abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 09:36:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173905589
Goeiemorgen.......

Wegens gender correctheid heeft de landelijke directie van winkelketen Hema, in goed overleg met de Echte Bommelaren, tevens Echt Hema medewerksters, Corrie van Santen en Hannie de Jong, besloten tot een plaatselijke naamsverandering. De Zaltbommelse vestiging in de Boschstraat, zal als eenmalige proef voorlopig de naam HemaHepa dragen. Volgens woordvoerder Rik de Leeuw zal het één en ander vanaf drie uur zaterdagmiddag worden gevierd middels een concert aan de Waalkade.

'Ondanks dat het traject pas in de kinderschoenen staat en de verandering in het begin niet in onze koude kleren is gaan zitten, hopen we op voldoende toeloop.' Aldus Rik de Leeuw. De Leeuw, ook bekend als De stem van de Hema, ziet het al helemaal zitten, en hoopt dat de artiesten de mensen op de banken kunnen krijgen. Dat de Hema op het punt staat om bankroet te gaan is een leugen volgens de Leeuw.

'Mensen die dat beweren hebben er geen pepernoot verstand van, hebben er geen chocola van gegeten en proberen ons alleen maar zwart te maken. Pislink word ik er van. Dat gezeik moet een keer op gaan houden.' Vervolgt hij.

De optredens zijn gratis en voor niets te zien. Enkele artiesten die hun opwachting zullen maken zijn o.a.: Vader en moeder Abraham. Het Bommelse zangduo Henk Damen en Jefta de Heer. Volkszanger Herman Bronk en de viskraam verzorgsters. Alsmede zangeres Roosbief samen met kinderkoor Trans uit Genderen.

Veel plezier.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 21 september 2017 @ 09:36:47 #2
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173905596
Goed topic.
With the stars as her umbrella
pi_173905740
Mannenkoor het Karrespoor heeft door alle commotie afgezegd.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173906100
Het kinderkoor Trans uit Genderen. Ik zeg: kansrijk!
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
  Trouwste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 10:40:43 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_173906637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Mannenkoor het Karrespoor heeft door alle commotie afgezegd.
Daar dacht ik ook nog aan. :D

Trouwens, het gebruik van "bank" en "leugen" komt doordat er in Bommel commotie is over het eventuele verplaatsen van de 90 jaar oude Leugenbank. De Bommelse oudjes komen daar al eeuwen samen om aan de Waal de laatste nieuwtjes en roddels door te nemen. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')