abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 september 2017 @ 14:50:23 #151
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_173910948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef rival het volgende:
Vooral die.. Wat wil je dat ik doe? kriebels :(

Ik heb ergens last van en ik kom bij de professional om mij er vanaf te helpen.
Het hoe en wat en waarom daar ben jij toch jaren voor naar school gegaan? :'(
Amputeren will do the trick :Y
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_173910949
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel verstand van MRI's en en röntgen, zie je het daarop wanneer er een zenuw knel zit? Want is dat niet het meest waarschijnlijk! :@

Ik kloot zelf al jaren met mijn pols, heb het opgegeven en dus een brace gehaald op advies van mijn fysiotherapeut. Die wist het ook niet meer.

Mocht je ook altijd je kleur tape kiezen? :') Mijn fysio had de roze altijd al klaar staan. :+
Nee voor zenuwdingen moet je naar de neuroloog, is het enige wat je er niet op ziet dus het enige wat het nog kan zijn
Maar daar kom ik dus niet, omdat ik weer terug word gestuurd naar de orthopeed omdat mijn vorige huisarts de uitslag kwijt is geraakt
pi_173910960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef rival het volgende:
Vooral die.. Wat wil je dat ik doe? kriebels :(

Ik heb ergens last van en ik kom bij de professional om mij er vanaf te helpen.
Het hoe en wat en waarom daar ben jij toch jaren voor naar school gegaan? :'(
De medische wetenschap is soms minder goed dan we denken volgens mij, heb het zelf ook zwaar overschat.
pi_173910963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef rival het volgende:
Vooral die.. Wat wil je dat ik doe? kriebels :(

Ik heb ergens last van en ik kom bij de professional om mij er vanaf te helpen.
Het hoe en wat en waarom daar ben jij toch jaren voor naar school gegaan? :'(
Ja toen ging ik ook een beetje huilen en toen veranderde zijn toon gelukkig wel een beetje :')
pi_173910968
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef rival het volgende:
Vooral die.. Wat wil je dat ik doe? kriebels :(

Ik heb ergens last van en ik kom bij de professional om mij er vanaf te helpen.
Het hoe en wat en waarom daar ben jij toch jaren voor naar school gegaan? :'(
Ze zouden een extra vak moeten geven op school "wat te doen als ik het niet weet". Voor mijn gevoel checken ze wat ze moeten checken, en dan hebben ze hun werk gedaan. Als ze nou dan tenminste nog even meedenken over een doorverwijzing de andere kant op. :N
pi_173910971
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bureaucratie heet dat. Kastje naar muur. Zijn ze goed in.

Uitwijken naar België een optie?
Ik denk dat ik nu het beste eerst kan gaan eisen dat ik naar een neuroloog ga of zo
  donderdag 21 september 2017 @ 14:52:10 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173910981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu het beste eerst kan gaan eisen dat ik naar een neuroloog ga of zo
Lijkt me ook een goed plan, idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173910984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:50 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee voor zenuwdingen moet je naar de neuroloog, is het enige wat je er niet op ziet dus het enige wat het nog kan zijn
Maar daar kom ik dus niet, omdat ik weer terug word gestuurd naar de orthopeed omdat mijn vorige huisarts de uitslag kwijt is geraakt
Terwijl dat me juist het meest logische lijkt als ik je verhaal hoor. :o Zou nu opnieuw een gesprek bij de huisarts niet helpen om toch naar de neuroloog te mogen?
pi_173910989
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ze zouden een extra vak moeten geven op school "wat te doen als ik het niet weet". Voor mijn gevoel checken ze wat ze moeten checken, en dan hebben ze hun werk gedaan. Als ze nou dan tenminste nog even meedenken over een doorverwijzing de andere kant op. :N
Ja precies want nu moet ik weer naar de huisarts en die moet dan weer de verwijzing regelen en dat duurt dan ook weer 3 weken
en dat is waar ik het meest van baal. Want ik kan niet morgen naar de huisarts, want ik werk. Dus dan zou het weer over een week zijn en dan ben je weer een week verder

Waarom kan die orthopeed dan geen brief schrijven voor een neuroloog als hij zegt dat ik daar moet zijn?
pi_173910993
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Betekent helaas niet dat ze het altijd maar kunnen vinden he.
Dat snap ik ook nog net.....
pi_173911001
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Terwijl dat me juist het meest logische lijkt als ik je verhaal hoor. :o Zou nu opnieuw een gesprek bij de huisarts niet helpen om toch naar de neuroloog te mogen?
Heb de huisarts net al gebeld om het te eisen maar is natuurlijk niet bereikbaar
  donderdag 21 september 2017 @ 14:53:17 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173911002
Ik heb alleen maar goede ervaringen met artsen, maar ik heb ook bijna nooit iets en als ik iets heb is t meteen duidelijk wat.

Gelukkig maar ook. Lijkt me echt vreselijk al jaren met pijn te lopen zonder dat ook maar iemand weet waardoor t veroorzaakt wordt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173911006
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

zoek het in het alternatieve en/of particuliere circuit :@ die zijn nog wel bereid om verder met je mee te denken.
Uiteraard, die verdienen hun geld met hun oplichterij en/of zinloos behandelen.

Uit het alternatieve circuit zou ik überhaupt weg blijven, dat is echt alleen goed voor een placeboeffect....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_173911026
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Uiteraard, die verdienen hun geld met hun oplichterij en/of zinloos behandelen.

Uit het alternatieve circuit zou ik überhaupt weg blijven, dat is echt alleen goed voor een placeboeffect....
En dat kan ook een aardige money sink zijn ja, als je niet oppast.
  donderdag 21 september 2017 @ 14:54:14 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173911027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja precies want nu moet ik weer naar de huisarts en die moet dan weer de verwijzing regelen en dat duurt dan ook weer 3 weken
en dat is waar ik het meest van baal. Want ik kan niet morgen naar de huisarts, want ik werk. Dus dan zou het weer over een week zijn en dan ben je weer een week verder

Waarom kan die orthopeed dan geen brief schrijven voor een neuroloog als hij zegt dat ik daar moet zijn?
Dat kan die wel toch? Of moeten de doorverwijzingen allemaal via de dokter :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173911035
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Uiteraard, die verdienen hun geld met hun oplichterij en/of zinloos behandelen.

Uit het alternatieve circuit zou ik überhaupt weg blijven, dat is echt alleen goed voor een placeboeffect....
Jij zoekt op Mycroft naar 'alternatief'? :')
pi_173911039
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Uiteraard, die verdienen hun geld met hun oplichterij en/of zinloos behandelen.

Uit het alternatieve circuit zou ik überhaupt weg blijven, dat is echt alleen goed voor een placeboeffect....
Ik ben er geen fan van maar als dat er voor zorgt dat ik mijn eigen pizza weer kan snijden dan ga ik het meteen doen
Het is nogal vernederend en irritant als je dat niet eens kunt :')
pi_173911066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja precies want nu moet ik weer naar de huisarts en die moet dan weer de verwijzing regelen en dat duurt dan ook weer 3 weken
en dat is waar ik het meest van baal. Want ik kan niet morgen naar de huisarts, want ik werk. Dus dan zou het weer over een week zijn en dan ben je weer een week verder

Waarom kan die orthopeed dan geen brief schrijven voor een neuroloog als hij zegt dat ik daar moet zijn?
Ik weet er alles van, ik speel dit spelletje al sinds mn 18e. ;(

Volgens mij kan het wel, want ik ben door een reumatoloog doorverwezen naar een endocrinoloog destijds.

Je kan ook je zorgverzekeraar nog even bellen, die hebben misschien wel effectieve tips. Want die word ook niet blij van een extra dokters rekening wanneer dat niet nodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 14:56:32 ]
pi_173911074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben er geen fan van maar als dat er voor zorgt dat ik mijn eigen pizza weer kan snijden dan ga ik het meteen doen
Het is nogal vernederend en irritant als je dat niet eens kunt :')
Accupunctuur misschien? Vaak vergoed de verzekering dat ook nog.
pi_173911076
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan die wel toch? Of moeten de doorverwijzingen allemaal via de dokter :?.
Ja moet je weer terug naar de huisarts
Mijn mijn vorige was een lul en die heeft opgeschreven 'tennisarm' terwijl de neuroloog expliciet zei dat het dat niet kon zijn en de huisarts is toevallig het verslag daarvan kwijt geraakt
en toen ging ik dus naar een andere huisarts en die kon niets zonder dat briefje behalve me weer terug sturen naar waar ik al was en alles weer opnieuw te doen
Dus nu ben ik pas op het punt waar ik was toen ik bij de vorige weg ging besef ik me nu en dat is over 2 maanden een jaar geleden :')
pi_173911091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

Accupunctuur misschien? Vaak vergoed de verzekering dat ook nog.
Ja maar misschien moeten we eerst de mensen met een diploma van een universiteit nog even doen :P Als die op zijn ga ik dat soort shit wel doen
pi_173911096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben er geen fan van maar als dat er voor zorgt dat ik mijn eigen pizza weer kan snijden dan ga ik het meteen doen
Het is nogal vernederend en irritant als je dat niet eens kunt :')
Het is m.i. soms denk ik wel de moeite waard, als de mogelijkheden in het reguliere circuit zijn uitgeput.
pi_173911128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar misschien moeten we eerst de mensen met een diploma van een universiteit nog even doen :P Als die op zijn ga ik dat soort shit wel doen
Naja sommige mensen van de universiteit are going rogue en werken samen met acupuncturisten :P
  donderdag 21 september 2017 @ 14:59:29 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_173911158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja moet je weer terug naar de huisarts
Mijn mijn vorige was een lul en die heeft opgeschreven 'tennisarm' terwijl de neuroloog expliciet zei dat het dat niet kon zijn en de huisarts is toevallig het verslag daarvan kwijt geraakt
en toen ging ik dus naar een andere huisarts en die kon niets zonder dat briefje behalve me weer terug sturen naar waar ik al was en alles weer opnieuw te doen
Dus nu ben ik pas op het punt waar ik was toen ik bij de vorige weg ging besef ik me nu en dat is over 2 maanden een jaar geleden :')
Omg :'(.

Ik snap je moeddeloosheid helemaal. Om te janken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_173911185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 14:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ben er geen fan van maar als dat er voor zorgt dat ik mijn eigen pizza weer kan snijden dan ga ik het meteen doen
Het is nogal vernederend en irritant als je dat niet eens kunt :')
Je kan het altijd proberen maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die een serieus gezondheidsprobleem door alternatieve geneeswijzen heeft overwonnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')