abonnement Unibet Coolblue
pi_173925546
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom maakte ze dat geld niet gewoon op?
Domme opmerking, ten eerste halen sommige mensen niet zoveel plezier uit consumeren dan uit renderen en conserveren en ten tweede is zij ook maar een erfgenaam. Je wil niet als opmaker te boek gaan staan. Deze opmerking van jou is symbool van een doorgeslagen individualisering.

Zelfs als je (zoals mevrouw Bettancourt) zelf geld verdient wil je het je kinderen ten goede laten komen in deze wereld waarin niemand elkaar iets gunt. Waarom zou je alles moeten 'opmaken'? Alsof consumeren zo geweldig is? Alsof je zo gelukkig wordt van je derde megajacht en tweede privevliegtuig? Het is leuker om je kapitaal te laten groeien en uiteindelijk biedt dat kapitaal werk aan vele mensen.
pi_173933439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:53 schreef jakosi het volgende:

[..]

Domme opmerking, ten eerste halen sommige mensen niet zoveel plezier uit consumeren dan uit renderen en conserveren en ten tweede is zij ook maar een erfgenaam. Je wil niet als opmaker te boek gaan staan. Deze opmerking van jou is symbool van een doorgeslagen individualisering.

Zelfs als je (zoals mevrouw Bettancourt) zelf geld verdient wil je het je kinderen ten goede laten komen in deze wereld waarin niemand elkaar iets gunt. Waarom zou je alles moeten 'opmaken'? Alsof consumeren zo geweldig is? Alsof je zo gelukkig wordt van je derde megajacht en tweede privevliegtuig? Het is leuker om je kapitaal te laten groeien en uiteindelijk biedt dat kapitaal werk aan vele mensen.
Ten eerste ist Albertooooooooo!!!
En ten tweede; het was geen opmerking van mij maar een vraag.
En ten derde: domme vragen bestaan niet heb ik altijd geleerd.
Ten vierde: Als ik zelf 90 was en het niet meer op kon maken, dan zou ik het in ieder geval aan anderen geven ipv op m'n rekening laten staan, zal meer voldoening geven dan het jaarlijks met 3% te zien groeien. Kun je een hoop mensen gelukkig mee maken. In Nederland maak je vooral de roverheid gelukkig met het laten staan op je rekening dmv erfbelasting.
pindazakje
pi_173933680
Ik was onlangs nog bijna op de hotelkamer beland met deze prachtige vrouw. Maar zij was op haar leeftijd nog erg kieskeurig (terecht natuurlijk). Zij vond mij te oud. Over het formaat van het gereedschap was ze wel te spreken. "Zoiets ziet men zelden", zo sprak zij nog. Haar taalgebruik deed mij denken aan de oude Koningin Beatrix (waarover later). Ik dus uitleggen over "Dutch forum" waar die mannen samenkomen enzo. Maar dat boeide haar niet zo. Of ze begreep het niet, de dingen van het internet. We hadden ook een stevige borrel op natuurlijk. Blue label, zij betaalde gelukkig. Gemiste kansen. Zowel voor haar als voor mij. En nu is ze dood. :'( In retrospectief vind ik het leuk dat ik haar nog een prettige avond heb kunnen bezorgen. Het was gezellig i.i.g. Ik kreeg de indruk dat ze erg eenzaam was.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bart2002 op 22-09-2017 18:13:18 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 22 september 2017 @ 18:13:32 #29
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_173933752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:42 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Dat lukt je niet, want er komt meer binnen dan je eruit krijgt.

ECB print al maandelijks 90 miljard euro extra uit het niets, en het lukt ze niet eens om inflatie op te jagen.
De wereld van de Bovenbazen
Non possumus non loqui
pi_173934425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 21:42 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Dat lukt je niet, want er komt meer binnen dan je eruit krijgt.

ECB print al maandelijks 90 miljard euro extra uit het niets, en het lukt ze niet eens om inflatie op te jagen.
Tuurlijk kun je zoveel geld ook opmaken het is een kwestie van fantasie en niet om geldverspilling geven
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:28:22 #31
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_173935687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 17:54 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ten vierde: Als ik zelf 90 was en het niet meer op kon maken, dan zou ik het in ieder geval aan anderen geven ipv op m'n rekening laten staan, zal meer voldoening geven dan het jaarlijks met 3% te zien groeien. Kun je een hoop mensen gelukkig mee maken. In Nederland maak je vooral de roverheid gelukkig met het laten staan op je rekening dmv erfbelasting.
Ze hebben vermogen...dus onroerend goed, aandelen, andere investeringen. Geen spaarbankboekje met een lopende rekening waar tig miljard opstaat.
pi_173935824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:28 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ze hebben vermogen...dus onroerend goed, aandelen, andere investeringen. Geen spaarbankboekje met een lopende rekening waar tig miljard opstaat.
Gelukkig dat jij dat inzicht hebt, hoe deze steenrijken rollen. Geen spaarbankboekjes dus. Maar andere, voor de eenvoudige ziel onbegrijpelijke dingen. In principe geen cent in de portemonnee omdat het buiten hun bereik ligt eigenlijk, dat vermogen. Zij zijn niet te benijden wat dat betreft. En zij hebben het bepaald niet makkelijk met al dat vermogen. Lastig te beheren.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_173937242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 20:28 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ze hebben vermogen...dus onroerend goed, aandelen, andere investeringen. Geen spaarbankboekje met een lopende rekening waar tig miljard opstaat.
Bijna 40 miljard, weet je hoeveel onroerend goed je daarvoor moet kopen? Vrij onwaarschijnlijk voor een vrouwke van 94.
Aandelen zal vast, maar dat zie ik tegenwoordig ook gewoon als 'op de rekening hebben'.
Die kun je namelijk elke beursdag gewoon verkopen en omzetten naar geld.
Het is niet zo dat je papieren aandelen in een kluis hebt zitten....
Andere investeringen, zoals wat?
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')