abonnement Unibet Coolblue
pi_173944332
Deventer is ook best een mooie stad.

quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:16 schreef ToT het volgende:
Ik zag laatst nog een prachtig nieuw huis met alles er op en er aan, maar dat schurkte tegen Glanerbrug aan, en dat heeft ook weer niet zo'n heel goed imago.
Maar het heeft wél kabeltelevisie :+
Ben benieuwd of er inmiddels al riolering is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173944337
De "leuke" plekken van Almere zijn vaak al wat duurder. Lelystad heeft prima betaalbare wijken.
* OscarMopperkont had daar een prachtige eengezinswoning met garage en 200m2 eigen grond. Vlakbij supermarkten, centrum en station. Alles was op loopafstand te doen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 12:20:56 #203
74056 crew  ToT
pi_173944342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Deventer is ook best een mooie stad.

[..]

Maar het heeft wél kabeltelevisie :+
Ben benieuwd of er inmiddels al riolering is.
_O- :D

En @ Deventer: I know, heb ik jaren gewoond! :P
pi_173944358
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken alleen de Dukdalf daar en voorheen de 4 winkels (buurtsuper, slager, snackbar en fietsenwinkel) die er zaten. Het postkantoor kwam 2 keer week langs in een omgebouwde SRV wagen, net als de bibiliotheek bus.
Een school daar ken ik niet...
De Dukdalf ken ik ook. En volgens mij heb ik wel 1 of 2 winkels gezien, maar die waren uiteraard dicht.
En de school: http://www.basisschool-de-ark.nl/home.html
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:23:04 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173944375
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:19 schreef ToT het volgende:

[..]

:o 50 minuten reizen om naar een station te gaan? Bedoel je dat? Holy shit!

Nee, wij zoeken wel echt iets dicht bij een stad, en/of waar een station te vinden is.
Een nieuwbouwhuis dat ik in een klein gehuchtje gevonden had was spotgoedkoop en er was een station vlak bij in de buurt, maar ja; dubbele lasten van hypotheek en huur tot je het daadwerkelijk krijgt he... -O-
Je went er ook aan. Ik doe al jaren niks anders. En het heeft ook nog wel voordelen. In de bus of trein kan je lezen en heb je even tijd helemaal voor jezelf. Mijn enige probleem is dat ik er in het weekend dus geen zin in heb, maar daar zou ik me ook overheen kunnen proberen te zetten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173944417
* OscarMopperkont heeft een paar jaar geleden al besloten niet meer dan ongeveer 20 minuten reistijd te willen hebben voor werk.... Dan maar soms wat minder geld verdienen, maar mijn vrije tijd is mij heilig.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 12:27:37 #207
74056 crew  ToT
pi_173944492
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:23 schreef livelink het volgende:

[..]

Je went er ook aan. Ik doe al jaren niks anders. En het heeft ook nog wel voordelen. In de bus of trein kan je lezen en heb je even tijd helemaal voor jezelf. Mijn enige probleem is dat ik er in het weekend dus geen zin in heb, maar daar zou ik me ook overheen kunnen proberen te zetten.
Mja voor mijn vriendin wil ik de reistijd toch wel wat beperken. :) Sowieso ook omdat je met een 40-urige werkweek elkaar al een heel stuk minder ziet.
pi_173944541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:15 schreef livelink het volgende:
Betaalbaar wonen komt bijna altijd met een prijs.
Eens.
Ik woon in de bekende treitervloggerwijk :D
Het appartementje is prima en betaalbaar, maar aan de oude kant. Het schijnt een pauperwijk te zijn, maar ik merk er eigenlijk weinig van. Ja, er zijn veel allochtonen hier, maar ik heb er geen last van. Ja, af en toe flipt een buurtbewoner uit, maar dat gebeurt overal.
Een jaartje geleden, op het hoogtepunt van het treitervloggertijdperk, kon ik een keer niet naar de supermarkt omdat de parkeerplaats ervoor was afgesloten door de politie omdat er wat ongeregeldheden waren. Dat was eigenlijk de enige keer dat ik écht overlast heb ervaren.
Hét grote voordeel, vind ik, is dat ik in 30 minuten op Amsterdam Centraal sta. En elk kwartier een bus er naartoe ('s avonds en 's weekends elk half uur, maar da's nog steeds goed te doen).
't Twiske (natuurgebied) is 10 minuten fietsen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:29:25 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173944547
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja voor mijn vriendin wil ik de reistijd toch wel wat beperken. :) Sowieso ook omdat je met een 40-urige werkweek elkaar al een heel stuk minder ziet.
Begrijpelijk. Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van bepaalde keuzes maken, natuurlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 september 2017 @ 12:30:04 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_173944560
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja voor mijn vriendin wil ik de reistijd toch wel wat beperken. :) Sowieso ook omdat je met een 40-urige werkweek elkaar al een heel stuk minder ziet.
Come on, je wil toch niet de hele tijd op elkaars lip zitten?
pi_173944612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eens.
Ik woon in de bekende treitervloggerwijk :D
Het appartementje is prima en betaalbaar, maar aan de oude kant. Het schijnt een pauperwijk te zijn, maar ik merk er eigenlijk weinig van. Ja, er zijn veel allochtonen hier, maar ik heb er geen last van. Ja, af en toe flipt een buurtbewoner uit, maar dat gebeurt overal.
Een jaartje geleden, op het hoogtepunt van het treitervloggertijdperk, kon ik een keer niet naar de supermarkt omdat de parkeerplaats ervoor was afgesloten door de politie omdat er wat ongeregeldheden waren. Dat was eigenlijk de enige keer dat ik écht overlast heb ervaren.
Hét grote voordeel, vind ik, is dat ik in 30 minuten op Amsterdam Centraal sta. En elk kwartier een bus er naartoe ('s avonds en 's weekends elk half uur, maar da's nog steeds goed te doen).
't Twiske (natuurgebied) is 10 minuten fietsen.
Ach, andere kant op en je hebt een prachtig grote AH XXXXXXXXXLLLLLL staan :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 12:33:24 #212
74056 crew  ToT
pi_173944629
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Come on, je wil toch niet de hele tijd op elkaars lip zitten?
40 uur per week uit elkaar zijn is niet bepaald de hele tijd op elkaars lip zitten.
pi_173944649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach, andere kant op en je hebt een prachtig grote AH XXXXXXXXXLLLLLL staan :+
Klopt, kwartiertje wandelen :)
Half uurtje wandelen en ik ben in het centrum van Zaandam.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173944673
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:33 schreef ToT het volgende:

