abonnement Unibet Coolblue
pi_173917469
Ts heeft geen vrienden. :')
pi_173917526
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Cookings het volgende:
Je hebt alleen recht om te klagen als je echt niemand om je hebt
Zelfs dan heb je dat recht niet, want heb je het er zelf naar gemaakt.
pindazakje
pi_173917576
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Cookings het volgende:
Je hebt alleen recht om te klagen als je echt niemand om je hebt
Gelukkig zijn er mensen zoals jou om aan te geven wanneer iets terecht is en wanneer niet meer. Zal ze leren, alle mensen die anders denken dan jij
Fylax is op televisie geweest
  donderdag 21 september 2017 @ 21:22:34 #29
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_173918673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts heeft geen vrienden. :')
Bedankt weer sherlock!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_173919345
quote:
13s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zelfs dan heb je dat recht niet, want heb je het er zelf naar gemaakt.
Ook als je 90 jaar oud bent, je hele familie uitgestorven is, je door onvruchtbaarheid geen kinderen hebt en helemaal alleen in een klein flatje zit?
Dan ben je toch best eenzaam.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173919452
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Cookings het volgende:
(...) Je hebt alleen recht om te klagen als je echt niemand om je hebt (...)
Klacht: zwakke mensen die gwn goed leven hebben en gwn tering aandachts hoeren of sletjes zijn.
Heb jij soms echt niemand om je heen? Zo niet, dan heb je geen recht om hier te klagen.
pi_173919475
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook als je 90 jaar oud bent, je hele familie uitgestorven is, je door onvruchtbaarheid geen kinderen hebt en helemaal alleen in een klein flatje zit?
Dan ben je toch best eenzaam.
Dan heeft de rest te klagen dat ze een dergelijk bestaan moeten financieren, want uit je verhaal maak ik niet op dat deze 90-jarige ook maar iets heeft gespaard voor haar oude dag. Want 'het' is sowieso een 'haar'. .
pi_173919828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:56 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dan heeft de rest te klagen dat ze een dergelijk bestaan moeten financieren, want uit je verhaal maak ik niet op dat deze 90-jarige ook maar iets heeft gespaard voor haar oude dag. Want 'het' is sowieso een 'haar'. .
Rare aannames. Die vrouw mag zich dus niet eenzaam voelen omdat jij over haar zou lopen klagen? Iemand klaagt over mij, dan zal ik wel niet eenzaam zijn :')
pi_173919861
quote:
7s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:09 schreef devzero het volgende:

[..]

Rare aannames. Die vrouw mag zich dus niet eenzaam voelen omdat jij over haar zou lopen klagen? Iemand klaagt over mij, dan zal ik wel niet eenzaam zijn :')
Klopt. De rest heeft meer recht om te klagen volgens het rechtvaardigheidsprincipe, ken je dat soms niet?
pi_173919897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:10 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Klopt. De rest heeft meer recht om te klagen volgens het rechtvaardigheidsprincipe, ken je dat soms niet?
TS zal waarschijnlijk beweren dat jij geen reden hebt om te klagen omdat je niet in Afrika hebt gewoond.
pi_173919915
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef devzero het volgende:

[..]

