Ja, die zijn ook héél leukquote:Op zaterdag 23 september 2017 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
De rode panda's zijn nog steeds het leukste.
Oh, wel wat intimiderend als ze echt groot zijn ja, maar vind maine coon's echt geweldig mooie beesten.quote:Op zaterdag 23 september 2017 23:32 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Die kittens zijn prachtig maar grote katten vind ik doorgaans een beetje eng.
Het zijn meer de ogen in combinatie met de spitse oren en het lichaam die mij een beetje doen denken aan demonische films van vroegerquote:Op zaterdag 23 september 2017 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh, wel wat intimiderend als ze echt groot zijn ja, maar vind maine coon's echt geweldig mooie beesten.
Mooi beestje.quote:Op zondag 24 september 2017 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Tali
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah cutequote:Op zondag 24 september 2017 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Tali
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff ik denk steeds dat je Haags Kwartiertje bent.quote:
quote:
Dit.quote:Op zondag 24 september 2017 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah cute
[..]
Pff ik denk steeds dat je Haags Kwartiertje bent.![]()
zo liefquote:Op zondag 24 september 2017 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Tali
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Corgiquote:
Down syndroomquote:Op zondag 24 september 2017 16:39 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wat voor een ras is dit?
Geen ideequote:Op zondag 24 september 2017 16:39 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Wauw![]()
Wat voor een ras is dit?
De vorige leek op Choupette Lagerfeld, dat is een Birmaan en toen ging ik zoeken en vond dat konijn.quote:Op maandag 25 september 2017 00:30 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Zacht en klein en knuffelbaar en en![]()
In de link van deze staat "birman kitten".
Cutiesquote:Op maandag 25 september 2017 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Rick en Morty:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op maandag 25 september 2017 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Rick en Morty:
[ afbeelding ]
Had ze my little morty's genoemd. Gemiste kans wel.quote:Op maandag 25 september 2017 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Rick en Morty:
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op maandag 25 september 2017 12:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat een zachtgekookt ei word ik van dit soort beelden
gadverdammequote:Op maandag 25 september 2017 14:46 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook van rock dus ik snap die ijsbeer wel
Neequote:Op maandag 25 september 2017 15:12 schreef Trashcanman het volgende:
Ok ik hou al op met hier te posten dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |