abonnement Unibet Coolblue
pi_173941144
https://www.nytimes.com/2(...)ng-deaf.html?mcubz=1

Wat meer informatie.

Ik kan me goed voorstellen dat je overrompeld wordt door de politie, het is algemeen bekent dat mensen kun congnitieve vaardigheden sterk achteruit gaan wanneer er spraken is van een stress situatie. Dit is een natuurlijke reactie.

Ze waren er voor n hit-n-run accident....

Ze kunnen de pijp niet verward hebben voor een geweer of iets, volgens getuigen duidelijk zichtbaar.

quote:
But less than a minute after the episode began, a second officer arrived and immediately pulled out his handgun,

more than six shots in rapid succession. "They seemed like they just came to shoot him," he said. "It happened so quickly."
Handige harrie komt het wel ff oplossen, wrs teveel Rambo gekeken. pew pew pew pew pew pew. Wrs zit die op n schietclub, daar is t een sport zo snel mogelijk kogels afvuren.
1 was blijkbaar onvoldoende.

Je hebt wel eens grizzly beren die je meer maals moet raken willen ze stoppen, maar de meeste mensen zingen wel n toontje lager bij het eerste schot (of waarschuwings schot)

Wat een verziekt land met al die wapens, ze zijn echt totaal de weg kwijt.

[ Bericht 75% gewijzigd door khochner op 23-09-2017 03:27:57 ]
pi_173941156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:11 schreef khochner het volgende:

[..]

Waarom vind je het een terechte doodschieting wanneer iemand enkel een buis van 60cm in zn handen heeft en het bevel van de politie negeert ?

Ik zie de dreining niet zo goed, maar misschien kun je het uitleggen voor me ?
Als iem een vuurwapen op je hoofd richt ga je gewoon op de grond liggen. Vooral als die man een blauw uniform draagt. Common sense.
pi_173941162
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:28 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als iem een vuurwapen op je hoofd richt ga je gewoon op de grond liggen. Vooral als die man een blauw uniform draagt. Common sense.
Jou mening, Stel iemand doet dit niet wat dan nog ? vormt deze persoon een bedreiging voor jou. Je kunt zulke mensen dan tazeren. Of even wachten kijken of ze een uur zo willen blijven staan. of een waarschuwingsshot lossen. Je zit niet in een 1v1 oorlogsituatie waarbij het 'kill or be killed is'

Binnen hoeveel seconden moet je reageren dan ? is 10 seconden nadenken te lang ? Dan ben je dus af = dood. hmmm wat als de man mentaal n beetje van het padje is ? of idd drugs op heeft ? dan ben je dus ook af. Leuke kijk op omgang met andere mensen, het is geen video game maar daar lijkt dit wel op op deze manier.
pi_173941168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:30 schreef khochner het volgende:

[....]

Jou mening, Stel iemand doet dit niet wat dan nog ? vormt deze persoon een bedreiging voor jou. Je kunt zulke mensen dan tazeren. Of even wachten kijken of ze een uur zo willen blijven staan. of een waarschuwingsshot lossen. Je zit niet in een 1v1 oorlogsituatie waarbij het 'kill or be killed is'
Het enige wat telt is of de politie wettelijk bevoegd is om te schieten in dat geval, en het antwoord daarop is ja. Als je niet naar hun bevelen luistert, mogen ze je neerknallen. Dat vind je misschien niet prettig, maar daar kiest eenieder die in de VS vrijwillig woont nou eenmaal voor. Een land met volop vuurwapens n.b.

Al het andere is drama, emotie, en kletspraat dat prima in een soap opera zou passen.
pi_173941174
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:34 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het enige wat telt is of de politie wettelijk bevoegd is om te schieten in dat geval, en het antwoord daarop is ja. Als je niet naar hun bevelen luistert, mogen ze je neerknallen. Dat vind je misschien niet prettig, maar daar kiest eenieder die in VS vrijwillig woont nou eenmaal voor. Een land ket volop vuurwapens n.b.

Al het andere is drama, emotie, en kletspraat dat prima in een soap opera zou passen.
Oke wist niet dat deze situatie wettelijk bevoegd is, weet je dit 100% zeker ?
Waarom had die andere politie agent dan n tazer ? Als het een situatie is om dodelijke wapens te gebruiken ?

