Iced Earth, Gamma Ray, Stratovarius, Lord, Running Wild, Sinner, Assassin, Vader, Primal Fear, Die apokalyptischen Reiter en Rage.
Meer info op Http://www.wacken.com
Iced Earth
Primal Fear - Nuclear Fire
Stratovarius: muziek met diepgang
Nieuwe Vader!
Running Wild
quote:Zal ook wel te maken hebben met het feit dat Duitsland ietsjepietsje meer inwoners heeft denk je niet? En tegenwoordig zijn bands als Dimmu en Cradle en Immortal ook popie jopi bands. Maar tegelijkertijd ook de beste
Op zondag 22 december 2002 23:42 schreef Krocht het volgende:
Zeker een keer het bezoeken waard, wil al jaren, goede bands, zo had Dynamo moeten zijn! Maar ja in Duitsland is de metal veel groter en hoeven ze geen popie jopie bands neer te zetten om toeschouwers te krijgen.
quote:Ik ben in 1999 geweest, toen waren o.a. de volgende bands;
Op dinsdag 17 december 2002 13:21 schreef MrTorture het volgende:
Goede line-up so far
Misschien moet wacken maar eens bezocht gaan worden
Nevermore
Kamelot
Steel Prophet
Agent Steel
Destruction
Mercyful Fate
Edguy
Was echt cool, alleen de damn toilets.... en die vreettentjes keiduur en niet te pruimen.... ik hoop dat het nu beter is!?
quote:En COF is inmiddels ook voor WOA bevestigd
Op zondag 22 december 2002 23:53 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
En tegenwoordig zijn bands als Dimmu en Cradle en Immortal ook popie jopi bands. Maar tegelijkertijd ook de beste
quote:Da's toch leuk!
Op maandag 23 december 2002 01:32 schreef Tristessa het volgende:
Een beetje erg hoog heavy metal gehalte.
quote:Jij vindt dronken dikke Duitsers in enge embleemjasjes leuk?
Op maandag 23 december 2002 01:55 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Da's toch leuk!
quote:Die dronken dikke Duitsers zijn heel erg vriendelijk! En erg gul
Op maandag 23 december 2002 11:09 schreef Tristessa het volgende:
Jij vindt dronken dikke Duitsers in enge embleemjasjes leuk?
Overigens valt er sinds vandeweek te lezen dat ook Cradle of Filth () Wacken zal aandoen...
quote:Zoals gebruikelijk een supervette lineup. 50 euro is trouwens een erg goede prijs voor 3 dagen.
Op dinsdag 17 december 2002 13:13 schreef Seborik het volgende:
De eerste bands voor Wacken 2003 zijn alweer een tijdje bevestigd.
Het festival wordt gehouden van 31-07 tot 02-08.Iced Earth, Gamma Ray, Stratovarius, Lord, Running Wild, Sinner, Assassin, Vader, Primal Fear, Die apokalyptischen Reiter en Rage.
quote:Op Midian staan echt wel een hoop uptempo nummers hoor. Nummers die zelfs rauwer klinken dan op de eerste albums van COF. Er staan ook enkele topnummers op de cd (Amon e Morte, Lord Abortion), maar wel een stuk minder als op vorige cd's. Toch doet het geheel op mij ook meer softy aan. Er staat dan ook een hoop middelmatig spul op Midian, maar COF beweert dat het nieuwe album (waar ze op Wacken dan misschien wat spul van spelen) meer blackmetal gaat worden. Ik weet het niet hoor
Overigens valt er sinds vandeweek te lezen dat ook Cradle of Filth () Wacken zal aandoen...
Mij maakt het niet veel uit, Wacken is waarschijnlijk toch meer dan 600km reizen, en daar heb ik geen geld voor/zin in. Dan ga ik liever naar Graspop, dat festival heeft ook vaak een vette line-up.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-12-2002 13:37]
Er lopen idd onwijs veel dikke boeren in embleem jacks rond. Erg lastig vooral voor wij meiden, want ik ben vorig jaar ook weer onwijs lastiggevallen. Gelukkig laat ik daardoor mijn feestje niet verknallen. Gewoon grote bek hebben.
Het is idd ongeloofelijk duur, vooral het eten en drinken dan. Dit jaar betaalde je voor een biertje 3 euro, terwijl dat in 2001 nog 3 DM was.
Het eten vind ik op zich wel ok qua keus en hoeveelheid.
