abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:42:59 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173928237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het hier om een grap. Ze lezen allemaal een papiertje voor of van een autocue.

Gewoon een kwestie van de humor leren begrijpen. Je ziet hoe zijn tegenstanders weer happen als een stel hongerige vliegen richting een pot zoete stroop. :)
Betekend nog niet dat het goede humor is natuurlijk :P

Weet jij nu namelijk welk land hij aanprees? Edit: ah het witte huis gaf later het juiste antwoord :P

Echt een dijenkletser inderdaad :D

Maar aangezien Amerika een lange geschiedenis heeft van landen en steden verkeerd spellen of op de verkeerde plek plaatsen denk ik niet dat het een grap was, maar gewoon goede ouderweste amerikaanse domheid. Dat is natuurlijk wel de traditie die Trump graag in stand houdt :)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_173928268
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het hier om een grap. Ze lezen allemaal een papiertje voor of van een autocue.

Gewoon een kwestie van de humor leren begrijpen. Je ziet hoe zijn tegenstanders weer happen als een stel hongerige vliegen richting een pot zoete stroop. :)
Een verspreking is wat anders dan een grap.

Maar wie reageert hier nu weer het meest gefrustreerd om al deze aandacht? Blijkt toch al gewoonlijk weer die idioot elzies te zijn
pi_173928310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het hier om een grap. Ze lezen allemaal een papiertje voor of van een autocue.

Gewoon een kwestie van de humor leren begrijpen. Je ziet hoe zijn tegenstanders weer happen als een stel hongerige vliegen richting een pot zoete stroop. :)
Dit was echt geen grap hoor. Ik weet niet hoe je daar bij komt. Dit lijkt me eerder een gebrek aan algemene kennis.
Edensnator over 'n out
pi_173928320
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Een verspreking is wat anders dan een grap.

Maar wie reageert hier nu weer het meest gefrustreerd om al deze aandacht? Blijkt toch al gewoonlijk weer die idioot elzies te zijn
Haha jup. Simpel zoekt simpel hè.
pi_173928415
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Een verspreking is wat anders dan een grap.

Maar wie reageert hier nu weer het meest gefrustreerd om al deze aandacht? Blijkt toch al gewoonlijk weer die idioot elzies te zijn
Weet je wat ik idioot vind?

Het continue bedelen van aandacht richting een persoon die je bij gebrek aan eigen inhoud een idioot noemt.

Maar goed, je hebt nu eenmaal vreemde mensen. _O-
pi_173928457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:47 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Dit was echt geen grap hoor. Ik weet niet hoe je daar bij komt. Dit lijkt me eerder een gebrek aan algemene kennis.
Snap de grap ook niet. Maar misschien kan Elzies het mij uitleggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173928539
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap de grap ook niet.

Waarom verbaasd mij dat niet? :')

Ik kan de azijnlucht haast vanachter mijn scherm ruiken. :)
pi_173928596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:01 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waarom verbaasd mij dat niet? :')

Ik kan de azijnlucht haast vanachter mijn scherm ruiken. :)
Vertel. Wat is de grap?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 september 2017 @ 13:07:24 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173928637
ach, je kan ook gewoon toegeven dat hij een foutje heeft gemaakt, ook dat is niet het einde van de wereld of zo, maar een grapje is het niet, dat lijkt me meer een excuus van de oranjegodgarde om toch vooral niets negatiefs over deze oranjegod te zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173928690
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel. Wat is de grap?
De grap dat ben jijzelf en dito gelijkgestemden, waaronder een specifieke media. Namelijk jullie reacties hierop.

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.

Die manipulatieve voorspelbaarheid is juist zo enorm grappig. Lachen toch? _O-
pi_173928693
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:07 schreef Re het volgende:
ach, je kan ook gewoon toegeven dat hij een foutje heeft gemaakt, ook dat is niet het einde van de wereld of zo, maar een grapje is het niet, dat lijkt me meer een excuus van de oranjegodgarde om toch vooral niets negatiefs over deze oranjegod te zeggen
Het stelt ook geen reet voor, inderdaad. Het boeit verder ook helemaal niet. Alleen is de bewering dat het om bewuste grap zou gaan, natuurlijk te idioot voor woorden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173928822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Weet je wat ik idioot vind?

