abonnement Unibet Coolblue
pi_173950650
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef Pendule het volgende:

Ja, maar in een relatie ben je samen en daar komt niemand tussen. Mijn ex ging vreemd en heb het daarop uitgemaakt. Niet om zijn losse handjes.
Er komt bij mij geen buitenstaander in.
Maar bij het kijken naar een ander, zit er nog niemand tussen. En kijken of vreemdgaan zitten ook best wat stappen bij elkaar verwijderd.

Maar eh... Hij sloeg je? En toen ging je niet weg, maar na het vreemdgaan wel!?
En eis je dan ook van je partner dat deze stekeblind door het leven gaat?

De spanning in je tekst verraadt dat er nog een hoop ellende drama in je leven voorbij gaat komen. Ontspan dude(je), er komt nog zat ellende voorbij, zonder dat je het zelf allemaal zo zwaar maakt.
pi_173951011
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:10 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Maar bij het kijken naar een ander, zit er nog niemand tussen. En kijken of vreemdgaan zitten ook best wat stappen bij elkaar verwijderd.

Maar eh... Hij sloeg je? En toen ging je niet weg, maar na het vreemdgaan wel!?
En eis je dan ook van je partner dat deze stekeblind door het leven gaat?

De spanning in je tekst verraadt dat er nog een hoop ellende drama in je leven voorbij gaat komen. Ontspan dude(je), er komt nog zat ellende voorbij, zonder dat je het zelf allemaal zo zwaar maakt.
Hij sloeg me ja, als ik geen zin had om eten te maken ofzo of z'n kut kamertje was niet schoon. Maar dat naar een ander kijken, waarom dan? Waarom zou je naar een ander kijken. Dan is er toch iets mis?
pi_173951121
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:07 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ja, maar in een relatie ben je samen en daar komt niemand tussen. Mijn ex ging vreemd en heb het daarop uitgemaakt. Niet om zijn losse handjes.
Er komt bij mij geen buitenstaander in.
Je zal toch wat vertrouwen moeten krijgen dat wat contact tussen mensen heel gezond is voor de psyche van de mens, en niet alleen een gevaar voor je relatie.

Mijns bescheiden inziens roep je met je huidige houding nu juist de dingen over jezelf af die je nu zo verafschuwt. Er is 0,0 aantrekkelijkheid aan zo'n houding.

Dat iemand die je lief hebt vreemd gaat is niet alleen iets wat je overkomt. Er voor zorgen dat er niemand tussen jullie komt, gaat je alleen lukken als iemand je aantrekkelijk blijft vinden (en dan heb ik het niet over uiterlijke aantrekkelijkheid alleen).

Dus hoe ga jij ervoor zorgen dat je aantrekkingskracht groot genoeg is zodat je gewoon menselijk contact van je partner met anderen kan dulden?
pi_173951123
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:37 schreef Pendule het volgende:

Hij sloeg me ja, als ik geen zin had om eten te maken ofzo of z'n kut kamertje was niet schoon. Maar dat naar een ander kijken, waarom dan? Waarom zou je naar een ander kijken. Dan is er toch iets mis?
Hoop dat je snel genoeg liefde voor jezelf krijgt om je niet meer te laten slaan!

Nee natuurlijk is er niets mis met kijken. Jouw gedachten zijn van jou. Laat je fantasie lekker op de vrije loop, doe je niemand pijn mee. Het is niet menselijk om te denken dat je alle verlangens uit kan zetten, of verleidingen kan voorkomen.
pi_173951204
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Hoop dat je snel genoeg liefde voor jezelf krijgt om je niet meer te laten slaan!

Nee natuurlijk is er niets mis met kijken. Jouw gedachten zijn van jou. Laat je fantasie lekker op de vrije loop, doe je niemand pijn mee. Het is niet menselijk om te denken dat je alle verlangens uit kan zetten, of verleidingen kan voorkomen.
Ik kon er weinig doen dat hij me sloeg. Ik kon moeilijk terug slaan want dan wordt ik bont en blauw geslagen. Maar hij hield van me en dat is het enige wat ik van iemand vraag. Hij was verder ook goed voor me. En hij had een hoop geld waar hij dat vandaan haalde zal me een raadsel blijven. Hoe komt een 15 jarige aan zoveel geld?
  zaterdag 23 september 2017 @ 18:51:38 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951213
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik kon er weinig doen dat hij me sloeg. Ik kon moeilijk terug slaan want dan wordt ik bont en blauw geslagen. Maar hij hield van me en dat is het enige wat ik van iemand vraag. Hij was verder ook goed voor me. En hij had een hoop geld waar hij dat vandaan haalde zal me een raadsel blijven. Hoe komt een 15 jarige aan zoveel geld?
Niet jouw topic, dus niet kapen :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173951234
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:50 schreef Pendule het volgende:

Ik kon er weinig doen dat hij me sloeg. Ik kon moeilijk terug slaan want dan wordt ik bont en blauw geslagen. Maar hij hield van me en dat is het enige wat ik van iemand vraag. Hij was verder ook goed voor me. En hij had een hoop geld waar hij dat vandaan haalde zal me een raadsel blijven. Hoe komt een 15 jarige aan zoveel geld?
De eerste keer overkomt je, alle volgende keren zijn een bewuste keuze. Je kon er alles aan doen, het voelde alleen niet zo.

Vooral in het duister blijven tasten aangaande mensen hun motieven. De schellen vallen vanzelf een keer van je ogen.
pi_173951237
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet jouw topic, dus niet kapen :*.
Owhja dat is ook zo, het spijt me dat was niet de bedoeling.
pi_173951254
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:51 schreef Samzz het volgende:

Niet jouw topic, dus niet kapen :*.
Mijn schuld. Excuus. :@

Ga al wieberen. :W
  zaterdag 23 september 2017 @ 18:55:02 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173951276
Thanks guys :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173951426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:44 schreef Kloon_uit_2017 het volgende:
Ik ga het trouwens niet aan mijn vrouw vertellen. Er is namelijk zoveel aan de hand wat ik niet in een topic kan en wil beschrijven.
Denk dat je hier wel het een en ander in herkent? Tussen zowel jij en je vrouw, als de aantrekkingskracht die jij en je collega met elkaar hebben/hadden.

Ik hoop voor je dat de afstand die jullie nu hebben gecreëerd niet het verlangen opwekt. En dat je een idee hebt hoe je de aantrekkingskracht met je vrouw kunt herstellen. Succes.

" *Magnetische Aantrekkingskracht Tussen Mensen*

De verrukking van magnetische aantrekkingskracht tussen mensen vindt plaats als er een perfecte afstand is tussen twee mensen. En die perfecte afstand is een reikwijdte, niet een precieze afstand tussen twee punten.


Denk aan magneten. Als je twee magneten dicht bij elkaar brengt, kun je de energie voelen die ze naar elkaar toe trekt. Ze voelen zich gedwongen zich te verenigen. Net als twee mensen.

Als er te veel afstand is tussen de magneten is er geen magnetische aantrekking. Als er te veel emotionele afstand is tussen een paar is er onvoldoende verlangen (aantrekkingskracht) om zich te verenigen.

Als twee magneten zich aansluiten door de kracht die hen samenbracht, stopt de aantrekkingskracht. Hetzelfde geldt voor mensen. Als twee mensen stoppen om hun individualiteit te herwinnen en hun leven te veel verstrikt raakt, lopen ze het risico dat ze hun belangstelling voor elkaar verliezen. Ze zijn te close en de aantrekkingskracht stopt.

Om de magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in stand te houden, moet je ernaar streven om de perfecte afstand te bewaren tussen jou en je (potentiële) partner.

“Afstand versterkt de liefde”, het is een oud gezegde en het is waar. Verlangen groeit door afstand, tenminste als je gemerkt hebt dat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Daardoor ontstaat er een bepaald spanningsveld. Is dat er niet, dan maakt afstand ook niets uit.

Dat is de reden van het spel van aantrekken en afstoten. Sommigen creëren dat heel bewust maar meestal is het een natuurlijke gang van zaken: je vindt iemand leuk, probeert kennis te maken. Dan hoop je de ander weer te zien en een stukje closer te komen, enzovoort. Door de spanning op te voeren wordt de aantrekkingskracht sterker tot het magnetische aantrekkingskracht wordt. Als het ook goed klikt tussen jullie, heb je kans dat er een relatie uit voort komt.

Heb geduld, sommige mensen realiseren zich pas weken of maanden later dat ze een bepaalde man of vrouw heel erg leuk vonden. Al zijn het vaker mannen dan vrouwen bij wie dit zo is.

