abonnement Unibet Coolblue
pi_173886630
Ik merk dat het niet goed met mij gaat.

Ik ben 24 jaar en leefde tot vorig jaar altijd lang leve de lol, ik ging altijd uit (door de weeks en in het weekend), dronk heel veel en deed eigenlijk alles wat niet door de beugel kan. Ik studeerde af en heb toen gezegd: dit leventje kan niet meer. Ik moet nu serieuzer en volwassener worden en niet meer als een 18-jarig kind door het leven gaan.

En nu werk ik, maar dat vind ik eigenlijk ook helemaal niks aan. Ik word gek van de verplichting en dat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zit een beetje in de knoop met mezelf merk ik. Ik ben niet blij met mijn leven, maar ik weet niet wat ik wel wil. Ik heb alles afgerond, wat zou ik nog meer kunnen doen? Ik merk dat ik niet super ambitieus ben. Bachelor, master, afgerond. Maar ik doe nu werk op hbo niveau en vind dat wel best. Hoef niet zonodig een topper in mijn vakgebied te zijn, als ik maar leuk kan leven. Terwijl de mensen waar ik mee om ga wel anders in het leven staan.

Ik merk dat ik heel snel boos word en dat kan ik koppelen aan mijn ontevredenheid. Maar ik weet echt niet wat ik kan doen om het op te lossen. Misschien moet ik hulp zoeken voor mijn gedrag, ik weet het echt gewoon niet meer. Soms verlang ik ook gewoon naar mijn kindertijd, dat ik niet hoefde na te denken en alles voor me werd gedaan. Gewoon geborgen bij je ouders, niet ouder worden en alles wat daarbij komt kijken.

Dan wil ik ook stiekem wel een relatie, maar dan ben ik bang dat niemand me wil omdat ik seks heb gehad met veel gasten van een vereniging waar ik bij zat, en gaat dat daar rond. Dat boeit niet eigenlijk, maar ergens ook weer wel want ik kan niks ongedaan maken. Ik ben best losgeslagen geweest, waar ik nu wel spijt van heb, maar waarvan ik ook weet dat het nou eenmaal zo is.

Leeg, eenzaam, niet blij, niet goed in mijn vel. Dit heb ik nooit zo gevoeld. Zo diep zat ik nooit bij mezelf.