen.
pindazakje
pi_173934094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze haar aandacht toch ook over jullie beiden verdelen?
Het is geen sollicitatie waarbij ze tussen 2 banen moet kiezen.
Heb inderdaad online menig filmpje gevonden waar een dergelijke aandachtsverdeling bijzonder soepel lijkt te verlopen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_173934099
Zij is 18 en ik 22

Die andere jongen of andere jongens is volledig uitgesloten daar ben ik heel zeker van.
Ik weet wel dat ze vaak twijfelt over haar keuzes.
pi_173934111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:40 schreef GeenFOKidee het volgende:
Zij is 18 en ik 22

Die andere jongen of andere jongens is volledig uitgesloten daar ben ik heel zeker van.
Ik weet wel dat ze vaak twijfelt over haar keuzes.
Als ze 18 jaar zijn weten ze sowieso vaak niet wat ze willen. Dus hecht je er niet teveel aan en geniet ervan zolang het duurt.
pi_173934140
Ga wat gezelligs doen en heb geen verwachtingen. Larpen of zoiets, gezellig met zijn tweeën in een zebrapak,.
pi_173934201
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:43 schreef machtpen het volgende:
Ga wat gezelligs doen en heb geen verwachtingen. Larpen of zoiets, gezellig met zijn tweeën in een zebrapak,.
pindazakje
pi_173934216
Moet ts wel zorgen dat hij achterin zit.
pi_173934237
Ze geeft zelf aan dat ze de situatie nu zelf ook heel k*t vind en dit ook niet wilt.
pi_173934312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 18:52 schreef GeenFOKidee het volgende:
Ze geeft zelf aan dat ze de situatie nu zelf ook heel k*t vind en dit ook niet wilt.
Ze wil je niet kwetsen.. maar ze vindt je toch niet leuk genoeg..
pi_173954472
Maak je motto: 'Graag of niet'.
1 + 1 = blauw
pi_173994383
Nou ik ben afgelopen zaterdag daar geweest. We hebben besproken wat er aan de hand was, ze kon niet duidelijk uitleggen wat ze voelde dus ze zei dat ze mij nu leuk vond als vriend... Dit leek mij erg sterk dat deze gedachte binnen 2 dagen is komen op zetten en nadat we het 2 dagen van te voren voor t eerst seks hebben gehad.

We zijn die avond nog naar mijn vader geweest die in een verzorgingstehuis woont, ze wilde er weer eens naartoe. En erna hebben we thuis film gekeken waar haar ouders bij waren. Hierna ben ik het huis gewoon verlaten met een welterusten en doei.

Ik heb mijzelf voorgenomen om geen actie te ondernemen en haar de bal te laten kaatsen. Echter kreeg ik vanmiddag al een berichtje van haar ''Zeggen wij niks meer''.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')