[..]

40 uur per week uit elkaar zijn is niet bepaald de hele tijd op elkaars lip zitten.
Ach, over een tijdje wil je juist dat ze ver weg werkt. :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173944709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt, kwartiertje wandelen :)
Half uurtje wandelen en ik ben in het centrum van Zaandam.
Zaandam is best een leuke stad :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173944738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zaandam is best een leuke stad :Y
:Y
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173944820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:36 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Zaandam is best een leuke stad :Y
Ze hebben er alleen waardeloze parkeerautomaten :{ iedereen is daar altijd mee aan het worstelen. Ik had het 1 keer en toen zei ik iets van: k*tding en toen stond mr. Frank Visser achter me :@ oeps. Die hadden daar blijkbaar opnames in de buurt ofzo.
pi_173944842
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:41 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Ze hebben er alleen waardeloze parkeerautomaten :{ iedereen is daar altijd mee aan het worstelen. Ik had het 1 keer en toen zei ik iets van: k*tding en toen stond mr. Frank Visser achter me :@ oeps. Die hadden daar blijkbaar opnames in de buurt ofzo.
Frank Visser is een Zaandammer. De vader van een oud voetbal teamgenootje was/is zijn chauffeur.
En ik mocht een keer bij het kantongerecht voor hem staan. :X _O-
Was het niet eens met een parkeerboete.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173944912
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:41 schreef Tuned22 het volgende:
Ze hebben er alleen waardeloze parkeerautomaten
Geen ervaring mee :)
Je kan ook je auto in een wijk parkeren (gratis) en dan met de bus naar het centrum.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173944977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Frank Visser is een Zaandammer.
Zaankanter, zegt men hier. Al zullen de geboren Zaankanters import-Zaandammers niet als Zaankanters zien :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 12:50:39 #221
74056 crew  ToT
pi_173944996
_O- Net een makelaar gebeld over een huis, en die ging METEEN tegen mij tekeer over de verkoper, dat die vent het huis helemaal niet wil verkopen en dat hij heel onredelijk en een grote vrek is! :D
Zelfs het huis zelf ging hij flink af lopen zeiken, ook al is het huis behoorlijk nieuw en technisch in goede staat.

Wel zo eerlijk, maar een BEETJE onprofessioneel van hem! :D
pi_173945022
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geen ervaring mee :)
Je kan ook je auto in een wijk parkeren (gratis) en dan met de bus naar het centrum.
Bij de Jumper was het, op dat pleintje achter de winkels. Geen idee of die rotdingen er nu nog staan.
Later was er iemand zo aardig om me steeds zo'n datumkaartje te geven die je achter de voorruit moet leggen :)
pi_173945068
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:50 schreef ToT het volgende:
_O- Net een makelaar gebeld over een huis, en die ging METEEN tegen mij tekeer over de verkoper, dat die vent het huis helemaal niet wil verkopen en dat hij heel onredelijk en een grote vrek is! :D
Zelfs het huis zelf ging hij flink af lopen zeiken, ook al is het huis behoorlijk nieuw en technisch in goede staat.

Wel zo eerlijk, maar een BEETJE onprofessioneel van hem! :D
En lekker discreet ook :)
pi_173945085
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:50 schreef ToT het volgende:
_O- Net een makelaar gebeld over een huis, en die ging METEEN tegen mij tekeer over de verkoper, dat die vent het huis helemaal niet wil verkopen en dat hij heel onredelijk en een grote vrek is! :D
Zelfs het huis zelf ging hij flink af lopen zeiken, ook al is het huis behoorlijk nieuw en technisch in goede staat.

Wel zo eerlijk, maar een BEETJE onprofessioneel van hem! :D
nu willen we natuurlijk weten welk huis dat is waar die vrek woont O-)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 23 september 2017 @ 12:55:33 #225
74056 crew  ToT
pi_173945091
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 12:54 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

En lekker discreet ook :)
Best wel. ja! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')