abonnement Unibet Coolblue
pi_173889339
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 01:14 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Even so, er is wel betere shit te vinden.

Was de kalasjnikov niet geïnspireerd door een Duits wapen btw?
Ja, de STG44.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173889383
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 06:19 schreef Hdero het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders poepen toch hun broeken vol bij het horen van het woord, want het is illegaal spul en 'erg gevaarlijk'.

Nee. En Nederland heeft ook nooit een militaire tank gebouwd.

Maar goed, we zijn geen oorlogszuchtig volk. :P
Nederlanders heulen liever met de vijand.
38000 vrijwilligers voor de Waffen SS
tegen +-8000 mensen die actief in het verzet zaten.

En nadat de Duitschers weg waren kwamen alle helden naar buiten en gingen ze meisjes kaal scheren.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_173889403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:27 schreef Anitri het volgende:
Echt heerlijk om te lezen man. Een land dat geen last heeft van SJW- en snowflake-gedoe zoals in West-Europa en VS gebruikelijk is. Heerlijk, lekker conservatief en eigen mensen/cultuur waarderen. Genot.
Dit!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 16:50:03 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173892524
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 04:55 schreef superniger het volgende:
Heeft Nederland goede vuurwapens gemaakt?

#dtv
niet dat ik weet

de Onderzeeboot is vermoedelijk wel een Nederlandse vondst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173893163
quote:
"Mijn spirituele pijn is ondraaglijk", schreef hij. "Ik blijf me dezelfde onoplosbare vraag stellen. Als mijn geweer mensen van het leven beroofde, kan het dan zijn dat ik... als een christelijk en orthodox gelovige, verantwoordelijk ben voor hun dood?"
  woensdag 20 september 2017 @ 17:17:59 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173893248
quote:
2s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja wat dacht ie dan toen ie wapens ontwierp? Is niet helemaal onverwacht dat er dan mensen mee worden gedood.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:20:26 #58
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_173893313
quote:
alvast een waarschuwing voor als er een leraar even slechte cijfers wil geven aan zijn zoon ..
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_173946597
Lol, kleine correctie aanbrengen


in het bas-relief waarop het beeld staat zijn wapens die hij gemaakt had weergegeven... en een Sturmgewehr 44 van de nazi's.

https://www.theguardian.c(...)ors-monumental-error
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173946741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 02:28 schreef Hathor het volgende:
Het wapen bij uitstek voor extremisten van alle smaken en kleuren, en dan verkondigen dat het bedoeld is om het kwaad te bestrijden. :')
daar kan de maker toch niets aan doen? Hij heeft alleen een zeer goed ontwerp gemaakt. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, kunnen behoorlijk zware kogels afschieten op grote afstand met goede precisie: het wapen is gewoon zeer praktisch, zeker voor de prijs.
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')