abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 september 2017 @ 09:49:01 #26
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173905739
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe lang is je adem?
Iets langer sinds ik van het roken af ben, maar ik vrees niet lang genoeg.
Maar mocht ik overlijden door het inhouden, vraag ik gewoon aan mata of hij het een hoax wil noemen.
^O^
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  donderdag 21 september 2017 @ 09:50:25 #27
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173905763
One of these days, Pinky.. One of these days...
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_173905780
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het spijt me, Lambiekje, maar dit is typische misdirection. Rondom grote hoaxes in de geschiedenis komen dit soort verhalen altijd naar voren (denk aan "de tweede schutter"s bij JFK en Fortuyn en meer faked deaths); het zijn verhalen die een deel waarheid blootleggen, maar tegelijkertijd een ander deel bedekken.

Dit stuk schrijft:

Understanding the Federal Reserve and Fractional Reserve System is key

Now, what would make a person take on so much risk in order to carry out such a plot? Well, when it comes down to most things it all seems to be about money. If you read other theories about the sinking of the titanic you can see that most of them have to do with insurance fraud and some even claim that the titanic hit another ship instead of an iceberg.

But if you were a wealthy businessman trying to secure the biggest deal in history who knows what crazy ideas may come your way.


Dit is absoluut waar. Het probleem is alleen dat de wereld niet zo in elkaar zit dat de ene Elite de andere Elite bevecht. Denk aan de Koude "Oorlog". De VS en de commies waren alleen voor ons, de gewone man, vijanden, maar in werkelijkheid waren ze onderdeel van dezelfde Groote Hand in de wereld. De "space race" en "nucleaire patstelling" waren staged events; niet echt, verhaaltjes om het volk zoet te houden.

Hetzelfde met WOII en de Nazis vs de commies en de Allies vs de Nazis. Die waren op papier vijanden en in de lagere rangen van de extreme hiërarchie was dat natuurlijk ook zo; de Wehrmachtsoldaten schoten hun geweertjes leeg op het Rode Leger en andersom, maar in de achtergrond waren de partijen door dezelfde Hand gecontroleerd.

After understanding the controls put in place around our money and also understanding that much of our money is made up to begin with you can see the unlimited power that can come to someone who is in control of the Federal Reserve.

What do you think about this idea? Is it so far-fetched to think that a person would try and get rid of rivals in order to secure nearly unlimited power?


Het is niet vergezocht om te denken dat bepaalde Elite andere Elite onschadelijk wil maken. Maar de manieren daarvoor zijn, als je de geschiedenis steeds beter uitdiept, steevast de hoax; het van beide kanten gecontroleerde toneelspel. Niet van één kant wel gecontroleerd en de andere kant ("het slachtoffer") niet.

Denk aan de Boston hoax. Er zijn mensen die Joker Tsarnaev een "patsy" noemen; erin geluisd. En het idee verspreiden dat hij zelf "slachtoffer" is. Welnee, die gast speelt net zo goed een rol in het hele toneelstuk. Sirhan Sirhan, Volkert van der Graaf, Mohamed Bouyeri, Osama bin Laden, John Wilkes Booth, Lee Harvey Oswald, etc. etc. etc.

Zo ook bij de Titanic. Het is veel lucratiever, handiger en -hoe cru ook- onschuldiger (geen doden is altijd te prefereren boven wel doden, ookal is de leugen dan groter en omvangrijker) om de boel in scène te zetten dan om slechts 1 kant van de zaak te controleren.

Faked deaths zijn een integraal onderdeel van de geschiedenis en biedt de mogelijkheid achter de schermen, in de anonimiteit van het "dood" zijn controle te blijven uitvoeren.

[ afbeelding ]

Als deze drie bankiers nu werkelijk 11 (hmm...) miljard waard zouden zijn, dan is de gedachte dat zij zich laten inluizen in een echte moordaanslag veel gekker dan dat zij (schoorvoetend?) zouden instemmen met een faked death. Dat biedt ze de mogelijkheid hun kapitaal te behouden en opnieuw te investeren (maar dan off the books) en het biedt de andere partij (de zogenaamde moordenaars als JP Morgan) de mogelijkheid door te gaan met hun plannen, zonder achtervolgd te worden door verdenkingen van moord.

Zie ook Silverstein en al die anderen die keihard cashten rondom 9/11. Zij stemmen ook veel eerder in met een hoax, dan met een omvangrijk moordcomplot waarbij echte doden vallen.
Toch nog 6uur slaap kunnen pakken dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 september 2017 @ 09:55:47 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173905839
Titanic complot!

Had Jack het wel kunnen overleven?

Hele film ff samengevat in 5 seconden!



Hadden Jack en Rose het beiden kunnen overleven?
Het antwoord is ja, maar beide zouden ze zwaar onderkoeld zijn..


En natuurlijk titanic 2
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173905840
Aangezien El_Matador/lichtkogel/cameraman toch niks nieuws toe te voegen heeft aan deze "theorie" had deze informatie toch ook prima bij de al bestaande maar oudere topics hierover gekund?
pi_173906013
quote:
12s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het spijt me, Lambiekje, maar dit is typische misdirection. Rondom grote hoaxes in de geschiedenis komen dit soort verhalen altijd naar voren (denk aan "de tweede schutter"s bij JFK en Fortuyn en meer faked deaths); het zijn verhalen die een deel waarheid blootleggen, maar tegelijkertijd een ander deel bedekken.

Dit stuk schrijft:

Understanding the Federal Reserve and Fractional Reserve System is key

Now, what would make a person take on so much risk in order to carry out such a plot? Well, when it comes down to most things it all seems to be about money. If you read other theories about the sinking of the titanic you can see that most of them have to do with insurance fraud and some even claim that the titanic hit another ship instead of an iceberg.

But if you were a wealthy businessman trying to secure the biggest deal in history who knows what crazy ideas may come your way.


Dit is absoluut waar. Het probleem is alleen dat de wereld niet zo in elkaar zit dat de ene Elite de andere Elite bevecht. Denk aan de Koude "Oorlog". De VS en de commies waren alleen voor ons, de gewone man, vijanden, maar in werkelijkheid waren ze onderdeel van dezelfde Groote Hand in de wereld. De "space race" en "nucleaire patstelling" waren staged events; niet echt, verhaaltjes om het volk zoet te houden.

Hetzelfde met WOII en de Nazis vs de commies en de Allies vs de Nazis. Die waren op papier vijanden en in de lagere rangen van de extreme hiërarchie was dat natuurlijk ook zo; de Wehrmachtsoldaten schoten hun geweertjes leeg op het Rode Leger en andersom, maar in de achtergrond waren de partijen door dezelfde Hand gecontroleerd.

After understanding the controls put in place around our money and also understanding that much of our money is made up to begin with you can see the unlimited power that can come to someone who is in control of the Federal Reserve.

What do you think about this idea? Is it so far-fetched to think that a person would try and get rid of rivals in order to secure nearly unlimited power?


Het is niet vergezocht om te denken dat bepaalde Elite andere Elite onschadelijk wil maken. Maar de manieren daarvoor zijn, als je de geschiedenis steeds beter uitdiept, steevast de hoax; het van beide kanten gecontroleerde toneelspel. Niet van één kant wel gecontroleerd en de andere kant ("het slachtoffer") niet.

Denk aan de Boston hoax. Er zijn mensen die Joker Tsarnaev een "patsy" noemen; erin geluisd. En het idee verspreiden dat hij zelf "slachtoffer" is. Welnee, die gast speelt net zo goed een rol in het hele toneelstuk. Sirhan Sirhan, Volkert van der Graaf, Mohamed Bouyeri, Osama bin Laden, John Wilkes Booth, Lee Harvey Oswald, etc. etc. etc.

Zo ook bij de Titanic. Het is veel lucratiever, handiger en -hoe cru ook- onschuldiger (geen doden is altijd te prefereren boven wel doden, ookal is de leugen dan groter en omvangrijker) om de boel in scène te zetten dan om slechts 1 kant van de zaak te controleren.

Faked deaths zijn een integraal onderdeel van de geschiedenis en biedt de mogelijkheid achter de schermen, in de anonimiteit van het "dood" zijn controle te blijven uitvoeren.

[ afbeelding ]

Als deze drie bankiers nu werkelijk 11 (hmm...) miljard waard zouden zijn, dan is de gedachte dat zij zich laten inluizen in een echte moordaanslag veel gekker dan dat zij (schoorvoetend?) zouden instemmen met een faked death. Dat biedt ze de mogelijkheid hun kapitaal te behouden en opnieuw te investeren (maar dan off the books) en het biedt de andere partij (de zogenaamde moordenaars als JP Morgan) de mogelijkheid door te gaan met hun plannen, zonder achtervolgd te worden door verdenkingen van moord.

