abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games donderdag 21 september 2017 @ 11:13:15 #126
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_173907172
Je moet iemand beoordelen op wat hij doet. Aangezien hij niet veel voor elkaar krijgt kan je hem niet echt beoordelen op hoe hij het doet. :P

Persoonlijk vind ik hem een schoft en een schreeuwlelijk.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 21 september 2017 @ 11:20:38 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173907301
quote:
5s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:27 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Stel de republikeinse presidentskandidaat is een baksteen en deze wordt door het volk verkozen als president, is de baksteen dan competent?
Dat heb ik toch ook in acht genomen in mijn vorige post. Maar het blijkt een doodszonde te zijn om Trump enige hersencellen toe te kennen op basis van zijn resultaat in de strijd van het presidentsschap. Hij is niet competent als president, zo veel is wel duidelijk maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen om president te worden en een totale ramenlikker wordt geen pesident dus moet je toegeven dat Trump dat deel slim gespeeld heeft. Lekker op de onderbuik spelen, politiek incorrect lopen schreeuwen en Tokkie VS opzwepen om op hem te stemmen, hij zag een mogelijkheid en heeft die gegrepen. Hoe moeilijk kan het zijn om toe te geven dat president worden, ook in deze situatie van incompetente tegenstanders, een prestatie is? Die incompetente tegenstanders hadden wel het politieke spelletje door, hadden de traditionele steun en speelde het spelletje zoals het altijd al gespeeld werd. Maar hebben alsnog verloren. Was het een 4D Schaakspel van Trump, neh, eventueel meer geluk dan wijsheid zelfs maar het resultaat, hoe slecht voor de VS en de wereld dan ook spreekt voor zichzelf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 september 2017 @ 11:33:00 #128
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_173907475
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen. Doet hij het goed? Tja, het kan altijd beter. Ik vind het jammer dat hij af en toe water bij de wijn doet. Eerst het geweld aan alle kanten afkeuren en daarna nog eens specifiek Nazi's benoemen, dat was nergens voor nodig man. Zo open je je flank juist voor aanvallen.

Maar verder doet hij het uitstekend, zeker gezien de eindeloze heksenjacht vanuit de media, Hollywood en de tegenwerkende Democraten. Jammer dat het geld voor de muur nog niet geregeld is.
  Overall beste user 2022 donderdag 21 september 2017 @ 11:33:27 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173907484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen.
Zoals?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 21 september 2017 @ 11:34:22 #130
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173907494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen.
Ik zie die zin iedere keer opduiken bij verschillende pro-Trumpers, maar ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag die ik daarna dan vaak stel:

Wat precies?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173907502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen. Doet hij het goed? Tja, het kan altijd beter. Ik vind het jammer dat hij af en toe water bij de wijn doet. Eerst het geweld aan alle kanten afkeuren en daarna nog eens specifiek Nazi's benoemen, dat was nergens voor nodig man. Zo open je je flank juist voor aanvallen.
Kun je wat dingen noemen?
quote:
Maar verder doet hij het uitstekend, zeker gezien de eindeloze heksenjacht vanuit de media, Hollywood en de tegenwerkende Democraten. Jammer dat het geld voor de muur nog niet geregeld is.
Waarom zouden ze moeten meewerken? En daarnaast, waarom zou je over Democraten moeten klagen als je als GOP overal een meerderheid hebt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173907560
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen. Doet hij het goed? Tja, het kan altijd beter. Ik vind het jammer dat hij af en toe water bij de wijn doet. Eerst het geweld aan alle kanten afkeuren en daarna nog eens specifiek Nazi's benoemen, dat was nergens voor nodig man. Zo open je je flank juist voor aanvallen.

Maar verder doet hij het uitstekend, zeker gezien de eindeloze heksenjacht vanuit de media, Hollywood en de tegenwerkende Democraten. Jammer dat het geld voor de muur nog niet geregeld is.
Is wel geregeld, Mexico gaat voor de muur betalen.
Voor de rest blij dat hij Obamacare heeft gerepeald en replaced en dat hij Hillary achter tralies heeft gekregen, etc.
pi_173908257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:38 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Is wel geregeld, Mexico gaat voor de muur betalen.
Voor de rest blij dat hij Obamacare heeft gerepeald en replaced en dat hij Hillary achter tralies heeft gekregen, etc.
Vergeet ook niet de 'Landmark Legislation' die Trump tekende, welke een Federaal Gebouw in Nashville, Tennessee noemde naar voormalig Senator Fred Thompson, met bipartisan support !!!!1

http://www.tennessean.com(...)-thompson/375625001/

Of bv de baanbrekende "U.S. Wants to Compete for a World Expo Act."
https://www.whitehouse.go(...)mpete-world-expo-act

