abonnement Unibet Coolblue
pi_173926523
We hebben al weer een tijdje een nieuwe president in het machtigste land ter wereld. Zoals in lijn der verwachtingen moet ook nu weer oorlog gevoerd worden, zelfs een gewiekst zakenman blijkt hiertoe instaat. Niet geheel vreemd omdat zaken doen in de States net zoiets is als oorlog voeren.

Dit keer is het doel Noord-Korea, waarom weten we eigenlijk niet. Héél vreemd is het niet dat de keuze ditmaal op Noord-Korea is gevallen. Het is namelijk nog het enige land ter wereld waar de centrale bank het niet voor het zeggen heeft. Na het broodnodig ingrijpen in landen zoals Afghanistan, Irak en Libië is dit maal Kim Jong-un het zwarte schaap. Het provoceren is al begonnen, nu nog wachten op het moment dat er een "echte reden" is. Natuurlijk moeten de 24 miljoen zwaar onderdrukte Noord-Koreanen worden "bevrijd".

Naar verwachting vallen er enkele honderden tot duizend Amerikaanse slachtoffers en tot een miljoen Noord en Zuid Koreanen, maar dit alles uiteraard voor "the greater good".

Anti klacht:
Nu oorlogvoering op deze aarde tot een verleden behoort kunnen we onze eerste Interstellar war verwachten.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173926556
Oftewel je geeft 'de joden' de schuld?
pi_173926567
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:37 schreef ITrade het volgende:
Dit keer is het doel Noord-Korea, waarom weten we eigenlijk niet.
Een president in oorlog kan altijd op de onvoorwaardelijke steun van de bevolking rekenen. Trump kan wel wat steun gebruiken als we de peilingen mogen geloven.
pi_173926622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:40 schreef zovty het volgende:

[..]

Een president in oorlog kan altijd op de onvoorwaardelijke steun van de bevolking rekenen. Trump kan wel wat steun gebruiken als we de peilingen mogen geloven.
Dit, en in ware Wag the dog stijl zal er vast ook wel iets zijn waarvan Trump niet wil dat het uitkomt. Een oorlog is dan een prima manier om de aandacht af te leiden.
pi_173926815
lekkere openingspost

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:37 schreef ITrade het volgende:
Zoals in lijn der verwachtingen moet ook nu weer oorlog gevoerd worden
quote:
zelfs een gewiekst zakenman blijkt hiertoe instaat.
ok, "zelfs" nog wel, maar het lag toch in de lijn der verwachtingen...?
quote:
Niet geheel vreemd omdat zaken doen in de States net zoiets is als oorlog voeren.
huh :? Ik dacht dat je daarnet nog "zelfs" zei

quote:
Dit keer is het doel Noord-Korea, waarom weten we eigenlijk niet.
okok we weten niet waarom. Het zijn dus niet de raketjes, dreigingen, raketjes die zelfs over Japan vliegen waar officieel geen conflict mee is of de bouw van een nucleaire bom. Top, we houden jouw theorie aan, waarom er oorlog gevoerd moet gaan worden weten we niet, lets continu

quote:
Héél vreemd is het niet dat de keuze ditmaal op Noord-Korea is gevallen.
jawel dat is wel vreemd, dat zeg je net

quote:
Het is namelijk nog het enige land ter wereld waar de centrale bank het niet voor het zeggen heeft.
ow dus er is ineens wel een reden en dat is ook nog eens een alternative fact want het is feitelijk onjuist

quote:
Na het broodnodig ingrijpen in landen zoals Afghanistan, Irak en Libië is dit maal Kim Jong-un het zwarte schaap.
Dus die "broodnodig ingrijpen" is sarcastisch? Iets gemist met die aanslag op 11 september? En je vergelijkt drie conflicten die op alle fronten totaal onvergelijkbaar zijn.

quote:
Het provoceren is al begonnen, nu nog wachten op het moment dat er een "echte reden" is.
Die echte reden, die jij denkt, heb je al gegeven. paar woorden eerder

quote:
Natuurlijk moeten de 24 miljoen zwaar onderdrukte Noord-Koreanen worden "bevrijd".
Ah weer een nieuwe reden, terwijl "waarom weten we eigenlijk niet"

Wat wil je nou allemaal :?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 11:22:11 #6
186611 Haags
pi_173927116
Gaat niet gebeuren hoor.
Zonder wrijving geen glans
pi_173927388
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:40 schreef WodanIsGroot het volgende:
Oftewel je geeft 'de joden' de schuld?
Ik weet niet zeker of er zoiets bestaat als "de joden"
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173927396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat niet gebeuren hoor.
Zou het? Aan ene kant kan ik het me ook niet voorstellen. Maar aan de andere kant zijn ze beiden al enorm ver en zouden ze beiden hun geloofwaardigheid verliezen als ze niks doen.

En wees nu eerlijk? Trump die overleeft lekker in een luxe villa ergens diep onder de grond, en heerst de wereld zodra ie eruit kan (althans wat er van over is).

V2.0 van de wereld. Trump en allemaal jonge vrouwen.
pi_173927436
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:40 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Zou het? Aan ene kant kan ik het me ook niet voorstellen. Maar aan de andere kant zijn ze beiden al enorm ver en zouden ze beiden hun geloofwaardigheid verliezen als ze niks doen.

En wees nu eerlijk? Trump die overleeft lekker in een luxe villa ergens diep onder de grond, en heerst de wereld zodra ie eruit kan (althans wat er van over is).
Ja, je denkt werkelijk dat het dan gelijk zal leiden tot een wereldwijde nucleaire oorlog?
pi_173927448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:40 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Zou het? Aan ene kant kan ik het me ook niet voorstellen. Maar aan de andere kant zijn ze beiden al enorm ver en zouden ze beiden hun geloofwaardigheid verliezen als ze niks doen.

Vrees het ook
pi_173927467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:43 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, je denkt werkelijk dat het dan gelijk zal leiden tot een wereldwijde nucleaire oorlog?
Ik zeg ook dat ik me het aan de ene kant niet kan voorstellen he :P. Dus niet groter maken dan het is.

Maar onder de streep blijft het een feit dat het een wereldwijde nucleaire oorlog hoeft te zijn. Maar je zou zeggen dat er een keer iets moet gebeuren. Hoeft het nog niet eens meteen nucleaire te zijn.

Jij denkt dat het de komende 50 a 60 jaar nog op deze manier door suddert?
pi_173927527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:45 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat ik me het aan de ene kant niet kan voorstellen he :P. Dus niet groter maken dan het is.

Maar onder de streep blijft het een feit dat het een wereldwijde nucleaire oorlog hoeft te zijn. Maar je zou zeggen dat er een keer iets moet gebeuren. Hoeft het nog niet eens meteen nucleaire te zijn.

Jij denkt dat het de komende 50 a 60 jaar nog op deze manier door suddert?
Ja, dat lijkt me wel. Er moet eerst iets verzonnen worden om de Noord Koreanen weer wat te laten normaliseren. Als je die nu "bevrijdt" heb je de komende 50 tot 60 jaar pas echt problemen, volkje is gewoon fucked up zoals het nu is. Daar zitten de Zuid Koreanen ook niet op te wachten, laat staan de Chinezen.
De oplossing hiervoor zal, als China zich nog wat beter in z'n vel voelt, vanuit China komen.
Daarna zullen de Chinezen, binnen het kader van de UN, aandringen op een verdere deescalering van het conflict door de rol van de Amerikanen te marginaliseren.
Inmiddels zijn wel wat leiders verder.
pi_173928075
pi_173928133
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:59 schreef opgebaarde het volgende:

okok we weten niet waarom. Het zijn dus niet de raketjes, dreigingen, raketjes die zelfs over Japan vliegen waar officieel geen conflict mee is of de bouw van een nucleaire bom. Top, we houden jouw theorie aan, waarom er oorlog gevoerd moet gaan worden weten we niet, lets continu

Waar heb ik de bouw van nucleaire wapens toch eerder gehoord?


[..]

ow dus er is ineens wel een reden en dat is ook nog eens een alternative fact want het is feitelijk onjuist

Hoe zit het dan precies?

[..]

Dus die "broodnodig ingrijpen" is sarcastisch? Iets gemist met die aanslag op 11 september? En je vergelijkt drie conflicten die op alle fronten totaal onvergelijkbaar zijn.

Ze zijn sowieso vergelijkbaar in de zin van dat Amerika elke keer "moest" ingrijpen.

[..]

Wat wil je nou allemaal :?

Beetje klagen moet kunnen KLB toch?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173928611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je hebt chemische wapens eerder gehoord, niet nucleair. De productie van chemische wapens was de reden was om Irak binnen te vallen. Later is gebleken dat er wel degelijk (verouderde) chemische wapens in Irak gevonden zijn, dit is toen niet naar buiten gebracht om deze vondsten niet de reden om Irak binnen te vallen bevestigde.
Een ander nogal essentieel verschil met Noord Korea is dat NK niet geheimzinnig doet of nuclaire wapens en zelfs dreigt met een aanval.
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:10:45 #16
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_173928697
En dat terwijl het echte kwaad gewoon op de Faeröer Eilanden huist.

Let maar op. Ooit zullen jullie mij gelijk geven. ;(
Ja ja
pi_173928739
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Piebe het volgende:
En dat terwijl het echte kwaad gewoon op de Faeröer Eilanden huist.

Let maar op. Ooit zullen jullie mij gelijk geven. ;(
Als je zo vaag blijft, ga je dat nooit horen
pi_173939957
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173940103
Noord Korea weet ook wel dat ze 'n directe oorlog niet zo snel kunnen winnen maar de boel lekker opnaaien is ook wel leuk natuurlijk. :')
Hallon!
pi_173940127
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Noord Korea weet ook wel dat ze 'n directe oorlog niet zo snel kunnen winnen maar de boel lekker opnaaien is ook wel leuk natuurlijk. :')
Precies
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173940166
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 september 2017 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Noord Korea weet ook wel dat ze 'n directe oorlog niet zo snel kunnen winnen maar de boel lekker opnaaien is ook wel leuk natuurlijk. :')
Beetje die narcist aan de overkant van de plas jennen *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 23 september 2017 @ 01:40:59 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173940786
Ik las Bijenkorf valt Noord-Korea aan
pi_173941273
quote:
Ik heb dubbel gelegen om die aflevering met die tweets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')