Het continue bedelen van aandacht richting een persoon die je bij gebrek aan eigen inhoud een idioot noemt.

Maar goed, je hebt nu eenmaal vreemde mensen. _O-
Waarom denk je in al je idioterie dat ik op jouw aandacht zit te wachten, vermaak me prima met je stupiditeiten en moet er om lachen en je hoeft er niet op te reageren maar het is wel vermakelijk in al je idioterie
pi_173928841
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

De grap dat ben jijzelf en dito gelijkgestemden, waaronder een specifieke media. Namelijk jullie reacties hierop.

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.

Die manipulatieve voorspelbaarheid is juist zo enorm grappig. Lachen toch? _O-
Trump is inderdaad dol op negatieve reacties in de media. Daar zal hij het vast voor hebben gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173928861
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

De grap dat ben jijzelf en dito gelijkgestemden, waaronder een specifieke media. Namelijk jullie reacties hierop.

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.

Die manipulatieve voorspelbaarheid is juist zo enorm grappig. Lachen toch? _O-
Ah het is een bewuste verspreking om iedereen waarvan jij in al je idioterie denkt dat ze links zijn in de zeik te nemen :')

Zie je zelf niet hoe dom je uit de hoek komt?
pi_173928873
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom denk je in al je idioterie dat ik op jouw aandacht zit te wachten, vermaak me prima met je stupiditeiten en moet er om lachen en je hoeft er niet op te reageren maar het is wel vermakelijk in al je idioterie
:W
pi_173928892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

:W
Gaat het dom rechtse sneeuwvlokje weer naar zijn safe space?
pi_173928894
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is inderdaad dol op negatieve reacties in de media. Daar zal hij het vast voor hebben gedaan.
Je begrijpt de grap. :')
pi_173928926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je begrijpt de grap. :')
Ware het niet dat Trump juist gruwelt van kritische geluiden uit de media. Hij wil enkel toegejuicht worden.

Dit was gewoon een verspreking. Kan gebeuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173929173
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ware het niet dat Trump juist gruwelt van kritische geluiden uit de media. Hij wil enkel toegejuicht worden.

Dit was gewoon een verspreking. Kan gebeuren.
Ik dacht dat je de grap begreep. Blijkbaar toch niet. :')
pi_173929397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik dacht dat je de grap begreep. Blijkbaar toch niet. :')
Dus eigenlijk is het gedrag van een 6 jarige? Iets (zogenaamd) expres verkeerd zeggen en dan hopen op reacties? :') Sadness.
pi_173929600
Kaartje gekocht, ik ga in december naar Nambia. Echt tof land lijkt me dat.

Een overstap in Lissabon.

Visum is niet noodzakelijk voor EU-onderdanen begrijp ik en het land is superveilig. O+ _O_

Ze hebben er geen internet, maar ik maak wel foto's en die publiceer ik dan weer bij terugkomst in Nederland. :D
pi_173929650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.
Such grappig. Many komisch.

Maar niets zo grappig als een fanboy.
Conscience do cost.
pi_173929663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

De grap dat ben jijzelf en dito gelijkgestemden, waaronder een specifieke media. Namelijk jullie reacties hierop.

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.

Die manipulatieve voorspelbaarheid is juist zo enorm grappig. Lachen toch? _O-
Ik vond het ook een mooie grap van Trump en tegelijkertijd is het een knipoog naar autocue Dronebama volgens mij.
pi_173929873
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:35 schreef lao_tse het volgende:
En even de visumdienst bellen of ik een visum nodig voor Nambia.
Daar kunnen ze (ondanks berichten die het tegendeel beweren) soms erg lastig mee zijn, maar als je een visum voor Wakanda hebt, kun je in 95% van alle gevallen probleemloos doorreizen (een soort Schengenzone dus)
pi_173930137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 13:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

De grap dat ben jijzelf en dito gelijkgestemden, waaronder een specifieke media. Namelijk jullie reacties hierop.

Even bewust een landje verkeerd benoemen en afwachten wat de voorspelbare reactie wordt.

Die manipulatieve voorspelbaarheid is juist zo enorm grappig. Lachen toch? _O-
Ik weet niet wat ik triester vind voor de wereld. De continue stroom aan rare uitspraken van een wereldleider of mensen die dergelijke uitspraken als vooropgezet plan zien en het verdedigen ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')