In 9 maanden heeft Trump slechts een daadwerkelijk nieuwe wetgeving weten door te voeren, een hervorming van de Veterans Affairs ("Department of Veterans Affairs Accountability and Whistleblower Protection Act")
alle andere wetten waren eerder zeer klein cosmetische dingen en pogingen bv bestaande door Obama ingevoerde wetten via een bureaucratische omweg buiten wrking te stellen (onder verwijzing naar de Congressional Review Act, een tijdeljke omweg en weinig structureels)

Trump heeft overigens ook een wet ingevoerd die een uitzondering maat voor medewerkers van het leger een direkt aan het leger gerelateerde bestuurspost in de regering aan te nemen binnen 4 jaar na een ontslag uit het leger, dit was nodig om generaal McMasters te kunnen benoemen... dit schept wel een potentieel probleem van belangenverstrengeling, maar dat oplossen is natuurlijk voor later)

[ Bericht 25% gewijzigd door RM-rf op 21-09-2017 12:28:27 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 21 september 2017 @ 18:18:34 #134
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173914726
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Dat hij nu faalt als een malle is een tweede maar zijn strijd voor het presidentsschap heeft ie slim gespeeld. Met de opmerking dat hij ook tegenstanders had die het slechtst waren in decennia. Tegen normale(re) en competente(re) kandidaten had hij nog niet eens door de voorronde gekomen.
En daar laat ik het inderdaad bij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 21 september 2017 @ 18:21:00 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173914764
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen om president te worden en een totale ramenlikker wordt geen pesident
Wel dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173915014
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 21 september 2017 11:33
Maar verder doet hij het uitstekend, zeker gezien de eindeloze heksenjacht vanuit de media, Hollywood en de tegenwerkende Democraten. Jammer dat het geld voor de muur nog niet geregeld is.
De democraten werken niet echt tegen. Alleen als hij met domme policies of incompetente kandidaten voor bepaalde posities komt. Itt de Republikeinen onder Obama die bij voorbaat al zeiden dat ze alles zouden blokkeren en tegenhouden zeiden de democraten van begin af aan al dat ze best willen samenwerken zolang het idee goed is. Infrastructure bijv. en zoals laatst een goede regeling voor dreamers of het tijdelijk ophogen van het schuldenplafond. GOP daarentegen: nee nee nee nee nee nee. Hell, die hielden zelfs een SCOTUS nominatie tegen op schandelijke wijze. :r
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_173915786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Is maar hoe je het bekijkt. Voor velen is geld het enige wat telt.
Het zegt toch vrij weinig over de kwaliteiten van iemand.
  donderdag 21 september 2017 @ 19:21:16 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173915924
quote:
3s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wel dus.
Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 september 2017 @ 19:33:17 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173916160
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Je spreekt jezelf weer mooi tegen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 21 september 2017 @ 19:38:03 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173916267
quote:
14s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf weer mooi tegen.
¯\_(ツ)_/¯
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 september 2017 @ 20:41:06 #141
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173917681
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat heb ik toch ook in acht genomen in mijn vorige post. Maar het blijkt een doodszonde te zijn om Trump enige hersencellen toe te kennen op basis van zijn resultaat in de strijd van het presidentsschap.
Hij is niet competent als president, zo veel is wel duidelijk maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen om president te worden en een totale ramenlikker wordt geen pesident, dus moet je toegeven dat Trump dat deel slim gespeeld heeft.
Lekker op de onderbuik spelen, politiek incorrect lopen schreeuwen en Tokkie VS opzwepen om op hem te stemmen, hij zag een mogelijkheid en heeft die gegrepen.

Hoe moeilijk kan het zijn om toe te geven dat president worden, ook in deze situatie van incompetente tegenstanders, een prestatie is?
Die incompetente tegenstanders hadden wel het politieke spelletje door, hadden de traditionele steun en speelde het spelletje zoals het altijd al gespeeld werd.

Maar hebben alsnog verloren.
Was het een 4D Schaakspel van Trump, neh, eventueel meer geluk dan wijsheid zelfs maar het resultaat, hoe slecht voor de VS en de wereld dan ook spreekt voor zichzelf.
lees je die onzin die je intikt ook zelf ??
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 21 september 2017 @ 20:42:07 #142
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_173917705
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij is een geweldige President die al heel veel voor elkaar heeft gekregen.
hij heeft juist helemaal niets gedaan of voor elkaar gekregen nog he
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 21 september 2017 @ 20:44:00 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173917760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

lees je die onzin die je intikt ook zelf ??
Je hebt me overtuigd met je argumenten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 september 2017 @ 21:14:06 #144
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_173918478
Het probleem met dat argument is denk ik een beetje dat de keuze nogal beperkt was. Eigenlijk vind ik zijn winst binnen de republikeinse primaries een grotere verdienste dan de algemene verkiezingen waar de reuzegrote keuze wezenlijk slechts bestaat uit 2. Je hebt dus in feite dan normaal gesproken meteen zo'n 50% kans.
Naja, en dan had hij in de republikeinse primaries ook wel weer het geluk dat zijn grootste tegenstanders de stemmen verdeelden, waardoor hij ook daar met minder dan de helft van de popular vote won.
Het is natuurlijk wel een prestatie, maar hij had ook veel geluk, flinke staatssteun uit het buitenland en bizar veel gratis media; waarbij dat laatste (of mss laatste 2 :P ) punt(en) wel weer (deels) aan hem toe te schrijven is/zijn doordat hij wel goed is in pers genereren, ook al is het slechte pers. (Overigens is voter suppression denk ik ook een aardige factor, maar moeilijk te kwantificeren.)

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 21-09-2017 21:30:41 ]
  donderdag 21 september 2017 @ 23:39:05 #145
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_173922133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Eigenlijk te bizar voor woorden dat de president van de VS dreigt met de totale vernietiging van een land. Dergelijke taal was in het verleden altijd voorbehouden aan doorgeflipte moslimextremisten. Snap ook niet goed wat hij ermee denkt te bereiken.

En dan ook nog eens de Iran-deal op willen blazen. Geen idee hoe dat de wereld ten goede komt.
Idd. bizar dat een westerse leider die taal zo bezigt.
Voor de rest doet hij het trouwens prima volgens verwachting.

Verder heb/hou wat vertrouwen dat in ons (westers) controle systeem, ook een exceptioneel leider niet zomaar kan doen wat hij zegt te willen.

Los daarvan is het wel interessant je te gaan voorstellen wat er kan gebeuren.....toch maar FF naar Appie om wat popcorn & CokeZero in te slaan, olie aanvullen van de generator en te checken of m'n basegear nog compleet is.

Wat mij trouwens afvraag.....wanneer USA door (uitgedaagd) NK wordt aangevallen..... zijn wij dan verplicht om op grond van NAVO mee te verdedigen ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_173923208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:15 schreef ludovico het volgende:
Prima kerel, ik ben heel wat socialer dan hem, maar het alternatief Hillary was daarin natuurlijk gewoon 3x erger.....

Dit dus. Obama was uiteraard wel een stuk beter dan Trump, maar Hillary Clinton zou pas echt een ramp zijn. Normaliter ben ik een groter voorstander van de Democraten, echt jammer dat zij uiteindelijk hun kandidaat is geworden. Uiteraard heeft dit te maken met 'positieve' discriminatie, in de orde van 'liever een matige vrouw dan een goede man' en dat ze de vrouw was van de voorheen populaire Bill Clinton, maar dit grapje hebben de Democraten veel gekost.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 22 september 2017 @ 05:40:03 #147
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173923849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

lees je die onzin die je intikt ook zelf ??
Hehe in elk geval kent Trump zijn klassiekers. Of heeft goede adviseurs gehad tijdens de verkiezingen die ze kennen. Ook een teken van competentie. De technieken die hij heeft gebruikt om het volk en zijn tegenstanders te bewerken doen me denken aan een eenvoudig boek van Quintus Tullius Cicero Hoe een verkiezing te winnen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173923852
Wel grappig dat de pro-trumpers keer op keer gevraagd worden wat Trump al voor elkaar heeft gekregen, maar daar geen antwoord op kunnen geven.
pi_173923856
Ik kan het me trouwens moeilijk voorstellen dat Hillary nog slechter zou zijn geweest voor de VS en de rest van de wereld dan Trump.
  vrijdag 22 september 2017 @ 05:45:13 #150
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173923861
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 05:41 schreef Zwoerd het volgende:
Wel grappig dat de pro-trumpers keer op keer gevraagd worden wat Trump al voor elkaar heeft gekregen, maar daar geen antwoord op kunnen geven.
Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Want hij heeft maar weinig voor elkaar gekregen. Maar kan hoog scoren wellicht in de toekomst als de president die een atoomoorlog start vanwege een conflict met een redelijk onbelangrijk land als Noord-Korea. :P

Als iemand daarna nog kan schrijven komt hij zeker in de geschiedenis boeken. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Megumi op 22-09-2017 06:15:48 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')