abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2017 @ 23:54:42 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_173902497
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jke-beproeving.dhtml

Elizabeth was 14 toen ze ontvoerd en 9 maanden lang geslagen en verkracht werd. Nu vertelt ze over die gruwelijke beproeving

"Elke keer dat ik dacht dat het niet erger kon worden, ging hij nog wreder tekeer." Dat zegt de Amerikaanse Elizabeth Smart, die op haar 14de ontvoerd werd en negen maanden lang geslagen en verkracht - soms tot vier keer per dag - door het duivelskoppel Brian David Mitchell en Wanda Barzee. Ze werd uiteindelijk bevrijd en vertelde nu over de duistere gedachten die ze in die periode had.



Elizabeth (intussen 29) gaf een interview aan Crime Watch Daily en onthulde daarin nieuwe details van de gruwelijke beproeving die ze exact 15 jaar geleden onderging. Het meisje werd in 2002 gekidnapt uit haar slaapkamer in het huis van haar ouders in Salt Lake City. Brian David Mitchell zou haar samen met zijn vrouw negen maanden vasthouden op een verlaten kampeerterrein in de bossen.

"Ik probeerde met mijn ontvoerder te redeneren toen hij me het afgelegen pad op dwong", vertelt ze. "'Als je me gaat verkrachten en vermoorden, wil je het dan hier doen zodat mijn ouders mijn lichaam kunnen vinden', zei ik. Maar hij negeerde het. Toen we uiteindelijk bij de kampeerplaats aankwamen waar ze me al die tijd zouden vasthouden, stond zijn vrouw ons al op te wachten."

Tent
Ze smeekte haar man wel om het meisje niet aan te randen. "Maar dat deed hij toch. Daar, op de vloer van de tent. En toen hij klaar was, liet hij me alleen. Ik was gebroken. Het voelde alsof ik nooit meer hersteld kon worden. En elke keer dat ik dacht dat het niet erger kon worden, ging hij nog wreder tekeer. Hij bond me soms vast aan een boom en drogeerde me zelfs.





De uren en dagen na haar bevrijding waren verwarrend, vertelt ze. "Niemand zei me wat er aan de hand was. Het ene moment werd ik verenigd met mijn ouders, het volgende werd ik ondervraagd en daarna lag ik plots in het ziekenhuis, waar ik mijn kleren moest uitdoen en een onderzoek voor verkrachting moest ondergaan. Ik herinner me nog dat ik dacht 'Wat is er toch aan de hand?' toen ze bezig waren."

Dood
Ze vertelde nu ook over de duistere gedachten die ze tijdens haar gevangenschap had. "Ik had het gevoel dat ik dood beter af was geweest", zegt ze. "Het was het ergste wat me toen had kunnen overkomen. Alles was beter dan elke dag die verkrachtingen te ondergaan. Had er een makkelijke uitweg geweest, dan denk ik dat ik hem genomen had."



Mitchell kreeg uiteindelijk een levenslange gevangenisstraf en ook zijn vrouw vloog in de cel voor haar hulp bij het gevangen houden van het meisje. In de jaren na haar bevrijding trok Elizabeth rond en hield ze lezingen over wat ze had meegemaakt. Ze zette zich ook in voor het goede doel en begon te schrijven. En ze vond de liefde, bij Matthew Gilmour. Intussen is ze een getrouwde moeder van twee kinderen: Chloe (2,5) en James (5 maanden).
pi_173902615
Godsamme ;( Hier word je toch moedeloos van
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 21 september 2017 @ 00:09:26 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_173902727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:01 schreef richolio het volgende:
Godsamme ;( Hier word je toch moedeloos van
Valt nog mee dat ze getrouwd is met twee kinderen. Genoeg die er een dusdanig seksueel trauma aan overhouden dat enige vorm van intimiteit wel uit den boze is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_173902763
Verschrikkelijk... Gelukkig las ik laatst nog wel dat andere gevangenen zo'n vies beest te grazen hadden genomen in de cel, hopen dat hij dat ook overkomt.
pi_173903778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Valt nog mee dat ze getrouwd is met twee kinderen. Genoeg die er een dusdanig seksueel trauma aan overhouden dat enige vorm van intimiteit wel uit den boze is
Dat ze niet zelfmoord heeft gepleegd na al die ervaringen :')
Oh.
pi_173903974
Mooie meid. Erg triest dat dit haar is overkomen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_173904048
Hoeveel jaar cel heeft die vrouw van die gek gekregen? Minstens even zo lang mag ik hopen? Of heeft ze een pussypass gekregen?
  donderdag 21 september 2017 @ 03:30:29 #8
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_173904071
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 02:48 schreef superniger het volgende:
Mooie meid. Erg triest dat dit haar is overkomen.
Wow...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 21 september 2017 @ 03:41:11 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173904089
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 02:48 schreef superniger het volgende:
Mooie meid. Erg triest dat dit haar is overkomen.
Inderdaad. Volgende keer een lelijk eendje ontvoeren een verkrachten. Dat is beter.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 21 september 2017 @ 03:41:34 #10
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173904090
Verteld dan het hele verhaal. Sloeg, beet, sneed, wurgde hij je, in welke gaatjes ging 'ie, ging het tot bloedens toe etc.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 21 september 2017 @ 03:42:59 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173904093
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
Verteld dan het hele verhaal. Sloeg, beet, sneed, wurgde hij je, in welke gaatjes ging 'ie, ging het tot bloedens toe etc.
Gulp dicht snoodaard
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 21 september 2017 @ 03:45:33 #12
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_173904095
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gulp dicht snoodaard
Er staat dat ze gruwelijke details zou hebben onthuld, maar die ontbreken in het artikel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  donderdag 21 september 2017 @ 11:31:07 #13
3542 Gia
User under construction
pi_173907446
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
Er staat dat ze gruwelijke details zou hebben onthuld, maar die ontbreken in het artikel.
Moet je haar boek kopen, denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Valt nog mee dat ze getrouwd is met twee kinderen. Genoeg die er een dusdanig seksueel trauma aan overhouden dat enige vorm van intimiteit wel uit den boze is
Zowel mijn zussen als ik zijn sexueel misbruikt, door onze opa.
Wij hebben alledrie kinderen.
En inderdaad alledrie problemen met relaties.
Mijn zussen zijn allebei bij hun partner weg/gescheiden. Mijn oudste zus is zelfs 2x gescheiden.
Ik ben de enige die nog getrouwd is, maar dat is geheel te danken aan mijn begripvolle partner.
De meeste mannen zouden allang vertrokken zijn.

Het is en blijft heel moeilijk.
Komt bij mij dan ook nog openhartoperatie en later kanker bij, wat ook niet echt bijdraagt aan een geweldige intieme relatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')