Als er onvoldoende spanning is opgebouwd en je wordt te snel close met elkaar, dan kan de belangstelling ook heel snel weer verdwijnen. Einde oefening. Volgende keer beter.

*Magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in een relatie*

Hoe zit het dan als je al een relatie hebt?

Ook dan is het belangrijk dat je je eigen leven blijft leven. Leuke dingen blijft doen zonder je partner. En als je merkt dat het niet meer zo soepel loopt tussen jullie, neem je een of twee weken vakantie alleen. Ik zeg altijd, gun de ander de kans om je te missen. Dat creëert het verlangen dat nodig is om je weer opnieuw tot elkaar aangetrokken te voelen.

Jezelf verliezen in de ander kan heel leuk zijn, maar blijf altijd wie je bent. Pas je niet aan een ander aan ter wille van de relatie. Zorg dat de relatie niet belangrijker wordt dan jijzelf. Bouw spanning op en laat je niet te snel gaan. Heb je je in elkaar verloren, neem dan vervolgens weer wat afstand zodat het verlangen weer kan groeien en die magnetische aantrekkingskracht weer ontstaat."

https://wareliefdevinden.(...)racht-tussen-mensen/
pi_173952325
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:05 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Denk dat je hier wel het een en ander in herkent? Tussen zowel jij en je vrouw, als de aantrekkingskracht die jij en je collega met elkaar hebben/hadden.

Ik hoop voor je dat de afstand die jullie nu hebben gecreëerd niet het verlangen opwekt. En dat je een idee hebt hoe je de aantrekkingskracht met je vrouw kunt herstellen. Succes.

" *Magnetische Aantrekkingskracht Tussen Mensen*

De verrukking van magnetische aantrekkingskracht tussen mensen vindt plaats als er een perfecte afstand is tussen twee mensen. En die perfecte afstand is een reikwijdte, niet een precieze afstand tussen twee punten.


Denk aan magneten. Als je twee magneten dicht bij elkaar brengt, kun je de energie voelen die ze naar elkaar toe trekt. Ze voelen zich gedwongen zich te verenigen. Net als twee mensen.

Als er te veel afstand is tussen de magneten is er geen magnetische aantrekking. Als er te veel emotionele afstand is tussen een paar is er onvoldoende verlangen (aantrekkingskracht) om zich te verenigen.

Als twee magneten zich aansluiten door de kracht die hen samenbracht, stopt de aantrekkingskracht. Hetzelfde geldt voor mensen. Als twee mensen stoppen om hun individualiteit te herwinnen en hun leven te veel verstrikt raakt, lopen ze het risico dat ze hun belangstelling voor elkaar verliezen. Ze zijn te close en de aantrekkingskracht stopt.

Om de magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in stand te houden, moet je ernaar streven om de perfecte afstand te bewaren tussen jou en je (potentiële) partner.

“Afstand versterkt de liefde”, het is een oud gezegde en het is waar. Verlangen groeit door afstand, tenminste als je gemerkt hebt dat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Daardoor ontstaat er een bepaald spanningsveld. Is dat er niet, dan maakt afstand ook niets uit.

Dat is de reden van het spel van aantrekken en afstoten. Sommigen creëren dat heel bewust maar meestal is het een natuurlijke gang van zaken: je vindt iemand leuk, probeert kennis te maken. Dan hoop je de ander weer te zien en een stukje closer te komen, enzovoort. Door de spanning op te voeren wordt de aantrekkingskracht sterker tot het magnetische aantrekkingskracht wordt. Als het ook goed klikt tussen jullie, heb je kans dat er een relatie uit voort komt.

Heb geduld, sommige mensen realiseren zich pas weken of maanden later dat ze een bepaalde man of vrouw heel erg leuk vonden. Al zijn het vaker mannen dan vrouwen bij wie dit zo is.

Als er onvoldoende spanning is opgebouwd en je wordt te snel close met elkaar, dan kan de belangstelling ook heel snel weer verdwijnen. Einde oefening. Volgende keer beter.

*Magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in een relatie*

Hoe zit het dan als je al een relatie hebt?

Ook dan is het belangrijk dat je je eigen leven blijft leven. Leuke dingen blijft doen zonder je partner. En als je merkt dat het niet meer zo soepel loopt tussen jullie, neem je een of twee weken vakantie alleen. Ik zeg altijd, gun de ander de kans om je te missen. Dat creëert het verlangen dat nodig is om je weer opnieuw tot elkaar aangetrokken te voelen.

Jezelf verliezen in de ander kan heel leuk zijn, maar blijf altijd wie je bent. Pas je niet aan een ander aan ter wille van de relatie. Zorg dat de relatie niet belangrijker wordt dan jijzelf. Bouw spanning op en laat je niet te snel gaan. Heb je je in elkaar verloren, neem dan vervolgens weer wat afstand zodat het verlangen weer kan groeien en die magnetische aantrekkingskracht weer ontstaat."

https://wareliefdevinden.(...)racht-tussen-mensen/
Jij bent fucking slim..
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:40:31 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173954501
Er zou een APK voor relaties moeten zijn. Zodat het geen langzame dood kan sterven.
pi_173954715
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zou een APK voor relaties moeten zijn. Zodat het geen langzame dood kan sterven.
Dat is pas fucking slim :Y
  zaterdag 23 september 2017 @ 21:51:51 #140
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_173954842
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zou een APK voor relaties moeten zijn. Zodat het geen langzame dood kan sterven.
Zoiets als verliefd worden op een ander valt daar wel onder denk ik. Als ik kijk naar mijn eigen relatie waren/zijn dat wel de momenten waarop je toch weer even geconfronteerd wordt met de vraag of en onder welke voorwaarden je met mekaar verder wil. Ik zit er daarom inmiddels ook wat relaxter in: het is een signaal om in actie te komen richting je partner, niet het einde van de wereld of van je relatie, ook als je wel (even) aan de verleiding toegeeft.
Never explain, never apologize.
pi_173955121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:48 schreef Kloon_uit_2017 het volgende:
Ik en een collega hebben in een korte tijd seksuele berichten via de mail en de app naar elkaar gestuurd.
We zijn er toch achtergekomen dat we meer kapot kunnen maken dan stiekem gezellig ergens af te spreken.
Alleen heb ik een soort van verliefd-gevoelens voor haar gekregen.

Zelf ben ik gelukkig getrouwd en heb ik 2 kinderen. Mijn collega is ook samen en heeft ook 2 kinderen.

We hebben maar afgesproken dat we geen contact met elkaar moeten hebben, maar merk dat ik een soort van liefdesverdriet heb oid.

Ik voel me slecht en weet dat ik fout bezig ben, maar Mn gevoel zegt iets anders..

Ik ben een lul
Klinkt als een heel gelukkig huwelijk, ja.
1 + 1 = blauw
pi_173960075
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:05 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Denk dat je hier wel het een en ander in herkent? Tussen zowel jij en je vrouw, als de aantrekkingskracht die jij en je collega met elkaar hebben/hadden.

Ik hoop voor je dat de afstand die jullie nu hebben gecreëerd niet het verlangen opwekt. En dat je een idee hebt hoe je de aantrekkingskracht met je vrouw kunt herstellen. Succes.

" *Magnetische Aantrekkingskracht Tussen Mensen*

De verrukking van magnetische aantrekkingskracht tussen mensen vindt plaats als er een perfecte afstand is tussen twee mensen. En die perfecte afstand is een reikwijdte, niet een precieze afstand tussen twee punten.


Denk aan magneten. Als je twee magneten dicht bij elkaar brengt, kun je de energie voelen die ze naar elkaar toe trekt. Ze voelen zich gedwongen zich te verenigen. Net als twee mensen.

Als er te veel afstand is tussen de magneten is er geen magnetische aantrekking. Als er te veel emotionele afstand is tussen een paar is er onvoldoende verlangen (aantrekkingskracht) om zich te verenigen.

Als twee magneten zich aansluiten door de kracht die hen samenbracht, stopt de aantrekkingskracht. Hetzelfde geldt voor mensen. Als twee mensen stoppen om hun individualiteit te herwinnen en hun leven te veel verstrikt raakt, lopen ze het risico dat ze hun belangstelling voor elkaar verliezen. Ze zijn te close en de aantrekkingskracht stopt.

Om de magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in stand te houden, moet je ernaar streven om de perfecte afstand te bewaren tussen jou en je (potentiële) partner.

“Afstand versterkt de liefde”, het is een oud gezegde en het is waar. Verlangen groeit door afstand, tenminste als je gemerkt hebt dat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Daardoor ontstaat er een bepaald spanningsveld. Is dat er niet, dan maakt afstand ook niets uit.

Dat is de reden van het spel van aantrekken en afstoten. Sommigen creëren dat heel bewust maar meestal is het een natuurlijke gang van zaken: je vindt iemand leuk, probeert kennis te maken. Dan hoop je de ander weer te zien en een stukje closer te komen, enzovoort. Door de spanning op te voeren wordt de aantrekkingskracht sterker tot het magnetische aantrekkingskracht wordt. Als het ook goed klikt tussen jullie, heb je kans dat er een relatie uit voort komt.

Heb geduld, sommige mensen realiseren zich pas weken of maanden later dat ze een bepaalde man of vrouw heel erg leuk vonden. Al zijn het vaker mannen dan vrouwen bij wie dit zo is.

Als er onvoldoende spanning is opgebouwd en je wordt te snel close met elkaar, dan kan de belangstelling ook heel snel weer verdwijnen. Einde oefening. Volgende keer beter.

*Magnetische aantrekkingskracht tussen mensen in een relatie*

Hoe zit het dan als je al een relatie hebt?

Ook dan is het belangrijk dat je je eigen leven blijft leven. Leuke dingen blijft doen zonder je partner. En als je merkt dat het niet meer zo soepel loopt tussen jullie, neem je een of twee weken vakantie alleen. Ik zeg altijd, gun de ander de kans om je te missen. Dat creëert het verlangen dat nodig is om je weer opnieuw tot elkaar aangetrokken te voelen.

Jezelf verliezen in de ander kan heel leuk zijn, maar blijf altijd wie je bent. Pas je niet aan een ander aan ter wille van de relatie. Zorg dat de relatie niet belangrijker wordt dan jijzelf. Bouw spanning op en laat je niet te snel gaan. Heb je je in elkaar verloren, neem dan vervolgens weer wat afstand zodat het verlangen weer kan groeien en die magnetische aantrekkingskracht weer ontstaat."

https://wareliefdevinden.(...)racht-tussen-mensen/
mooie beschrijving..
pi_173960167
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 14:04 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Goed bezig, ga met die oppas aant werk. En maak onder de lakens wat meer tijd...

Ik wacht op je update over een tijdje hoe het zich ontwikkeld ;)
Ik denk echt dat het ook aan de sex ligt. Vanmorgen weer eens een goed gesprek over sex gehad.

Ze is totaal niet met sex bezig en vind het ook vervelend als ik weer eens aan haar zit. ( omdat ze niet wilt)
Nu is het voor mij niet te begrijpen en doe ik de laatste tijd ook geen moeite meer om "sex te krijgen" Ik denk dat dat de doorslag heeft gehad om buiten de deur te zoeken. Al wil ik nogmaals zeggen dat het geen excuus is. Vanmorgen zei ze ook wel dat ze het begreep als ik een slippertje zou maken. Ben daar maar niet op in gegaan..
  Meest relativerende user 2022 zondag 24 september 2017 @ 11:02:23 #144
357044 Budapestenaar
pi_173960690
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:40 schreef Kloon_uit_2017 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het ook aan de sex ligt. Vanmorgen weer eens een goed gesprek over sex gehad.

Ze is totaal niet met sex bezig en vind het ook vervelend als ik weer eens aan haar zit. ( omdat ze niet wilt)
Nu is het voor mij niet te begrijpen en doe ik de laatste tijd ook geen moeite meer om "sex te krijgen" Ik denk dat dat de doorslag heeft gehad om buiten de deur te zoeken. Al wil ik nogmaals zeggen dat het geen excuus is. Vanmorgen zei ze ook wel dat ze het begreep als ik een slippertje zou maken. Ben daar maar niet op in gegaan..
Zie die opmerking nou niet als toestemming om je gang te gaan met die collega. Ik denk dat zij op zo'n moment zou willen horen dat jij dat nooit zou doen en onvoorwaardelijk van haar houdt. Ze moest eens weten... ;(
pi_173960877
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:40 schreef Kloon_uit_2017 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het ook aan de sex ligt. Vanmorgen weer eens een goed gesprek over sex gehad.

Ze is totaal niet met sex bezig en vind het ook vervelend als ik weer eens aan haar zit. ( omdat ze niet wilt)
Nu is het voor mij niet te begrijpen en doe ik de laatste tijd ook geen moeite meer om "sex te krijgen" Ik denk dat dat de doorslag heeft gehad om buiten de deur te zoeken. Al wil ik nogmaals zeggen dat het geen excuus is. Vanmorgen zei ze ook wel dat ze het begreep als ik een slippertje zou maken. Ben daar maar niet op in gegaan..
Ze biedt een ingang waarbij je zou kunnen vertellen dat je inderdaad seksuele gevoelens hebt (gehad) voor een collega, maar jij kiest natuurlijk weer voor de weg van de minste weerstand en meeste emotionele afstand...

Ik denk dat je hier echt de kans had om het goede gesprek nog een slag te verdiepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 11:13:54 ]
  zondag 24 september 2017 @ 11:13:48 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173960902
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zie die opmerking nou niet als toestemming om je gang te gaan met die collega. Ik denk dat zij op zo'n moment zou willen horen dat jij dat nooit zou doen en onvoorwaardelijk van haar houdt. Ze moest eens weten... ;(
Dit dus ja.

En @Kloon: het is inderdaad geen excuus. Je had er toen (je merkte dat ze opeens minder seks wou) een gesprek over aan moeten gaan. Niet gaan sexten met iemand anders. Dus inderdaad, haar gedrag/gevoelens zijn geen excuus voor jouw gedrag.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 24 september 2017 @ 13:09:25 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173963076
Hebben jullie het er ook over gehad waarom zij geen seks wil?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 september 2017 @ 14:48:21 #148
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173965298
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:40 schreef Kloon_uit_2017 het volgende:

[..]

Ik denk echt dat het ook aan de sex ligt. Vanmorgen weer eens een goed gesprek over sex gehad.

Ze is totaal niet met sex bezig en vind het ook vervelend als ik weer eens aan haar zit. ( omdat ze niet wilt)
Nu is het voor mij niet te begrijpen en doe ik de laatste tijd ook geen moeite meer om "sex te krijgen" Ik denk dat dat de doorslag heeft gehad om buiten de deur te zoeken. Al wil ik nogmaals zeggen dat het geen excuus is. Vanmorgen zei ze ook wel dat ze het begreep als ik een slippertje zou maken. Ben daar maar niet op in gegaan..
Als je het goed aanpakt krijg je elke dame wel opgewonden denk ik.
Als zij echt sex vermijd zijn er in mijn ogen 4 opties.

- ze is aseksueel
- ze gaat al vreemd of zo
- je pakt het echt verkeerd aan om haar op te winden
- of haar kant wordt niet genoeg bevredigd als jullie seks hebben. Dus bij deze wees niet egoïstisch in bed. Dus met andere woorden heeft ze een afkeer door slechte ervaringen..
pi_173966412
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:48 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt krijg je elke dame wel opgewonden denk ik.
Als zij echt sex vermijd zijn er in mijn ogen 4 opties.

- ze is aseksueel
- ze gaat al vreemd of zo
- je pakt het echt verkeerd aan om haar op te winden
- of haar kant wordt niet genoeg bevredigd als jullie seks hebben. Dus bij deze wees niet egoïstisch in bed. Dus met andere woorden heeft ze een afkeer door slechte ervaringen..
Of ze heeft er gewoon niet zoveel behoefte aan. Door emotionele afstand bijvoorbeeld.
Somebody that I used to know
  zondag 24 september 2017 @ 17:36:42 #150
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173970360
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:48 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Als je het goed aanpakt krijg je elke dame wel opgewonden denk ik.
Als zij echt sex vermijd zijn er in mijn ogen 4 opties.

- ze is aseksueel
- ze gaat al vreemd of zo
- je pakt het echt verkeerd aan om haar op te winden
- of haar kant wordt niet genoeg bevredigd als jullie seks hebben. Dus bij deze wees niet egoïstisch in bed. Dus met andere woorden heeft ze een afkeer door slechte ervaringen..
Wat Postbus100 zegt hierboven lijkt me meer aannemelijk. Dat is toch de hoofdreden dat vrouwen geen intimiteit meer willen? Gebrek aan emotionele intimiteit. Dan wordt het een puur fysieke aangelegenheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')