Wel een makkelijke manier om van die lastige echtgenoot af te komen bedenk ik me nu, gewoon annoniem iets doorbellen beschuldigen van vuurwapen bezit wow die hele huurmoordenaars kunnen wel opdoeken grote kans dat de polite het vuile werk voor je opknapt :D

Maar als het idd zo is dat dit de regels zijn, dan zal iedereen dat idd moeten accepteren wie in de VS vrijwillig danwel onvrijwilig verblijft.
pi_173941177
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:30 schreef khochner het volgende:

[..]

Jou mening, Stel iemand doet dit niet wat dan nog ? vormt deze persoon een bedreiging voor jou. Je kunt zulke mensen dan tazeren. Of even wachten kijken of ze een uur zo willen blijven staan. of een waarschuwingsshot lossen. Je zit niet in een 1v1 oorlogsituatie waarbij het 'kill or be killed is'

Binnen hoeveel seconden moet je reageren dan ? is 10 seconden nadenken te lang ? Dan ben je dus af = dood. hmmm wat als de man mentaal n beetje van het padje is ? of idd drugs op heeft ? dan ben je dus ook af. Leuke kijk op omgang met andere mensen, het is geen video game maar daar lijkt dit wel op op deze manier.
Als hij mentaal is, moet hij of medecijnen slikken of zijn begeleiders moeten hem laten opnemen, de politie staat daarbuiten, ze zijn er voor de veilihlgheid en kunnen niet netjes ter plaatse hun verpleegkundige jas aantrekken om hem met zoete woorden een aai over zijn bol te geven.

quote:
Je zit niet in een 1v1 oorlogsituatie waarbij het 'kill or be killed is'
Helaas zien vele criminelen die in contact komen met de poloitie het wel zo.
pi_173941180
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:34 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het enige wat telt is of de politie wettelijk bevoegd is om te schieten in dat geval, en het antwoord daarop is ja. Als je niet naar hun bevelen luistert, mogen ze je neerknallen. Dat vind je misschien niet prettig, maar daar kiest eenieder die in de VS vrijwillig woont nou eenmaal voor. Een land met volop vuurwapens n.b.

Al het andere is drama, emotie, en kletspraat dat prima in een soap opera zou passen.
quote:
Deadly force also known as lethal force is force that is likely to cause either serious bodily injury or death to another person. In most jurisdictions, the use of deadly force is justified only under conditions of extreme necessity as a last resort, when all lesser means have failed or cannot reasonably be employed.
Eerste hit op google, hé wat jammer nu begin ik aan je kundigheid te twijfelen over dit onderwerp
pi_173941188
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:28 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als iem een vuurwapen op je hoofd richt ga je gewoon op de grond liggen. Vooral als die man een blauw uniform draagt. Common sense.
Ik zou het andersom zeggen, vooral wanneer iemand van de politie is verwacht je redelijk handelen. Wanneer iemand van een criminele bende is zou je eerder voor je leven in gevaar zijn zou ik verwachten.
  zaterdag 23 september 2017 @ 03:56:49 #59
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173941200
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:34 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het enige wat telt is of de politie wettelijk bevoegd is om te schieten in dat geval, en het antwoord daarop is ja. Als je niet naar hun bevelen luistert, mogen ze je neerknallen. Dat vind je misschien niet prettig, maar daar kiest eenieder die in de VS vrijwillig woont nou eenmaal voor. Een land met volop vuurwapens n.b.

Al het andere is drama, emotie, en kletspraat dat prima in een soap opera zou passen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Graham_v._Connor

Maw je lult uit je nek.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173941208
Wie niet wil luisteren, moet maar voelen.
pi_173941213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:06 schreef Delemarren het volgende:
Wie niet wil luisteren, moet maar voelen.
Misschien ongepast maar die grap wilde ik ook maken xD
pi_173941217
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:08 schreef khochner het volgende:

[..]

Misschien ongepast maar die grap wilde ik ook maken xD
Wat is de grap precies?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941231
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Wat is de grap precies?
Dat de man helemaal niet kan horen natuurlijk. Het is iets wat ouders ofzo weleens hun kind vertellen vroeger ofzo. Kinderachtige grap I know.
pi_173941232
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:22 schreef khochner het volgende:

[..]