Over de entree maak ik me geen zorgen, want ik sta ook volgend jaar wel weer op de guest list van Cannibal Corpse :-)
quote:Met mij!
Op maandag 23 december 2002 19:06 schreef TheFallenAngel het volgende:
* TheFallenAngel gaat ook naar wacken
quote:3 euro voor een biertje????????? Hoeveel bier mag je meenemen? (als echte nederlander, althans die regel op Dynamo in het begin, je mag maar 24 blikken meenemen, kwam er een truck Duitsers aan met eigen tap en aggregaat en 24 50 litervaten, erg om gelachen!)
Op maandag 23 december 2002 16:27 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er ook weer. Voor de derde keer alweer!!
Line-op is ok. Primal Fear en Iced Earth nog nooit gezien, dus daar ga ik voor.Er lopen idd onwijs veel dikke boeren in embleem jacks rond. Erg lastig vooral voor wij meiden, want ik ben vorig jaar ook weer onwijs lastiggevallen. Gelukkig laat ik daardoor mijn feestje niet verknallen. Gewoon grote bek hebben.
Het is idd ongeloofelijk duur, vooral het eten en drinken dan. Dit jaar betaalde je voor een biertje 3 euro, terwijl dat in 2001 nog 3 DM was.
Het eten vind ik op zich wel ok qua keus en hoeveelheid.Over de entree maak ik me geen zorgen, want ik sta ook volgend jaar wel weer op de guest list van Cannibal Corpse :-)
Maar 3 euro is oplichterij, dan ben ik 60 euro per dag kwijt, en dan moet ik nog eten, en dat is nog duurder?
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:19 schreef _Etter_ het volgende:
cradle kan er weer vanaf.... die gaan liever bij ozfest staan...
Line-up 2003
ANCIENT RITES
ASSASSIN
CRADLE OF FILTH
DARK ANGEL
DEW -SCENTED
DIAMOND HEAD
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
DISMEMBER
EIDOLON
EXTREME NOISE TERROR
GAMMA RAY
HEAVENSHALLBURN
ICED EARTH
IN FLAMES
KATAKLYSM
LORDI
MALEVOLENT CREATION
MASTERPLAN
NILE
PRIMAL FEAR
RAGE
RAUNCHY
RUNNING WILD
SENTENCED
SINISTER
SINNER
SLAYER
SOILWORK
STRATOVARIUS
THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK
THE CROWN
THYRFING
VADER
Gewoon, supervet.
quote:* wil ik perse niet missen dit jaar, end e rest van de bands ken ik nog nie zo goed, kheb nog tijd genoeg om ze te leren kennen he! SLAYER afsluiter
Op woensdag 19 februari 2003 10:51 schreef Yokozuna het volgende:
Hier de hele lineup nogmaals:Line-up 2003
*ANCIENT RITES
*ASSASSIN
CRADLE OF FILTH Die dus niet he
DARK ANGEL
DEW -SCENTED
DIAMOND HEAD
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
DISMEMBER
EIDOLON
EXTREME NOISE TERROR
GAMMA RAY
HEAVENSHALLBURN
*ICED EARTH
IN FLAMES
KATAKLYSM
LORDI
*MALEVOLENT CREATION
MASTERPLAN
*NILE
PRIMAL FEAR
RAGE
RAUNCHY
RUNNING WILD
SENTENCED
*SINISTER
SINNER
*SLAYER
SOILWORK
STRATOVARIUS
THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK
THE CROWN
THYRFING
*VADERGewoon, supervet.
quote:ik vind persoonlijk In Flames toch wel een heel erg goeie vervanger van CoF, leuker dan CoF zelf zelfs
Op maandag 24 februari 2003 00:40 schreef ElectricHead het volgende:
Ik baal dat CoF niet gaat komen .... ik wil er wel heen, maar weet nog niet zeker of dat gaat lukken tezamen met m'n afstudeerpresentatie, die is 1 of 2 weken erna ... ben inmiddels 2 keer naar wacken geweest (2001 en 2002) en heb me zeer zwaar vermaakt daar!
quote:Jah, COF moet eerst maar weer eens met een full album komen.
Op maandag 24 februari 2003 02:40 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
ik vind persoonlijk In Flames toch wel een heel erg goeie vervanger van CoF, leuker dan CoF zelf zelfs
. maarja das mijn mening
Nahja, de rest van de lineup is gewoon monsterlijk. Bij meer dan 70% van de bands moet ik wel een stip zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |