00:10 uur
Robin en Desiree zijn nog steeds lintjes aan het vouwen. De rest is er even mee gestopt. Desiree: "Donderdag, feest!". Robin: "Nou ja, feest?". Desiree: "Nee, 't is een hele rare dag, er moet één uit en ik ben jarig".
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-11-2000 00:10]
Dees en Robin babbelen wat. Nix interessants verder. Over wanneer de grootouders van Dees geboren en overleden zijn. Robin stuurt Koos terug met een afgekeurd lintje.
In de badkamer zijn wat mensen. Miste ff wie
Dees en Robin vouwen. Hij heeft het over een ceedee Volume nummer zoveel. Vast zo'n Skihutcd Havoc Ze zingen wat. Koos gaat naar bed.
Koos had 1000 lintjes apart gelegd. Die zijn klaar, niet meer aankomen.
Dees en Robin gaan verder met hun saaie werk.
Dees zegt dat ze misschien maar beter ffies niet bij Robin in bed kan gaan liggen. Dat zit ze net te bedenken want die camera... Robin beaamt dit.
Ze babbelen verder over iets anders. Dees prikt steeds in hetzelfde ding waar ze altijd in prikt. Robin: 'Dan is het strax gewoon dood vlees' Tegen de anderen: 'Nee, Dees is echt ontzettend gewond, ik ga via de DBK een ambulance laten komen zo...]
We zijn in de badkamer. Daar schreeuwen Geeorgie en Ferdi. They lost that loving feeling zo te horen.
*Qt wordt doof en haakt ff af
Hieke vertelt over haar vriendje. Is een half Marokkaanse bouwvakker ofzo. Gaat over in andere koetjes en kalfjes. Georgie gaat zich ook weer in het gesprek mengen. Kim zit op haar praatstoel en hij gaat haar nadoen. Sowwy, maar ik val hierbij in slaap. Dit geneuzel houd ik niet vol hoor. Haak voorlopig weer af...
Robin was nog wakker. Na dat te hebben geconstateerd werd Dees weer stil. Sindsdien niet anders gezien dan iemand die heerlijk ligt slapen. Denk dat we momenteel Hieke zien liggen.
En terwijl ik dat typ vallen beide streams op blauw. Geen beeld meer, ook het geluid is weg. Alleen die 2 blauwe schermpjes.
De cliffhanger dus voor vandaag: Waarom hebben we geen beeld meer?
We zijn een uur verder en nog geen verandering
10.51
Nog steeds geen beeld, zitten ze weer eens niet op te letten bij BB?
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 22-11-2000 10:51]
Nu dus ook.
Robin en Ferdi zijn in apepakkies in de tuin. Robin begint met kakkie praten en Ferdi doet mee. Lachen Precies.
Binnen hebben de dames lnage zwarte jurken aan, niet allemaal dezelfde,lange zwarte handschoenen alleen Hieke niet (nog)
en een boa om.
Ik ga maar even daar luisteren, want de heren blablabla.
De kerstboom (die ze uit de tuin gehaald hebben las ik) heeft onder zijn voeten een wit laken.
(van mij mag die ellendige foto reportage eindelijk eens afgelopen zijn, nu hebben ze verdorie nog eens 3? dagen er bij! tot vrijdag.
Koos gaat ook naar buiten. K"ik verveel me kapot hier.
Itsme ook.
Bianca en Koos in huiskamer.
Bianca heeft blijkbaar met iemand (vrouw0 gesproken.
Die zegt dat het naar haar weten nog veel moeilijker zal worden omdat de harde kern uut elkaar gaat vallen.
Bianca: ik moet mijn goede gevoel proberen vast te houden.
B: heb je nog nooit een pak aangehad of zoiets?
F hoezo?
B: gewoon hoe je zit en hoe je staat.
KIm: nou zullen we een tijdje moeten wachten.
HWie is er nu binnen?
F: Hieke.
(Ik denk dus dat ze om de beurt naar de psyc gaan.)
Hieke en Ferdi aan de keukentafel.
H: wat zit je nou aldoor te kijken.
F: ja, damn woman. Nu kan het nog. Over 2 weken misschien niet meer.
Nu zijn ze allemaal in gala-kleding in de kamer, Georgie maakt groepsfoto's.
Weet Georgie al dat hij er toch al uit is als de foto geplaatst wordt??
Kim vraagt of ze moeten lachen en volgens Hieke komt de kerstboom er zo niet op.
Aha, nu foto's met de zelfontspanner.
Koos: yeah baby yeah!!
Buiten wordt er om Koos geroepen.
Robin samen met Koos naar buiten en roepen terug.
R: Kinderpindakaas!
K: we gaan eten!
R: laterrr!
Ik hoor een aantal buiten maar heb geen beeld.
Kim vraagt waarom Robin in de DBK is.
Dan hoor ik Robin, hij vertelt dat de stickers op zijn. Deze worden gebruikt om de merken op produkten af te plakken; die moeten ze nu dus zelf afpeuteren.
Georgie: jij en ik moeten nog foto's maken Fer, van elkaar .
Ferdi: flex.
Georgie heeft thuis ook 2 kostuums; was een aanbieding, italiaans merk. Gaan heel lang mee.
En plots muziek in da house.
Elvis: are you lonesome tonight(de lachversie).
Hieke en Georgie maken een dansje.
De Stem vraagt om een batterij-wissel.
Weer Elvis met Suspicious Minds.
De bewoners zitten allemaal in een kring op de banken; de tafel is weggezet.
Georgie staat een beetje te dansen in het midden.
Kim vertelt een opbeurend verhaal.
D: die kerstboom en die muziek.
Koos vraagt ook even wat er is.
Koos: even diep ademhalen.
Dees zucht nog eens diep.
Kim: gaat'ie weer?
Dees: nee eigenlijk niet.
Ze knuffelen nog even.
Dees: dank je wel.
En weer terug naar de kamer.
De heren zijn zich in de slaapkamer aan het verkleden in een ander pak, zie niet echt het verschil met de vorige.
In de keuken zitten Kim, Hieke en Bianca. Met nog steeds Elvis op de achtergrond, treurig nummer dus is het maar goed dat Dees nog in de DBK zit.
De heren er nu ook bij; Ferdi voelt zich net een pinguin.Bianca zegt dat ze vlees eten, met broccoli.
Ferdi en Georgie aan het smoezen in de slaapkamer. Versta er niets van; alleen dat hij een theorie heeft en er misschien wel helemaal naast zit.
G: Denk aan Cindy.
Ben nu wel nieuwsgierig.
Hieke: ze heeft het moeilijk.
Robin: ze zegt van niet, dan komt dit uit het niets.
Hieke: het komt door die muziek.
Nu Love me tender. Dees blijf nog maar ff weg
Gergie: je ziet er heel sexy uit hoor Kimmie.
Nu nog een paar mooie hakken eronder. Om een bloedneus van te krijgen.
Dees is terug. Hieke: hoe is het met je lieverd?
D: ik moet wel even diep zuchten hoor.
Robin praat met Dees en hij vraagt zich af hoe dit nu zomaar kan.
D: het begon gister toen ze riepen om Koos, ze kwamen uit Venray. Daar ligt m'n hele verleden; en die kerstsfeer en die muziek. Dan zie ik Kim met Georgie en Hieke met Ferdi en jij aan het dansen met Hieke.
Ik voel me toch heel alleen al heb ik het wel naar mijn zin. Het is moeilijk om hiet als gevoelig persoon te zitten met mensen die niet zo zijn en het niet begrijpen.
R: ik snap en begrijp het niet.
Koos: ik heb er wel begrip voor.
D: ik zeg er nooit meer iets over omdat niemand het begrijpt.
Koos slaat zijn jasje om Dees heen.
Koos: zo doe je dat jongen!
R: ouwe charmeur..
R: je bent nooit genomineerd, kan met iedereen goed opschieten en dan snap ik het niet.
D: ik heb dit af en toe toch nodig, om me niet alleen te voelen. Al is het maar even een knuffel, een hand op m'n schouder. Dan gaat het wel goed.
Koos: je weet toch dat ik je het liefst helemaal zou grijpen.
Dees lacht weer even.
D: ik wil ook geen zeur zijn en daarom begin ik er niet over. Af en toe is het even teveel.
Koos: je moet wel verder Dees, red je dat?
Helpt het als ik zeg dat ik je een kanjer vind?
R: maar Koos zegt het zo vaak dat ik er een beetje moe van wordt.
Koos: kom we gaan naar binnen voor je kou vat.
R: en dat kan natuurlijk niet als je morgen jarig wordt. He, een oud wijffie.
Dees lacht weer even en gaat mee naar binnen.
Binnen pakt Hieke haar vast en wederom stromen de tranen. En het verhaaltje weer in de herhaling.
Robin maakt een botte opmerking als Dees even om de hoek kijkt.
K: Je bent ook soms zo, zo onaardig.
R: onaardig?
K: Of onaardig, je bent gewoon bot.
R: Dat klopt, zo ben ik. Ik ga ook echt niet veranderen.
..
R: Dan vraag ik aan haar(Dees red.) hoe het gaat, en dan zegt ze altijd goed, en dan ineens dan stort ze alles over me uit. Dat kan ik toch ook niet weten.
K: Ze heeft niet het gevoel bij jou haar verhaal kwijt te kunnen..
R: Moet dat dan? Ik ben toch niet haar vriendje, ik heb toch helemaal niks met haar?
K: Maar je kunt toch in ieder geval naar haar luisteren, ze is altijd bang dat je haar een zeurdoos vindt.
R: Vind ik ook.
K: Maar je brengt het op zo'n manier van 'ik word er heel moe van'
R: Dat zeg ik niet tegen haar.
..
R: Maar niemand voelt haar aan. Georgie niet, Ferdi niet, niemand voelt dat aan zegt ze.
K: Maar je kunt toch wel een beetje meevoelen..
R: Nee, dat kan ik niet. Ze voelt zich heel alleen, dat begrijp ik niet. Wat ik nu zeg, heb ik ook tegen haar gezegd, alleen niet van 'ik word er een beetje moe van'. Dan raak ik haar natuurlijk.
Er is zojuist een caravan de tuin ingetakeld. Geen idee waarom.
Hieke, Ferdi en Koos zijn buiten om kabels los te maken en zo.
quote:Nee natuurlijk niet Itsme
Op 22 november 2000 20:47 schreef itsme het volgende:
Even een kleine aanvulling op het gesprek tussen Robin en Dezeuree (Koos was even weg)
Dezeuree zat er mee dat ze nu al zo vaak had aangegeven dat ze een knuffel of arm om haar heen wilde, dat heeft ze zo nodig. Ondertussen komt Koos er bij en die maakt dan de opmerking dat HIJ haar zo zou willen grijpen.
Dan zegt Robin op een gegeven moment "ja maar Koos knuffelt je toch ook wel en doet een arm om je heen. Dezeuree "ja maar je begrijpt het niet. Robin nee Dees ik begrijp het niet.
itsme: wat Deesje bedoelt is dat ze niet een arm van Koos wilt,nee Deesje bedelt om een arm of knuffel van robin. Niet van de anderen maar alleen van Robin.
Hoop dat je het niet erg vind dat ik dit nog even schrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |