abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 september 2017 @ 09:50:31 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173925482



Deze twee screenshots zeggen genoeg.

Er valt genoeg over deze verkiezingen te vertellen.
- Mutti Merkel
- AFD
- Terugkeer FDP
- Armoede (pensioen in DL)
- Energiewende
- Financien
- Frans/Duitse As vs EU

Maar nee waar gaan ze het bij Pauw over hebben? De Duitse Keuken :'). Prima. maar doe dat in Radio Mangiare.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173925496
Omdat niemand die Duitse verkiezingen wat boeit, zolang het maar niet net gaat als in 1933.
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 09:52:29 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173925513
Bier en braadworst _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173925670
Astrid Joosten heeft ook enorm veel verstand van wijn.
pi_173928274
Pauw kijken :')
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:49:28 #6
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_173928340
Laat me niet zo schrikken met die screencaps man, dacht dat ik weer in een Iwanius topic zat.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173928934
De Verkiezingen zijn nu niet zo enorm spannend, zelfs in duitsland heerst er eerder een beetje moeheid over...

Wel zou het interssant zijn als er wat betere berichtgeving zou zijn over Europese politiek...
Ik durf bijna te wedden dat het Journaal meer bericht over binnenlandse politieke thema's in de VS (Hoogwater/stormen in zuiden van de VS, charlottevlle rellen, healthcare politiek daar, Imigratiepolitiek) dan over dezelfde onderwerpen in de EU...

Soewieso is de berichtgeving over achtergronden steeds verder verdwenen, het gaat toch vooral over de waan van de dag
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 14:05:26 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_173929608
Gisteren op Facebook geplaatst...... :)

Zondag belangrijke Duitse verkiezingen. Niet alleen belangrijk voor ons buurland. Maar als machtigste land van Europa en als belangrijkste in- en exportland van Nederland, zeker ook voor ons. Dus mooi dat ze er bij Pauw op NPO1 uitgebreid aandacht aan besteden.

Zoals vanavond vanaf 23.05 uur.

Op 24 september kiest Duitsland een nieuw parlement. Deze week besteedt Pauw volop aandacht aan onze buren. Vanavond onthullen tv-kok Yvette van Boven en wijnkenner Astrid Joosten de best bewaarde geheimen van de Duitse keuken. Voorbij de clichés van curryworsten en literpakken Liebfraumilch, dienen Astrid en Yvette vanavond het lekkerste uit Duitsland op.

Wil ook nog even melden dat je de uitzending van gisteren, woensdag 20 september zeker terug moet kijken. De grote Duits-Nederlandse cultuurfilosoof Denny Christian, bekend van zijn baanbrekende werken: Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hop en zijn Magnum Opus: Rosamunde, geeft zijn visie op de warme banden en afhankelijkheid tussen deze op het oog zo verschillende Europese culturen. Ook laat hij zijdelings zijn blik schijnen over de warme banden van en met omroep Max.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173929774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:05 schreef tong80 het volgende:
Zondag belangrijke Duitse verkiezingen. Niet alleen belangrijk voor ons buurland. Maar als machtigste land van Europa en als belangrijkste in- en exportland van Nederland, zeker ook voor ons.
Je hebt er gelijk in, maar ik heb ook wel zoveel vertrouwen in de verstandigheid van het Duitse volk dat ze vast een verstandige keuze maken, en ik lees het maandag wel in de krant. Met duiding.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 september 2017 @ 14:17:57 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_173929839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Je hebt er gelijk in, maar ik heb ook wel zoveel vertrouwen in de verstandigheid van het Duitse volk dat ze vast een verstandige keuze maken, en ik lees het maandag wel in de krant. Met duiding.
Precies. Niets sneller en actueler dan de krant.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173930239
IwAnus klachten graag verplaatsen naar het centrale Tokkiep hiervoor.
pi_173930371
Was je samen met Miep 📺 aan het kijken ts
pi_173930600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 14:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Je hebt er gelijk in, maar ik heb ook wel zoveel vertrouwen in de verstandigheid van het Duitse volk dat ze vast een verstandige keuze maken, en ik lees het maandag wel in de krant. Met duiding.
Ik verzoek den luisteraars dan ook om wanneer ze straks hunne legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als ze dat ook andere nachten doen. Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn. En daarmee, geachte luisteraars, laat ik u over aan de verpozing die de radio u pleegt te bieden. Goedenavond.

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')