Zie ook Silverstein en al die anderen die keihard cashten rondom 9/11. Zij stemmen ook veel eerder in met een hoax, dan met een omvangrijk moordcomplot waarbij echte doden vallen.
Ja, precies!
Zo is nog steeds niet aangetoond dat de Twin Towers echt hebben bestaan! De torens zijn een fictie in het leven geroepen om 30 jaar later flink te cachen op de virtuele vernietiging ervan!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173906057
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:08 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, precies!
Zo is nog steeds niet aangetoond dat de Twin Towers echt hebben bestaan! De torens zijn een fictie in het leven geroepen om 30 jaar later flink te cachen op de virtuele vernietiging ervan!
Ik dacht juist dat die ooit speciaal gebouwd waren (met ingebouwde explosieven en zulks)om later een oorlog te kunnen starten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173906119
quote:
15s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat die ooit speciaal gebouwd waren (met ingebouwde explosieven en zulks)om later een oorlog te kunnen starten.
Nee joh, dus juist de misleiding! Een rookgordijn om je van de waarheid weg te houden!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173906172
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee joh, dus juist de misleiding! Een rookgordijn om je van de waarheid weg te houden!
Potverdrie, heb ik me weer laten foppen door die dekselse Elite.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173909338
TS was toch ook degene die vond dat raketten niet konden vliegen?
pi_173909423
Het is dat we niet de ruimte in kunnen anders hadden de Titanic en twin towers prima hologrammen kunnen zijn geprojecteerd vanuit de ruimte.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2017 13:38:08 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 13:39:30 #37
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173909461
Misschien lukt het als we raketten leren vliegen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  donderdag 21 september 2017 @ 15:05:07 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173911294
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS was toch ook degene die vond dat raketten niet konden vliegen?
Ja want iets met zwaartekracht of zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 september 2017 @ 15:11:16 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173911445
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173912091
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Iets langer sinds ik van het roken af ben, maar ik vrees niet lang genoeg.
Maar mocht ik overlijden door het inhouden, vraag ik gewoon aan mata of hij het een hoax wil noemen.
^O^
_O-
pi_173913673
'At about 11:40 pm, lookout Fredrick Fleet spotted an iceberg directly ahead of the Titanic, but with a calm sea at night it took too long to identify, and the ship could not stop in time. The First Officer ordered the ship to turn, but such a large ship has a long reaction time; the turn took too long, and the ship’s starboard side scraped along the underwater portion of the iceberg, which punched holes in the hull below the water line. The watertight compartments failed because they were not tall enough and acted like an ice cube tray, gradually filling one after another as the ship started to list.

After two hours, the front deck of the ship was underwater, and the stern had started to rise out of the water. Titanic broke in two, and the bow slipped under the surface. The stern bobbed in the water for a few minutes, then submerged, taking hundreds of people with it'.

en

'Most survivors claimed the ship had gone down in one piece, which was the prevailing belief even though survivor Eva Hart insisted she had seen the ship break up before it sank. In a 1993 interview, she stated that although her mother tried to cover her eyes in the lifeboat, “I saw that ship sink. I never closed my eyes. I didn’t sleep at all. I saw it, I heard it, and nobody could possibly forget it. I can remember the colors, the sounds, everything,” she said. “The worst thing I can remember are the screams.” On the silence that followed, she remarked, “It seemed as if once everybody had gone, drowned, finished, the whole world was standing still. There was nothing, just this deathly, terrible silence in the dark night with the stars overhead.”

hele artikel: https://www.thevintagenew(...)the-ship-never-sank/
pi_173914074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 15:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

_O-
Misschien kan je iets over de persoonlijk aanvallen en off-topic BS doen ipv lachen Madame de 'Mod'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_173914418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je iets over de persoonlijk aanvallen en off-topic BS doen ipv lachen Madame de 'Mod'.
Stel je niet zo aan Tingo. Dit was gewoon grappig.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:14:08 #44
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173914655
Zolang TS geen bewijzen wil leveren voor zijn stellingen, zal het niet veel worden met het topic vrees ik.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  donderdag 21 september 2017 @ 18:18:05 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173914718
Open zelf eens een bnw-waardig-topic? Ik ben best benieuwd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:27:06 #46
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_173914862
Dat wilde ik ook gaan doen na mijn vakantie. Over de Titanic.
Maar de cameraman was wat eerder.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  donderdag 21 september 2017 @ 18:31:01 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173914932
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:27 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat wilde ik ook gaan doen na mijn vakantie. Over de Titanic.
Maar de cameraman was wat eerder.
Gebeurt wel vaker, al ben ik wel benieuwd naar jou input
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173915122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Open zelf eens een bnw-waardig-topic? Ik ben best benieuwd.
Jaja, alsof het zijn idee was. :')
pi_173915194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Open zelf eens een bnw-waardig-topic? Ik ben best benieuwd.
Wanneer is iets bnw waardig?
pi_173915245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Jaja, alsof het zijn idee was. :')
Ja, dat is het grappige :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')