Dat de man helemaal niet kan horen natuurlijk. Het is iets wat ouders ofzo weleens hun kind vertellen vroeger ofzo. Kinderachtige grap I know.
Oostindisch doof, ik ken dat soort types...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 23 september 2017 @ 04:24:40 #65
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173941235
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:23 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Oostindisch doof, ik ken dat soort types...
Dat is racistisch! :(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173941239
quote:
Je bron zegt alleen dat het Hooggerechtsof de agejt in kwestie gelijk gaf, dat agenten verdschten in boeien mogen plaatsen onder een brede scala van redenen, en dat dat geen buitensporig geweld is. Dus je zegt eigenlijk niks over deze specifieke kwestie.
pi_173941240
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:24 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Dat is racistisch! :(
Een blauwtje lopen ook.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 03:48 schreef khochner het volgende:

[..]

Ik zou het andersom zeggen, vooral wanneer iemand van de politie is verwacht je redelijk handelen. Wanneer iemand van een criminele bende is zou je eerder voor je leven in gevaar zijn zou ik verwachten.
Verzet tegen arrestatie is voldoende reden voor een agent om alle geweldsmiddelen toe te passen die hij noodzakelijk acht om de verdachten uitgeschakeld (geen gevaar meer) te krijgen.
pi_173941244
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:28 schreef Hdero het volgende:

[..]

Verzet tegen arrestatie is voldoende reden voor een agent om alle geweldsmiddelen toe te passen die hij noodzakelijk acht om de verdachten uitgeschakeld (geen gevaar meer) te krijgen.
Ja, te ziek voor woorden natuurlijk.

Met welke autoriteit denkt zo'n snor jou ff de les te kunnen lezen, die veel te grote pet op? :D
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 23 september 2017 @ 04:29:31 #70
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173941245
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:25 schreef Hdero het volgende:

[..]

Je bron zegt alleen dat het Hooggerechtsof de agejt in kwestie gelijk gaf, dat agenten verdschten in boeien mogen plaatsen onder een brede scala van redenen, en dat dat geen buitensporig geweld is. Dus je zegt eigenlijk niks over deze specifieke kwestie.
Jij zegt dat ze je voor je flikker mogen schieten als je hun bevelen niet opvolgt. Zo simpel ligt het dus niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_173941247
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:29 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jij zeg dat ze je voor je flikker mogen schieten als je hun bevelen niet opvolgt. Zo simpel ligt het dus niet.
Klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941248
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, te ziek voor woorden natuurlijk.

Met welke autoriteit denkt zo'n snor jou ff de les te kunnen lezen, die veel te grote pet op? :D
De wet is niet heilig, helaas, de handhavers evenmin. Maar dit geval had makkelijk voorkomen worden en het lag niet aan zijn doofheid. Dat is verder irrelevant zelfs.
pi_173941250
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:29 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze je voor je flikker mogen schieten als je hun bevelen niet opvolgt. Zo simpel ligt het dus niet.
Dat klopt, een bevel wordt niet voor niets gegeven. Het is bedoeld om de agenten en de omgeving te beschermen. Daar heb je geen zeggenschap over, je dient te gehoorzamen, ook dit is talloze keer geaffirmeerd door het Hooggerechtshof dat je zo graag aanhaalt. ^O^
pi_173941251
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:32 schreef Hdero het volgende:

[..]

De wet is niet heilig, helaas,
Helaas? Die vodjes papier beschreven door mensen die niets goeds met jou en mij voorhebben?

quote:
de handhavers evenmin. Maar dit geval had makkelijk voorkomen worden en het lag niet aan zijn doofheid. Dat is verder irrelevant zelfs.
De idee dat politie zomaar mensen doodschiet is te ziek voor woorden, ik denk dat elk weldenkend mens het daarmee eens is.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173941253
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 september 2017 04:35 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Helaas? Die vodjes papier beschreven door mensen die niets goeds met jou en mij voorhebben?

[..]

De idee dat politie zomaar mensen doodschiet is te ziek voor woorden, ik denk dat elk weldenkend mens het daarmee eens is.
Natuurlijk is get best spijtig als iemand daardoor het leven erbij moet inschieten, maar dit was niet zomaar, met een stevig metalen buis kan je iem flink verwonden, ooit zoiets oo je hoofd gekregen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')