TS zal waarschijnlijk beweren dat jij geen reden hebt om te klagen omdat je niet in Afrika hebt gewoond.
TS weet toch niet waar ik heb gewoond?
pi_173919916
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook als je 90 jaar oud bent, je hele familie uitgestorven is, je door onvruchtbaarheid geen kinderen hebt en helemaal alleen in een klein flatje zit?
Dan ben je toch best eenzaam.
Dan ga je toch de internets op ofzo op zoek naar contact?
Ik heb ook niemand maar voel me totaal niet eenzaam want ik heb fok.
pindazakje
pi_173920270
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:56 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dan heeft de rest te klagen dat ze een dergelijk bestaan moeten financieren, want uit je verhaal maak ik niet op dat deze 90-jarige ook maar iets heeft gespaard voor haar oude dag. Want 'het' is sowieso een 'haar'. .
Een man kan toch ook onvruchtbaar zijn en dus geen kinderen hebben, maar de rest is al gestorven?
Zelfs met geld genoeg ben je vaak alleen als bejaarde. En mensen huren om met je te komen kletsen is niet hetzelfde als oprecht contact...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173920300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dan ga je toch de internets op ofzo op zoek naar contact?
Ik heb ook niemand maar voel me totaal niet eenzaam want ik heb fok.
Op die leeftijd krijg je dat niet meer geleerd. En zelfs dan, wie gaat het je leren?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173920323
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Op die leeftijd krijg je dat niet meer geleerd. En zelfs dan, wie gaat het je leren?
Computer cursus.
pindazakje
pi_173920388
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Een man kan toch ook onvruchtbaar zijn en dus geen kinderen hebben, maar de rest is al gestorven?
Zelfs met geld genoeg ben je vaak alleen als bejaarde. En mensen huren om met je te komen kletsen is niet hetzelfde als oprecht contact...
Gemiddeld worden mannen niet zo oud, dus de kans is groter dat het een vrouw is.
pi_173920422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Computer cursus.
Je bent 90, slecht ter been en niemand om je heen! Hoe ga jij naar een cursus?
Kijk ik weet wel dat het op zich wel mogelijk is. Maar je kan niet ontkennen dat veel oude mensen eenzaam zijn.
En nu heb ik het niet over de voorbeelden van TS, die maar 1 actieve hersencel heeft, maar gewoon over mensen die toch wel wegkwijnen. Die dood in hun huisje liggen en waarbij het pas opvalt als het gaat stinken. Dat is toch triest?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173920443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:29 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Gemiddeld worden mannen niet zo oud, dus de kans is groter dat het een vrouw is.
Nou hier ging het toch om een man :6
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173920490
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou hier ging het toch om een man :6
Dat maakt het des te erger want het solidariteitssysteem is iig gebaseerd op de voorspelling dat mannen minder oud worden.
pi_173920614
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:32 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Dat maakt het des te erger want het solidariteitssysteem is iig gebaseerd op de voorspelling dat mannen minder oud worden.
Nuja daar kan die man niets aan doen. Hij zal niet zoiets hebben van: laat ik er moar een end aanmoaken want het systeem is niet op mij gecalculeerd...
Hij is oud en leeft en is eenzaam.
Hij heeft gelukkig wel een goudvis.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173920691
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 22:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nuja daar kan die man niets aan doen. Hij zal niet zoiets hebben van: laat ik er moar een end aanmoaken want het systeem is niet op mij gecalculeerd...
Hij is oud en leeft en is eenzaam.
Hij heeft gelukkig wel een goudvis.
Hoe heet die goudvis?
En is de man in kwestie Frysk?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 22:40:25 ]
pi_173920916
De goudvis zijn naam was eerst Frank, maar de oude man (Albert) mist zijn vrouw en haar kookkunsten dus heeft hij zijn vis Prakkie genoemd.
Albert woont in Drenthe maar is afkomstig uit Limburg. Zijn vrouw Maria kwam uit Slagharen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173921116
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:47 schreef Cookings het volgende:

[..]

nee de persoon zelf

Als je alle basisbehoeften hebt heb je geen recht op klagen vind ik
Betekent niet perse dat je meteen geluk hebt
Waar kom jij, (of je voorouders) eigenlijk vandaan met je 'in noorden' ?

Naast dat het grammaticaal fout is, snap ik je haat tegen die Scandinaviėrs niet zo goed...
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173922923
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:40 schreef Cookings het volgende:
Maar ondertussen wel vriendengroep en alles hebben :') Mensen die klagen over hun leven. Zeikerds. Je hebt alleen recht om te klagen als je echt niemand om je hebt En niet eensje ouders alsje praktijkonderwijs doet en dus focking dom bent. (Sws mensen die havo doen en zeggen dat ze dom zijn :')-------)Als helemaal niemand relatie met je wilt. Datje zo arm bent dat je geeneens eeten kan betalen

Ken een vrouw die zo'n kankerdepressie heeft en godverdomme. Prima leef heeft zij hoor :') heeft niks meegemaakt en zo'n luxeprobleem als een depressie
Depressie hebben alleen rijke lui mensen alleen in noorden horen jullie dat

Klacht: zwakke mensen die gwn goed leven hebben en gwn tering aandachts hoeren of sletjes zijn.
wtf?
Ja, want als je vrienden hebt kan je -dus- niet eenzaam zijn :')

Onterechte klacht 13.gif
pi_173922926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:44 schreef Melancholia_war het volgende:
Hier spreekt behoorlijk wat gebrek aan kennis.. misschien beter om het niet zo zwart wit te zien allemaal? Zou je ook op grotere schaal helpen. ;)
Eens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')