overheidsmonopolies zodat enkele duizenden een goed kunstmatig salaris hebben en enkele miljoenen (3,5 miljoen Uber gebruikers) een flinke verhoging van de kosten per rit. daarnaast verliezen duizenden Uber-drivers hun inkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:08 schreef bamibij het volgende:
De taxichauffeurs houden een fatsoenlijk inkomen en er blijven fatsoenlijke regels over bijvoorbeeld rusttijden wat de veiligheid ten goede komt. Bedankt overheid.
laten we amazon bannen. hoe onrendabel moet je zijn om niet 25%+ meer voor je aankopen te betalen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe onrendabel moet je zijn om geen fatsoenlijke taxi te kunnen betalen?
alleen echte socialisten proberen een stokje te steken voor mensen die vrijwillig met elkaar een overeenkomst willen sluiten (Uber-drivers en consumenten).quote:
Naar mijn weten doet Amazon alles volgens de regels.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
laten we amazon bannen. hoe onrendabel moet je zijn om niet 25%+ meer voor je aankopen te betalen.
Socialisten willen juist altijd wat voor de paupers zoals jij doen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:12 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
alleen echte socialisten proberen een stokje te steken voor mensen die vrijwillig met elkaar een overeenkomst willen sluiten (Uber-drivers en consumenten).
wat is in godsnaam het verschil?quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:13 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Naar mijn weten doet Amazon alles volgens de regels.
Uber is gewoon oneerlijke concurrentie.
oh de paupers zullen blij zijn met flinke verhoging van kosten voor taxiritten.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Socialisten willen juist altijd wat voor de paupers zoals jij doen.
Oneerlijke concurrentie? Zoiets heet innovatie.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:13 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Naar mijn weten doet Amazon alles volgens de regels.
Uber is gewoon oneerlijke concurrentie.
laten we mobieltjes bannen en weer straattelefoons gebruiken. prima toch je weet zelf honk donkquote:
Niet specifiek op london natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
wat is in godsnaam het verschil?
de regels zijn dat taxi's een overheidsmonopolie in londen hebben. moeten enkele retailers dan ook een overheidsmonopolie hebben volgens jou?
en hoe is het oneerlijke concurrentie lol... het overheidsmonopolie is oneerlijke concurrentie.
onsmakelijk hoe de socialisten hier tevoorschijn komen om overheidsmonopolies goed te praten.
Innovatie? Dus je zou het ook normaal vinden als mensen over 100 jaar mensen prive met een vliegtuigje overal naartoe vliegen zonder enige regelgeving?quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Oneerlijke concurrentie? Zoiets heet innovatie.
Ja? Dus als Poolse vrachtwagenchauffeurs hier alles overnemen en ze zich aan geen enkele regel, tijdslimiet of wet hoeven te houden en daarmee alle chauffeurs die dat wel moeten doen eruit concurreren noem je dat ook innovatie?quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Oneerlijke concurrentie? Zoiets heet innovatie.
quote:Uber Banned in London After Sexual Assaults by Migrant Drivers Skyrocket
Uber has been banned in London partly in response to skyrocketing rapes by predominantly migrant drivers which the company did not report to police.
According to Transport for London, Uber’s license will not be renewed beyond September 30, with the first reason listed being the company’s “approach to reporting serious criminal offenses.”
This includes Uber’s failure to report rising numbers of rapes and sexual assaults by its own drivers.
Latest figures show that Uber drivers are now responsible for one sex attack in London every week, with sexual assaults by Uber drivers skyrocketing by 50 per cent in just a single year.
This is undoubtedly connected to the fact that many of the drivers are from Muslim backgrounds, where “immodest” women are seen as easy prey. Many of the young women who hire Uber taxis late at night are drunk and in some cases scantily dressed.
https://www.infowars.com/(...)t-drivers-skyrocket/
Uber doet dat gewoon in NL.quote:Op vrijdag 22 september 2017 14:10 schreef MichelWuyts het volgende:
Als je kijkt naar Nederland zijn taxibedrijven. Gebonden aan regels. Zoals iedereen mag je een vergunning aanvragen en moet je aan allerlei eisen voldoen. Uber heeft ook gewoon die mogelijkheden, maar ze doen en willen dat niet.
Dat is/was natuurlijk ook het doel van Uber vanaf het begin. Ze hebben altijd aangegeven dat dit hele huidige model met bestuurders slechts een tussenstap is totdat ze de zelfrijdende auto's werkend hebben. "t gaat alleen niet zo goed met Uber wat dat betreft, met die rechtszaak tussen Uber en Google over gestolen code enzo.quote:Op vrijdag 22 september 2017 13:18 schreef SeLang het volgende:
Ach, nog een paar jaar dit gezeik en dan zijn het toch allemaal self-drive taxi's
Grappig artikel. Toch heb ik liever een Uber (waarbij je zelf de rijder kan kiezen, aan de hand van goede reviews) dan een taxi met een agressieve gast erin zoals je dat in Amsterdam vaak hebt....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |