abonnement Unibet Coolblue
pi_173927038
Allemaal op Fay stemmen anders volgt er een 24 uur's ban :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_173927041
Alhoewel Mady moet ook niet teveel zakken :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_173927046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:12 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nee, maar zo expliciet als het nu gesteld wordt, ook niet..Ze hebben met Jeroen woorden gehad, over dat ze hem graag actiever wilden zien, met Romy over de winkel, maar verder vind ik ze juist nogal op de vlakte met alles, zeker geen pest twins, dus idioot zoals er gereageerd wordt
Ze kunnen op het moment heel vals zijn ,
Later proberen ze hun gedrag weer te verzachten door te zeggen dat het alleen maar goede bedoelingen zijn voor de ander .
Ik vind het geslepen en vals want het is intussen wel gezegd
pi_173927051
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:12 schreef lonneberga het volgende:

[..]

precies,daarom moet Madi het maar een keer zonder mijn stemmen doen.
Ow nee, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, Madi blijft mijn steun behouden. Je kan ook te ver gaan he?? :)
pi_173927063
Ondertussen zit Bats weer het een na het andere febo plannetje te ontvouwen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927072
Jacco en Noah de 2 befkeffertjes van Billy :r
pi_173927081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:17 schreef pullup het volgende:
Ondertussen zit Bats weer het een na het andere febo plannetje te ontvouwen
Wat jammer, dat wij geen uitstem-stem hebben, die poll en publieks- stem boeit haar totaal niet, lijkt dan soms of het nog erger wordt. Negatieve aandacht is ook aandacht..
pi_173927082
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jacco en Noah de 2 befkeffertjes van Billy :r
De hele groep daar zijn haar befkeffertjes.
pi_173927094
Bats nog wat pissig dat de twins blijkbaar het dragen van hun kleding als promotieactiviteit brachten wil nu het dragen laten rouleren onder de vrouwen van de loods.

Als de twins tegen zijn is het een bewijs dat er iets mis is met dat argument
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927099
Hoe jaloers kan je zijn :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927103
Bah Bah Bah waar kijk ik eigenlijk naar, wat een misselijke mensen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:22:26 #37
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173927120
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173927129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:20 schreef pullup het volgende:
Bats nog wat pissig dat de twins blijkbaar het dragen van hun kleding als promotieactiviteit brachten wil nu het dragen laten rouleren onder de vrouwen van de loods.

Als de twins tegen zijn is het een bewijs dat er iets mis is met dat argument
Het ergste: gisteren zei ze nog, dat na een dag dragen en als er geen zweetplekken in zaten, de kleding terug gehangen moest worden in de winkel,dat gebeurde normaal ook wel..Moet je nagaan, als alle vrouwen het gaan dragen, dan verkopen ze het zo weer!
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:23:47 #39
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_173927134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Alhoewel Mady moet ook niet teveel zakken :P
Die mag van mij een flink eind zakken. Geniepige trien. :r
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_173927135
quote:
Zo kunnen ze gaan tellen wat ze willen maar ze komen allemaal bij elkaar nog niet aan het bedrag van Fay als het zo doorgaat :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:12 schreef magnaal het volgende:

[..]

Nee, maar zo expliciet als het nu gesteld wordt, ook niet..Ze hebben met Jeroen woorden gehad, over dat ze hem graag actiever wilden zien, met Romy over de winkel, maar verder vind ik ze juist nogal op de vlakte met alles, zeker geen pest twins, dus idioot zoals er gereageerd wordt
Mee eens. Ze hebben het niet slim aangepakt met die kleding. Doe dan ieder een vest bv in een andere kleur, dat zet meer zoden aan de dijk en gun een ander ook een keer een setje om te promoten.
Maar Rene, Billy, Rene en Johan namen woorden in hun mond als: diefstal en fraude en dat is volkomen uit de lucht gegrepen. Rene heeft de twins aangemoedigd om kleding te kopen van hun zakgeld om te promoten en nu is het ineens diefstal? :? Helaas voor hem heeft de tweeling hun administratie prima op orde. ^O^ Rene beheert de financiën met zijn emoties ipv met zijn verstand. :r
De pestacties die nu gaande zijn slaan nergens op, ze denken een stok te hebben gevonden om mee te slaan. Dat het maar hard in het gezicht van het pestclubje terugkomt. ^O^
pi_173927150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:16 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ow nee, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen, Madi blijft mijn steun behouden. Je kan ook te ver gaan he?? :)
moet kunnen voor een keertje ;)
pi_173927159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mee eens. Ze hebben het niet slim aangepakt met die kleding. Doe dan ieder een vest bv in een andere kleur, dat zet meer zoden aan de dijk en gun een ander ook een keer een setje om te promoten.
Maar Rene, Billy, Rene en Johan namen woorden in hun mond als: diefstal en fraude en dat is volkomen uit de lucht gegrepen. Rene heeft de twins aangemoedigd om kleding te kopen van hun zakgeld om te promoten en nu is het ineens diefstal? :? Rene beheert de financiën met zijn emoties ipv met zijn verstand. :r
De pestacties die nu gaande zijn slaan nergens op, ze denken een stok te hebben gevonden om mee te slaan. Dat het maar hard in het gezicht van het pestclubje terugkomt. ^O^
Ze mogen blij zijn dat er geld binnen komt :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927160
Ja hoor nu wil ze advies van Linda en José :r
pi_173927191
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:25 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze mogen blij zijn dat er geld binnen komt :')
:{w Billy is de stylist he? Zij is de expert op het gebied van mode en verkoop. :')
pi_173927207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:{w Billy is de stylist he? Zij is de expert op het gebied van mode en verkoop. :')
Ik heb haar in al die jaren nog maar op 1 specialiteit kunnen betrappen en dat had niets met mode te maken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_173927213
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:{w Billy is de stylist he? Zij is de expert op het gebied van mode en verkoop. :')
ik laat me nog liever adviseren door een blinde. }:|
pi_173927230
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Mee eens. Ze hebben het niet slim aangepakt met die kleding. Doe dan ieder een vest bv in een andere kleur, dat zet meer zoden aan de dijk en gun een ander ook een keer een setje om te promoten.
Maar Rene, Billy, Rene en Johan namen woorden in hun mond als: diefstal en fraude en dat is volkomen uit de lucht gegrepen. Rene heeft de twins aangemoedigd om kleding te kopen van hun zakgeld om te promoten en nu is het ineens diefstal? :? Helaas voor hem heeft de tweeling hun administratie prima op orde. ^O^ Rene beheert de financiën met zijn emoties ipv met zijn verstand. :r
De pestacties die nu gaande zijn slaan nergens op, ze denken een stok te hebben gevonden om mee te slaan. Dat het maar hard in het gezicht van het pestclubje terugkomt. ^O^
Ja precies dát..Ik vind dit een gore, gemene, geraffineerde pestactie...met een argumentatie die geniepig en vals is, iemand beschuldigen van diefstal en fraude, terwijl alles te verantwoorden is..Heel gemeen..
pi_173927239
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb haar in al die jaren nog maar op 1 specialiteit kunnen betrappen en dat had niets met mode te maken
Ik ga niet raden. _O- _O-
  vrijdag 22 september 2017 @ 11:30:36 #50
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_173927241
Het is weer de grote Billy show?

GM c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')